Meer informatie over restaurant Mangiare

7,1
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Mangiare

Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
In de tuin gegeten bij mooi weer. Dorade, zalmfilet en salad waren heerlijk. Mandje brood had gemogen in een Italiaan restaurant, zeker bij de soep. Opdiening van het hoofdgerecht duurde erg lang. Wel drankje aangeboden gekregen. Na de koffie twee keer om afrekening gevraagd, zonder resultaat. Uiteindelijk zelf naar de bar gegaan om af te rekenen: jammer, maar de kok krijgt een pluim.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Op 2 mei met een vriendinnetje lekker een vorkje geprikt. Heerlijk gegeten, fijne bediening en zeker voldoende aandacht. We zaten wel hutje mutje op elkaar gepakt, maar dat was eigenlijk tijdens het eten totaal niet vervelend. Een aanrader als je van lekkere Italiaanse gerechten in een knusse sfeer houdt! Zeer uitgebreide kaart en keiharde stoelen trouwens :)
Rick P.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Wat een geweldig restaurant. We zijn geholpen door een uiterst vriendelijke dame die door de drukte haar rust bewaarde en ook de tijd nam voor onze kinderen. Het eten was voortreffelijk, niet te veel en niet te weinig met geweldige smaak! Complimenten aan de kok! Een absolute aanrader als je een keer in Eindhoven bent!
Marcoen V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Gisteravond in de tuin gegeten. Het zit hier - zeker in het zomerseizoen - altijd goed vol. Tikje aan de drukke kant maar nog steeds aandacht genoeg voor de klant. Had voor de Spaghetti aglio e olio gekozen. Dit gerecht is eenvoudig maar was erg smaakvol. Kom graag weer eens terug.
e P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
In de leuke tuin gegeten, heel sfeervol. De bediening was vriendelijk en snel. En toen kwamen de pizza's. Daarmee ging het ook lang goed. Rijkelijk belegd en goed gebakken, dunne bodem en knapperige korst. Maar zonder kruiden, olie of knoflook. Droog en smakeloos. Jammer hoor, gemiste kans.
Alexspeeltharp .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Wij waren in Eindhoven voor het kopen van een Loungeset bij Arbrini, de eigenaresse stuurde ons op ons verzoek naar Mangiare voor de lunch, en we hebben heerlijk genoten. Italiaanse design meubelen kopen en afsluiten met Italiaanse lunch het was het bezoek zeer zeker waard. Gezellige binnentuin waar we heerlijk hebben genoten van de wijn en het eten.
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Vriendelijk welkom geheten. Ik bestelde de pizza salmone, deze was erg lekker. Bevatte ook voldoende zalm. Als dessert de chocolade cake met amarena, ook erg lekker.
Al met al kom ik hier graag nog een keer voor een diner.
vanekelen .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Een en al teleurstelling! Tafel gereserveerd om half zeven. Komen keurig op tijd binnen. Moeten wachten want tafel is nog bezet in stampvolle zaak. Zegt de ober/bedrijfsleider : jullie zijn te laat! Even later toch aan tafel en bestellen meteen. Na anderhalf uur (!) wachten zeggen we daar wat van. Zegt de bedrijfsleider :jullie briefje is de laatste in de keuken. Hadden jullie maar op tijd moeten komen! Toen zijn we opgestapt. Nog nooit zo'n gastvrijheid meegemaakt. Schande!
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Met 9 personen gegeten bij Mangiare. Omdat we met een groep waren, was er een vastgesteld menu en konden we helaas niet a la carte eten. Bij iedere gang was er keuze uit 2 of 3 gerechten, ook voor vegetariërs. Het grand dessert was een feestje. De bediening was erg vriendelijk en snel. Het restaurant zat helemaal vol en dat op een dinsdagavond. Voor herhaling vatbaar, waarbij ik benieuwd ben naar de overige gerechten van de kaart.
