Mangu Apeldoorn

Stationsstraat 155 7311 ME Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Mangu Apeldoorn

Beleef Mexico in Apeldoorn bij restaurant Mangú aan de Stationsstraat 155. Het stijlvolle interieur brengt je in de juiste stemming om met volle teugen te genieten van de kleurige en vindingrijke gerechten. De koks in de keuken zijn inventief, knap in presentatie en maken gebruik van dagverse producten. Prominent op het menu van Restaurant Mangú zijn de Tapas. Maar ook voor alleen een drankje kan je bij Mangú terecht aan de cocktailbar. Wil jij binnenkort Mangú beleven? Reserveer hier online en leg zo meteen een tafel vast in onze agenda.

Meer informatie over restaurant Mangu Apeldoorn

• Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Een geslaagde avond
brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
We hebben er slecht gegeten, we kregen het in gloeiend hete schaaltjes, maar het gerecht was lauw, of opgewarmd in de magnetron. Een aantal gerechten liep het water uit van diepvries of war oud en taai.
We hadden een voucher en mochten uit het hoofdgerecht kiezen, maar toen we daar en gerecht uit kozen zouden we bij moeten betalen, dat hebben we dus niet gedaan en uiteindelijk de tapas genomen, die tegen viel.
Bediening wist niets en liep elkaar in de weg, door te vaak te kijken of ze iets op konden ruimen, of bestelling opnemen.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Met Bongo bon gereserveerd - kregen het voorstel om Tapa's menu te nemen voor de waarde van de bon - in het begin was het drinken niet goed opgenomen en daarna nog een gang niet helemaal volgens bestelling. Bij afrekenen de rekening op de tablet - er was drinken (de 1e ronde) vergeten deze netjes gemeld, maar het tapa's menu was 'maar' € 38,00 in plaats van de € 50,00 waarde van de Bongo bon - dit werd niet netjes verrekend met het drinken en moesten alsnog het volle pond voor het drinken betalen - jammer, niets van gezegd maar vind dit geen service en klantenbinding!
Heleen H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Eten is prima. Wachttijd te lang. Bij binnenkomst werden we aan een tafeltje neergezet en dat was het. Na een kwartier toch maar gevraagd of we werden vergeten. Er werd regelmatig langs ons tafeltje gelopen maar niemand die ons wat vroeg. Nadat we eindelijk de iPad hadden gekregen , kregen we pas 45 min. De eerste ronde (was inmiddels 21.10 uur) Ondertussen hadden we al drie rondes vooruit besteld.
Bediening niet echt aardig. Drinken werd gewoon aan de tafel gezet en zoek het maar uit. Voor ons geen 2e keer weer.
Shan H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Met Vakantie Veilingbon geweest , onbeperkt kip tapas. De keuze in het aantal kip tapas was erg beperkt. De wachttijd per bestelde ronde duurde best lang. De bestelling die je in een ronde had gedaan klopte niet altijd.
Het licht is te gedimd, het was erg lastig om te bekijken wat er op de kaart stond. Gelukkig werken ze met een tablet, waarop het iets beter leesbaar was.
De bediening was erg aardig. Wij waren later, maar konden wel rustig zitten nadat ons tijd was verstreken. Het eten was ook wel goed te doen.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het eten was ontzettend lekker. Geen klachten.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
kan met de computer bestellen erg goed en snel houd ook bij wat je moet betalen perfect en per 4 gerechtjes bestellen net zoveel als je maar op kan
silvia J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Was top druk we hebben lekker en gezellig en heerlijk gegeten was weer voor herhaling vatbaar samen met onze vrienden ????????
Ziek .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met een bon van vakantieveilingen.
Bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Bestellen met de tablet beviel heel goed, slimme manier en we kregen precies wat we bestelden.
De entourage vonden wij gezellig, iets meer ruimte tussen de tafels zou prettig zijn.
Wij komen zeker terug!!!
