Manna

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jordy L.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Al een paar keer wezen lunchen bij Manna en dat viel altijd erg in de smaak. Nu een keer voor een diner voor twee. Achter in de tuin plaats genomen waar het lekker druk was maar dat stoorde ons niet. Als starter begonnen beiden begonnen met de Dim Sum. Smaakte goed maar niet bijzonder en dat maakt de prijs van 16 euri voor 4 hapjes enigszins twijfelachtig. Als hoofdgerecht beiden gekozen voor de gegrilde kalfsentrecote met stamppot van doperwten, witte aspergepunten en een heerlijke jus. Dat smaakte echt super. Alleen maar pluspunten. Chapeau! Als toetje beiden de Tarte Tatin. Was een beetje droog maar het bolletje vanille ijs maakte dat wel goed. Een heel smakelijk nagerecht. Bediening was heel attent en opperbest gestemd. Een hele leuke en smakelijke avond gehad, waarvoor dank!
willemmatthieu .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
13 mei 2017 bij Manna super heerlijk geluncht. het restaurant waar we met de regelmaat van de klok komen omdat wij alles aan Manna TOP vinden. Groot compliment aan Sanne die ons bediend heeft. We worden altijd door haar gastvrij ontvangen, ze onthoudt onze voorkeuren en eventuele fouten worden door haar meteen gecorrigeerd. Wij wensen Manna veel van deze fantastische collega's toe.
Willem Janssen
Matthieu Derksen
Isabel H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Personeel is erg pretentieus! Meer poeha dan gewoon lekker eten. Eten op zich van goede kwaliteit, wel veel vis. Honden mogen niet mee naar binnen.
Rogier B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
We hebben hier op eerste Paasdag heerlijk gegeten. De gerechten waren stuk voor stuk mooi verzorgd, gul bemeten en bovenal heel erg lekker. De wijnen bij de gerechten waren goed gekozen, hoewel we er wel erg weinig informatie over kregen van de serveerster. De bediening was verder vriendelijk en goed, de entourage prettig.
Hanni V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Wat een geweldige keuken! Cataplana is een absolute aanrader als je van fruit de mer houdt. Het zijn veel verschillende wereldse gerechten waardoor je echt even tijd nodig hebt om goed te kiezen. Maar daarvoor wordt je ruimschoots beloond. Ook de wijnen zijn goed gekozen. Aanrader.
Roy T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Afgelopen zaterdag met vrienden gegeten in dit restaurant. Gekozen voor het Chef's choice menu dat uit 4 gangen bestaat. Het was in één woord geweldig. Het was alweer even geleden dat ik zo lekker heb gegeten. De wijn maakte het helemaal af. Er zat redelijk veel tijd tussen de gangen maar dat namen we gezien de hoge kwaliteit van het eten voor lief. De sfeer in het restaurant is ook prima.
maarten290 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Een mooie zomerse middag in augustus, het leek ons leuk om in de schitterende stadstuin onze lunch te nuttigen. Het advies was om aan de voorzijde te gaan zitten want daar waren minder vliegen!
De gastvrouw had duidelijk een andere energie die dag dan wij.

De bediening was alleszins passend bij de zonnige dag, op ons verzoek wilde we de fles cava alsnog afnemen maar omdat ze niet bereid was om een nieuwe fles te openen werden we vriendelijk verzocht om aan de wijn te gaan.

Ze had geen Rosé uit de Provence maar nog wel 3 flessen met wat restjes. De ongeïnspireerde en ongeïnteresseerde houding van de serveerster bleek later ook een spiegel te zijn voor de wijn en de droog gebakken vis.

De half volle borden was geen aanleiding voor de serveerster om te vragen of het eten naar wens was geweest.

De vliegen aan de voorzijde waren overigens niet weg te slaan.

Misschien een goed restaurant op een andere dag met een andere serveerster en minder vliegen.

Positief is de voucher die we ontvingen voor het naast gelegen hotel Blue waar we twee heerlijke glazen cava ontvingen en genoten hebben van de service met een glimlach.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Prima eten in een gemoedelijke sfeer. Gekozen voor het 4 gangen vis verrassingsmenu, en dat was een goede keuze. De akoestiek verdient nog wel wat aandacht, soms moeilijk om elkaar te verstaan. Maar verder een prima plek om te eten.
Maartje G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Na alle positieve reacties keek uit naar ons etentje bij Manna. Het eten (met name de verse vis) was voortreffelijk. Leuke combinaties, mooie garnering en lekker bereid.

