Meer informatie over restaurant Mangiare

Service7,1/10
Decor7,5/10
Marcoen V. Gastronoom (23 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Gisteravond in de tuin gegeten. Het zit hier - zeker in het zomerseizoen - altijd goed vol. Tikje aan de drukke kant maar nog steeds aandacht genoeg voor de klant. Had voor de Spaghetti aglio e olio gekozen. Dit gerecht is eenvoudig maar was erg smaakvol. Kom graag weer eens terug.
E P. Gastronoom (24 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
In de leuke tuin gegeten, heel sfeervol. De bediening was vriendelijk en snel. En toen kwamen de pizza's. Daarmee ging het ook lang goed. Rijkelijk belegd en goed gebakken, dunne bodem en knapperige korst. Maar zonder kruiden, olie of knoflook. Droog en smakeloos. Jammer hoor, gemiste kans.
Alexspeeltharp . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Wij waren in Eindhoven voor het kopen van een Loungeset bij Arbrini, de eigenaresse stuurde ons op ons verzoek naar Mangiare voor de lunch, en we hebben heerlijk genoten. Italiaanse design meubelen kopen en afsluiten met Italiaanse lunch het was het bezoek zeer zeker waard. Gezellige binnentuin waar we heerlijk hebben genoten van de wijn en het eten.
Christian B. Gastronoom (48 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Vriendelijk welkom geheten. Ik bestelde de pizza salmone, deze was erg lekker. Bevatte ook voldoende zalm. Als dessert de chocolade cake met amarena, ook erg lekker.
Al met al kom ik hier graag nog een keer voor een diner.
Vanekelen . 1e beoordeling (1 recensie) 3,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Een en al teleurstelling! Tafel gereserveerd om half zeven. Komen keurig op tijd binnen. Moeten wachten want tafel is nog bezet in stampvolle zaak. Zegt de ober/bedrijfsleider : jullie zijn te laat! Even later toch aan tafel en bestellen meteen. Na anderhalf uur (!) wachten zeggen we daar wat van. Zegt de bedrijfsleider :jullie briefje is de laatste in de keuken. Hadden jullie maar op tijd moeten komen! Toen zijn we opgestapt. Nog nooit zo'n gastvrijheid meegemaakt. Schande!
Fenharel . 1e beoordeling (1 recensie) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Mijn vriend en ik besloten mede door de goede reviews eens bij Mangiare te gaan eten. Toen we gingen zitten stond de muziek al redelijk hard maar het was nog te doen. Toen er eenmaal mensen naast ons kwamen zitten moesten we ons best doen elkaar te verstaan. Dit kwam mede door het feit dat de tafeltjes bijna tegen elkaar aan stonden. Nogal irritant dus. Het eten verscheen na 5 minuten en was lauw. Ook bij de buren verscheen het eten na 5 minuten, waarop ook zij suggereerden dat het waarschijnlijk al klaar stond. Mijn pizza was niet echt spectaculair. De bediening was wel erg vriendelijk, dus dat is zeker een pluspunt. All in all zou ik er niet weer heen gaan.
Rob P. Gastronoom (19 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Op Sinterklaasavond was het uitzonderlijk rustig bij Mangiare en hadden we dus de gelegenheid aan te schuiven in dit populaire restaurant getooid in een prachtige kerstsfeer. Zonder vooraf te reserveren is het hier normaal onmogelijk een plaats te bemachtigen op zaterdagavond! Gastvrijheid en vriendelijke, attente bediening is opvallend. We bestelden beide het duurste gerecht van de kaart; Tournedos Rossini. Het vlees bleek van een voortreffelijke kwaliteit en uitmuntend (blue) bereid. Bijzonder jammer en teleurstellend dat het lauw werd geserveerd, hadden de indruk dat de borden niet waren voorverwarmd. Rode en witte huiswijnen horen het visitekaartje van het restaurant te zijn. Niets op aan te merken, bijna verslavend lekker!
