Mango's Beachbar

6,6
6,5
RDeckers D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gisteren tijdens een mooie nazomer dag zijn wij gaan eten bij deze beachbar. Het was redelijk druk, maar duidelijk was dat er te weinig personeel in de bediening liep. Resultaat; lange wachttijden, zelfs toen ik wilde afrekenen. Gelukkig hadden wij geen haast.
Het eten vonden wij wat tegenvallen en de porties te klein. Het bijgeleverde broodje kon niet worden gevuld. Veel slabladeren tov de hoeveelheid vlees. Er was duidelijk te weinig aandacht besteed aan de opmaak. Erg jammer, want de lokatie en de entourage geven je het gevoel dat je in de caribean bent.
Salina V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Gisteren was het heerlijk zomers weer, een ideale dag voor het strand. Het was niet druk bij Mango's maar ook de bediening was nergens te bekennen. Toen uiteindelijk iemand kwam vragen wat we wilde drinken werd er geen oogcontact gemaakt. Er werd alleen gekeken naar de telefoon, waar ze de bestellingen mee opnemen. De Sangria was helaas net limonade, niet zoals ik hem gewend ben. We bestelde wat tapas maar deze waren ook niet geweldig.. aioli smaakte weinig naar knoflook maar de tapenade was dan wel weer.erg lekker. De prijzen vind ik echt te hoog voor wat je krijgt. We zijn maar ergens anders gaan dineren en ik kom hier ook niet meer terug helaas.
J T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Op aanraden van een vriend hier wezen lunchen/dineren.
Een ongedwongen sfeer, op een doordeweekse dag. We waanden ons weer in de Cubaanse sferen. Hebben heerlijk verschillende tapas geprobeerd; aanrader zijn de rib-eye rolletjes met bosui en knoflook en de calamari. Een Piña de Coco maakt het helemaal af....
Bediening is nog vrij jong en onervaren, kan ze dat niet kwalijk nemen.
Zorg er wel voor dat je rond de lunchtijd op een mooie warme dag genoeg personeel hebt staan,
voor de rest ga zo door!

Ik kan me trouwens niet vinden met de negatieve recensies waarschijnlijk omdat we op een doordeweekse dag kwamen.

