Mango's Cantina y Bar

Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 12:00
Mirella D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Prachtige zaak, heerlijk eten en vriendelijk personeel. Had negatieve reviews gelezen, maar ben het hier dus absoluut niet mee eens.
Voor herhaling vatbaar! De steak bavette en black Angus waren heerlijk. Ook voorgerecht smaakte goed! Porties ook goed van formaat. Lekkere bijgerechten: salade, frieten en appeltjes in vanillesaus. De verse thee en espresso als afsluiter waren ook erg lekker.
hansann .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Met zijn 4en op een vrijdagavond bij Mango's gegeten. De inrichting is inderdaad Cubaans ten top, erg leuk en gezellig. De gestoffeerde stoelen waren comfortabel en onze 4-persoons tafel ruim. De bediening was alleszins vriendelijk en per gang (tapas) werd uitgebreid uitgelegd wat er geserveerd werd. Het eten was weliswaar wat eenvoudig, zoals al een paar keer eerder aangegeven, maar was in ons geval zeker lekker en de porties zijn precies goed voor een middelgrote eter. Wij hadden vrijwel alles op, zodat er geen grote hoeveelheden de kliko in hoefde. Wij hadden tevens het dessert, wat voor 5 euro extra zeker de moeite waard was. Een soort grand dessert met 5 kleine verschillende nagerechtjes. Enige tip die ik ze mee kan geven is om de tapaskaart regelmatig te wisselen qua samenstelling, want anders zal dit eentonig worden.
Jhakira S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Vandaag geweest bij Mango zeer mooi interieur echt ouderwets cubaans, portie'szijn vrij ruim wij hadden een kaasplank en een vleesplank. Dit was voor 2 personen best veel. Verder stonden er op de kaart qua gerechten veel keuzes.
Schartface .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
we hebben hier met z'n vieren gegeten op een zaterdagavond. Het restaurant is prachtig gedecoreerd, bijna een bezienswaardigheid op zich. Ik at een stuk zalm wat goed te doen was maar de tapas die mijn tafelgenoten deelden was een beetje triest en miste de verfijning van de echte Spaanse keuken. Spareribs, nee toch...
De bediening was het tegenovergestelde van het Latin-interieur, as cold as ice. Hier kunnen ze nog sprongen vooruit als ze willen.
annelucas .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk tapas gegeten op het terras. We hadden vrij veel besteld omdat we hele kleine gerechtjes verwachtten, maar het waren zeer royale porties, heel gevarieerd en lekker bovendien. We hebben genoten. Ook leuke, vrolijke en attente bediening.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Heerlijk gegeten weer voor de 3 keer. De bediening is vriendelijk en het eten is gewoon super goed zeker kwa prijs en kwaliteit niets op aan te merken ga zo door, en tot de volgende keer.
Marcada .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
De sfeer het eten en de bediening is top. Super vriendelijk personeel. Alle gerechten zijn vers bereid en niets komt uit een pakje. Wij hebben de fagita gamba en de tex mex gegeten en het was overheerlijk. Vers bereid en heel gezellig gepresenteerd. Het brood vooraf is vers en de koffie achteraf is goed heet en sterk. Kortom een top restaurant. Een dikke 10!!!
Casa67 V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Heb hier gegeten met een groep collega's. Het eten was fantasieloos en leek uit pakjes en zakjes te komen. De tapa's waren vet en niet gevarieerd. Reuzegarnalen werden ronduit slecht gepresenteerd en de smaak liet ook te wensen over. De bediening was onverschillig en de zaak was vies (op de vloer lagen nog de etensresten van onze voorgangers). De hele groep was het er over eens dat dit bezoek aan Mango's eens maar nooit weer was!
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Met een vriendin geluncht in dit mooie restaurant. Wat mij betreft het mooist ingerichte horeca bedrijf van Veenendaal De lunch was goed en royaal verzorgd en smaakte uitstekend Ook konden we kiezen uit verse thee, en dit laten trekken. Dit had ik nog niet eerder gezien, en voor de theeliefhebber is dit erg leuk. De bediening is er altijd vriendelijk, en vaak wordt er even een praatje gemaakt. Ik vind het een aanwinst voor Veenendaal.
Stevie1982 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Al verschillende malen (zeker al meer dan 10 keer) zowel diner als lunch genuttigd, maar kwaliteit van eten holt achteruit. Erg jammer, want ze hebben een leuke kaart en het restaurant ziet er tof uit! Nu nog iets aan de kwaliteit in de keuken doen. Gerechten die eerst lekker waren, zijn nu niet eetbaar (droog, smakeloos, of veel te zout). Moeilijk om te zeggen, de laatste keer toch gedaan (je bent immers vaste klant), maar meer als: 'we geven het door aan de keuken' zat er niet in. Ik hoop echt dat ze de kwaliteit gaan verbeteren, weet zeker dat ze dan elke avond vol zitten.
