Mano a Mano

Meer informatie over restaurant Mano a Mano

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00

Jhakira S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Leuke sfeer gerechten duren wat langer maar ze zijn dan ook kakelvers.
Wij hadden reuze garnalen en ribeye van de plaat. Zeer smaakvol.
Verse sangria erbij en vriendelijk personeel
Eline D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Wij zijn hier met een groep van 25 man geweest om te eten. Ze zijn speciaal voor ons open gegaan. Onwijs vriendelijke mensen en lekker eten. Decor ook leuk, typisch Spaans. Komen hier zeker nog eens terug voor een lekker tapa'tje! Bij deze nogmaals heel erg bedankt voor de ontzettend leuke avond!
Beste Eline en andere dames, wij vonden het ook ontzettend gezellig dat jullie er waren. Fijn dat jullie zo genoten hebben. Graag tot ziens in Mano a Mano!
ProeverHH .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Leuk en gezellig tapas restaurant waar je voor 5 a 7 euro een lekker tappatje op tafel hebt staan. Vriendelijk personeel en leuk decor. Sangria is zeker een aanrader!
Ewarmerdam .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Vriendelijk ontvangst. Het was verder rustig maar het was ook zondagavond 20.30 uur. Alle tapas die wij besteld hebben waren lekker. Ze werden ook niet allemaal tegelijk op tafel gezet en dat is ook fijn. Prima gegeten. €30,—p.p. zonder voorgerecht en nagerecht.
Carloz .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Fabelachtig interieur echt spaans. Het eten was heel erg lekker en niet duur. Gezellig met die zuid-amerikaanse muziek en de bediening is echt vriendelijk . Je wordt goed geholpen en het eten komt er snel aan. Echt klasse voor herhaling vatbaar.
Freetje .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Leuke zaak. Meeste tapas zijn tussen de € 5,00 en €7,00, sommigen duurder.
Prijs kwaliteit kan beter. Inrichting is gezellig en simpel met mooie bar. Vriendelijke eigenaar en bediening. Wie Spaans kan spreken kan hier ook terecht!
Mae S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
We hebben op koningsdag op het terras van dit restaurant tapas besteld. Het duurde nogal een tijdje voordat we geholpen werden, terwijl er toch veel bediening rondliep. Over de tapas waren mijn partner en ik verdeeld. Mijn partner vond de vleestapas vrij aardig, maar de vistapas vond ik niet zo heel denderend. Weinig smaakvol, vooral veel knoflook. Bruschetta was een sompig stokbroodje met een flintertje tomaat. Niet hun beste dag, misschien kwam het door de drukte?
Koningsdag is met stip de allerdrukste dag van het jaar. En met het mooie weer dit jaar stond zo beetje al ons meubilair buiten en was het terras bomvol. Niet echt een doorsnee dag, dus. Het lijkt ons dan ook niet fair om een beoordeling op zo'n dag te baseren.
Proefje123 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
De prijs kwaliteit is hier slecht in balans! Bijna voor elke tapa betaal je rond de 5 euro en dan ligt er niet veel op het bordje. We aten de dadels met bacon hele kleine dadels veel te veel bacon. Gefrituurde kaas die was lekker de jamon serrano veel te zout en verkleurd denk einde van een poot. Brood krijg je wel in overvloed dus dat compenseert het een beetje maar ja daar geef je geen 100 euro voor met zijn tweeen aan uit. Voor een avondje tapas en san miquel vonden wij het erg duur!
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Met 2 vriendinnen hier gaan eten. Het ziet er erg leuk uit, lekker Spaans muziekje op de achtergrond en aardig personeel. Sangria niet te zoet, brood met aioli (gratis) niet te knoflookig. Er was geen tapasje dat we bestelden dat niet lekker was! Ik kom zeker nog een keer terug.
Bedankt! Graag tot de volgende keer.
Anne-iens .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Samen met een aantal vriendinnen heb ik gegeten bij Mano a Mano.
Lekkere tapas, zeer vriendelijke eigenaar, een gezellige sfeer met goede muziek (Buena vista social club e.d.)
Bedankt voor de mooie recensie. Gezellig dat jullie er waren. Graag tot een volgende keer. Jullie zijn van harte welkom!
