Mangu Apeldoorn

7,1

Jouw recensie over het restaurant Mangu Apeldoorn

Wil E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Hebben het reuze naar onze zin gehad.
Eten en uitleg was super
Service uitstekend, ben zelfs naar buiten geholpen
Super dat je ondanks verlamming toch welkom bent
Tot ziens het was toppy
Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hadden onbeperkt taco's en tortilla etc. Door het gebruik van dezelfde kruiden, ondanks de diverse soorten vlees, toch veelal dezelfde smaak. Eten was wel goed bereid. Zou opzich wel teruggaan maar dan van de kaart een gerecht bestellen. Wel aardig personeel.
Klinkert E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Als dieetwens aangegeven geen vlees, 2 maal aangegeven wel vis, dit werd zelfs bevestigd door de bediening. Van de 8 koude en 8 warme tapas 0 vis gerechtjes. Enkel on-aangemaakte groenten, bestaande uit enkel sla, ui, champignon, en paprika!? Bij de warmte tapas idem maar dan opgewarmd. Bij de 2e ronde gevraagd naar vis, de ober zou even informeren, niet meer van gehoord, pas na verzoek tot service kwamen er 3 schaaltjes gortdroge en smaakloze vis.
Zelfs de 15,- p.p. was echt veel te duur. Komen hier nooit meer terug en zijn geen kritische eters.
Arthur B.
Goed bestellingssysteem met tablet. Wel beperkend voor digibeten. Prima service
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We werden na een tafel verwezen en het duurde vrij lang voordat ze een drankje op kwamen nemen. Ook tussendoor duurde het vrij lang voordat we iets konden bestellen. Dat hebben we hier zeker anders mee gemaakt.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Eten was lekker maar sfeer en donker moeten Iets meer veranderd en meer licht en sfeervol. We komen wel nog een keer. Koffie dat had iets meer kunnen bij doen en wel saai koek
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Eten was lekker maar wel weinig sausjes bij. We vonden het donker en klein. Sfeer gaat het nog wel. We zitten eigenlijk niet mooi naast aan de bar. Na het eten hadden we koffie maar had iets maar iets lekker bij en saai koek. Misschien komen we nog een keer terug.
Rolien V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Na 3 kwartier kwamen ze voor het keuze menu.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wel gezellig sfeer maar we vinden Iets te donker en zouden we wel fijn vinden iets meer licht.
Eten was wel lekker. We komen nog een keer langs
Rutger V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten zelf was prima, maar bediening en sfeer lieten te wensen over. Met name bediening soms storend, hoogtepunt was toch wel dat ik bij de bar moest gaan vragen om bestek...
Kelly K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gisteren gegeten met vriendinnen.
Er werd gevraagd of wij voor 6 euro meer all you can eat wilden toepassen het beloofde 50 gerecht meer en toetjes, terwijl onze deal via groupon ook all you can eat inhoud?? heel vreemd.
Bij aankomst aangegeven dat ik geen ui lust, en geen vis.
Krijgen wij de eerste ronde met vis, waarop ik zeg ik lust geen vis. Antwoord: de anderen hebben dan iets meer. Na meer dan een uur gewacht te hebben voor de borden opgehaald werden vroeg ze of het lekker was, waarop ik zei nee! Er zat overal vis bij of in.
In de warme ronde zal er geen vis in de gerechten zitten. De warme ronde was ook niet te eten!! Veel vet aan het vlees en het was echt lauw.
Dit was mij 12 euro teveel
Wat een drama!!!!!
Minke V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Tapas gegeten bij Restaurant Mangú in Apeldoorn. Super vriendelijke ontvangst. Heerlijke drankjes, heerlijk eten. Komen zeker nog een keer terug.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Leuk restaurant, goede uitleg manier van bestellen via tablet. Overzichtelijk, fijne bediening. Goede varieteit van gerechten ( in ons geval tapas).
marieke D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima gegeten..... was er met voucher van vakantieveilingen en dan is er niks op aan te merken.... goede avond gehad... ga zo door
Anita A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Écht heerlijk Tapas gegeten. Een echte aanrader. Vond het ook super zoals ze rekening hadden gehouden met mijn allergieën. Prima service en vriendelijk personeel????
Job en Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellig gegeten, nog niet helemaal klaar met het voor gerecht of het hoofd gerecht kwam er al aan. Dat was het enige wat niet zo prettig was.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Alles was goed. De witte ijs was nogal chemische supermarkt ijs en de vissticks waren ranzig. Maar de rest gewoon lekker en goed biefstuk was erg lekker.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ik vond het eten niet echt lekker, alles zat onder de saus, er zat weinig smaak aan. Vond het geen succes. Bediening was op zich prima en het ziet er wel leuk uit. Alleen het eten kan echt veel beter
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Helaas zaten we in de tweede ronde, toen we in het kannetje water een kakkerlak aantroffen. Het kannetje is vervangen. maar het vorige kannetje had ik al leeg gedronken toen ik het beestje aantrof. Ik heb misselijk de rekening gevraagd. De drankjes hoefde we niet af te rekenen. Verder niet veel te zeggen niet mijn beste eet ervaring helaas.
Anne Marie B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
heerlijk gegeten met een groupon bon. Het aanbod was goed en smakelijk.
Fijn want ik had mijn familie uitgenodigd. De combinatie van koude en warme gerechten vind ik een goede keus.