Appeltaartbikers .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Wat een Prachtige inrichting
De bediening was vriendelijk
Het eten was ronduit heerlijk
Het tapas menu is echt een aanrader
123454678 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Decor is prachtig, je waant je echt in Cuba. Het eten matig. De Tapas waren smakeloos en weinig origineel voor te veel geld € 27,50. Eveneens een darmbacterie opgelopen. Verder bediening ongeïnteresseerd en bijzonder onvriendelijk. Bij het verlaten van het etablissement werden we niet bedankt en werd zelfs bij oogcontact niet eens "gegroet". Als de dames beter hun best hadden gedaan was er meer door een roze bril gekeken.
IensAnne .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Onlangs buiten in het eerste zonnetje gelunched. Prima burger en gamba-salade gegeten. Bediening kwam regelmatig even langsgelopen en was vriendelijk. De frietjes bij de burger hadden net iets knapperiger/ bruiner gemogen maar verder is er niets te bedenken dat niet OK was, gewoon een prima terrasje om te lunchen en te zitten!
Herma G.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Om de hoek bij de Lampegiet.
Ienietieniemienie tafeltje voor 2 midden in de zaak. Het ene gezelschap zonder reservering kon achterin, het andere gezelschap zonder reservering voorin....
Lekker broodplankje. Het wachten op het diner duurde een extra glas lang. De serveerster zou een cursusje aandacht, aardigheid en attent kunnen gebruiken.
De hamburger was heerlijk, indien mogelijk de gamba's met de saus nog meer!! Beide super aanraders. Lekkere dikke friet, wat onbestendige sla maar het kommetje appel met.... wauw!
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Helaas was onze telefonische reservering niet goed doorgekomen en moest er gepuzzeld worden. Iets wat de bedrijfsleider goed oppakte. De knoflook was erg overheersend. Wij hadden het tapas menu. Geen aanrader. Erg basic en vet voor de prijs van 27,50 euro. Gelukkig wel goed tafelgezelschap, genoeg gesprekstof en een sfeervolle zaak. Het bedienend personeel niet vriendelijk. Eén van de meiden vonden we echt ronduit onbeschoft. Toen ik vroeg om een schoon bord gaf ze als commentaar: "rustig aan hoor, ik heb nog niet eens afgeruimd en u begint al met vragen". Dit ging niet op een grappige, maar ronduit snauwende manier. Met stomheid geslagen lieten we het voor wat het was omdat we er geen probleem van wilde maken, maar als ik de "mistery gast" was geweest, was deze serveerster ter plekke ontslagen!
EJKaljee .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Zaterdag we gaan voor een eenvoudige lunch. Buiten is het druilerig dus besluiten we hier binnen te gaan. Meteen worden we vriendelijk welkom geheten en nemen we plaats op een goede stoel. Er is een aangename drukte voor de lunch en er heerst een warme sfeer. We starten met een glas rode huiswijn, 4€, we krijgen geserveerd een royaal glas wijn met daarin een Malbec van bodega Norton. Tja dit smaakt naar meer. Dus het wordt geen tosti maar de huis gemaakte burger met frieten. Terwijl we wat praten komt er op ons verzoek wat nachos chips om te knabbelen, lekker krokant en goed gekruid. Dus al ras volgt een twee glas. Onderwijl vraagt de medewerkster naar de allergie van één van onze gasten. Top dat ze dit onthouden na een vorige keer en nu verifieert voor de zekerheid. Er wordt geserveerd een robuuste burger van goed vlees en mooi rosé bereidt zoals ook door ons aangegeven bij het bestellen toen hierom gevraagd werd. Daarbij een frisse salade en smakelijke knapperige frieten. De burger op een lekker broodje met sesam gelukkig niet zo'n klef opgewarmd ding nee echt brood. Het werd dus een wat langere lunch en we komen terug voor diner genoeg keuze op de kaart. Daarbij een leuke gevarieerde wijnkaart met bekende kwaliteit wijnhuizen.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Het restaurant oogt wat louche van buitenaf door de rode verlichting, maar eenmaal binnen kom je terecht in een geweldige inrichting. Het oogt allemaal wat Zuid-Amerikaans zoals het een de naam betaamt. Na in de de loungeset op de verhoging onder het onvermijdelijke schilderij van Ché een rood wijntje te hebben genoten (Malbec - redelijk, maar niet geweldig en met 19,95 de fles redelijk aan de prijs) besluiten we toch maar te blijven eten aangezien het restaurant van onze eerste keuze vandaag gesloten bleek en we altijd in zijn voor een culinair avontuurtje.
