Mangu Apeldoorn

Susanne K. (0 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Tineke H. Fijnproever (7 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Mexicaans eten met smaak en pit. Voldoende keuze op de kaart. Veel vegetarische mogelijkheden.
Muziek stond iets te hard. Personeel was attent.
Agnes V. Bourgondiër (2 recensies) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was zeer matig. De tortilla met zalm en roomkaas was klef en had duidelijk al geruime tijd gelegen, wat gefrituurd en knapperig moest zijn was zacht en lauw. Veel van het eten leek niet vers en de smaak was zeer matig. Bediening wel vriendelijk maar deed niets met de klachten.
Geertje V. Bourgondiër (3 recensies) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
In mijn eten (taco's) vond ik een citroenschil en hele knoflooktenen.
De maïskolven werden aangebrand gebracht. We kregen wel nieuwe toen we daarom vroegen, maar zwarte maïskolven op iemands bord serveren?
De service was slecht, leken het veel te druk te hebben om goed te kunnen bedienen.
Mario V. 1e beoordeling (1 recensie) 4 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
De website schrijft "culinair Mexicaans" Helaas heb ik daar niks van teruggezien. Als eerste kregen we een gang met koude gerechten. dit bestond vooral uit salades die duidelijk al een paar dagen oud waren. Hartstikke waterig en smaakloos.
De warme gang bracht helaas weinig verbetering. Kippenvleugels die lauw en hartstikke vet waren. Uienringen of inktvis, ik had geen idee want ik proefde alleen deeg) Verder bestond de gang uit gehaktballetjes, krabstick en een spiesje met wat kip. Niks Mexicaans en zeker niet iets culinaire te bekennen.
Verder had je de mogelijkheid onbeperkt bij te bestellen. Helaas hebben wij na het brengen van de warme gang geen serveerster meer gezien om iets te kunnen bestellen. Toen mijn vriendin naar de bar liep om dan maar zelf een serveerster te zoeken werd er bot gereageerd.

Zeer teleurgesteld over het restaurant!
Esther B. 1e beoordeling (1 recensie) 3,5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het is ons helaas heel slecht bevallen.
Wij hadden een vakantieveilingen coupon.
Er werd geen 1 keer gevraagd of alles naar wens is of dat het smaakte!!
Het eten was niet echt goed, en ook weinig soorten.
Na anderhalf uur, mijn man deed net zijn laatste hap in zijn mond,
werden onze borden al weggehaald.
Zij vroeg : Jullie zijn zeker klaar?
Dit doe je toch niet? Zo radicaal de borden weghalen?
Terwijl we 2,5 uur mochten blijven zitten
Dit hebben we nog nooit meegemaakt!
Dit kost jullie klanten.
Er zijn andere tapas restaurans die vele malen beter zijn.
Jullie kunnen beter niet meer op Vakantieveilingen adverteren,
want wij zullen echt niet de enigen zijn die het zo slecht bij jullie hebben ervaren.
Cornel S. Bourgondiër (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten erg smaakvol en een super bediening.
Dit is een top tent waar we zeker nog eens terug gaan.
De gerechten waren er snel en ook de bestellingen via de tablet werkte super
Pieter V. Fijnproever (6 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Mangu
1 schotel met koude gerechten. Vers, en smaakvol
1 schotel warm gerechten. Mooie presentatie
Jammer, dat de kipvaraties weinig smaak hebben
Maar er is keus genoeg
Vriendelijke bediening, erg behulpzaam
André B. 1e beoordeling (1 recensie) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Bediening keurig. Bier sloeg dood in glas, kwam door de hitte...(nog nooit gehoord, werk zelf ij de horeca) werd verder niets mee gedaan.
10 koude tapas gerechten vooraf...weinig verse producten...smaak viel erg tegen.
10 warme nou ja warme gerechten...veel gefrituurde gerechten..slechte combinatie...vlees/vis en groente gerechten...kortom het was niet best
Lisanne B. 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Wederom lekker gegeten, tapas waren er snel. Af en toe zat er iets niet tussen maar na het doorgeven werd het gelijk gebracht. De chocolade taart was ook echt heerlijk! We zijn op een dinsdag avond geweest en het was ook biet zo heel erg druk.
Roossm . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijke avond tapas gegeten met m'n zus! Heerlijke gerechten en vooral de toetjes, deze waren echt super! Je kan er erg leuk zitten en de service is goed! Zeker een aanrader! De volgende keer ga ik samen met m'n moeder genieten van deze heerlijke tapas!
Wick1953 . Bourgondiër (2 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wij hadden een vakantieveiling voucher. Wij werden heel vriendelijk ontvangen. De sfeer was goed en het restaurant ziet er leuk uit. Het eten was prima. De dames legden alles uitstekend uit en de bediening was vlot en leuk. Een aanrader is het wel. Toen ik de onderstaande recensies had gelezen had ik er een hard hoofd in, maar niets is wat het lijkt, want het was SUPER!
