Mangu Apeldoorn

6,9

Jouw recensie over het restaurant Mangu Apeldoorn

LisaPonte .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben gelezen in recensies dat mensen lang moesten wachten. Bij ons was dit niets minder. Drankjes kwamen heel snel, maar we hebben een uur gewacht en nog stond er niets op tafel. Ook de andere mensen om ons heen hadden enkel de drankjes en nog geen eten. Na exact 60 minuten zijn we naar de eigenaar gegaan, om te vragen hoe dit kan. Hij ontkende alles en zei dat we het dan maar eerder hadden moeten aangeven. Ook keek hij verrast toen we zeiden dat niemand nog eten had. Dit heb je toch door als eigenaar? Dat er na een uur nog niets geserveerd is. We kregen geen excuses en moesten gewoon voor alles betalen, zonder ook maar iets van eten te hebben gekregen. Jammer dat de eigenaar alles ontkende en niets wilde veranderen. Erg slechte zaak!
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Een weekje Veluwe met familie en een Mexicaanse vriend, dus waarom niet naar een 'Mexicaans' restaurant voor diner. Nu heeft tapas al niet zoveel op met de Mexicaanse keuken, maar een goede kok kan mexicaanse gerechten ook als tapas serveren. Nu, dat hebben we geweten. Niets Mexicaans, een bak kruidenboter (ik dacht nog dat het een wat lichte variant was van quacamole) en 'sambal erbij'. Verder alles smakeloos en niets specifiek Mexicaans te ontdekken. Onze vriend begreep er niets van, en toen we de ober vroegen waar de kok vandaan kwam (uit Suriname) begrepen we waar deze eetgelegenheid voor stond. We zijn snel vertrokken, hebben bij de supermarkt kip, vlees, avocado en wraps gekocht, en later die avond thuis in ons huisje toch nog lekker Mexicaans gegeten. Maar dan met salsa picante i.p.v. sambal ????
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk eten. Buiten gezeten op de wegzak-bank. Aardige bediening en de tapas waren genoeg en ruime keus! Aanrader. Wii komen zeker terug....
Natasja L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
lekker gegeten! gemoedelijke sfeer, vriendelijk personeel! kindvriendelijk. ons zoontje mocht mee een cadeautje uit zoeken.
rubensosa .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Ik zou hier niet meer heen gaan, we kregen 2 rondes tapas , waarna we nog mochten bijbestellen uit deze 20. Maar dat hebben we maar niet gedaan. De eerste ronde waren salades en aiolio en kruidenboter en een schaaltje bonen en wraps , niet echt Mexicaans . 2de ronde moesten we een uur op wachten , maar dat was wederom niet de moeite waard, ditmaal warme ronde met vleesspiesjes gebakken uienringen , inktvis ringen (geen inktvis waarschijnlijk) , soort kibbeling en meerdere niet echt heerlijke tapas
Alberto22 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Hier gegeten met de Xenos restaurantpas. Onbeperkt tapas van de gehele kaart voor 2 personen, voor € 24,50. Bij binnenkomst viel het ons op dat het erg donker was. De gehele entourage was niet bijzonder. Bestellen gaat op een vooruitstrevende manier: ieder tafeltje heeft zijn eigen kleine tablet, waarmee je een bestelling aan de bar/keuken kunt doorgeven. Dit werkt goed en de bestellingen werden telkens vlotjes gebracht. Drankjes zijn schappelijk geprijst (karaf water met ijs bijv. € 1,00 en een tapbiertje € 2,50). De tapa's waren smakelijk, goed warm en er is veel variatie op de kaart! Ook een paar foutjes: de garnalen waren niet van de grill, maar kwamen uit de frituur en we kregen tussendoor een gerecht dat een andere tafel besteld had. Ach, gewoon maar opeten dan....:). Parkeren in de buurt is geen probleem. Al met al een leuke ervaring en we hebben lekker gegeten bij Mangu! Geen toppertje, maar wel ruim voldoende.
Corina L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Gisteren 25 juli hier gegeten
Was super
Personeel is zeer geduldig en vriendelijk ondanks de enorme drukte
Dik tevreden
Als ik nog eens in de buurt ben ga ik er zeker nog eens eten absuluut een aanrader ook voor vegetariërs
Dank voor de gezellige avond
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ik zal niet gauw een recensie schrijven, ik werk zelf ook in de horeca, maar dit was wel zo slecht dat het gemeld mag worden. koude gerechtjes: met mayonaise aangemaakte salades met brood(uit blik?), daarnaast wrapjes waarvan de wraps hard waren aan de bovenkant en de zalm wel rubber leek. Dit vermeld bij de bediening: 'Nee, dat kan niet inderdaad' loopt weg en laat het gewoon liggen, niets meer van gehoord. Dan de warme gerechten: nachos waren lekker, maar het vlees viel uit elkaar van de droogte (magnetron of lag het er al dagen?). Waren verbaasd van de reacties om ons heen, maar misschien hadden we een slechte ronde. Bediening deed er wederom niets mee. Kortom, zou afraden heen te gaan, of misschien beter als je van de kaart besteld.
