MangiAssai

6,8
Lang
LinaLee .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We hebben goed gegeten in dit sympathieke restaurant. Heerlijk vers gebakken brood met zaden erin; lekkere olijven & goed gevulde anti pasti met diverse ( biologische) vleeswaren, gegrilde groenten, omelet e.d. De kaas die erbij komt, was wat dun gesneden. Het viel op dat brood en water niet kosteloos werd gegeven; dit is niet in de lijn der verwachting van de italiaanse keuken.
De bediening was behulpzaam, maar wat traag. De bediening spreekt Engels, maar doen hun best de NL taal te begrijpen en te spreken. Redelijke espresso, vrij slechte akustik, Goede wijn.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Super fijne Italiaan die, ook prettig om te zien, uitstekende service verleent zolang je geen cappucino probeert te bestellen na een diner met een kortingsbon. De zeebaars! Goddelijk, echt. Leer een beetje Italiaans en weet wat je bestelt...
Mightyeagle .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Wij hebben hier gegeten met de Nudeal bon maar hebben achteraf erg spijt gehad van onze aankoop. Bij aanvang werden we onvriendelijk verwelkomd, eigenlijk zelfs helemaal niet aangekeken door het personeel. De pizza was op zich lekker, maar de bodem leek niet helemaal gaar. Voor een pizzabakker die claimt de beste van Nederland te zijn, verwacht je echt veel meer. Een pizza van een grote bezorgketen is nog lekkerder qua smaak, en dat zegt wel wat. Verder was het wel gezellig ingericht, sfeer was aanwezig. Helaas valt dit in het niet als je je bedenkt dat het personeel je liever kwijt dan rijk was.
Daniela H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Heerlijke antipasti, lekkere pizza's (maar zeker niet de beste!) en een prima tiramisu. Jammer dat de bediening onverschillig en onaardig was. Helaas niet de Italiaanse passie die ik van de Italiaan gewend ben.
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Hier gisteren gegeten met een iens bon voor een driegangenmenu. Als voorgerecht kregen we (geen keuze) de Antipasta misto. Er zaten lekkere stukjes worst bij, maar de kazen waren niet bijzonder. Als hoofgerecht bestelen we een pizza, ik een quatro formaggi en mijn collega een met gegrilde groente. De vulling was okay, maar de bodem was waardeloos. Hij deeg leek niet gerezen te hebben en het was zelfs niet gaar geworden. Een enorme tegenvaller voor een restaurant dat claimt de prijs voor beste pizzabakker van Nederland te hebben gewonnen. Als nagerecht konden we alleen een tiramisu kiezen. Deze leek niet vers en erg soppig, die van de supermarkt is beter, wederom een tegenvaller. Mede met dank aan de ongeïnteresseerde bediening waar we soms heel lang op moesten wachten (en nauwelijks Nederlands spreekt en zonder te vragen overgaat op Engels) en de bierprijs van €4,- kom ik hier niet meer terug.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Fijne zaak zonder poespas. Ze serveren dagelijkse gerechten die niet op de kaart staan en gerechten op de menukaart zijn niet altijd verkrijgbaar. Daar heb ik geen enkele moeite mee. Het geeft me zelfs meer vertrouwen dat het eten vers is en dat de kok een passie voor koken heeft. Een keer wilde ik graag vis en pasta en toen improviseerde de kok een heerlijke schelpjessaus! Mmm.. maar wel een beetje weinig... Dat is het gevaar in deze zaak. Dat je meer gerechten besteld waardoor de rekening flink kan oplopen. Ik ben geen toetjesmens maar bij MangiAssai heb ik vaak nog trek. Eigenlijk maar goed ook. De nagerechten zijn namelijk ook overheerlijk. Tip: neem een tafeltje vlakbij de keuken zodat je de prachtige oven kunt bewonderen.
Carolien-Moree .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Voor een afspraak met vrienden was ik iets te vroeg, al om 17.15 in het restaurant. Geen enkel probleem, ik werd hartelijk ontvangen. Het was een "vergaderetentje" en we hadden niet veel tijd. Aten dus een overheerlijke pizza, die op verzoek naar persoonlijke wensen werd aangepast. Geweldige bediening, aardig, attent en bereid advies te geven. Prachtige zaak!! we komen er zeker terug om eens wat uitgebreider te eten.
Kosaric .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Op bevrijdingsdag even snel voor een pizza naar binnen gegaan maar we werden aangenaam verrast. Wat een heerlijke pizza! Ook de andere gerechten die we om ons heen geserveerd zagen worden zagen er goed uit! De service was ok en het restaurant heeft een leuk italiaans sfeertje. Ik kom zeker terug.
X V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Afgelopen zaterdag voor het eerst hier gegeten n.a.v. de goede recensies op Iens. De sfeer was gezellig de bediening wel oké maar niet al te vlotjes. Het eten viel echter tegen. Vooraf hadden we antipasti, nou die hebben we in Amsterdam wel beter gegeten, het was behoorlijk aan de prijs en i.p.v. lekkere vleessoorten lag er voornamelijk heel veel groente, zoals broccoli en bloemkool op het bord. Daarna hadden we allemaal een pizza, helaas waren de bodems niet goed gaar waardoor ze nogal taai waren, dus niet smakelijk. Tot slot allemaal een dessert deze werden tot onze grote verbazing stuk voor stuk gebracht waardoor de eerste ijs desserts al begonnen te smelten. De Italian coffee, die toch het meest simpele is kwam zelfs als laatste. De entourage is gezellig maar de geweldige smaakervaring is volledig uitgebleven, hier gaan we zeker niet nog een keer eten. Er zijn in Amsterdam veel betere pizzeria's met een steenoven pizza die wel heerlijk zijn. Jammer !
Bastiaan S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Pizza gegeten en ze waren weer heerlijk! Zoals altijd zijn het lekkere eenvoudige pizza's die worden gebakken in de houtoven. Er zaten vanavond veel Italianen om ons heen, dat zal niet voor niets zijn. Het glas water met bubbels werd zonder vragen een fles, maar goed. Er waren deze drukke donderdagavond toch twee mensen in de bediening en nog hadden ze het er heel druk mee. We hebben wel een ruim half uur gewacht op de pizza. Ondanks Italiaans, toch lang.
Sinead D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Het valt me op dat de negatieve ervaringen zijn allemaal van mensen met een groupon arrangement. Het verbaast mij niet dat als het druk is, dat ene restaurant voorrang geeft aan mensen die niet bijna gratis eten. Ik denk ook dat het minst wat je dan kan doen is geld besteden aan drank om iets terug te geven aan de tent. Ik heb nu drie keer daar gegeten en het is verrukkelijk. ik heb nooit zo lekkere pizza gegeten en de bediening was heel goed en heel vriendelijk. Ik raad iedereen aan om naar toe te gaan, het is druk voor een goede reden.
Vanstaalen .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Met z'n drieën hier gegeten.
Het eten is heerlijk van smaak, jammer is dat je er lang op moet wachten. het is erg druk en er gaat wel wat mis met de bonnen en als er 1 iemand in de bediening is , wordt het hard aanpoten..
Voorgerecht: bruchette pommedori, mooi opgemaakt met heerlijke smaken, plateau met kaas en worst ook heerlijk met gekonfijte uien.
Jammer dat de olijven erg koud waren, dat kwam de smaak niet ten goede, met het olijvenbrood was niets mis, lekker van smaak.
De pizza's waren prima: met 4 kazen, zacht van smaak, lekkere bodem, krokante rand. die met gegrilde groente ook fijn van smaak.
Het Italiaanse bier ging net, het glaasje rosé was prima.
Voor het lange wachten kregen we wel een glaasje van het huis, dat was netjes.