Helaas was de service om van te huilen. De ruimte was lawaaierig met net iets te harde muziek waardoor ik me zelf naar mijn overburen moeilijk verstaanbaar kon maken. De bediening had hier de oplossing voor gevonden om praktisch over tafel heen te schreeuwen. Meerdere keren werden er fouten gemaakt door onzorgvuldigheid en haast (verkeerde eten en drinken geserveerd, met borden tegen de kasten aanstoten). Ook moesten de dames tijdens het voorrecht ineens opstaan van de bediening om een kussen op de stoel gedrukt te krijgen (tegen de indruk van de stoel in de jurken?) en werd er op oncharmante wijze het servet uit ons schoot gegrepen toen de bediening vond dat het tijd werd om te deze in te leveren. De enorme wachttijd tussen de gerechten waren enorm: uiteindelijk hebben we over 3 gangen en koffie bijna 4 uur gedaan. Voor de prijs had ik helaas iets meer verwacht.
HankMoody1 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Ik ben hier met zaken relaties gaan eten. Het terrasje buitne mag wel eens opgeknapt worden, het interieur daartegen is erg mooi. Lekker gegeten, verrassende gerechten. een opmerking op de bediening, her is niet handig als je als bediening achter een gast staat, op luide toon tegen de gene gaan praten die tegenover je zit, dit komt nogal onbehouwen over en past niet bij deze zaak.
Chuanyan C.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Hier gegeten op een woensdagavond vanwege de verjaardag van mijn nichtje. Wij gingen voor de 4 gangen verrassingsmenu en dit had ik ook aangegeven bij de reservering. Bij aankomst worden we herkend en mochten we een tafel uitzoeken. Het restaurant ziet er chic en hip uit. Vooraf nemen we een broodmandje dat erg goed smaakte. Daarna komt het eerste voorgerecht: iets met gedroogde ham, pijnboompitten, uitjes, sla etc. heel lekker! Het volgende gerecht bestond uit makreel met rijst, paprika, radijs en gefrituurde zoete dungesneden aardappeltjes. Ook geslaagd. De gerechten worden erg vlot achter elkaar geserveerd dus we vroegen met het hoofdgerecht iets rustiger aan te doen. Hier werd goed gehoor aan gebracht. Hoofdgerecht bestond uit kalfshaas met aardappelpuree, erwten en asperges in een heerlijke jus. Erg goed! Vlees perfect bereid en groenten waren krokant en niet te zacht. En dan het dessert: iets met yoghurtijs met marshmallows en nog andere componenten waarvan ik de naam niet meer weet. Maar het was fris en een erg mooie afsluiter! Mijn nicht kreeg nog een kaarsje in haar dessert en werd gefeliciteerd door de bediening. Bij het weggaan ontving ze nog een fles wijn van Manna voor haar verjaardag. Heel attent. Bij zo'n mooie tent verwacht je dat het eten duurder valt en maar ok is. Maar het menu was buitengewoon goed en ook de porties waren voldoende. Voor 40 euro per persoon was het zeker niet duur. Professionele service en prachtige ambience. Komen zeker weer terug.
Confuscius .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Ter gelegenheid van het verkrijgen van de artsenbul van jongste dochter, gekozen voor Manna. Vorig jaar was de keus gevallen op restaurant Beau, toen de oudste dochter slaagde. Dit was ons echter in het geheel niet bevallen en zeker niet voor herhaling vatbaar. Nu dus naar Manna, op voorspraak van een vriendin. Van te voren hadden we het 3 gangen keuzemenu ontvangen, omdat het gezelschap uit 10 personen bestond. Bij elke gang kon telkens gekozen worden uit een vlees- of visgerecht. Ook hadden we een aparte, afsluitbare ruimte gereserveerd. Bij binnenkomst worden we hartelijk welkom geheten en naar de gereserveerde ruimte gedirigeerd, een door glas omgeven ruimte, waardoor er geen sprake is van een opgesloten gevoel. De deuren staan aanvankelijk open, maar de gastheer vraagt later of we de deuren dicht willen, niet overbodig gezien het geluidsvolume uit het restaurant.
De gastheer legt vervolgens uit welke gerechten geserveerd kunnen gaan worden. Er is even verwarring over het hoofdgerecht, anders dan op het vooraf gestuurde menu stond, maar bij navraag komt het toch nog goed. Vervolgens worden de gangen in een vlot, aansluitend tempo opgediend. Over de kwaliteit van de gerechten kunnen we kort zijn: die is gewoon goed, mooi opgemaakt ook en met verrassende smaaksensaties. Een en ander geaccompagneerd door de witte en rode huiswijn, niet te zwaar, voldoende passend. De gastheer was er telkens op tijd bij om eventueel bij te schenken en om te vragen of alles naar wens was. Kortom, een geslaagde avond. Enig minpuntje was het wat lang wachten op de rekening (enkele gasten wilden graag naar huis), zodat we uiteindelijk zelf naar de balie moesten lopen om de rekening op te vragen, waarna het toch nog even duurde. Bij het verlaten werd een ieder van ons de hand gedrukt en ons nog een prettige avond gewenst. Zo kan het dus ook.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Gisteren hier gezellig een high tea gehad met een vriendin en dat is een leuke ervaring geweest.
