Manhattan Kitchen-Coffee-Wine

Herenstraat 146A 2271 CL Voorburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Manhattan Kitchen-Coffee-Wine

Maandag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Warm en gezellig restaurant...Lekker eten en goede sfeer. Vooraf hadden we gekozen voor een paar gerechten die wij samen deelden, zoals; Caesar Salad, inktvisringen en Caprese. Als hoofdgerecht had ik ook weer een voorafje, de Steak tartaar...ook heerlijk. Ik word blij van dit restaurant, aanrader. Ook op een mooie locatie gelegen midden in het oude centrum van Voorburg met een groot terras. Tot volgende keer maar weer ?.
Tessab .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Nu 2x hier gegeten. In beide gevallen voor een kort bezoek en op een doordeweekse dag. Het lijkt dat er dan een man teveel staat, het personeel is drukker met elkaar aan het praten, filmpjes met elkaar aan het delen, tijd aan 't vullen, dan dat het aantal aanwezige gasten aan geluid/sfeer kan maken. Muziek is verre van origineel, steek daar wat tijd in denk ik dan. Aan de inrichting is wel aandacht besteed. Eten is middelmatig, wordt wel geprobeerd hoor; ziet er netjes en leuk uit, maar smaak is te zout en tja, thuis maak ik er meer van. Ik heb het idee dat er ingrediënten in de gerechten gaan die zorgen voor die 'gemiddelde' smaak en dat dit afdoet aan een mogelijke verse/ambachtelijke smaak (risotto leek niet romig door de kaas, echte room? Uiensoep leek wel van bouillonblokjes?) Personeel is vriendelijk maar gedachteloos. Als ik de volgende keer in de buurt ben kijk ik toch liever even verder. Heet water met n takje munt en honing, moet dat €3,50 kosten? Je zit niet op de boulevard met uitzicht op de zee... Alomvattend: je kan er prima terecht voor n hapje, er is veel keuze, maar verwacht niet teveel.
Kaatje W.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Ik had gehoord dat Manhattan goed aged-meat verkoopt, daarom speciaal gereserveerd om met een vriend bij te kletsen en goed te eten. Toen ik eenmaal binnen liep had ik zoiets van: is dit het? Het ziet er meer uit als een eetcafe/bruine kroeg dan een restaurant waar je lekker kunt eten.
Het eten was zeker wel goed hoor. Maar gewoon heel gewoon, niks bijzonders, niks verrassend. Bediening kon ons niet veel vertellen over de wijnen. De rekening was niet laag: voor-en hoofdgerecht met 2 wijntjes voor €110. Toetje moesten we wel overslaan: op een vrijdagavond om 9 uur al de enige gasten in de zaak, we wilden daar echt niet langer meer blijven. We gingen toetje maar ergens anders nuttigen.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Lekker gegeten bij Manhattan, bediening is aardig en behulpzaam. Het is niet heel goedkoop maar het wel waard. Leuke avond gehad en voor herhaling vatbaar...
Angélique V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
Lekkere salade gegeten en ook gerechten van andere gasten waren goed maar niet heel bijzonder. Kleine verse munt thee is erg duur, prijs kwalteit
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Het is een ietwat donker hol, dat zeker voor de lunch ongezellig oogt. Ik had als lunch een hamburger. Een zompig ding overladen met een gigantische hoeveelheid kaas. Het vlees was matig. Daarbij werd wel een heerlijke salade en uitstekende patat geserveerd. Ik vind 15 euro voor zo'n matige hamburger enorm aan de prijs en ga daarom wat andere plekken voor de lunch uittesten!
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Werknin de omgeving en kwam bijna dagelijks langs. Dit keer maar een binnengelopen want de kaart zag er veelbelovend uit.
Prima sfeervol interieur en keurige ontvangst. Als appertitief kiezen we een glaasje Prosecco maar dat blijkt ' er niet te zijn'. Ik neem een bierje en mijn vrouw een prima Sauvignon Blanc. Er wordt gekruide popcon bij geleverd, leuk!
We nemen beide Carpaccio, kakelvers, smakelijke Parmesan en mayo. De stukjes vlees hadden wat mee smaak mogen hebben. Mijn kabeljauw file is smakelijk maar ook de mosterdsaus wat te vlak. De Ladysteek van mijn vrouw is top en botermals, het glas Cabernet Sauvignon net zo :-). Bij de hoofdgerechten een ludieke puntzak verse frietjes (heerlijk maar mag iets knapperiger) en een bakje sla, vers maar niet super bijzonder.
