Manoto

De Clercqstraat 18 1052 ND Amsterdam Nederland Kaart
31-206128827

Meer informatie over restaurant Manoto

Jouw recensie over het restaurant Manoto

ili G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk gegeten! De gastheer was heel hartelijk en het eten was vers en niet duur. De lokatie heeft voldoende parkeerplaatsen, en is ook makkelijk te bereiken met OV.
Donya K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Onlangs wezen eten bij restaurant manoto na vele positieve verhalen te hebben gehoord. en ze doen hen naam zeker niet te kort heerlijk gegeten vooral de djoedje kabab was verrukkelijk ! gezellig en vriendelijk personeel !!
Tiga S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk authentiek perzisch eten. Zeker voor herhaling vatbaar!!! Gastvrij personeel. Echt een aanrader :) Kom zeker weten terug!
Denzel W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten, het eten stond ook snel op tafel.
Ik ga hier hoogstwaarschijnlijk nog een keer langs.

Zeker een aanrader!
Star1991 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Mijn beoordeling naar aanleiding van mijn ervaring bestaat uit 4 delen:

Borden en glazen:
Borden en glazen zijn vies en totaal niet schoon. Graag dit verbeteren.

Het eten zelf:
Kabab koobideh was te nat/juicy. Kabab Koobideh die ik bij Manoto heb geproefd smaakt niet origineel. Het smaakte niet zoals het hoort te zij. Reden: er wordt te veel uien gebruikt in het vlees. Ik proefde meer uien en kruiden dan vlees. Dus conclusie: je betaalt voor uien niet voor het vlees. Doe hier wat aan Manoto.

Rijst: rijst was veel te droog. Iraans rijst hoort niet droog te zijn. Doe er een beetje boter of olie overheen. Ik kreeg na lang wachten eindelijk wat boter. Ik heb dit op mijn rijst gesmeerd maar het wilde niet smelten omdat de rijst koud was en de boter te hard.

Bediening:
Manoto je mag wel wat vaker bij iedere tafel gaan kijken en vragen of alles naar wens is.

Nadat het vlees op tafel was moest ik wel 10/15 minuten matchen op de rijst. Toen heb ik de serveerster maar erbij geroepen en gevraagd waar mijn rijst blijft. Ze gaf aan dat er geen ruimte meer op tafel was en dat ze daarom de rijst niet had gebracht. Sorry? Moet ik soms mijn kabab koobideh zonder rijst eten?! Ik heb ook voor de rijst betaald hoor. Toen kwam ze terug met mijn rijst. En toen waren ze de rijst van mijn vriend weer vergeten. Hij had namelijk shebid baghli rijst besteld. En dat was ze ook vergeten. Toen moesten we weer lang wachten tot dat het op tafel kwam. Inmiddels was bijna iedereen al uitgegeten en wij moesten nog beginnen. Je kan het toch niet maken om de rijst niet op tafel te zetten omdat je beweert dat er geen ruimte is. Vooral niet omdat mijn vriend een andere soort rijst had besteld dan de gewone witte rijst. Het vlees was al inmiddels koud! Hier moeten jullie nog aan werken. Breng alles samen en desnoods maak je maar ruimte. Maar je kan niet voor iets betalen en het niet brengen.

Decor/muziek:
De lampen hagen veel te laag. Als je opstaat raak je zo de lampen met je hoofd. Dit mag wel even beetje anders opgehangen worden.

Muziek was niet mooi naar mijn mening en irritant. Het mag wel wat zachter en meer stijlvol. Niet iedereen kan modern Iraninan pop muziek waarderen.

Ah en als klap op de vuurpijl... bij het desert hadden we drinken besteld.... maar... die kwam niet eens aan. Die zijn ze vergeten te brengen. De service duurde zoooo lang dat we dat zelf ook maar vergeten zijn. Maar natuurlijk zijn ze niet vergeten om de bestelde drinken op de rekening te zetten.. wel betalen maar geen drinken... lekker is dat.

Ik zou dit restaurant dan ook niet aanbevelen. Ik kom dan ook voorlopig niet terug, mits er wat verandert. Het is gewoon zonde van je geld en je avond/tijd op deze wijze.

