Mangu Apeldoorn

7,1
Voordelig
Ruudsleper .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Met drie personen gebruik gemaakt van het zeer prettig geprijsde actiemenu (onbeperkt tapas). Kleine zaak, maar dat kwam de sfeer wel ten goede. Aardige bediening die een goede uitleg gaf van hoe er besteld moest worden via een tablet. Veel keus en vooral de salades mooi opgediend op een rood blaadje "witlof". Wat minder waren de gevulde deeglapjes, maar verder smakelijk en relaxed kunnen eten.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gezellige inrichting, vriendelijk personeel. De voordeur kan een verfje gebruiken of een poetsbeurt. Het tapas-arrangement (onbeperkt nabestellen) bestaat uit een eerste "koude" gang met hoofdzakelijk salades. Frisse appel/bleekselderij salade, Wat vleeswaren ter vervanging van 2 salades zou het gevarieerder maken. Uitstekende rode (huis)wijn, goed op temperatuur, alleen moet de bediening wat alerter zijn en vaker langs de tafeltjes lopen om te controleren of de glazen leeg zijn. Aan de bediening vragen of we nog iets te drinken mogen bestellen is een gemiste kans als dit niet wordt gevraagd. De "warme" gang viel wat tegen. Veel schotels maar mindere kwaliteit. Gehaktballetjes in tomatensaus waren niet op temperatuur, de kipfilet aan een stokje was drooggebakken, Over het algemeen was de temperatuur van alle warme gerechtjes te laag. Beter minder gerechtjes maar betere kwaliteit zou mijn tip zijn. Ook de churos als nagerecht proefde niet versgebakken. Tapas als kwaliteitsproduct i.p.v. kwantiteitsproduct zou de gezellige entourage van Mangu beter passen
Joey12345 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het Ziet er netjes uit, zowel van buiten/als binnen.

Ter info: Wij hadden een bon via een site verkregen om daar te kunnen eten.

Onvangst was gewoon goed/netjes. Kwamen snel het eerste drankje opnemen, en de uitleg over de tapas. U krijgt 10 koude en 10 warme grechten, van die gerechten kan u in de 3de gang onbeperkt bijbestellen. Of u betaald 6 euro p/p bij en dan krijgt u een tablet en dan kan u van de kaart kiezen. Netjes geregeld,

Bij de Details staat:

Bestel je het liefst ook diverse kleine hapjes als je uit eten gaat? Dan is dit jouw arrangement. 2,5 uur lang staat de tafel vol met pinchos en tapas. Zak relaxt onderuit en proef nieuwe gerechten en smaakcombinaties. Een heerlijke avond uit voor 2.
Onbeperkt tapas en pinchos menu bij Mangú in Apeldoorn
Duur: 2,5 uur

Maar bij het menu staat:

De keuken van Mangú heeft voor jullie verschillende soorten pincho’s & tapas geselecteerd en bereid TIP!!.

Lees Dus Goed!!

Ik snap de opmerkingen hieronder, want een tafel naast ons had geen upgrate met tablet en dan krijg je niet veel bizonders.

Vrij jong personeel, maar verliep prima. Soms gerechten waar je niet voor hadden gekozen, maar lekker laten staan en ging retour.

Conclusie: Opletten en niet verwachten dat je voor 2 euro kan eten.
Verder: Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Vriendelijke bediening, heerlijk eten. Makkelijk tapas en drank bestellen via een tablet. Dus geen gedoe met kaartjes, vergeten wat je ook alweer had besteld en heen en weer geloop van bediening. Heerlijke gerechten voor een prima prijs. Komen hier zéker nog eens terug.
Marian H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Wij zijn voor de eeste keer Mexicaans wezen eten "67 en 68 jaar oud"
En we hebben eerst 10 koude gerechten voorgeschoteld gekregen en vervolgens 10 warme gerechtjes en tot slot no 2 gerechtjes nabesteld.
Zowel mijn vrouw als ik vonden het een heel nieuwe smaaksensatie, zo een die we niet licht zullen vergeten. Als ik terugkijk op de twintig gerechtjes vonden we er 18 meer dan lekker en 2 wat minder, die 2 waren ook goed maar paste niet in ons straatje. Wat ons betreft is een score van 18 van de 20 een extra topper mede omdat we ze voorgeschoteld kregen zonder vooraf te weten wat het zou worden.
Vriendelijk en opmerkzaam personeel die ons, toch wat oudere bezoekers keurig op een plaat zetten waar de muziek wat minder hard overkwam.
Tot slot jullie zien ons vanzelf weer verschijnen. Ik heb nu al trek.
Zodra we weer in de buurt zijn en dat zou best eens snel kunnen zijn gaan we zeker weer terug en dan lekker zelf de gerechtjes van de kaart uitzoeken, lijkt on ook leuk zo vanaf een tablet.
A3 en Marion Hartog. Papendrech.
Susanne K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Vriendelijk, warm, sfeervol en heerlijk eten! Zelfs met kinderen toegankelijk. D'r zijn verschillende mogelijkheden. Van vlees tot vis tot vega tot wat voor de kleintjes.
Susanne K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijk wezen eten met vrienden en kinderen. Voor ieder wat wils en enorm lekker. Gezellige sfeer en toegankelijk personeel!
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Mexicaans eten met smaak en pit. Voldoende keuze op de kaart. Veel vegetarische mogelijkheden.
Muziek stond iets te hard. Personeel was attent.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was zeer matig. De tortilla met zalm en roomkaas was klef en had duidelijk al geruime tijd gelegen, wat gefrituurd en knapperig moest zijn was zacht en lauw. Veel van het eten leek niet vers en de smaak was zeer matig. Bediening wel vriendelijk maar deed niets met de klachten.
Geertje V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
In mijn eten (taco's) vond ik een citroenschil en hele knoflooktenen.
De maïskolven werden aangebrand gebracht. We kregen wel nieuwe toen we daarom vroegen, maar zwarte maïskolven op iemands bord serveren?
De service was slecht, leken het veel te druk te hebben om goed te kunnen bedienen.
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
De website schrijft "culinair Mexicaans" Helaas heb ik daar niks van teruggezien. Als eerste kregen we een gang met koude gerechten. dit bestond vooral uit salades die duidelijk al een paar dagen oud waren. Hartstikke waterig en smaakloos.
De warme gang bracht helaas weinig verbetering. Kippenvleugels die lauw en hartstikke vet waren. Uienringen of inktvis, ik had geen idee want ik proefde alleen deeg) Verder bestond de gang uit gehaktballetjes, krabstick en een spiesje met wat kip. Niks Mexicaans en zeker niet iets culinaire te bekennen.
Verder had je de mogelijkheid onbeperkt bij te bestellen. Helaas hebben wij na het brengen van de warme gang geen serveerster meer gezien om iets te kunnen bestellen. Toen mijn vriendin naar de bar liep om dan maar zelf een serveerster te zoeken werd er bot gereageerd.

