Mango

Ruiterskwartier 107 8911 BR Leeuwarden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mango

Hilda G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Leuk en gezellig restaurant, waar we prima eten kregen.
Vriendelijke bediening, waarbij deze keer niet steeds aangedrongen werd op extra consumpties. (Hebben we in het verleden wel eens gehad bij Mango)
JensHagen .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Erg mooi en modern restaurant. De eigenaar is erg vriendelijk en de medewerkers ook. Je krijgt hier grote porties waardoor je dus met een volle maag vertrekt. De carpaccio, gazpacho en kogelbiefstuk zijn zeker aan te raden!! Je krijgt er genoeg friet en groenten bij en er wordt netjes op gelet dat je altijd wat te drinken hebt. Er stond gewoon zout en peper op tafel, welke tevens niet nodig waren aangezien de gerechten prima op smaak waren. Wij aten hier met de grouponbon waardoor het erg voordelig was. Prima service, zelfs voor het dessert konden we aanpassingen maken waardoor we voor dezelfde prijs kregen wat we graag wilde. Tevens worden er grote glazen likeur en wijn ingeschonken en niet een karige hoeveelheid. Wij zouden dit zeker aanraden!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Geluncht bij mango je komt erg kaal binnen. Bij binnenkomst wel direct aangesproken. Bestelden allebei een drankje die ze niet hadden (verse jus en cristal clear ) ze kwam wel drie keer vragen voor bestelling en dus heel irritant,gedwongen snel te kiezen. Eten was vrij koud toen het kwam en er was geen peper zout of andere kruiden gebruikt. Ik had aangegeven een allergie te hebben en vond dit toch in het eten. Voor een tweede drankje werd niet gevraagd. Het koste niet wat maar het was ook helemaal niks. Een boterham thuis is beter.