Manor

Hagelingerweg 42 2071 CJ Santpoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Manor

Jannie Z.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Altijd heerlijk gegeten bij Manor en vooral mijn favoriete gerecht Pekingeend en altijd zo lekker! De laatste drie keer hebben we het afgehaald en wat een teleurstelling was dat! Een paar droge stukken eend met daar ondergeschoven te ver doorgebakken overgebleven stukjes! Ik vind dat je dit niet kan maken! In het restaurant de mooiste stukken verkopen en de restjes meegeven aan afhalers...voor een toch wel behoorlijk bedrag! Echt heel jammer!! Manor sorry......De laatste keer geweest!!
Angela .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Het eten is super! De bediening is vriendelijk, maar ze spreken niet allemaal even goed Nederlands.

Al met al, heerlijk eten (Chinese Tapas) tegen een mooie prijs.
Conny F.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij Manor, we hebben hier al eerder gegeten en altijd tot volle tevredenheid. Vooraf een heerlijke sweet and sour pittige soep en als hoofdgerecht hadden mijn vriendin en ik een verrukkelijke peking-eend met hoisin saus...de eend was bijzonder knapperig en mals, zalig...kan ik iedereen aanbevelen. Onze echtgenoten hadden beide Babi Pangang die ook heerlijk was. Ruim voldoende rijst, bami, nasi en mihoen. Service zoals altijd zeer vriendelijk en vlot. Het is geen doorsnee chinees restaurant, maar ook als je een feestje hebt zeer zeker een aanrader. Parkeren voor de deur (gratis) of het nabijgelegen parkeerterrein.
Jo P.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Erg lekker gegeten. Het is wel erg prijzig.
De inrichting is niet om over naar huis te schrijven. Het voldoet om er te eten, maar daar is alles wel mee gezegd. De dame die ons hielp komt vrij stug over. De ober was wat vlotter. Maar zoals gezegd: het eten was overtuigend heerlijk en daarom toch en aanrader!
M D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
We hadden trek in Chinees bij ons in de buurt dan gaan we naar Manor.
Van vrienden hadden we gehoord dat we de tapas moesten proberen en het was heerlijk.
Goede prijs kwaliteit verhouding en gewoon veel je kan het niet allemaal benoemen wat je krijgt, een paar uitschieters zijn de Peking eend, de gestoomde oester met zwarte bonen saus, saté van gamba, saté van Ossenhaas, diverse dimsum erg lekker.
Maar ook een paar dingen waren minder , Wonton soep geen gestoomde wontons maar gefrituurd, de Chinese garnalen in een krokant jasje ging ik heb ze beter gegeten jammer anders had ik een hoger cijfer gegeven.
Maar een goede buurt Chinees is het wel.
Altijd vriendelijk en gastvrij.
L B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Tweede kerstdag gegeten. Tappas, maar dan chinees. Na een uur nog niks gehad te hebben vroegen wij waar het bestelde eten bleef. Ja ze hadden het nog nooit zo druk gehad met afhaal bestellingen. Na ruim een uur kwam het eten (waarvan de helft koud) per gerecht binnen. De ene had dus wel te eten en de ander niet. Ook zouden we na het eten een grand dessert krijgen, maar deze werd niet aangeboden. Achteraf werd gezegd dat we hadden het op de kaart zien staan, dus hadden wij er maar om moeten vragen. Niet gehad dus. Maar wel 38 euro pp rekenen ipv de 25 euro pp die het normaal kost. Eens maar nooit weer....
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
we hebben hier de chinese tapas uitgeprobeer.
wat ons op viel is dat de tapas niet klein maar groot zijn volle borden.
eigenlijk wat veel mensen al hebben gezegt is waar het is een combinatie van standaard chinees met wokbuffet gecombineert alleen nu kan je blijven zitten.
veel zelfde gerechten maar dan met 5 verschillende soorten saus.
wat wel vernieuwend is dat er ook gelukkig wel kleine gerechtjes zijn zoals dim sum gestoomde wonton met verschillende smaken en verse salades en verschillende soepen.
wil verschillende dingen eten en houdt je van veel smaak en keus is dit een juiste keus lekker rustig blijven zitten alles is vers en warm!
alleen het decor is nogal oud bollig planten bakken met planten er in met pot en geen aarde ieder zijn smaak!
Paulu .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Het begon veelbelovend met een vrije parkeerplaats voor de deur. Dwars op de entree staat een lang aquarium en daar achter is de klassieke chinese eetzaal, met zwart plafond en grote lampen, slim in tweeën geknipt door een bak met (kunst?) planten. De niet heel erg vriendelijke dame bracht ons de menukaart, zonder ons er op te wijzen dat er ook nog een all you can eat menu is. Een van de volgende, wat vlottere, in het zwart gestoken, obers wees ons daar op, maar toen hadden we al ruim en breed besteld. Jammer, want een van ons wilde wat kleine gerechten proberen.
De gebrachte pekingeend, in 2 variaties, maakte veel goed, mals en met knapperige korst, zo mooi krijg je hem zelden. Het feest werd compleet toen bij navraag bleek dat er pruimensaus bijgeleverd kon worden.
De bijgeleverde groenten, opgediend in leuke bakjes, waren knapperig. Alles werd snel gebracht en was goed op temperatuur, ook de drankjes.
De (aparte) dessertkaart was met veel variaties ijs opeens weer erg Hollands. Beetje jammer na die oosterse smaken. Is daar niet iets authentiek Chinees aan toe te voegen? Dit restaurant is bezig zich los te maken van het traditionele chinese restaurant, gelukkig met behoud van het goede.