Bellis .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Erg onaardig en ongeïnteresseerd personeel. Voordat er gasten zijn, wordt er binnen gerookt, erg onplezierig. Het interieur is weinig smaakvol. Het eten is redelijk, maar absoluut het geld niet waard.
Raymon D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Begin van het jaar hier gegeten samen met mijn partner. We maakten gebruik van een aanbieding waarbij we een vooraf vastgesteld aantal gerechten van de kaart kregen. Gerechten waren erg teleurstellend. Vlees was droog en gerechten weinig smaakvol. We hebben veel gerechten ook laten staan. Personeel was erg jong en kon geen antwoord geven op simpele vragen. De leiding kwam erg gehaast over en weinig symphatiek. Geen aanrader, wij gaan hier niet meer heen, dat moge duidelijk zijn.
W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We hadden een arrangement waarbij we zelf niets uit konden kiezen. We kregen vooral de goedkopere gerechten, waarvan een deel al koud was bij uitserveren. We moesten erg lang wachten tussen de eerste en tweede gang. Al met al geen succes, zijn daarna nog maar even bij de Mac een ijsje gaan eten.....
Wesley B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
De twee meiden in de bediening deden erg hun best. Helaas was de leidinggevende regelmatig onaardig tegen ze. Dit was duidelijk te horen. Erg vervelend voor de bediening.
janensuze .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het personeel mag echt wel wat vriendelijker, en als ze vragen of het smaakte, en je zegt dat het niet lekker was/is halen ze het gerecht weg en reageren ze er niet op.
dit is drie keer gezegd en geen reactie. En er worden te veel fouten gemaakt.Voor ons echt geen tweede keer, en ik zou het ook zeker niet aanbevelen.
dhr.r.mayer .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Kiptapas gegeten. Mochten kiezen uit 20 kleine gerechten zo veel als we wilden. Kozen natuurlijk vaak voor alleen de kipgerechten. Tacos, burritos, piri piri, mexicaanse kip lekker heet, en nog veel meer hapjes. Vonden het jammer te stoppen maar we hadden heerlijk gegeten en overdrijven is niet nodig. Ontvangst en gesprekken (vragen) waren prima en we komen zeker weer terug a 3x geweest te zijn. Kunnen he iedereen aanraden naar Mangu te gaan en te genieten,
E.Mayer te Zutphen
Lisanne K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Slechte service, eten kwam uit de magnetron.. het was slap of koud. Ga er nooit meer heen en zou het zeker niet aanraden!
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Nee. gewoon nee. Ondanks dat er maar een paar tafeltjes bezet waren moesten we erg lang wachten op 4 bakjes (want je mag er maar 2 per persoon per ronde) waarvan de inhoud met 1 hap weg was. Uienringen bijvoorbeeld kreeg je er 1, waar ook nog niet eens een ui in verwerkt zat.
De kip kwam uit de vriezer, absoluut niet vers. Alles was gemaakt met paprika en/of tomatensaus waardoor er weinig variatie was in smaak. & de nacho's waren aangebrand.
Wij komen hier niet meer terug.
Dominique P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Was heerlijk...
alles was goed ..
Van bediening tot eten ....
J R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Eten was goed. De bediening was onder de maat: we moesten steeds lang wachten eer een ober in zicht kwam om een drankje te bestellen. 1 ober praatte geen Nederlands en maakte dit niet kenbaar, waardoor er miscommunicatie was. Geen uitleg over de tapasgerechtjes die werden geserveerd. Alleen maar of het koud of warm was.
Bij de kassa was eten op de grond gevallen: de hele vloer plakte daar heel erg met gevolg dat de vloer in het restaurant ook plakte. Niet smakelijk, niet hygiënisch. De ober, die ik erop aansprak, reageerde erg laconiek.
Niet voor herhaling vatbaar.
Marnix M.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Wij hadden een onbeperkt-tapas arrangement via de groupon. Dat bleek in de praktijk anders te worden ingevuld en minder smaakvol dan wij van te voren hadden bedacht. Wij kregen eerst 10 koude tapas die je niet zelf kon kiezen en daarna 10 warme tapas die je ook niet zelf kon kiezen en daarna mocht je onbeperkt bij bestellen. Dit maakt dat wij niet meer hebben bij besteld. Jammer!