Boelit . 1e beoordeling (1 recensie) 4 /10
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Via collega's getipt over dit restaurant. Aangezien wij een nacht een Eindhoven verbleven leek het ons dus een goed idee dit restaurant uit te proberen. Ruim twee weken vooraf een tafel voor 2 gereserveerd. Bij aankomst (op tijd) bleek er alleen nog plaats buiten langs de straat (maar dan wel onder de terrasverwarming 'is lekker warm hoor', zei de serveerster). Wat een domper zeg. De tafels en stoelen waren nog nat van de regen. We hebben een drankje genomen en wat bruchetta's. Die zagen er goed uit en smaakten goed. Aangezien we verkleumden van de kou zijn we verhuisd naar een ander (warm) restaurant. Tip voor als je hier wil komen eten: meld bij je reservering dat je een tafel binnen wil!
Robine V. Gastronoom (18 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Een gezellig restaurant gelegen aan de kleine berg in Eindhoven. Sinds een aantal jaar uitgebreid en nog steeds zit het vaak vol. Het eten is erg lekker en de prijs kwaliteit verhouding is prima. Echter lijkt het wel dat sommige van de bediening de vaste gasten meer voortrekken en meer aandacht hieraan besteden dan mensen die hier minder vaak komen. Het eten laat soms ook lang op zich wachten. Mangiare is wel een goede keus om bijvoorbeeld met vriendinnen lekker lang te borrelen met hapjes. En respect voor de afwasser die de afwas staat te doen op die paar vierkante meter.
Thomas V. Bourgondiër (2 recensies) 2 /10
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Na vele positieve verhalen over mangiare zijn wij op 9 oktober ( mijn verjaardag ) naar het restaurant gegaan. We hadden gereserveerd om acht uur en kwamen netjes op tijd om 5 voor acht aan in het restaurant. We kregen een tafeltje tegen het pizza keuken gedeelte aan tussen 3 tafels van 7 / 8 personen.
Ik bestelde zalm en mijn vriend gegrilde champignons, een fles witte wijn, brood vooraf en een hoofdgerecht. De zalm wordt geserveerd op een rond bord zonder enige smaak of opmaak, waarschijnlijk gewoon recht uit het pakje op het bord. Apart werden enigen smakeloze smaakmakers geserveerd zoals ui, eiwit, karpertje en peterselie. Slecht van smaak allemaal en op tafel geen peper en zout te vinden. Mijn vriend zijn gerecht was lauwwarm, geheel zonder smaak, halfrauwe champignons en zonder dressing of enige kook fantasie. Het was een enorme herrie waar we zaten. Al met al een zeer slechte ervaring. Enige positieve punte was de aardige ober. Het hoofdgerecht hebben we niet genomen en zijn na het voorgerecht snel uit het restaurant vertrokken.
Evelien B. Gastronoom (14 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Heerlijk genoten van een heerlijk diner. Wij hadden niet zo veel trek dus hebben het bij een hoofdgerecht gehouden met oesters vooraf. De oesters waren heel puur, heerlijk! Ook vielen de pizza's en pasta erg in de smaak. Zeker de pasta vongole is een aanrader. Echt super! We zaten in de tuin, heel sfeervol. Je hebt totaal niet het idee dat je in het midden van de stad bent. Wij komen zeker terug!
Lyran . Gastronoom (56 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Met een grote groep van 14 personen heerlijk gegeten bij Mangiare. Er is geen keuze menu, ze zetten de tafel vol met een Italiaans buffet. Het voorgerecht waren grote schalen met carpaccio, bruchetta, vleeswaren, caprese salade en vitello tonato. Als hoofd kregen we 3 soorten pasta en 2 soorten pizza en afgesloten met schalen vol met verschillende toetjes. Alles was lekker, er was genoeg keuze en de porties waren ruim. De bediening is snel en vriendelijk en de setting in de tuin is prachtig. Overal kaarsjes en erg sfeervol. Hier komen we zeker nog een keer terug!
Dikbuikje . Gastronoom (10 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Vanwege goede recensies hier gaan eten. Tent zat vrij vol op een dinsdagavond, dus dat was veelbelovend. Echter de antipasti vlees viel enorm tegen. De verschillende vleessoorten smaakte vrijwel allemaal hetzelfde. De wijnen waren goed, wel aan de dure kant en maar een zeer beperkte keuze. De hoofdgerechten (pizza, dagschotel risotto, spaghetti vongole) vielen ook tegen. Risotto was niet gaar en zeer vlak van smaak. De vongole goed van smaak doch de spaghetti leek niet vers, de pizza was ok maar niet bijzonder. Maw: het eten viel flink tegen. Daarbij stootte de serveerster een vol glas bubbelwater om, mijn kleding behoorlijk nat. Ze veegde de tafel half droog en bood excuses aan en verdween. Ik had geen drinken meer want fles was op, maar bediening was te druk. Uiteindelijk hebben we maar de rekening gevraagd en fles water stond er gewoon op!
