Manoto

31-206128827

Meer informatie over restaurant Manoto

Laura Z.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Super service. Fijn dat we met 9 man terecht konden. Tot snel!
jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Erg leuk familie restaurant (tent zat helemaal vol met iraanse familie's) . prijs-kwaliteit is dik in orde, mooi opgemaakte gerechten en goede wijn. Is weer eens iets anders dan de volgende hippe tent in Amsterdam waar je geweest moet zijn
Nas E.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Zeer slecht!!!
Carmen H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekkere voorgerechtjes. Kebap was lekker maar de rijst was net niet gaar. Jammer!
Kian K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ik heb zondag 04 dec 16 telefonisch eten bestelt om het op te halen. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe nooit zo lekker iraans had/heb gegeten hier in NL, Het was HEERLIJK!!! Dank jullie wel jongens! TOT GAUW!!! Mer30!
Kian K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Gisteren hier binnengelopen, twee van de drie hebben een Manoto mix als hoofdgerecht genomen, de derde een ander hoofdgerecht. Overeenkomst in de beleving was er wel: alles smakte prima. Twee vd drie namen een dessert, een koos opnieuw een Manoto mix maar dat was een beetje een teleurstelling: 4 soorten (prima) ijs. De inrichting is comfortabel en sfeervol, de muziek wel een dissonant: westerse licht klassieke muziek. De bediening was vriendelijk en adequaat
Rineke V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Wat een verrassing, een mooi Perzisch restaurant met heerlijke gerechten. Ik kreeg een verfrissende dough (karnemelkdrank) bij de verrukkelijke schotel van lamsvlees met aubergine en tomaat, op smaak gebracht met kruiden en gedroogde citroen. Als voorgerechtje werd een warm en luchtig plat brood geserveerd met zelfgemaakte tapenade, met feta en verse groene kruiden. Voor herhaling vatbaar!
ss0783 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Leuke avond gehad met z'n drieën. De sfeer is heel warm en mooi. Uitgebreid menukeuze. De bediening is heel aardig en vlot. Het eten was ok.
Christina C.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Voor het eerst Iraans gegeten. We hadden het traditionele (verrassings)menu met 4 vleesgerechten en 2 bijgerechten gekozen. De serveerster legde duidelijk alle ingrediënten uit.
We kregen een grote kom rijst met saffraan en 6 kleine kommetjes met de gerechten. Op het eerste gezicht vroegen we ons af of dit wel genoeg was voor twee personen. Achteraf was het precies goed. Heerlijk lamsvlees. Vooral de combinatie met granaatappel was lekker. Goede medoc wijn. Dessert was ook smakelijk. Soort milkshake met wortelsap en geschaafd ijs met rozenwater. Geslaagd etentje!
simpleydesi .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Manoto. Echt een aanrader. Wij komen snel terug. Vriendelijk personeel en een zeer uitgebreide kaart.
Hank K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Heerlijk gegeten by Manoto. We kregen een tafel bij de raam. Met ons drieën 3 verschillende hoofdgerechten geprobeerd - allemaal uitstekend. Vooral de fesendjan is aan aanrader. Voorgerecht 'mixed' was ook erg lekke. De bediening is aangenaam en attent.
We zullen hier zeker terugkomen.
Bahman64 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Wij zijn twee jaar geleden toevallig terecht gekomen bij Manoto. Dit was zo goed bevallen dat we hier nu wekelijks ons weekend beginnen. Heerlijk eten in een ontspannen gezellige sfeer met een uiterst vriendelijke bediening. Recent mooi verbouwd, kortom een aanrader voor iedereen om eens kennis te maken met de Perzische keuken. Heerlijke voorgerechten zoals mirza ghasemi, kashke bademjan (aubergine met van alles er door) en mast o giyar (yoghurt) met vers warm brood. Als hoofdgerecht zijn onze favorieten ghorme sabzi (vlees met fijne groenten), ghorme bademjan (vlees met aubergine en spliterwten en uiteraard verschillende soorten kebab en kipgerechten. Maar ook heerlijke vegetarische gerechten zoals dolmeh (gevulde wijnbladeren en courgette) en lubia polo (soja met sperziebonen). Daarbij een salade shirazi, shoor (beetgare groeten zoals bloemkool, wortel, bleekselderij en paprika). Als toetje Bastani (Perzisch ijs) en je avond is geslaagd!
Culinair-genietenNL .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Na een dagje in Amsterdam waren we toe aan een culinair hoogstandje. Zelf zijn wij niet bekend in Amsterdam en kwamen we langs restaurant Manoto. Van buiten zag het er al sfeervol uit en het trok ons erg aan. Bij binnenkomst werden we meteen geholpen en kregen we een mooie tafel aangewezen. Vlak daarna kwam er al iemand van de bediening voor het eerste drankje. We kregen lekker de tijd om even bij te komen en een beetje te praten. De menu's werden ons uitgereikt en toen we het wisten kwam de bediening onze bestelling direct opnemen. Het liep allemaal zo gemoedelijk! Al snel kregen we allemaal ons eten en een super service. Het eten smaakte uitstekend. Een topkwaliteit restaurant. Achteraf hebben we nog een heerlijk dessert op en gingen we met een voldaan en gezellig gevoel naar huis toe. We hebben mede dankzij het personeel, het sfeertje van het restaurant en de super kwaliteit van het eten een onverwachte top avond gehad bij Manoto. Hartstikke bedankt en je zal ons zeker nog eens terugzien.
mary D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Heel toevallig kwamen we op deze regenachtige avond bij Manoto terecht. We wisten eerst niet eens dat het een Perzisch restaurant was. Gelukkig konden we terecht zonder reservering want het was behoorlijk vol. De ontvangst was vriendelijk en de bediening service gericht. Er heerst een aangename, ontspannen sfeer met mensen die een avond uit eten gaan. We namen de gegrilde kipfilet en het gegrilde rund- en lamsvlees met heerlijke rijst. Erg mooi gepresenteerd en lekker. Als dessert namen we het huisgemaakte Perzische ijs, bijzonder lekker en de baklava, minder bijzonder.
Heerlijk gegeten in een bijzonder restaurant tegen een redelijke prijs.
Hamid J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Ik heb met een groep van 10 mensen uit Nederland en India naar het restaurant geweest. wij zijn heel vriendelijk ontvangen, sfeer was leuk en cosy. het eten was heel lekker en de presentatie was prima. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren prima. Al met al hadden wij een leuk en gezellige avond met lekkere Iranse eten. Wij gaan vaker dit restaurant bezoeken.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Lekker en traditioneel Iraans eten. Bediening is vriendelijk en attent. Aankleding misschien een beetje oubollig, maar aan de andere kant is dit wel hoe een gemiddeld restaurant er in Iran ook uitziet.
Aanrader.
Buiske B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Vanavond heerlijk met z'n 3en gegeten bij Manoto. Ik heb een vriend uit Iran dus hij kon ons precies vertellen wat lekker was. Ik had al vaker Perzisch gegeten dus was benieuwd naar de kwaliteit van dit restaurant. Wij kozen voor gegrilde kip met saffraanolie, vis in vele kruiden, aubergine met ei en wat perzische groente in azijn met yoghurt en wilde spinazie. We kozen er ervoor om alles gewoon samen te delen, zodat we van alles konden proberen. Ik vond de vis echt voortreffelijk!!! Zoveel smaken en lekkere zachte vis. De aubergine met ei hapjes waren ook echt heerlijk in combi met de rijst en de kipspies was prima, maar vond ik persoonlijk al wat te gewoontjes naar mijn zin. Mijn vrienden vonden deze trouwens wel echt heerlijk ;)