Al met al een sfeervolle zaak met vriendelijke bediening, de gerechten zijn goed maar missen wat smaakbeleving. Ook niet echt goedkoop 10,00 Carpaccio 20,00 voor een vierkantje Kabeljauwfilet..........
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
We zijn er op een dinsdagavond gaan eten, de kaart is weinig spectaculair. Natuurlijk de dry-aged gerechten geprobeerd. Op zich niets mis mee maar dat is het dan ook wel. Twee portie verse friet en twee bakje salade voor drie man, is niet echt handig. Verder weinig op aan te merken maar of ik er nog eens terug kom .....denk het niet
Frans N.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Om 18 uur op een vrijdagavond was het nog stil. Maar een uur later was het restaurant vol. Modern en strak interieur. Eén grote foto van de Manhattan Bridge. Er had wel wat méér Manhattan sfeer in gemogen. Niet al te comfortabele stoelen. Schoon sanitair. Uitgebreide kaart. Wij namen alleen een hoofdgerecht. Eén broer had gegrilde tonijn steak, de ander gegrilde dry-aged ribeye. Beide mals en goed van smaak. Zelfgemaakte patat erbij. Prima! De hoeveelheid groente was vrij gering: Alleen wat aangemaakte sla. Waar is de typisch Amerikaanse salad bar? De opmaak van het bord was wat kaal. Niet ècht goedkoop voor het gebodene. De bediening varieert van vriendelijk en capabel tot gehaast en vrij kortaf. Het restaurant is goed bereikbaar: Gratis 's avonds parkeren onder het nabije viaduct. Buslijnen 23 en 26 stoppen vlakbij. Toch heeft dit restaurant geen grote indruk op ons kunnen maken.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Jammer dat er deze avond weinig tafels bezet waren. Door de vriendelijke serveerster was het er niet minder gezellig. Een ontzettend leuke en originele 'amuse' werd geserveerd: popcorn met kruiden en nori. Hoe simpel lekker en leuk kan zijn. Als voorgerecht hadden we coquilles, best aardig maar wel heel erg eenvoudig, en de crab cakes, zag er veel beter/completer, uit. Beide kozen we op advies van de blije serveerster voor de rib-eye, fantastisch wat een mooi stuk vlees. Mijn gorgonzola saus had wat mij betreft best wat pittiger gemogen. De afsluiting met een mooie espresso maakt de avond compleet. Kan de ober misschien wat blijer kijken en in de leer bij de dame?
Madelon G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Een gezellige ongedwongen sfeer, moderne maar niet te strakke inrichting, vlotte bediening en prima eten. Een goede aanvulling op wat er al in Voorburg is en een plek om vaker naar toe te gaan als je gewoon zin hebt in een lekker hapje eten in een prettige omgeving.
Theun K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2014
Afgelopen week gelunched. Uitgebreide kaart met leuke gerechten en brede selectie; salades, sandwiches en signature dishes. Vriendelijke en snelle service. Kom zeker nog een keer terug.
André V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2014
Als ik me niet vergis is dit de vierde horecazaak in tien jaar op deze locatie, dus een lang leven is het tot nu toe niet beschoren. Dat is jammer, want met de plek is niks mis: centrum van Oud-Voorburg, makkelijk én gratis parkeren, en dichtbij de doorgaande wegen naar Den Haag. Sinds enkele maanden probeert de nieuwe eigenaar het met de keuken van Manhattan, voor zover die bestaat. Een New York Strip Steak zou ook biefstuk met friet kunnen heten en Steak Tartare is allesbehalve Amerikaans, maar hartstikke Frans. Gelukkig komt er wel kwaliteit op tafel, terwijl de prijzen niet afschrikken. Beetje jammer is dat de wijnen per glas niet echt overhouden. Middle of the road, om het op zijn Amerikaans te zeggen. Niettemin een aanwinst voor Voorburg, deze zaak.
Peter1970 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Voor het eerst bij deze mooie zaak in Voorburg geweest. Er is duidelijk flink uitgepakt door de nieuwe eigenaar, kosten nog moeite zijn gespaard bij het aanbrengen van het interieur. Wat direct opvalt is dat het erg rustig is en erg spijtig is dat de bediening zelfs dan steekjes laat vallen. Hoewel ze erg vriendelijk zijn verwacht je toch wat meer aandacht en proffesionaliteit, zeker gezien de uitstraling van dit restaurant. Het eten is verzorgd en smakelijk vooral het vlees was erg goed bereid. We komen later nog eens terug voor een second opinion.