De high tea was lekker, ruim voldoende en ook met enkele verassende/ huisgemaakte hapjes. Dat de pot heet water vergezeld wordt met ‘speciale’ thee soorten en ook nog schijfjes citroen, limoen of verse ...... (we gokken munt blaadjes) naar keus is erg leuk. Ook leuk was de variatie in het brood bij de hartige sandwiches. Wat ik, als groot high tea-fan, ‘jammer’ vond was dat de scones geserveerd werden met slagroom ipv. de clotted (maar dit zie je tegenwoordig wel steeds vaker). En de geserveerde ‘scones’ waren naar onze mening geen scones; ze zijn te compact van vorm en structuur (omdat wij ze ook niet als dusdanig herkend hadden, hebben we het genuttigd al ‘lekker hapje’ maar ook zonder de slagroom en jam).
De service is erg vriendelijk en attent; een welkom en behulpzaam ontvangt door de jas aan te nemen, duidelijke uitleg van wat ze serveren en af en toe informeren of het naar wens is. Wat we een groot pluspunt/ erg netjes vonden was dat onze ‘scones-blunder’ gecompenseerd werd met nieuwe scones. En dat er niet moeilijk werd gedaan over koffie (ipv. de thee).
De ambiance was positief verassend; door het type en witte meubilair in combinatie met 1 donkere wand met grote schilderijen is het een gezellige ruimte en ook chic. De bar aan de zijkant met de rustig/ geordend ingedeelde achterwand past goed in het geheel. De tafelschikking is ook dusdanig dat er sprake is van ‘privacy’ per tafel. Ook het terras aan de voorzijde van het pand en in de ‘achtertuin’ zijn een verassende aanvulling. Wat ik persoonlijk een pluspunt is de rolstoeltoegankelijkheid. De entree heeft dan wel een wat steilere helling omhoog maar deze is wel goed vlak. De drempel naar binnen is dan wel even wat lastiger maar in het restaurant is het goed berijdbaar. De tafels zijn onderrijdbaar en er is een rolstoel toilet aanwezig.
ayusah .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Het eten zelf was erg lekker. Menu zag er goed uit en zelfs keuze uit verse vis. Atmosfeer was ok, alhoewel de tafels wel erg dicht op elkaar stonden. Wij hadden gekozen voor het vier gangen verrassingsmenu, helaas duurde het serveren enorm lang. Tussen elke gang zat meer dan een uur en dat heeft de avond echt verpest! Mocht je hier gaan eten, vertel dan van te voren dat ze een beetje tempo tussen de gangen moeten zetten!
Rogiervhuffelen .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Wij komen hier regelmatig eten en het eten hier is van uitzonderlijke kwaliteit, wel prijzig maar dan krijg je ook wat, heerlijke vis altijd, mooie strakke zaak met binnen tuin. Leuke bar waar ze de uitstraling af en toe van wisselen met verschillende dingen. Voor de visliefhebber zeker een aanrader!
C_E .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Erg lekker gegeten afgelopen weekend. Werden hartelijk ontvangen en goed geïnformeerd over de wijnen. Het eten was lekker en de borden waren mooi opgemaakt. Ik kom zeker terug!
marelin D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Prima voorgerecht met mix aan oesters en schelpdieren. Fijne wijn, wij hadden de Gruner Veltliner voor en bij het hoofd Moulin a Vente. Hoofdgerecht een perfecte pasta met truffel en het Oosterse gerecht. Goed op smaak, goed in portie. Zeer attente en fijne bediening. Leuke inrichting, hotelkamers zijn ook een aanrader. Gerechten en drank zijn mooi in prijs/kwaliteit verhouding. Verrijking voor Nijmegen
Amarens S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
5 december genoten van een heerlijk Sinterklaas lunch bij Manna. Bij aankomst prachtig mooi versierd in Kerstsfeer. We werden bij naam begroet bij binnenkomst en dat is altijd leuk als je ergens voor het eerst komt. Dat beloofde wat. Service die verder overigens niet helemaal voldeed aan de geschepte verwachting. Aandacht van de bediening, hoewel het niet echt druk was, was een dingetje. Dat deed het eten niet minder smaken. De Dim Sum mix is een aanrader. We hadden deze als voorgerecht. Als hoofdgerecht Kokkels met linguine pasta. Eigenlijk een Vongole. Lekker, maar heb ze beter gegeten in Nederland. Als afsluiting een Sinaasappel salade, Grand Marnier, basilicumsabayon, sinaasappelsorbet. Bijzonder lekker en een absolute aanrader!
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
High thea gegeten. Erg gezellig tentje met leuke sfeer en open keuken. Kaart zag er goed uit en ga er zeker nog eens eten. High thea was gevarieerd en lekker hoewel het niet de beste is die ik heb gehad..mag wat uitgebreider.
kees T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Gekozen voor 5-gangen verrassingsmenu. De steaktartaar was heerlijk en op bijzondere wijze gepresenteerd. Smaak was pittig. De uiensoep met venkel met crouton en parmezaanse kaas was daarom een goede opvolger. Derde gang was matig. Aubergine met gefrituurde aardappel. Hoofdgerecht met eendenborst was voortreffelijk. Het nagerecht met yoghurtijs met basilicum en ananas heerlijke afsluiter. In tegenstelling tot eerdere berichten werden de gerechten zeer snel geserveerd. 5 gangen in 2 uur islam toch echt aan de snelle kant. Ander minpunt was het overdadige geluid. Met het geluid uit de boxen wat minder zou denken ik het overige geluid wel wat dempen. Was het storend, ja eigenlijk wel.