Hoewel de zaak nog redelijk leeg is op dit wat vroege tijdstip (17.30) blijken toch de eerste twee tafeltjes die we kiezen gereserveerd. Helaas geen bordjes op de tafels om zulks duidelijk te maken, maar na wat zoeken weet men toch een prima tafeltje voor ons te vinden.
De bediening is vriendelijk, druk en ongedwongen. Men wekt echter een beetje de indruk dat de zaak 'toch wel vol komt'. Overdreven veel 'betrokkenheid' kan ik niet echt bespeuren.
Voor mij de gebakken champignons vooraf. De kaas is er meer over gesmolten dan gegratineerd en waar ik eigenlijk min of meer vanzelfsprekend gevulde champignons had verwacht is mijn kommetje gevuld met partjes met wat kaas erover. Lekker, maar nou niet echt speciaal. Zou met een klein beetje kok al snel wat meer van te maken zijn geweest.
De courgettesoep van mijn tafeldame is wél naar volle tevredenheid.
Als hoofdgerechten laten we een enchilada en een fajita aanrukken. De fajita zou spectaculair aan tafel worden geflambeerd, maar dan moest je (wellicht vanwege de drukte - het restaurant is inmiddels nokvol gelopen) goed opletten, want even met de gasaansteker erbij, Woesh! en klaar. Maar goed: een prima fajita en ook de enchilada kan de toets der kritiek goed doorstaan.
Al met al lekker maar niet heel speciaal gegeten bij mango's. Het decor gaf de meerwaarde.
Ruime (min of meer betaalde) parkeergelegenheid bij het tegenover gelegen theater De Lampegiet: al twee keer gewoon kunnen doorrijden zonder dat ik mijn € 6 kaartje in de gleuf te hoefde te steken... :-)
Corneliebe .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Wegens mijn verjaardag met vier personen een tafel gereserveerd. Bleken wiebelige, hoge krukken aan een soort van bar. Om andere tafel gevraagd, maar kon niet, hoewel wij geen bordjes 'gereserveerd' konden bespeuren. Slordig!
Twee voorgerechten, de bonensoep, besteld, die vegetarisch zou zijn. Er werd er maar een uitgeserveerd! En mijn dochter trof er toch vlees in aan, maar heeft de soep verder wel gegeten. Had ze dat maar niet gedaan, dan had de rest vh gezelschap, w.o. de jarige, niet een uur en 20 minuten hoeven te wachten op hun hoofdgerecht. Dit werd als reden gegeven toen ik ging reclameren. Wel kwam de serveerster voortdurend vragen of we nog iets wilden drinken; dat wordt behoorlijk irritant als het eten maar wegblijft.
Het eten zelf bleek behoorlijk prijzig: ruim €25 voor een klein biefstukje. De patat, onderdeel vh garnituur was niet glutenvrij te krijgen, in plaats daarvan kreeg ik een minieme portie patatas bravas. Hoezo kan een modern restaurant anno 2015 geen GV patat verzorgen? Met zakjes Zaanse Mayonaise in een beker. Stijlvol!
Het eten was niet onaardig, de appeltjes in vanillevla zelf erg lekker, maar de verhouding prijs-kwaliteit is behoorlijk zoek.
Een toetje hebben we ons maar niet meer aan gewaagd. Aan het eind kwam er een bakje slagroom met een vuurwerkfontein ter tafel, maar toen was voor mij de feestelijkheid er allang van af.
Heel leuke entourage, ga er vooral iets drinken, maar eten zullen wij hier nooit meer.
dhrsimon .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Positieve van het restaurant is dat het binnen leuk en gezellig is ingericht uit en de bediening is prima. Echter het eten was niet echt verrassend. Eerder simpel. Wij hadden het tapas menu en dit vonden wij vrij eentonig. Het menu bestond uit twee delen, koud en warm. Voorgerecht bestond uit koude tapas en het hoofdgerecht uit warme. Het koude deel was vrij saai en eentonig. Vooral vleeswaren in een bakje en wat simpele salade. Niet echt de naam tapas waardig. Dit zou veel beter en verrassender kunnen. De warme hapjes bestond voornamelijk uit vlees. Ook dit had wel iets gevarieerder gemogen. De chorizoworstjes waren overigens erg lekker. De gehaktballetjes waren daarentegen een beetje droog. De salade en friet die naast de hapjes werden geserveerd waren prima. De hoeveelheid was meer dan goed. Qua variatie, smaak en originaliteit kan het veel beter.
ArnoSandra .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Het restaurant is echt een verrijking voor Veenendaal. Het interieur is erg mooi en zorgt voor een leuke en gezellige sfeer. We waren met een groep van tien en de vijf mannen hebben allen spareribs gegeten. Niemand kon bedenken ooit betere spareribs gegeten te hebben.
Vanaf 22.00 uur was er live muziek wat top was. Een heerlijke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar!!