Ik zal hier niet zo snel opnieuw gaan eten.

Lotje23 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Wij hadden een aantal dagen vantevoren gereserveerd voor 3 personen met een Groupon bon. Bij aankomst bleek er geen plek te zijn. Ze wilde ons in eerste instantie aan een tafel voor twee zetten. Uiteindelijk mochten we boven aan een normale tafel zitten. De Groupon bon was voor een 3 gangen menu (waarde van €93). Bleek het menu wat we voorgesteld kregen normaal €25 te zijn. We begonnen met een antipasta waar wij van twijfelde of het niet voor twee personen was ipv drie. Als hoofdgerecht hadden we twee pizza's en een pasta vongole. Tot aan twee keer toe waren de pizza's niet gaar en de pasta niet bijzonder. Als dessert hadden we de keuze uit tisamisu limoncello of koffie.. Beide miste smaak, geen mascepone maar gewoon slagroom. Bij het afreken stond er een duurdere wijn op. We hebben aan gegeven dat we zeer teleurgesteld waren. Er werd geen pogining gedaan om onze avond nog een beetje leuk af te sluiten. Wel wilde ze nog een tweede kans en kregen wij een kaartje voor een tweede kans. Totaal onduidelijk of die tweede kans op hun kosten is.
Floor A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Super italiaans eten, het is niet de eerste keer dat ik hier ben geweest. Het is alijd goed. Grote pizza's en prima wijnen.

Klein restaurant waar hard wordt gewerkt. Reserveren in het weekend is geen gek idee.

Bastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Afgelopen zondag een heerlijke pizza diavolo gegeten met een zalige fles Tenuta Cavalier Pepe San Serino ernaast. De tent was afgeladen en de kelner stond in zijn eentje te beunen en had het overduidelijk erg druk. Hier hebben wij echter niets van gemerkt. Al met al een lekkere hap voor een relatief veel te lage prijs.
Thieubelle .
Beste lezers,

