Mangu Apeldoorn

6,8
7,2
Britta Z.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Gezellige en knusse sfeer, leuke bediening en heerlijk eten. Wij hebben 2x gebruik gemaakt van de tapas actie, dit is voordelig en voor ieder wat wils. Ik kom snel weer terug!
Corry D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Heerlijk onbeperkt tapas gegeten met vriendin. Waren beiden zeer tevreden over de variatie, uitgebreide keuze en de prijs ????Leuk personeel ook en een goede sfeer. Komen absoluut weer!
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Wat hebben we heerlijk gegeten!!
Ambiance is gezellig en mooi. Eten lekker en verzorgd, ook terwijl wij en maandaanbieding hadden. Dat maakt daar niks uit, het is gewoon verzorgd, vanaf het soepje tot aan het heerlijk toetje!! Complimenten van ons!! Ga zo door!!
heidi B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Een leuk gezellig en knus restaurant.
We hebben hier heerlijk gegeten en ons eten en drinken werd na bestelling snel geserveerd. We komen hier zeker vaker terug
Hugo S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Eten is wel leuk, kan altijd beter maar daarover niet te klagen. Alleen raad ik dit restaurant wel aan iets aan het personeel te doen: ze laten totaal niet merken het leuk te vinden. Interieur vonden wij niet zo bij elkaar passen maar ach dat is iedereen z'n eigen mening!
Adrien B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Dit tapas restaurant wordt nogal afgekraakt op de recensies maar ik snap niet waarom. Je kunt daar zelf je keuzes maken en als je iets net wat anders wilt hebben bv ivm een allergie dan voeren ze dat gewoon door. Vooral wel GAAN!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Eten was wel oké, het duurde echter heel erg lang. Lege glazen werd ook niet echt opgelet. Voor ons niet nog een keer, inrichting zag er wel leuk uit
civi .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
22-02-2017 onbeperkt Tapas gegeten bij Mangu.
Het was wederom weer ontzettend heerlijk.!!!!
Gaan zeer zeker binnenkort weer onbeperkt Tapas eten.
Met lof aan de medewerker/ober die ons altijd zeer goed ontvangt en ons een fijne avond bezorgt!!
Bites-_- .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Koude hapjes vooraf bestonden uit met mayonaise aangemaakte kwalitatief niet beste ingrediënten die je met het bijgeleverde mandje brood moest verwerken. De warme hapjes die daar op volgden kwamen op een enkel geval niet uit de frituur en waren met het vet doordrenkt en verzopen. Enige lichtpuntje was een stukje bieflap die nog best mals was en had een mooie rooksmaak. Dit was jammer genoeg ook het enige wat ik van de schalen heb opgegeten. Heel vet en zwaar allemaal. Service was ondeskundig en klungelig, knetterharde knuffelrock als achtergrond muziek dat je bijna wel mee moest zingen, niet doen. Interieur is passend, maar ziet er wat bouwvallig uit. De rekening betaald en dat was het dan, geen tweede keer voor mij.
mberkhof .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Afgelopen vrijdag tapas gegeten na enkele dagen ervoor getriggerd te zijn geweest door het spandoek: "in Januari tapas voor 15 euro per persoon". Dit bleek echter om een reclame-uiting van Januari 2016(!) te gaan... Maar goed ... de originele prijs (18,50) bleek echt niet teveel betaald, want de tapas zijn heerlijk. Wel jammer dat de per keer gekozen 15 gerechtjes iedere keer geen 15 maar steeds minder gerechtjes bleken te zijn. Jammer .... maar desondanks zoals gezegd erg lekker. Erg aardig bediendend personeel. Gelukkig maar want 'de Leidinggevende' werkte meer op onze lachspieren dan dat hij werkelijk iets toevoegde.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gezellige inrichting met vriendelijk personeel. Bediening super geen lange wachttijden en wat belangrijker is: Het tapasgebeuren was overheerlijk en zag er goed verzorgd uit. Leuk was, de bestelling via tablet. Daardoor verliep de bestelling veel sneller
T.v.d.Braak
henrie W.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Heerlijk gegeten in restaurant Mangu. Gezellig zitten.Leuke bediening.
En tapas bestellen via een tablet is helemaal geweldig. Je weet precies wat je krijgt en hoeft niet lang te wachten. Gaan er zeker vaker heen.
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Slecht eten. Te koud en te vet! Sommige gerechten waren taai alsof het uit de magnetron kwam.
Zeer slechte service. Het was goedkoop maar zo smaakte het ook.
ruudsleper .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Met drie personen gebruik gemaakt van het zeer prettig geprijsde actiemenu (onbeperkt tapas). Kleine zaak, maar dat kwam de sfeer wel ten goede. Aardige bediening die een goede uitleg gaf van hoe er besteld moest worden via een tablet. Veel keus en vooral de salades mooi opgediend op een rood blaadje "witlof". Wat minder waren de gevulde deeglapjes, maar verder smakelijk en relaxed kunnen eten.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gezellige inrichting, vriendelijk personeel. De voordeur kan een verfje gebruiken of een poetsbeurt. Het tapas-arrangement (onbeperkt nabestellen) bestaat uit een eerste "koude" gang met hoofdzakelijk salades. Frisse appel/bleekselderij salade, Wat vleeswaren ter vervanging van 2 salades zou het gevarieerder maken. Uitstekende rode (huis)wijn, goed op temperatuur, alleen moet de bediening wat alerter zijn en vaker langs de tafeltjes lopen om te controleren of de glazen leeg zijn. Aan de bediening vragen of we nog iets te drinken mogen bestellen is een gemiste kans als dit niet wordt gevraagd. De "warme" gang viel wat tegen. Veel schotels maar mindere kwaliteit. Gehaktballetjes in tomatensaus waren niet op temperatuur, de kipfilet aan een stokje was drooggebakken, Over het algemeen was de temperatuur van alle warme gerechtjes te laag. Beter minder gerechtjes maar betere kwaliteit zou mijn tip zijn. Ook de churos als nagerecht proefde niet versgebakken. Tapas als kwaliteitsproduct i.p.v. kwantiteitsproduct zou de gezellige entourage van Mangu beter passen
Joey12345 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het Ziet er netjes uit, zowel van buiten/als binnen.