Zeer teleurgesteld over het restaurant!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het is ons helaas heel slecht bevallen.
Wij hadden een vakantieveilingen coupon.
Er werd geen 1 keer gevraagd of alles naar wens is of dat het smaakte!!
Het eten was niet echt goed, en ook weinig soorten.
Na anderhalf uur, mijn man deed net zijn laatste hap in zijn mond,
werden onze borden al weggehaald.
Zij vroeg : Jullie zijn zeker klaar?
Dit doe je toch niet? Zo radicaal de borden weghalen?
Terwijl we 2,5 uur mochten blijven zitten
Dit hebben we nog nooit meegemaakt!
Dit kost jullie klanten.
Er zijn andere tapas restaurans die vele malen beter zijn.
Jullie kunnen beter niet meer op Vakantieveilingen adverteren,
want wij zullen echt niet de enigen zijn die het zo slecht bij jullie hebben ervaren.
Cornel S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten erg smaakvol en een super bediening.
Dit is een top tent waar we zeker nog eens terug gaan.
De gerechten waren er snel en ook de bestellingen via de tablet werkte super
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Mangu
1 schotel met koude gerechten. Vers, en smaakvol
1 schotel warm gerechten. Mooie presentatie
Jammer, dat de kipvaraties weinig smaak hebben
Maar er is keus genoeg
Vriendelijke bediening, erg behulpzaam
André B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Bediening keurig. Bier sloeg dood in glas, kwam door de hitte...(nog nooit gehoord, werk zelf ij de horeca) werd verder niets mee gedaan.
10 koude tapas gerechten vooraf...weinig verse producten...smaak viel erg tegen.
10 warme nou ja warme gerechten...veel gefrituurde gerechten..slechte combinatie...vlees/vis en groente gerechten...kortom het was niet best
Lisanne B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Wederom lekker gegeten, tapas waren er snel. Af en toe zat er iets niet tussen maar na het doorgeven werd het gelijk gebracht. De chocolade taart was ook echt heerlijk! We zijn op een dinsdag avond geweest en het was ook biet zo heel erg druk.
Roossm .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijke avond tapas gegeten met m'n zus! Heerlijke gerechten en vooral de toetjes, deze waren echt super! Je kan er erg leuk zitten en de service is goed! Zeker een aanrader! De volgende keer ga ik samen met m'n moeder genieten van deze heerlijke tapas!
Wick1953 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wij hadden een vakantieveiling voucher. Wij werden heel vriendelijk ontvangen. De sfeer was goed en het restaurant ziet er leuk uit. Het eten was prima. De dames legden alles uitstekend uit en de bediening was vlot en leuk. Een aanrader is het wel. Toen ik de onderstaande recensies had gelezen had ik er een hard hoofd in, maar niets is wat het lijkt, want het was SUPER!
Jeffrey S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Werkelijk een waardeloze toko.. zeer lang wachten op je eten en geen enkele bestelling is goed doorgekomen.. heel erg warm en benauwd binnen.. hierdoor staan de ramen open komen alle vliegen vrolijk meegenieten van jou eten.. de glazen zijn erg smerig.. en als je dan eten krijgt dan smijten ze het op je tafel en dan zoek je het maar uit.. geen idee wat alles is.. slechtste restaurant ervaring ooit!!
Lauri1234 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Slechtste restaurant ervaring ooit. We zouden eerst 10 koude hapjes krijgen, daarna 10 warme hapjes en vervolgens onbeperkt tapas kunnen bestellen. De koude tapas hapjes zagen eruit alsof ze al een week in de koelkast stonden en waren erg simpel. De warme hapjes waren of gefrituurd of opgewarmd in de magnetron/oven (schaaltjes waren ook warm). Na deze hapjes zouden wij de kans krijgen om onbeperkt tapas te eten, maar we werden totaal genegeerd door het personeel, ook na pogingen om ze aan te spreken. Na anderhalf uur en 10 stukjes tapas per persoon zijn we maar vertrokken. De vrouw die ons hielp zei dat ze het 'door zou geven'. Ons zien ze nooit meer terug,