Mangiare

67-A Kleine Berg 5611 JT Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mangiare

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Mangiare

Marc V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
4 vrienden die echt culinair veel hebben gezien over de hele wereld gaan nog een keer eten bij dit etablissement op donderdag 270918 1915u: om 1915 blijkt er nog maar een zeebaars te zijn, beetje raar als je nog een hele avond moet.. De twee bestelde lamsfilets zijn allebei taai en het is zelfs de vraag of het lamsvlees is.
Een gerecht dat iets van kreeftensoep met inhoud zou moeten zijn bevat 20 lege vongole schelpen. . Klantbedrog heet dat.
Zwaar teleurstellend hoe personeel management hier mee omgaat. Het interesseert ze helemaal niks.
Een van de slechtste tenten van Eindhoven. Onbegrijpelijk dat dit mag. Niet heen gaan!
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Ik heb gisteren samen met een vriendin gegeten bij Mangiare.
Het voorgerecht was heerlijk.
We vroegen om een mandje brood met boter, maar kregen te horen dat we er truffels bij zouden krijgen. Voor ons helemaal goed.
Echter we kregen er helemaal niets bij.
Even aan een andere serveerster gevraagd en zij bracht ons toch nog een bakje boter.
Als hoofdgerecht had ik kabeljauw met o.a. ansjovis en pistachenoten.
Mijn vriendin had zeebaars.
Zij kreeg een vis, die bijna niet op het bord paste, ik kreeg een heel klein stukje kabeljauw zonder ansjovis en pistachenoten.
Teruggestuurd naar de keuken en mijn kabeljauw teruggekregen met ansjovis en pistachenoten.
Welgemeende excuses van de serveerster, maar verder niets.
Tevens ontbrak op de salade van mijn vriendin de dressing.
De gerechten waren heerlijk verder, de bediening was vriendelijk, maar uiteindelijk was het toch enigszins teleurstellend.
Jammer, want het was niet goedkoop.
Prijs-kwaliteit verhouding niet helemaal in balans.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
In de tuin gegeten bij mooi weer. Dorade, zalmfilet en salad waren heerlijk. Mandje brood had gemogen in een Italiaan restaurant, zeker bij de soep. Opdiening van het hoofdgerecht duurde erg lang. Wel drankje aangeboden gekregen. Na de koffie twee keer om afrekening gevraagd, zonder resultaat. Uiteindelijk zelf naar de bar gegaan om af te rekenen: jammer, maar de kok krijgt een pluim.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Op 2 mei met een vriendinnetje lekker een vorkje geprikt. Heerlijk gegeten, fijne bediening en zeker voldoende aandacht. We zaten wel hutje mutje op elkaar gepakt, maar dat was eigenlijk tijdens het eten totaal niet vervelend. Een aanrader als je van lekkere Italiaanse gerechten in een knusse sfeer houdt! Zeer uitgebreide kaart en keiharde stoelen trouwens :)
Rick P.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Wat een geweldig restaurant. We zijn geholpen door een uiterst vriendelijke dame die door de drukte haar rust bewaarde en ook de tijd nam voor onze kinderen. Het eten was voortreffelijk, niet te veel en niet te weinig met geweldige smaak! Complimenten aan de kok! Een absolute aanrader als je een keer in Eindhoven bent!
Marcoen V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Gisteravond in de tuin gegeten. Het zit hier - zeker in het zomerseizoen - altijd goed vol. Tikje aan de drukke kant maar nog steeds aandacht genoeg voor de klant. Had voor de Spaghetti aglio e olio gekozen. Dit gerecht is eenvoudig maar was erg smaakvol. Kom graag weer eens terug.
e P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
In de leuke tuin gegeten, heel sfeervol. De bediening was vriendelijk en snel. En toen kwamen de pizza's. Daarmee ging het ook lang goed. Rijkelijk belegd en goed gebakken, dunne bodem en knapperige korst. Maar zonder kruiden, olie of knoflook. Droog en smakeloos. Jammer hoor, gemiste kans.
Alexspeeltharp .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Wij waren in Eindhoven voor het kopen van een Loungeset bij Arbrini, de eigenaresse stuurde ons op ons verzoek naar Mangiare voor de lunch, en we hebben heerlijk genoten. Italiaanse design meubelen kopen en afsluiten met Italiaanse lunch het was het bezoek zeer zeker waard. Gezellige binnentuin waar we heerlijk hebben genoten van de wijn en het eten.
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Vriendelijk welkom geheten. Ik bestelde de pizza salmone, deze was erg lekker. Bevatte ook voldoende zalm. Als dessert de chocolade cake met amarena, ook erg lekker.
Al met al kom ik hier graag nog een keer voor een diner.
vanekelen .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Een en al teleurstelling! Tafel gereserveerd om half zeven. Komen keurig op tijd binnen. Moeten wachten want tafel is nog bezet in stampvolle zaak. Zegt de ober/bedrijfsleider : jullie zijn te laat! Even later toch aan tafel en bestellen meteen. Na anderhalf uur (!) wachten zeggen we daar wat van. Zegt de bedrijfsleider :jullie briefje is de laatste in de keuken. Hadden jullie maar op tijd moeten komen! Toen zijn we opgestapt. Nog nooit zo'n gastvrijheid meegemaakt. Schande!
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Met 9 personen gegeten bij Mangiare. Omdat we met een groep waren, was er een vastgesteld menu en konden we helaas niet a la carte eten. Bij iedere gang was er keuze uit 2 of 3 gerechten, ook voor vegetariërs. Het grand dessert was een feestje. De bediening was erg vriendelijk en snel. Het restaurant zat helemaal vol en dat op een dinsdagavond. Voor herhaling vatbaar, waarbij ik benieuwd ben naar de overige gerechten van de kaart.