LaIena .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Interieur is zeer verzorgd en de mozaiken tegels zijn erg mooi gedaan. Ook de muur achter de bar verdiend het genoemd te worden. De Tapas waren zeker niet verkeerd. De Geïmporteerde Iberische worstsoorten in combinatie met manchego kaas waren absoluut lekker. De patatas bravas waren echter iets minder. De octopus salade, inktvis van de bakplaat en calamari waren lekker. De calamari niet te zwaar gepaneerd en niet te vettig. De albondigas waren best ok, maar niet geweldig. De bestelde sangria was ook niet verschrikkelijk maar ook niet super. De bediening was dan wel vriendelijk, ze kwam echter erg gehaast over en had weinig aandacht voor de tafels (ook al waren er maar 4 tafels bezet) aan het eind van de avond waren we voor 8 tapas, 1/2 liter sangria, een crema catalana en twee veel te zoet aperitief ruim 90 euro kwijt dus de prijs/kwaliteits-verhouding is ietwat uit balans. Er is echter ruimte voor verbetering..we proberen het wellicht nog een keer..
Bisque .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Wij komen graag bij mano a mano zeker als je kinderen hebt is dit een top plek.
De eigenaar en zijn team zijn zo spontaan en zo vrolijk en kinderen zijn niet een probleem.
Het zijn misschien niet de beste tapas die je kunt krijgen op culinair gebied al is het roerei met jamon serrano wel heerlijk!
maar gewoon voor een avondje geen zijn in koken perfect!
jammer alleen voor ons dat wij er een trammetje voor moeten pakken maar doen dit graag
tot snel weer mano a mano!!
JeroenAms .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Super tapa ervaring in Amsterdam! Zo eet je ze niet vaak in Holanda. Service is heel oprecht vriendelijk. Geen Hollandse overdreven poespas of nep, maar tapas en service met glimlach zoals je het in de authentieke Spaanse tenten ook ervaart.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Sommige restaurants vergeten dat veel Amsterdammers weten wat goed eten is. Zo ook Mano a Mano. Voor mij niet zo geslaagd. Het was een drukke avond. Maar oprecht verwelkomend blijven lukte alleen de gastheer van die avond. De dames zijn kortaf, gehaast. Ze doen denk ik wel hun best, maar gastvrij is anders. Wij namen een paar tapas, waaronder mosselen met een krokant korstje met iets pittigs (helaas koud geserveerd), Albondigas (te veel paneermeel, gehakt te fijn gemalen) en tortilla. Deze laatste smaakte zoals het hoort. Gratis brood met aioli, dat 'uit een potje' leek, vooraf. Hier moet je niet gaan eten als je een fijnproever bent. Toen ik meldde dat de mosselen koud werden geserveerd, schrok de serveerster, maar excuses konden er niet vanaf.
Carlos_en_rachel .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Dit is tegenwoordig mijn favoriete tapas stek. Het eten is elke keer erg om te smullen. Vooral de zarzuela (seafood stoofpot) vind ik voortreffelijk, zo ook de albondigas, het creoolse stoofpotje en de mosselen met vinaigrette. Een verademing dar de gerechten niet met olie doordrenkt zijn, zoals sommige andere tapas restaurants.
Youri ..
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Dit is een top zaakje! Heerlijke tapas die voor de verandering NIET allemaal in de ajoli druipen. Heerlijke gerechtjes en goede prijs kwaliteit! Bediening is heerlijk Spaans en gezellig, vraag vooral naar de mooie wijnen! Wij zijn regulars!
Johanna32 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Geweldig restaurantje! Klein en gezellig, super leuke inrichting, en een ongelooflijk hartelijke bediening. Hier gegeten met Valentijn, en ondanks dat het heel druk was toch snel geholpen en zeer vriendelijk bediend. Het eten is - zeker voor de relatief lage prijs - zeer goed. Er is een uitgebreide selectie tapas, van de wat meer standaard albondigas en calamari tot wat apartere als de gefrituurde sardientjes. Alles is even lekker!
Kerstin W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
De gevulde paprika was heerlijk. De rest viel best wel mee, maar was niet buitengewoon lekker. Er is geen wijnkaart, je bent afhankelijk van het advies van de bediening en krijgt geen informatie over de prijs van een fles wijn. Best wel raar.
Patris .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Heerlijke tapaatjes in een erg mooi en gezellig restaurant. Ook erg goed ontvangen,snel bediening.mano a mono het was prima
Enrico1964 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2012
Spaanse gastvrijheid van Vladimir en zijn crew. Zeer brede en verrassende keus aan tapa's, lekkere wijn en gezellige drukte geven je het gevoel even weg te zijn uit Nederland. En dat aan het inmiddels heel gezellig geworden Hugo de Grootplein. Proberen!