LoveFoodDrinks .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Als je lekker wilt eten voor weinig geld moet je niet naar 1 vd drukste stranden van Nederland gaan. Echter vind ik Mango's, in zijn context, een geweldige tent. Super lekker eten? Mwah, strandhappie. Lang wachten op een drukke dag? Jep, waar niet aan de kust (waar het druk is). Maar wat een killer vibe, lekker muziek en leuke mensen. Nu dicht voor de winter, vorige week nog even gegeten met de kids. Dikke prima.
Anne03 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
De slechtste hamburger die ik in tijden heb gegeten. Een grote homp smakeloos vlees op een broodje dat oud smaakt met een plakje niet-gesmolten kaas. Het trieste plukje sla ernaast kon weinig goedmaken. En dit alles kost 15.50 euro. Een ding weet ik zeker: ik ga hier nooit meer eten.
DominiqueD90 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Met een klein deel van onze familie geweest. Als eerst een lekkere cocktail (Piña de Coco) op, vervolgens besloten we toch ook te blijven eten. Het eten was te doen maar zou er niet zo snel meer terugkomen om te eten, uiteraard wel voor de cocktail. Bediening was normaal! Ben het dan ook niet helemaal eens met de andere recensies.
Anita1978 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Helaas kan ik voor eten, en prijs kwaliteit geen min cijfers geven! Wij hadden voor afgelopen vrijdag hier een reservering gedaan. De helft van onze gasten werden onbeschoft ontvangen door een mannelijke kelner. bij navraag waar we zaten was het antwoord:' Voor bestellen moet u niet bij mij zijn.' Dat was de vraag ook niet. De reservering was 'doe maar van alles wat' voor 14 personen. Dit was niet goed doorgekomen en na kort gesteggel kwam dit dan toch voor elkaar. De eigenaar liet duidelijk blijken dat het onze schuld was. Wij hadden er niets over gezegd. Nee wij dachten ook dat het goed geregeld was. Inmiddels zaten wij al 2 uur in de beachbar wat te drinken maar ook de eigenaar dacht niet even laat ik vragen hoe het zit. Na tijdje kwamen dan toch de lang verwachte broodjes en chips (20 sneetjes voor 14 personen). Toen onze tapas kwam bleek bijna alles uit de frituur. Alles wat uit de frituur kwam was leeg. Toen ik daar over klaagde was het de schuld van de leverancier. Hij nam totaal geen verantwoordelijkheid. Niet voor de reservering eerder, het lange wachten of het belabberde eten. Ik wilde graag overleggen hoe we dit konden oplossen maar de eigenaar wilde absoluut niet praten want het was te druk. Hij was echter wel genegen om met de groep naast ons te praten en foto's te maken waarschijnlijk omdat hier een bn- er bij zat. Uiteindelijk kreeg ik het verzoek om maar weg te gaan zonder te betalen. Natuurlijk heb ik dit niet gedaan en ben ik de drankjes toch gaan afrekenen. Het eten niet want dat was echt geen geld waard. Ik werd nog even aangesproken door de eigenaar dat hij het niet meer dan logisch vond dat ik de drankjes toch afrekende omdat ik daar toch niets over te klagen kon hebben, nou ja 3,25 voor een 25cl bavaria twist off flesje is best schandalig. Hij zei dat ik terug kon komen als het regende om in gesprek te gaan toen ik daar mee in stemde en hem een hand wilde geven draaide hij zich om zonder het aan te nemen. Ik had het idee dat ook het personeel niet op keek van hoe ik behandeld was. De beachbar was idd een leuk stekkie alleen zonde van alle peuken in het zand en het glas in het zand en droge fontein. Beste eigenaar van Mango beachbar, ik wens je alle sterkte in de toekomst want ik denk dat je het nog heel zwaar gaat krijgen als je al je gasten zo behandeld.
Jwlz .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Met deze prijzen zijn de verwachtingen hoog...Wij hebben we dr zin in: aardappelgroenten tortilla, spinaziekroketjes en patatas bravas voor bij ons biertje in t zonnetje ...maar wat we krijgen voorgeschoteld is een puntje oude droge naar cayennepeper smakende tortilla waarvan de bodem nog vloeibaar(?) en niet gaar is?! (prijs 5,75?!)
4 kleine en moddevette en veels te zoute spinaziekroketjes?!
op de grond 1 en al peuken en 3 splinters opgelopen door t kapotte hout ...jammer hoor
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2013
Gisteren met vriendinnen bij Mango's gegeten. De drankjes waren in een seconde besteld maar voor het eten duurder het heel erg lang. Uiteindelijk genoten van een heerlijke geitenkaassalade, rijkelijk gevuld en heerlijk gedresseerd. Helaas was alleen de mango op, hadden ze best in de prijs mogen verrekenen. Patatas bravas als bijgerecht waren mij iets te scherp. Tent ziet er leuk uit alleen missen de meeste stoelen een kussentje waardoor je je billen niet meer voelt als je na een tijdje weer opstaat..
Noahm .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Verschillende verrassende en smaakvolle borrelhapjes/tapas op de kaart. Op deze kaart kunnen de nachos uit een chipszak zowel met en zonder gehakt echt niet meer (in het bijzonder voor deze prijs) - deze werden saai geserveerd met saaie 'remia' sausjes in een te klein bakje. De kwaliteit van de kok reikt ver boven dit niveau, dus dat moet echt anders!

Bediening is altijd vriendelijk, een beetje laconiek, bij erg lekker weer is het wat langer wachten, maar zeker niet ongemakkelijk lang.

De inrichting ziet er gezellig communistisch/mediteraans/cubaans uit. Het terras is gezellig, vooral bij lekker weer, maar te open om bij een windje buiten te zitten. Slimme beplanting of schuttingen van schuttingen oid kunnen het terras nog comfortabeler maken.
De muziek zou meer kunnen aansluiten, bij de sfeer die geprobeerd wordt neer te zetten, te veel house etc., daarvoor ga ik wel naar Bloemendaal.
Kjeld V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Voor de lunch waldkorn broodje met tonijnsalade gehad, moest het broodje zelf smeren en brood was oud. Brood van mijn partner was eveneens oud. Allebei een glaasje huiswijn wit erbij, deze was helaas niet lekker. Bediening vroeg of het gesmaakt had, gezegd niet echt. Zou aan de keuken door gegeven worden, maar geen reactie gehad. Blijft toch jammer