Soraya Z.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Mijn vriend en ik besloten mede door de goede reviews eens bij Mangiare te gaan eten. Toen we gingen zitten stond de muziek al redelijk hard maar het was nog te doen. Toen er eenmaal mensen naast ons kwamen zitten moesten we ons best doen elkaar te verstaan. Dit kwam mede door het feit dat de tafeltjes bijna tegen elkaar aan stonden. Nogal irritant dus. Het eten verscheen na 5 minuten en was lauw. Ook bij de buren verscheen het eten na 5 minuten, waarop ook zij suggereerden dat het waarschijnlijk al klaar stond. Mijn pizza was niet echt spectaculair. De bediening was wel erg vriendelijk, dus dat is zeker een pluspunt. All in all zou ik er niet weer heen gaan.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Mangiare is een gezellig Italiaans restaurant. Mijn dochter en ik hebben hier onlangs geluncht; het viel ons op dat de begroeting bij binnenkomst hartelijk was. Ook de bediening aan tafel was erg vriendelijk, vlot en attent. De stokbroodjes die wij hadden gekozen, waren heerlijk. Prima prijs-kwaliteit verhouding.
Een minpuntje: de tafeltjes staan erg dicht op elkaar; je kunt maar nauwelijks plaatsnemen op de bank en je kunt meegenieten van de conversatie van de buren. Maar dat is dan ook het enige commentaar. Prima adres om te lunchen!
Robine V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Een gezellig restaurant gelegen aan de kleine berg in Eindhoven. Sinds een aantal jaar uitgebreid en nog steeds zit het vaak vol. Het eten is erg lekker en de prijs kwaliteit verhouding is prima. Echter lijkt het wel dat sommige van de bediening de vaste gasten meer voortrekken en meer aandacht hieraan besteden dan mensen die hier minder vaak komen. Het eten laat soms ook lang op zich wachten. Mangiare is wel een goede keus om bijvoorbeeld met vriendinnen lekker lang te borrelen met hapjes. En respect voor de afwasser die de afwas staat te doen op die paar vierkante meter.
Lyran .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Met een grote groep van 14 personen heerlijk gegeten bij Mangiare. Er is geen keuze menu, ze zetten de tafel vol met een Italiaans buffet. Het voorgerecht waren grote schalen met carpaccio, bruchetta, vleeswaren, caprese salade en vitello tonato. Als hoofd kregen we 3 soorten pasta en 2 soorten pizza en afgesloten met schalen vol met verschillende toetjes. Alles was lekker, er was genoeg keuze en de porties waren ruim. De bediening is snel en vriendelijk en de setting in de tuin is prachtig. Overal kaarsjes en erg sfeervol. Hier komen we zeker nog een keer terug!
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Heerlijk genoten van een heerlijk diner. Wij hadden niet zo veel trek dus hebben het bij een hoofdgerecht gehouden met oesters vooraf. De oesters waren heel puur, heerlijk! Ook vielen de pizza's en pasta erg in de smaak. Zeker de pasta vongole is een aanrader. Echt super! We zaten in de tuin, heel sfeervol. Je hebt totaal niet het idee dat je in het midden van de stad bent. Wij komen zeker terug!
Saskia T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Vanwege goede recensies hier gaan eten. Tent zat vrij vol op een dinsdagavond, dus dat was veelbelovend. Echter de antipasti vlees viel enorm tegen. De verschillende vleessoorten smaakte vrijwel allemaal hetzelfde. De wijnen waren goed, wel aan de dure kant en maar een zeer beperkte keuze. De hoofdgerechten (pizza, dagschotel risotto, spaghetti vongole) vielen ook tegen. Risotto was niet gaar en zeer vlak van smaak. De vongole goed van smaak doch de spaghetti leek niet vers, de pizza was ok maar niet bijzonder. Maw: het eten viel flink tegen. Daarbij stootte de serveerster een vol glas bubbelwater om, mijn kleding behoorlijk nat. Ze veegde de tafel half droog en bood excuses aan en verdween. Ik had geen drinken meer want fles was op, maar bediening was te druk. Uiteindelijk hebben we maar de rekening gevraagd en fles water stond er gewoon op!
Service dus een 5.
Tafeltjes in Mangiare staan zeer dicht op elkaar, het is er vrij lawaaierig en met de rug zat ik tegen een koude betonnen muur zonder bekleding. Verder is inrichting wel relaxed, cq hangt leuke sfeer. Maar gezien bovenstaande punten qua inrichting net een zesje.....
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Heerlijk gegeten bij Mangiare! We hebben ieder 2 gerechtjes gehad, uiteindelijk is het de pizza (light) geworden met een truffelpasta. Beiden waren fantastisch!
Petry S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Ja ik moet het nu maar eens kwijt worden,vanaf opening Mangiare komen wij daar al sowieso voor de gezelligheid maar natuurlijk ook voor een lekker hapje te eten , dit laatste is een beetje moeilijk deze week toevallig een keer lunch en vanavond ! De lunch bediening als altijd top vriendelijk en oplettend maar de pizza was bijna verbrand weinig ingredienten en geen constante kwaliteit, zoals eigenlijk met alles iedere keer anders, vanavond pizza lijn 16 vooraf heel goed daarna pasta carbonara , je zou zeggen(hoewel een niet gemakkelijk recept) voor Mangiare geen probleem moet zijn ... Wel dus was niet te eten dus retour gegeven,personeel neemt dit wel op en vragen of wij een nagerecht willen.
Samengevat Mangiare is een leuke zaak met fijn personeel maar aan de keuken moet nog wel gesleuteld worden.