Jeffrey S. 1e beoordeling (1 recensie) 3,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Werkelijk een waardeloze toko.. zeer lang wachten op je eten en geen enkele bestelling is goed doorgekomen.. heel erg warm en benauwd binnen.. hierdoor staan de ramen open komen alle vliegen vrolijk meegenieten van jou eten.. de glazen zijn erg smerig.. en als je dan eten krijgt dan smijten ze het op je tafel en dan zoek je het maar uit.. geen idee wat alles is.. slechtste restaurant ervaring ooit!!
Lauri1234 . 1e beoordeling (1 recensie) 1,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Slechtste restaurant ervaring ooit. We zouden eerst 10 koude hapjes krijgen, daarna 10 warme hapjes en vervolgens onbeperkt tapas kunnen bestellen. De koude tapas hapjes zagen eruit alsof ze al een week in de koelkast stonden en waren erg simpel. De warme hapjes waren of gefrituurd of opgewarmd in de magnetron/oven (schaaltjes waren ook warm). Na deze hapjes zouden wij de kans krijgen om onbeperkt tapas te eten, maar we werden totaal genegeerd door het personeel, ook na pogingen om ze aan te spreken. Na anderhalf uur en 10 stukjes tapas per persoon zijn we maar vertrokken. De vrouw die ons hielp zei dat ze het 'door zou geven'. Ons zien ze nooit meer terug,
Wim J. 1e beoordeling (1 recensie) 2,3 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Avondje met vrienden aan het bbqen geweest. Zeer slechte bediening. Doet niet zijn best om de gasten rustig uit te leggen hoe het werkt. Wordt in 2 uur tijd niet gevraagd of we iets willen. Eten wordt niet aangevuld. Wij komen hier NOOIT meer terug!
Michi W. Gastronoom (14 recensies) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Voorheen was ik een vaste klant bij mangu maar dit was helaas mijn laatste bezoek. I.v.m. een eerder bezoek wat niet helemaal naar wens was mochten we ter compensatie gratis eten. Dit was heel redelijk van de manager en we hadden dan ook gehoopt dat we dit keer tevreden naar huis zouden gaan. Wat nieuw is in het restaurant is dat je met de tablet kan bestellen. Enerzijds heel handig omdat je niet steeds hoeft te wachten op de bediening maar het neemt het stukje service weg. Iets waar ik de vorige keren zeer over te spreken was. Er is geen intermenselijk contact meer. Het eten wordt zonder uitleg voor je neergezet en niemand die komt vragen of alles naar wens is. Wat een domper! Het eten was ook echt een teleurstelling. De gerechten die warm moesten zijn waren koud en vice versa. Een enkel gerecht was wel op temperatuur maar dat kwam dan waarschijnlijk uit de oven/magnetron omdat het bijbehorende bakje net zo heet was. Van de sla had ik de indruk dat het al een tijdje had gestaan omdat het zo slap was en de frietjes waren koud en veelste ver doorgebakken. Ook over onze tafel was ik niet tevreden. De tafel wiebelde en ik dat met m'n rug naar het gangpad waar door mijn stoel steeds werd aangetikt door de bediening die langsliep. Ik voelde me totaal niet op m'n gemak of welkom. Aan het einde van het diner nog feedback gegeven aan de manager maar hij leek het niet erg serieus te nemen. Ik hoop echt dat er verbetering komt in de kwaliteit van het eten en de service anders zal dit restaurant ondanks de leuke acties niet lang meer bestaan.
Wharte . Fijnproever (7 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Heerlijk gegeten,wij hebben hier 10 koude en 10 warme gerechtjes gehad.
Na deze rondes mochten we onbeperkt eten uit keuze van de vorige ronde.
Leuk en gezellig restaurant.
Vriendelijk personeel.
Anja H. 1e beoordeling (1 recensie) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Via vakantieveilingen geboekt 2,5 uur onbeperkt tapas eten. Nu kun je verwachten dat je niet de beste plaatsen hebt, niet alles vd kaart kunt kiezen. Prima allemaal. Maar ik neem aan dat men potentiele klanten graag terug ziet. Nou bij Mangu blijkbaar niet. Het eten wordt voor je neergezet en je krijgt te horen van ik werk hier nog maar net en weet niet wat t allemaal is, of het wordt voor je neergezet en je krijgt helemaal niets te horen. Drinken moet je zelf iemand voor roepen.....
En onbeperkt eten....... Dan moeten ze wel je bestelling komen opnemen en niet als je vraagt mogen we nog wat bestellen ja mompelen, weglopen en na een half uur nog niemand zijn geweest. Uiteindelijk maar iemand gezocht voor de rekening.
Nee door ons zal niemand geadviseerd worden om heerlijk bij Mangu te gaan eten.