Denbesten .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Steaks zijn droog en niet lekker maks. Prijzen te hoog voor geboden kwaliteit niet vreemd dat het ook donderdag avond rustig is. Redelijk sfeerloos en slechte service met aanbieden nieuwe drankjes
Pierre V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
Afgelopen vrijdag gegeten bij dit voor mij nieuwe restaurant in Voorburg. Wat ik erg leuk vind is ondanks dat de zaak er strak uitziet het er toch warm aanvoelt. Mijn vrouw was erg on de indruk van de kerstversieringen. Wij hebben voortreffelijk gegeten met een passende wijn geadviseerd door de attente en vriendelijke bediening. Enige smet op de avond voor zover dit de pret kon drukken was dat het toilet buiten gebruik was, maar dit werd netjes opgelost en zijn begeleide door een dame naar de overburen. Ik hoop dat alles nog goed is gekomen. Leuke zaak zonder te veel poespas. Jullie zien ons in het nieuwe jaar zeker terug en succes voor de toekomst. Groet Pierre
Renee K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Voor de tweede keer bij Manhatten gegeten in het kader van 'iedereen verdiend een tweede kans'. Eerste keer niet echt onder de indruk en nu weer niet. Eten is slordig gepresenteerd en mist smaak.
Toen we wisselgeld terug vroegen (wat we naderhand hebben laten liggen) verdween ook de service en werden niet eens gedag gezegd.
Jolene K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2013
Vorig weekend heerlijk gegeten met een paar vriendinnen. Ik werd getipt door een collega om hier te gaan eten en wat een fijne zaak. Leuke uitgebreide kaart en natuurlijk niet geheel onbelangrijk een lekker wijntje om weer lekker bij te kletsen met me vriendinnen. Verschillende gerechten besteld zodat we alles ook van elkaar konden proeven. Voor de kabeljauw kom ik echt terug! Zelf had vooraf de clam chowder, normaal ben ik altijd huiverig om deze te bestellen maar deze smaakte perfect. Daarna had ik op aanraden van mijn vriendin de truffelrisotto besteld. Ook heerlijk en goed vullend. Complimenten aan de chef! Door al het geproef was ik helaas voldaan. Toetjes zagen er verleidelijk uit maar moet helaas ook een beetje aan mijn lijn denken.
Gezellige bediening en een mooie zaak. Zoals gezegd kom ik terug voor de kabeljauw en neem ik daarna stiekem een brownie ;).
Jaimy S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Omdat ik zelf een paar jaar in New York manhattan heb gewoond moest ik dit restaurant bezoeken. Qua inrichting en sfeer mis ik helaas de new yorkse sferen. Uiteraard is de sfeer ook hoog bepalend door de bediening. Hierin merk je al bij binnenkomst dat ze hier niet echt gemotiveerd zijn. Bij aangeven van de reservering werd ons zonder een hartelijk ontvangst een tafel aangewezen en vervolgens moesten we een tijdje wachten voordat we werden geholpen. Dat begint al vrij storend. De menukaart is leuk verzonnen maar de uitwerking van sommige gerechten in smaak valt nog te discuseren. Ik mis hier echt de verfijning van smaken in alle gerechten die ik heb geproeft. Teleurstellend als je uiteindelijk best wat moet betalen. In deze tijden is een goede prijs en kwaliteitverhouding bepalend voor een leuk avondje uit. Zo hebben wij dat hier helaas niet ervaren.
Beste ‘FineCuly’,
Bedankt voor uw bezoek aan ons restaurant. We willen uw negatieve ervaring graag voorkomen bij andere gasten. Daarom zijn we benieuwd op welke dag u geweest bent, zodat we intern uit kunnen zoeken waar het mis is gegaan. We horen het graag.
Met vriendelijke groet,
Alain en Remi
H O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Ik ben al een aantal keren gaan eten, elke keer wat anders besteld en het was heerlijk. De wijnen zijn ook fantastisch heerlijk en wat dit restaurant zo speciaal maakt is dat de bediening kennis heeft over de wijnen die ze serveren, dat ervaar je niet meer vaak bij de restaurants van tegenwoordig. Het enige nadeel is dat ik elke week wil komen eten en het niet goed is voor mijn dieet, maar ach wat kom ik er graag. De ambiance van de inrichting, de bediening en het eten helemaal toppie.