Ter info: Wij hadden een bon via een site verkregen om daar te kunnen eten.

Onvangst was gewoon goed/netjes. Kwamen snel het eerste drankje opnemen, en de uitleg over de tapas. U krijgt 10 koude en 10 warme grechten, van die gerechten kan u in de 3de gang onbeperkt bijbestellen. Of u betaald 6 euro p/p bij en dan krijgt u een tablet en dan kan u van de kaart kiezen. Netjes geregeld,

Bij de Details staat:

Bestel je het liefst ook diverse kleine hapjes als je uit eten gaat? Dan is dit jouw arrangement. 2,5 uur lang staat de tafel vol met pinchos en tapas. Zak relaxt onderuit en proef nieuwe gerechten en smaakcombinaties. Een heerlijke avond uit voor 2.
Onbeperkt tapas en pinchos menu bij Mangú in Apeldoorn
Duur: 2,5 uur

Maar bij het menu staat:

De keuken van Mangú heeft voor jullie verschillende soorten pincho’s & tapas geselecteerd en bereid TIP!!.

Lees Dus Goed!!

Ik snap de opmerkingen hieronder, want een tafel naast ons had geen upgrate met tablet en dan krijg je niet veel bizonders.

Vrij jong personeel, maar verliep prima. Soms gerechten waar je niet voor hadden gekozen, maar lekker laten staan en ging retour.

Conclusie: Opletten en niet verwachten dat je voor 2 euro kan eten.
Verder: Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Vriendelijke bediening, heerlijk eten. Makkelijk tapas en drank bestellen via een tablet. Dus geen gedoe met kaartjes, vergeten wat je ook alweer had besteld en heen en weer geloop van bediening. Heerlijke gerechten voor een prima prijs. Komen hier zéker nog eens terug.
Marian H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Wij zijn voor de eeste keer Mexicaans wezen eten "67 en 68 jaar oud"
En we hebben eerst 10 koude gerechten voorgeschoteld gekregen en vervolgens 10 warme gerechtjes en tot slot no 2 gerechtjes nabesteld.
Zowel mijn vrouw als ik vonden het een heel nieuwe smaaksensatie, zo een die we niet licht zullen vergeten. Als ik terugkijk op de twintig gerechtjes vonden we er 18 meer dan lekker en 2 wat minder, die 2 waren ook goed maar paste niet in ons straatje. Wat ons betreft is een score van 18 van de 20 een extra topper mede omdat we ze voorgeschoteld kregen zonder vooraf te weten wat het zou worden.
Vriendelijk en opmerkzaam personeel die ons, toch wat oudere bezoekers keurig op een plaat zetten waar de muziek wat minder hard overkwam.
Tot slot jullie zien ons vanzelf weer verschijnen. Ik heb nu al trek.
Zodra we weer in de buurt zijn en dat zou best eens snel kunnen zijn gaan we zeker weer terug en dan lekker zelf de gerechtjes van de kaart uitzoeken, lijkt on ook leuk zo vanaf een tablet.
A3 en Marion Hartog. Papendrech.
Susanne K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Vriendelijk, warm, sfeervol en heerlijk eten! Zelfs met kinderen toegankelijk. D'r zijn verschillende mogelijkheden. Van vlees tot vis tot vega tot wat voor de kleintjes.
Susanne K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijk wezen eten met vrienden en kinderen. Voor ieder wat wils en enorm lekker. Gezellige sfeer en toegankelijk personeel!