Als dessert kozen we voor een mix van Iraans ijs met saffraan en rozenwater en een soort witte sliertjes in rozenwater met kersen- en limoensiroop. Echt om je vingers bij af te likken.

Ik ben gek op Perzisch eten en kan dit restaurant prima aanraden!!!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2014
Wij hebben nu een paar keer bij Manoto gegeten. De kwaliteit van de geserveerde gerechten is zeer goed en keer op keer stabiel in kwaliteit. Bij de inkoop worden goede en verse produkten gekocht.
Wij hadden vooraf Mast-e-mousir, Salade Shirazi en Kashk Bademtjam. Alles volgens mij vers bereid. In sommige restaurants komt de basis voor Kask Bademtjam uit een blikje. De kebab Barg en Kubideh was erg lekker, vooral de kubideh. Het toetje, bastani (perzisch ijs) was erg lekker en ook zelf bereid. Wel was bij de bereiding van dit ijs volgens mij de Safraan (die er in hoort) vergeten. Maar goed, de sensatie van vers bereid ijs was een echte goed maker, als mede de presentatie van het nagerecht (met wat vers fruit erbij)
Ook de presentatie van de gerechten is goed. In feite Perzische gerechten gepresenteerd op professionele wijze. Zichtbaar en proefbaar merk je dat de kok van dit restaurant zijn vak met plezier uitvoert.
De bediening was de laatste keer echt super, dit ondanks dat het restaurant tjokke en tjokke vol zat. Bij eerdere bezoeken aan dit restaurant viel de service van de bediening wel eens tegen.
Het restaurant is mooi ingericht met een Perzische sfeer.
Een aanrader dus
Lida_M .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Wij als Iraans-Nederlanders hebben hier gisteren gegeten. De gerechten die wij hebben genomen ('ash" als voor-, 'kebab aroos' als hoofd- en 'bastani' als nagerecht) waren authentiek en lekker. Echter, de bediening was waardeloos. Bij binnenkomst werden we wel vriendelijk begroet door een vrouw op middelbare leeftijd. Naast haar werd de bediening verzorgd door een onvriendelijke jonge dame. Bij het serveren werd van alles vergeten. Bestek was incompleet, bestelde drank liet lang op zich wachten, verzoeken werden werden verwaarloosd. Ook werd niet alles bij het gerecht geserveerd zoals op de kaart stond: kabab aroos kreeg ik zonder brood, zonder gegrilde champignons. Er werd hier ook niets over benoemd.
Onze slechtste ervaring was de manier waarop, met name de jonge serveerster, ons bediende; uiterst onvriendelijke uitstraling: geen glimlach, zeer weinig oogcontact, en ze sprak met woorden in plaats van zinnen! Op gebiedende wijs. Het was duidelijk dat ze er geen zin in had. Ze liet dingen omvallen zonder excuses aan te bieden, anticipeerde niet op onze behoeften en wensen en we moesten meerdere malen onze verzoeken herhalen om ons drinken/ gerecht/ bestek juist te krijgen. En dit bleef bij elke gang en we hadden gekozen voor driegangen. Het was rampzalig en frustrerend!
Bovendien zijn de prijzen erg hoog voor de gerechten. Het servies is wel modern, maar de gerechten zijn echt 'overprised'.
Kortom een teleurstelling, en dat op de avond waarop we ons 25 jarig huwelijks jubileum wilden vieren.