Nena K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Naast gewoon à la carte of menu, de mogelijkheid om veel verschillende kleinere gerechten te bestellen zodat je alles lekker kunt proeven. - De benaming 'Chinese tapas' vind ik dan wel een beetje jammer, het systeem werkt hetzelfde als bij de trendy wok/sushi restaurants, niet origineel - Bediening is prima en het interieur zoals je het verwacht bij een Chinees restaurant in Nederland. Prima stoelen trouwens. Heerlijk gegeten: we komen hier vast wel een keertje vaker!
M D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Getipt door vrienden voor het eten, interieur is als alle andere Chinese. restaurants, vriendelijke kundige bediening goed getapt bier niet te koud.
Maar nu het eten, we bestelde de Rijsttafel Manor Speciaal.
Heerlijke zachte Kerry soep, pangsit lekker gevuld.
Peking eend super gebakken mooi krokant, Chinese babi pangang mooie zoetzure saus niet te zoet lekker fris.
Chinese garnalen niet te lang gebakken waardoor het geen gummetjes worden met pikante saus erg lekker en verfijnt.
Gefileerde kip met soyasaus de kip was niet droog, lekker mals.
Varkensvlees met Chili saus de saus was lekker pittig.
We hebben een superavond gehad.
We komen zeker terug.

Heidi S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
Normaal altijd bij een andere Chinees in de omgeving gegeten, maar omdat daar geen tafeltje bezet was een keer een andere Chinees geprobeerd. Toen kwamen we bij Manor terecht.

Een absolute aanrader!

Wij zijn voor de tapas gegaan, 5 ronden van maximaal 5 tapas p/p voor 25 Euro.
Heerlijk gegeten, alles was gloeiend heet en werd snel na elkaar opgediend zodat iedereen tegelijk kon eten. Porties zijn ruim voldoende, ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die 5 keer 5 tapas opkrijgen. Wij hadden er in totaal een stuk of 8 p/p.
Keuze uit verschillende soepen, salades, kleine gefrituurde en gestoomde hapjes, loempia's, vlees-, vis- en groente gerechten en natuurlijk rijst, nasi, bami, mihoen, etc.
Bovendien kregen we als verrassing nog koffie en thee van het huis... Toch een stukje klantenbinding. Wij komen zeker terug!
Hendrikus U.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
We komen hier regelmatig eten...voorheen van de menukaart maar de laatste 6X hebben we tappa`s gegeten.
5x5 tappa`s kan je bestellen en deze zijn heel lekker,de tappa`s komen vers en heel warm uit de keuken en de smaak is top.
Ook is er heerlijke verse sushi.
wij konden 5x5 tappa`s niet op,het is teveel.
De bediening is zeer vriendelijk en heel gastvrij,je gaat hier voor je plezier uit eten zoals het hoort te zijn.
wij komen hier zeker regelmatig terug.