Mangu Apeldoorn

Stationsstraat 155 7311 Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Mangu Apeldoorn

Beleef Mexico in Apeldoorn bij restaurant Mangú aan de Stationsstraat 155. Het stijlvolle interieur brengt je in de juiste stemming om met volle teugen te genieten van de kleurige en vindingrijke gerechten. De koks in de keuken zijn inventief, knap in presentatie en maken gebruik van dagverse producten. Prominent op het menu van Restaurant Mangú zijn de Tapas. Maar ook voor alleen een drankje kan je bij Mangú terecht aan de cocktailbar. Wil jij binnenkort Mangú beleven? Reserveer hier online en leg zo meteen een tafel vast in onze agenda.

Meer informatie over restaurant Mangu Apeldoorn

7,2
6,7

Jouw recensie over het restaurant Mangu Apeldoorn

Paul N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Jacqueline W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel, wat ook handig is dat alles te bestellen is met een tablet en dat is zeer zeker een succes
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Stoelen, borden en bestek zijn wel aan vervanging toe.
Verder gezellige sfeer.
En zeker voor herhaling vatbaar.
3 keer geweest inmiddels.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
We hadden ons gemeld en mochten een tafel uitzoeken. Zaten al 15 minuten zonder dat er ook maar iemand kwam vragen of we iets wilde drinken. Serveerster geroepen en die deed vaag, maar ok het drinken kwam. Toen niet vragen of we ook wilde eten of zo. Bleek na een half uur dat wij niet in het systeem gemeld waren dus dan krijg je ook geen ipad om je eten en drinken te bestellen. Uiteindelijk een ipad gekregen, bleven de bestellingen hangen. Gemeld en zij hebben toen de bestelling doorgestuurd. Volgende bestelling idem dito en toen kregen we een andere ipad. Daarna zegt mijn vriend, kijk eens naast je, wat blijkt een kakkerlak. Manager erbij gehaald en die haalde het weg en had heel veel excuses over ontruiming buren etc, maar denk maar niet dat we een drankje van de zaak kregen of zo. Niet veel later zijn wij weggeaan want je eet toch minder prettig.
Nel B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het duurde wel lang voordat we de eerste gang kregen. Misschien alvast brood met smeersel geven? Voor de rest niets dan lof.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We werden geplaatst in een tweede ruimte, was een beetje weggestopt. We waren hier met een gewonnen veiling van Vakantieveilingen. Volgens de omschrijving konden we kiezen uit een gevarieerd aanbod, echter wij kregen een kiptapasmenu aangeboden (vlees alleen kip, geen vis). De kwaliteit was heel goed, de variatie echter minder. Minpuntje: betalen voor kraanwater. Ook het bestelsysteem vinden wij erg onpersoonlijk, alles bestellen via een tablet, ook de drankjes, daardoor weinig contact met personeel. Aan het eind thee en cappuccino besteld, de thee werd vlot geserveerd, de cappuccino werd koud onder het apparaat. Bij navraag alsnog opnieuw gemaakt en geserveerd. Al met al een enigszins teleurstellende ervaring.
Meelahnny M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Heel gezellig en sfeervol,Zeer gastvrij en lekker eten voor een betaalbare prijs.
Echt een leuke aanrader voor eens even iets anders. Doen!
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Was er vanwege een Groupon aanbieding die ik cadeau had gekregen waardoor de keuze van gerechtjes vaststond. Bij een eigen keuze zouden we waarschijnlijk voor wat meer variatie zijn gegaan, maar hetgeen we kregen was lekker en vers.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Tapas konden we niet uit kiezen, extra verrassend maar er waren veel vis hapjes bij die wij minder lekker vinden. Service prima en snelle bediening!
Aldi B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Bij binnenkomst geen begroeting, na enige tijd met 6 personen staan wachten komt iemand die ons naar een tafeltje brengt (er waren 3 andere tafeltjes bezet, dus zeker niet druk). Daarna 15 minuten gewacht op menu kaart en uitleg. Vervolgens weer 15 minuten gewacht op 1e drankje. Na 1 uur kregen we de 1e gerechten. Was nu begonnen met een broodje met een dipje dan hadden we veel rustiger gewacht. Elk gerecht liet vreselijk lang op zich wachten. Voor ons nooit meet Mangu!
brigitjanssen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
We waren hier met 2 personen eten met een bon van vakantieveilingen. Daarvoor was ons ieder 5 koude en 5 warme hapjes beloofd. Bij reservering aangegeven dat er een vegetariër bij was. Bij aankomst bleek dat de bon daar niet genoeg voor kon voorzien. Of we een upgrade wilden van de actie, dan konden we onbeperkt eten van het hele menu. €6 pp. Dat hebben we dan maar gedaan.
Bestellen en service gaan via een tabletsysteem. Vreemd dat alle hapjes in het Spaans vermeld staan en er een extra handeling nodig was.
Eten was onder de maat.
Fleur B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten. De tapasgerechten zijn precies groot genoeg en erg gevarieerd. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Alles duurde heel lang.. 20 minuten moeten wachten tot er iemand aan tafel kwam. En per ronde zeker 30 a 45 minuten moeten wachten op het eten
Gewaardeerd .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Prima concept om diverse gerechten te bestellen via tablet. Eten was lekker en bediening was vriendelijk. Al met al zeker goed voor een relatief gunstige prijs.
Romy E.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Via Groupon hadden we vouchers gekocht om hier te gaan eten. In de voorwaarden stond duidelijk vermeldt dat we er onbeperkt tapas konden eten, maar we kregen één ronde koude tapas en één ronde warme tapas en dat was het. Erg teleurstellend!
SaskiaApd .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Mangú heeft helaas niet echt aan onze verwachtingen voldaan. Het eten was wel lekker, maar niet hoogstaand (alhoewel de biefstuk wel echt heel lekker was) maar wel vers, bij onze gerechten hielden de sausjes niet over qua hoeveelheid terwijl bij de buren teveel saus werd geserveerd, het eten liet telkens echt heel lang op zich wachten (tot 40 minuten per gang), de bediening was netjes maar het echte enthousiasme ontbrak en het hokje waar we zaten (achterin) was weinig gezellig. De prijs was daarentegen niet hoog, dus voor ons ook geen reden om te klagen. Als er bij alles net een tandje wordt bijgezet kan dit een heel leuk restaurant zijn, maar voor nu niet voor herhaling vatbaar.
Jannie P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Lekker gegeten via Vakantieveilingen. Vooral de nacho's waren lekker. Bediening was prima. Leuk om te bestellen via een tablet.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Verrassend leuk restaurantje. Je verwacht de entree en inrichting niet in zo'n straat.
Je waant je echt even in Mexico. Erg leuk gedaan. Leuk personeel.
Beetje krap, maar wel gezellig.
Warm aanbevolen!
Lisan W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Helaas moesten we erg lang wachten op de tapas-gerechtjes, maar alles was vers zoals het hoort, lekker van smaak en de bediening vriendelijk.
urgje .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Onbeperkt tapas gegeten bij Mangu. De tapas waren wisselend van kwaliteit, vooral de vis kan je overslaan, dat is smakeloos diepvriesspul. De bediening had enorme moeite de bestellingen op de juiste tafels te krijgen en was (daardoor) niet altijd even hartelijk. Zo werd er een schaal tapas neergezet zonder iets te zeggen. We hebben evengoed een enorm gezellige avond gehad maar komen niet terug.