We dachten een gezellig avondje uit te gaan met ons drieën, echter was het zo een ontgoocheling. Het was goed om te zien dat het redelijk vol zat toen we binnen kwamen, en we dachten ons voorwerk is goed geweest, we hadden nl. de kaart bestudeerd en recensies gelezen voordat we onze groupon kochten. Nu was het een heel hoge kamer en zonder gordijnen waardoor er veel lawaai was en het kwam de sfeer niet ten goede. Maar van een zuidelijk geënt restaurant kan je wel wat gepraat verwachten, dus we bestelde een lekker glaasje wijn, maar we wilde geen hele fles zeiden we, want we zijn niet van die grote drinkers, dit werd denk ik niet echt goed ontvangen, want vanaf dat moment werden we genegeerd en duurde het 1 1\2 uur voordat we ons hoofdgerecht kregen, en dat duurt echt veel te lang als je elkaar niet kunt verstaan. En het totale tijdsbestek was 3 uur, dus echt vochttrekken naar mijn idee. Ja het het was druk zei de beste man, maar waarom dan helemaal in je eentje de hele zaak serveren dachten wij!!! Het eten wat vers en goed, echter de behandeling zo bot en minderwaardig. Het leek of dat omdat we niet veel wijn bestelde we lekker lang in de wacht werden gezet, zodat we wel dorst zouden krijgen. Ook zei hij het eten uit Italie te halen, wat zeer fijn is, maar hij wil naar mijn mening een een exclusief restaurant zijn waar het druk is een dringen om een plaatsje, daarom komt groupon hem wel uit, dan lijkt het lekker vol en goed. Echter veel te weinig service(1 persoon) en een heel klein toetje, half portie. Maarja als je je groupon al betaald hebt, dan kan je eigenlijk niet meer terug( echt een rot positie), en dat weet hij maar al te goed, Anders waren we allang de zaak uit gelopen!
Heel jammer want je kunt echt wat leuks van de zaak maken, en als je ook geen groupon klanten waardeert dan moet je ze ook niet uitnodingen!!!!
Marijn23 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Vreselijke tent, waar wij totaal genegeerd werden. Gisteren met een Groupon hier gegeten. Kwamen om 18:15 uur binnen in een bijna leeg restaurant. Hebben 1 uur moeten wachten op het voorgerecht (antipasta)!!! Bij het klagen werd gezegd dat dit een bewerkelijk gerecht was, terwijl het bestaat uit plakjes worst, kaas, gegrilde groenten! Toen moesten we 5 kwartier op 2 pizza's en 2 pasta's wachten en werd er niet gereageerd op onze klacht. De pasta was niet te eten, veel te zout en de andere pasta (vongole) zaten 7 lege schelpen in en 3 met inhoud, kortom je zit droge pasta met olijfolie te eten. Kregen toen een pizza aangeboden omdat de pasta er niet uitzag en toen kon die opeens wel in 5 minuten klaar zijn. We hebben om de rekening gevraagd en gezegd dat ons etentje zo verpest was (bijna 3 uur zitten voor 2-gangen) dat we het dessert niet meer hoefden. Dacht, omdat de bediening ons gelijk gaf, dat ze wel iets met de rekening zouden doen. Maar nee hoor, kregen het volle pond berekend. En er werd nog wel gevraagd of ze het goed konden maken bij een volgend etentje, maar toen ik vroeg; op jullie kosten, kreeg ik daar geen antwoord op. De pizza's waren prima maar ik heb nog nooit zo'n slecht restaurant meegemaakt en ga daar niet nog een keer mijn geld naar toe brengen.
Annamaria H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Als je serieus bent over je pizza dan ben je hier aan het juiste adres. Hier kan je de betere Napolitaanse houtoven pizza eten. De pizza bodem zacht, dun en chewy, afgemaakt met San Marzano tomatensaus, DOP Mozzarella en alles variërend van salsiccia tot cherry tomaten en een zweem houtrook. I died and went to pizza heaven. Helaas is de bediening niet van hetzelfde niveau. Ze zijn vriendelijk maar het lijkt alsof ze hun dagdosis valium ruim hebben overschreden. Reserveren is een must.
Céline D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Wat een bizarre ervaring gehad! jij moet er kennelijk alleen voor de pizza gaan en de rest van hun menu gewoon negeren!
Ik had als hoofdgerecht de zalm met groente besteld - geen zin in pizza. Toen het op tafel werd geserveerd, dacht ik echt dat zij een grapje maakten : ik kreeg een stukje zalm, werkelijk zo groot als 2 sushi's ongeveer. Heel teleurstellend! Het lijkt meer op een restant zalm dan een verse stuk zalm...
Uiteraard gelijk wat van gezegd en zij hielden voet bij stuk dat de groote normaal was. Toen de man tegen zijn collega in het italiaans zei dat ik alleen een korting wou op deze gerecht van 20 eur, vond ik het nog meer klantonvriendelijk, want helaas kan ik ook italiaans begrijpen en praten... en ik gaf aan in het italiaans dat ik een fatsoenlijke stuk wou en anders iets anders.
Ik kreeg uiteindelijk ravioli met truffel en die waren lekker, maar mijn vriendin was al klaar met haar hoofdgerecht dus al in al een ervaring om snel te vergeten.
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Pizza zoals pizza moet zijn, maar zelden is. Heerlijk dunne bodem, ruim beleg, fantastische smaak. Smakelijke antipasti, bestaande uit kaas en worst. Vriendelijke, zei het wat onpersoonlijke bediening. De wijn smaakte prima en was alleszins redelijk geprijsd. De inrichting oogde wat kaal. Deze tent is zeker een aanrader!