Britta Z.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Gezellige en knusse sfeer, leuke bediening en heerlijk eten. Wij hebben 2x gebruik gemaakt van de tapas actie, dit is voordelig en voor ieder wat wils. Ik kom snel weer terug!
Corry D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Heerlijk onbeperkt tapas gegeten met vriendin. Waren beiden zeer tevreden over de variatie, uitgebreide keuze en de prijs ????Leuk personeel ook en een goede sfeer. Komen absoluut weer!
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Wat hebben we heerlijk gegeten!!
Ambiance is gezellig en mooi. Eten lekker en verzorgd, ook terwijl wij en maandaanbieding hadden. Dat maakt daar niks uit, het is gewoon verzorgd, vanaf het soepje tot aan het heerlijk toetje!! Complimenten van ons!! Ga zo door!!
heidi B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Een leuk gezellig en knus restaurant.
We hebben hier heerlijk gegeten en ons eten en drinken werd na bestelling snel geserveerd. We komen hier zeker vaker terug
Hugo S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Eten is wel leuk, kan altijd beter maar daarover niet te klagen. Alleen raad ik dit restaurant wel aan iets aan het personeel te doen: ze laten totaal niet merken het leuk te vinden. Interieur vonden wij niet zo bij elkaar passen maar ach dat is iedereen z'n eigen mening!
Adrien B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Dit tapas restaurant wordt nogal afgekraakt op de recensies maar ik snap niet waarom. Je kunt daar zelf je keuzes maken en als je iets net wat anders wilt hebben bv ivm een allergie dan voeren ze dat gewoon door. Vooral wel GAAN!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Eten was wel oké, het duurde echter heel erg lang. Lege glazen werd ook niet echt opgelet. Voor ons niet nog een keer, inrichting zag er wel leuk uit
civi .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
22-02-2017 onbeperkt Tapas gegeten bij Mangu.
Het was wederom weer ontzettend heerlijk.!!!!
Gaan zeer zeker binnenkort weer onbeperkt Tapas eten.
Met lof aan de medewerker/ober die ons altijd zeer goed ontvangt en ons een fijne avond bezorgt!!
Bites-_- .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Koude hapjes vooraf bestonden uit met mayonaise aangemaakte kwalitatief niet beste ingrediënten die je met het bijgeleverde mandje brood moest verwerken. De warme hapjes die daar op volgden kwamen op een enkel geval niet uit de frituur en waren met het vet doordrenkt en verzopen. Enige lichtpuntje was een stukje bieflap die nog best mals was en had een mooie rooksmaak. Dit was jammer genoeg ook het enige wat ik van de schalen heb opgegeten. Heel vet en zwaar allemaal. Service was ondeskundig en klungelig, knetterharde knuffelrock als achtergrond muziek dat je bijna wel mee moest zingen, niet doen. Interieur is passend, maar ziet er wat bouwvallig uit. De rekening betaald en dat was het dan, geen tweede keer voor mij.
mberkhof .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Afgelopen vrijdag tapas gegeten na enkele dagen ervoor getriggerd te zijn geweest door het spandoek: "in Januari tapas voor 15 euro per persoon". Dit bleek echter om een reclame-uiting van Januari 2016(!) te gaan... Maar goed ... de originele prijs (18,50) bleek echt niet teveel betaald, want de tapas zijn heerlijk. Wel jammer dat de per keer gekozen 15 gerechtjes iedere keer geen 15 maar steeds minder gerechtjes bleken te zijn. Jammer .... maar desondanks zoals gezegd erg lekker. Erg aardig bediendend personeel. Gelukkig maar want 'de Leidinggevende' werkte meer op onze lachspieren dan dat hij werkelijk iets toevoegde.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gezellige inrichting met vriendelijk personeel. Bediening super geen lange wachttijden en wat belangrijker is: Het tapasgebeuren was overheerlijk en zag er goed verzorgd uit. Leuk was, de bestelling via tablet. Daardoor verliep de bestelling veel sneller
T.v.d.Braak
henrie W.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Heerlijk gegeten in restaurant Mangu. Gezellig zitten.Leuke bediening.
En tapas bestellen via een tablet is helemaal geweldig. Je weet precies wat je krijgt en hoeft niet lang te wachten. Gaan er zeker vaker heen.