Service dus een 5.
Tafeltjes in Mangiare staan zeer dicht op elkaar, het is er vrij lawaaierig en met de rug zat ik tegen een koude betonnen muur zonder bekleding. Verder is inrichting wel relaxed, cq hangt leuke sfeer. Maar gezien bovenstaande punten qua inrichting net een zesje.....
Danielle . Gastronoom (17 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Heerlijk gegeten bij Mangiare! We hebben ieder 2 gerechtjes gehad, uiteindelijk is het de pizza (light) geworden met een truffelpasta. Beiden waren fantastisch!
1971 . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Wat een topmiddag!! Heerlijk gegeten en lekkere wijntjes gedronken in de prachtige tuin van Mangiare. Genoten van de pasta vongole en mijn dochter van een top pizza. Deze mocht ze zelf maken omdat daar nu tijd voor was. Kan me voorstellen dat de kok daar niet altijd tijd voor heeft. Leuke meiden en vlotte mannen( jongens) in de bediening. Mooie open keuken waar ze gezellig staan te koken. Plezier straalt er vanaf. En nogmaals........... Die tuin. Prachtig. Komen snel weer!
Beste 1971,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke bericht.
We proberen zo veel mogelijk de kids zelf hun pizza te laten maken, maar daar is inderdaad niet altijd tijd voor :-s
Wat fijn om te horen dat het u is opgevallen dat we met veel plezier onze uiterste best doen om het iedereen naar de zin te maken! Dat is precies onze doelstelling!
Tot snel!

Buufvannaast . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Heerlijk gegeten in prachtige stadstuin. Vanwege het mooie weer toch maar even gereserveerd voor een plekje in de tuin. Door de aankleding heb je echt het gevoel alsof je in Italie op vakantie bent.
De keuze was niet makkelijk, de kaart is aangepast en er staan veel lekkere gerechten op. Uiteindelijk gekozen voor de risotto met geitenkaas van Happy Foodmakers van de groene kaart. Erg lekker. Wijnen en bediening prima. Erg fijne en gezellige avond gehad. Vakantie in eigen stad. Wat wil je nog meer….!
Beste Buufvannaast,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke bericht. Wist u dat u de risotto ook thuis kunt maken? Wij verkopen de basis voor de risotto ook bij Mangiare. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Micha van Deurzen Trattoria Mangiare
MvanMaas . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Als ik in Eindhoven ben is dit mijn favoriete restaurant. Bij binnenkomst wordt je persoonlijk en netjes begroet door de bediening en brengt je naar je tafelt..dit keer zaten we achter in de tuin. De tuin heeft een mooie ambiance zodat we gezellig en rustig konden bijpraten met de familie op moederdag. De pizza's zijn heerlijk en ze hebben zeer gezonde voorgerechten die specifiek voor de kritische doelgroep waar ik toe behoor maandelijks wordt samengesteld.
Team is heel vriendelijk en heeft ook voor detail. Voor mij inmiddels een klassieker in Eindhoven in de levendigste en leukste straat van Eindhoven.
Beste M. van Maas,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke bericht.
We doen er alles aan om deze goede lijn voort te zetten!
Tot de volgende keer!

Brigitte K. 1e beoordeling (1 recensie) 4 /10
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Ik heb Mangiare van mijn lijstje geschrapt. Het was weliswaar Koningsdag dat ik er weer was, maar dat hoeft niet te betekenen dat je als klant totaal niet belangrijk bent. Waar je ook zat, overal harde muziek waar het personeel volop van genoot(zij liepen als drukke tieners rond; anders kan ik het niet noemen ).De keuze van de kaart was beperkt tot een minimum, maar oké, Koningsdag. De salade (zalm) was wel erg aan de kleine kant voor de 15 euro die ik ervoor moest betalen en zeker gezien de 5 kleine stukjes zalmfilet.... Het was vooral sla....De frisdrank werd ons geserveerd in plastic bekers ook al zaten we binnen in het restaurant. Toch wel slordig. Tot slot: bij het betalen bleek dat je alleen contant kon betalen. Mazzel dat wij wat geld bij ons hadden! De rijen voor de bank verderop waren enorm. Hoge prijzen gezien de kwaliteit en personeel dat zichzelf wel heel geweldig vindt; ik heb liever een klantvriendelijk restaurant.