Graag zou ik dan ook Manoto willen aanbevelen om aan de genoemde punten te werken.
Shaquille T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Voor heerlijke vleesgerechten kan je hier terecht! De service was van een hoge kwaliteit en ik werd goed geholpen daar waar nodig was! Aanrader voor als je eens iets nieuws wilt proberen in Amsterdam.
Brunella D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekker eten, zeker een aanrader voor als je iets wilt eten, dan wat je gewend bent. Je wordt ook zeer goed ontvangen en bediend.
Laura Z.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Super service. Fijn dat we met 9 man terecht konden. Tot snel!
jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Erg leuk familie restaurant (tent zat helemaal vol met iraanse familie's) . prijs-kwaliteit is dik in orde, mooi opgemaakte gerechten en goede wijn. Is weer eens iets anders dan de volgende hippe tent in Amsterdam waar je geweest moet zijn
Nas E.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Zeer slecht!!!
Carmen H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekkere voorgerechtjes. Kebap was lekker maar de rijst was net niet gaar. Jammer!
Kian K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ik heb zondag 04 dec 16 telefonisch eten bestelt om het op te halen. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe nooit zo lekker iraans had/heb gegeten hier in NL, Het was HEERLIJK!!! Dank jullie wel jongens! TOT GAUW!!! Mer30!
Kian K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Gisteren hier binnengelopen, twee van de drie hebben een Manoto mix als hoofdgerecht genomen, de derde een ander hoofdgerecht. Overeenkomst in de beleving was er wel: alles smakte prima. Twee vd drie namen een dessert, een koos opnieuw een Manoto mix maar dat was een beetje een teleurstelling: 4 soorten (prima) ijs. De inrichting is comfortabel en sfeervol, de muziek wel een dissonant: westerse licht klassieke muziek. De bediening was vriendelijk en adequaat
Rineke V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Wat een verrassing, een mooi Perzisch restaurant met heerlijke gerechten. Ik kreeg een verfrissende dough (karnemelkdrank) bij de verrukkelijke schotel van lamsvlees met aubergine en tomaat, op smaak gebracht met kruiden en gedroogde citroen. Als voorgerechtje werd een warm en luchtig plat brood geserveerd met zelfgemaakte tapenade, met feta en verse groene kruiden. Voor herhaling vatbaar!
ss0783 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Leuke avond gehad met z'n drieën. De sfeer is heel warm en mooi. Uitgebreid menukeuze. De bediening is heel aardig en vlot. Het eten was ok.
Christina C.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Voor het eerst Iraans gegeten. We hadden het traditionele (verrassings)menu met 4 vleesgerechten en 2 bijgerechten gekozen. De serveerster legde duidelijk alle ingrediënten uit.
We kregen een grote kom rijst met saffraan en 6 kleine kommetjes met de gerechten. Op het eerste gezicht vroegen we ons af of dit wel genoeg was voor twee personen. Achteraf was het precies goed. Heerlijk lamsvlees. Vooral de combinatie met granaatappel was lekker. Goede medoc wijn. Dessert was ook smakelijk. Soort milkshake met wortelsap en geschaafd ijs met rozenwater. Geslaagd etentje!
simpleydesi .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Manoto. Echt een aanrader. Wij komen snel terug. Vriendelijk personeel en een zeer uitgebreide kaart.
Hank K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Heerlijk gegeten by Manoto. We kregen een tafel bij de raam. Met ons drieën 3 verschillende hoofdgerechten geprobeerd - allemaal uitstekend. Vooral de fesendjan is aan aanrader. Voorgerecht 'mixed' was ook erg lekke. De bediening is aangenaam en attent.
We zullen hier zeker terugkomen.
Bahman64 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Wij zijn twee jaar geleden toevallig terecht gekomen bij Manoto. Dit was zo goed bevallen dat we hier nu wekelijks ons weekend beginnen. Heerlijk eten in een ontspannen gezellige sfeer met een uiterst vriendelijke bediening. Recent mooi verbouwd, kortom een aanrader voor iedereen om eens kennis te maken met de Perzische keuken. Heerlijke voorgerechten zoals mirza ghasemi, kashke bademjan (aubergine met van alles er door) en mast o giyar (yoghurt) met vers warm brood. Als hoofdgerecht zijn onze favorieten ghorme sabzi (vlees met fijne groenten), ghorme bademjan (vlees met aubergine en spliterwten en uiteraard verschillende soorten kebab en kipgerechten. Maar ook heerlijke vegetarische gerechten zoals dolmeh (gevulde wijnbladeren en courgette) en lubia polo (soja met sperziebonen). Daarbij een salade shirazi, shoor (beetgare groeten zoals bloemkool, wortel, bleekselderij en paprika). Als toetje Bastani (Perzisch ijs) en je avond is geslaagd!