Mangu Apeldoorn

Stationsstraat 155 7311 ME Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Mangu Apeldoorn

Beleef Mexico in Apeldoorn bij restaurant Mangú aan de Stationsstraat 155. Het stijlvolle interieur brengt je in de juiste stemming om met volle teugen te genieten van de kleurige en vindingrijke gerechten. De koks in de keuken zijn inventief, knap in presentatie en maken gebruik van dagverse producten. Prominent op het menu van Restaurant Mangú zijn de Tapas. Maar ook voor alleen een drankje kan je bij Mangú terecht aan de cocktailbar. Wil jij binnenkort Mangú beleven? Reserveer hier online en leg zo meteen een tafel vast in onze agenda.

Meer informatie over restaurant Mangu Apeldoorn

6,5
6,1
6,8

Jouw recensie over het restaurant Mangu Apeldoorn

Judith B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Vriendelijk bediening en snelle service. Ook het eten smaakte goed. Kortom een prima avond gehad! Ik kom hier zeker nog een keer terug.
A V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Het eten was verrassend en beter dan de vorige keer.
De sfeer was gezellig alleen de uitstraling van de gastheer kan wat opgewekter.
Het toilet was gelukkig gerepareerd.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Vieze kleffe tapas. Leken op tapas van de avond ervoor. En weer opgewarmd in de magnetron. Nooit meer, was gewoon vies. Zijn ergens anders gaan eten
Paulien V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Lekker gegeten voor een leuke prijs (actie via facebook) Aardige bediening. wij konden kiezen waar we wilden zitten. Er werd uitleg gegeven over het eten. We kregen van de eigenaar als extraatje een bordje met gesneden brownies met slagroom. Erg attent! Ik kom zeker nog een keer terug!
Janice V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Te slecht voor woorden. Het gefrituurde smaakte oud en hing de geur van oude olie.
Uiteindelijk hongerig naar huis. Niet voor herhaling vatbaar.
Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Ik weet maar al te goed dat er altijd zeurende mensen zullen zijn en dat er een verschil qua smaak is. Zo dacht ik dat de recencies wellicht overdreven waren. Dus niet...

Heb deze verschrikking 1,5 uur weten te doorstaan. 3 rondes van voordeel van de twijfel later, was de maat vol en hopen we dat we niet té ziek worden.

Het eten:

Hetzelfde diepvries groente papje in elk gerecht, werd aangemengd met een mini hoeveelheid vlees/kip. Ik kon niet eens peper of zout ontdekken, laat staan andere kruiden dan wel sausje.

Vaak een koude binnenkant als verassing. Zelfs in het bier dreef iets geks.

Ik wil niet alleen klagen, de inrichting vond ik best leuk. Ook het bestel systeem was verfrissend en werkte goed. Helaas krijg je daar geen volle buik van.

Tip aan de eigenaar: Vraag wellicht iets meer voor je gerecht, en gebruik verse ingredienten en kruiden. Het concept mag er zijn, nu het eten nog...
T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Via Groupon gereserveerd, niet duur en de kwaliteit was daar ook naar. Eerste ronde was voor een konijn (rauwkost) en ronde twee was een frituurronde (alles in deeg gefrituurd) Niet voor herhaling vatbaar.
jos S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Een paar jaar geleden ook hier geweest.
En vond het toen veel beter.
Kwam thuis en moest meteen 3 keer naar toilet.
Mijn vrouw ook buikklachten.
Sommige gerechten hadden een zeepsmaakje.
We hadden dit geboekt via vakantieveiling.
Je moet toch voor de meeste dingen bijbetalen.
we gaan er niet weer naartoe.
Mariska H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Was gewoon slecht, eerder een x gegeten was het super nu slecht lang wachten koud eten en niet wat je besteld hebt.
Roxanne B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Bij binnenkomst geen enthousiast ontvangst.
Eten totaal niet wat ik verwacht had. Je verwacht Mexicaans eten met op z’n minst bonen en rijst erbij. Nee, alles is gevuld met diepvries Hollandse wokgroenten. Zelfs de guacamole kwam volgens mij uit een potje. Heel klein bakje friet €3! En niet eens gekruide patatas bravas ofzo. Erg jammer, had me zo verheugd op een lekker avondje Mexicaans.
A V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Een kaart waar de kip tapasgerechten op staan , zou fijn zijn.
Dat maakt het bestellen een stuk makkelijker.
De inrichting van het heren toilet heeft enige verbetering nodig.
otto40 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Tapas gegeten niet echt smakelijk. Ook kregen we een paar keer te horen dat het op was.
Taspas werden neer gezet zonder uitleg.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
De bediening wist niet wat er op ons bord lag , bij nabestelling en opdienen niet het bestelde gekregen of op maar hieover geen info. Rekening klopte ook niet.
Harm T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Kip tapas via vakantieveilingen gewonnen.
Tapas gegeten niet echt smakelijk. Alle tafels om ons heen werd gezegd dat het niet een bepaald gerecht op was, welke wij ook hadden besteld, en deze kregen wij wel! Daarna nogmaals besteld, en deze krijgen wij wel, maar de tafels om ons heen niet! Wachttijd per ronde was elke keer iets meer dan 30 min! Zelf drinken bestellen doen ze er 20 min over! Zeer slecht dus!
Wij waren van plan om nog een toetje te nemen, echter na alle verhalen om ons heen, hebben ze dit niet verdiend. We hebben daarom maar elders een toetje gekocht! Deze was 10 keer beter dan alle Tapas.
Wij komen hier dus niet meer terug!
H. L.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Donker restaurant, te harde muziek, lange wachttijden, vrij smakeloos eten. Het vlees in de burrito's e.d. moest je met een loep zoeken!
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Lekkere tapas, aardig personeel, soms ging er iets mis met de bestelprocedure via de tablet. Iets langer wachten op de bestellingen dan verwacht.
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Het eten was ronduit slecht. Vette, lauwe hapjes als tappas gegeten. Bediening vroeg niet of het smaakte en alleen bij het begin is drank opgenomen. Daarnaast waren de toiletten ronduit ranzig. Een absolute afrader.
Alex M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Jong personeel dat hun best deed, maar niks extra;s bracht, bedrijfsleiding waar geen lachje af kon, eten koud geserveerd, en lange wachttijden tussen de verschillende gerechten, niet voor herhaling vatbaar
Dirk-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Eten was niet echt warm, smaakloos en niet echt gevarieerd. Geen aanrader helaas. Hadden onbeperkt Mexicaans buffet, maar de keuze was echt heel matig, en de smaak was slecht. Voor € 2 kun je gerechten bijkopen, maar is uiteindelijk ook best prijzig voor wat je krijgt. Dus voor ons was het echt de laatste keer,
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Gerechten zijn zeer vlak van smaak blijkt weinig interesse voor de gehele maaltijd te bestaan. Het heeft veel weg van hospitaal eten Komen zeker niet terug.