Beste Brigitte,

Wat vervelend om te horen dat uw Koningsdag bij Mangiare niet is bevallen! Als u me toestaat, wil ik graag een toelichting geven.
Koningsdag bij Mangiare is in 10 jaar tijd uitgegroeid tot een groot feest! Heel veel mensen komen elk jaar weer met ons feest vieren. De filmpjes en foto's op onze facebookpagina getuigen hiervan. De muziek is hier een belangrijk onderdeel van. Echter zien we naar aanleiding van uw opmerking in dat we wellicht de volumeknop wat later open kunnen draaien. Op die manier kunt u in wat meer rust van uw lunch genieten.
We verbouwen het restaurant en de tuin zodanig dat we alle gasten kunnen faciliteren. Het verbouwen, maar vooral ook het klaarzetten van alles dat nodig is voor de topdrukte later op de dag neemt veel tijd in beslag. Het spijt me werkelijk dat het op u overkwam alsof ons personeel als drukke tieners rondliep. Zij waren vooral heel hard bezig ervoor te zorgen dat alles gesmeerd zou verlopen. Ook op dit punt zullen we bekijken of we dit volgend jaar anders/ beter kunnen aanpakken.
Logistiek is het niet mogelijk om op Koningsdag onze volledige kaart te voeren. Om gasten tegemoet te komen, serveren we een kleine selectie van onze menukaart. Voor volgend jaar bekijken we of we juist géén eten, óf juist de gehele menukaart, óf toch weer een selectie zullen serveren.
We zijn (helaas) verplicht om drankjes in plastic bekers te schenken. Er mag op deze anders-dan-anders-dag absoluut geen glas worden gebruikt. Ook voor ons geen pretje, maar deze regel wordt tijdens Koningsdag van hogerhand opgelegd.
Op de voordeur hebben we middels een poster aangegeven dat er die bijzondere dag alleen contant kan worden betaald. Hieraan liggen ook weer logistieke redenen ten grondslag. We gaan bekijken of we deze informatie volgend jaar nog duidelijker kenbaar kunnen maken.

Als laatste wil ik de hoop uitspreken dat u nog eens kennis komt maken met Mangiare. Maar dan op een 'gewone' dag. Om u te bedanken voor uw verbeterpunten, bied ik u dan graag een lekker drankje aan!

Petry S. Fijnproever (7 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Ja ik moet het nu maar eens kwijt worden,vanaf opening Mangiare komen wij daar al sowieso voor de gezelligheid maar natuurlijk ook voor een lekker hapje te eten , dit laatste is een beetje moeilijk deze week toevallig een keer lunch en vanavond ! De lunch bediening als altijd top vriendelijk en oplettend maar de pizza was bijna verbrand weinig ingredienten en geen constante kwaliteit, zoals eigenlijk met alles iedere keer anders, vanavond pizza lijn 16 vooraf heel goed daarna pasta carbonara , je zou zeggen(hoewel een niet gemakkelijk recept) voor Mangiare geen probleem moet zijn ... Wel dus was niet te eten dus retour gegeven,personeel neemt dit wel op en vragen of wij een nagerecht willen.
Samengevat Mangiare is een leuke zaak met fijn personeel maar aan de keuken moet nog wel gesleuteld worden.
BasJansen . Gastronoom (34 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Ik heb hier het tapas bruschetta gerecht genomen met mijn vrouw. We kregen 12 bruschetta's met rijkelijke toppings. 6 verschillende smaken, waarvan allemaal verse en uitgesproken smaken. Heerlijk! Bediening was minder, want die was gewoon vrijwel afwezig. We zaten op het terras en moesten telkens naar binnen lopen om de bestellingen door te geven.