Soraya Z.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Mijn vriend en ik besloten mede door de goede reviews eens bij Mangiare te gaan eten. Toen we gingen zitten stond de muziek al redelijk hard maar het was nog te doen. Toen er eenmaal mensen naast ons kwamen zitten moesten we ons best doen elkaar te verstaan. Dit kwam mede door het feit dat de tafeltjes bijna tegen elkaar aan stonden. Nogal irritant dus. Het eten verscheen na 5 minuten en was lauw. Ook bij de buren verscheen het eten na 5 minuten, waarop ook zij suggereerden dat het waarschijnlijk al klaar stond. Mijn pizza was niet echt spectaculair. De bediening was wel erg vriendelijk, dus dat is zeker een pluspunt. All in all zou ik er niet weer heen gaan.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Mangiare is een gezellig Italiaans restaurant. Mijn dochter en ik hebben hier onlangs geluncht; het viel ons op dat de begroeting bij binnenkomst hartelijk was. Ook de bediening aan tafel was erg vriendelijk, vlot en attent. De stokbroodjes die wij hadden gekozen, waren heerlijk. Prima prijs-kwaliteit verhouding.
Een minpuntje: de tafeltjes staan erg dicht op elkaar; je kunt maar nauwelijks plaatsnemen op de bank en je kunt meegenieten van de conversatie van de buren. Maar dat is dan ook het enige commentaar. Prima adres om te lunchen!
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Op Sinterklaasavond was het uitzonderlijk rustig bij Mangiare en hadden we dus de gelegenheid aan te schuiven in dit populaire restaurant getooid in een prachtige kerstsfeer. Zonder vooraf te reserveren is het hier normaal onmogelijk een plaats te bemachtigen op zaterdagavond! Gastvrijheid en vriendelijke, attente bediening is opvallend. We bestelden beide het duurste gerecht van de kaart; Tournedos Rossini. Het vlees bleek van een voortreffelijke kwaliteit en uitmuntend (blue) bereid. Bijzonder jammer en teleurstellend dat het lauw werd geserveerd, hadden de indruk dat de borden niet waren voorverwarmd. Rode en witte huiswijnen horen het visitekaartje van het restaurant te zijn. Niets op aan te merken, bijna verslavend lekker!
Boelit .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Via collega's getipt over dit restaurant. Aangezien wij een nacht een Eindhoven verbleven leek het ons dus een goed idee dit restaurant uit te proberen. Ruim twee weken vooraf een tafel voor 2 gereserveerd. Bij aankomst (op tijd) bleek er alleen nog plaats buiten langs de straat (maar dan wel onder de terrasverwarming 'is lekker warm hoor', zei de serveerster). Wat een domper zeg. De tafels en stoelen waren nog nat van de regen. We hebben een drankje genomen en wat bruchetta's. Die zagen er goed uit en smaakten goed. Aangezien we verkleumden van de kou zijn we verhuisd naar een ander (warm) restaurant. Tip voor als je hier wil komen eten: meld bij je reservering dat je een tafel binnen wil!
Robine V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Een gezellig restaurant gelegen aan de kleine berg in Eindhoven. Sinds een aantal jaar uitgebreid en nog steeds zit het vaak vol. Het eten is erg lekker en de prijs kwaliteit verhouding is prima. Echter lijkt het wel dat sommige van de bediening de vaste gasten meer voortrekken en meer aandacht hieraan besteden dan mensen die hier minder vaak komen. Het eten laat soms ook lang op zich wachten. Mangiare is wel een goede keus om bijvoorbeeld met vriendinnen lekker lang te borrelen met hapjes. En respect voor de afwasser die de afwas staat te doen op die paar vierkante meter.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Na vele positieve verhalen over mangiare zijn wij op 9 oktober ( mijn verjaardag ) naar het restaurant gegaan. We hadden gereserveerd om acht uur en kwamen netjes op tijd om 5 voor acht aan in het restaurant. We kregen een tafeltje tegen het pizza keuken gedeelte aan tussen 3 tafels van 7 / 8 personen.
Ik bestelde zalm en mijn vriend gegrilde champignons, een fles witte wijn, brood vooraf en een hoofdgerecht. De zalm wordt geserveerd op een rond bord zonder enige smaak of opmaak, waarschijnlijk gewoon recht uit het pakje op het bord. Apart werden enigen smakeloze smaakmakers geserveerd zoals ui, eiwit, karpertje en peterselie. Slecht van smaak allemaal en op tafel geen peper en zout te vinden. Mijn vriend zijn gerecht was lauwwarm, geheel zonder smaak, halfrauwe champignons en zonder dressing of enige kook fantasie. Het was een enorme herrie waar we zaten. Al met al een zeer slechte ervaring. Enige positieve punte was de aardige ober. Het hoofdgerecht hebben we niet genomen en zijn na het voorgerecht snel uit het restaurant vertrokken.
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Heerlijk genoten van een heerlijk diner. Wij hadden niet zo veel trek dus hebben het bij een hoofdgerecht gehouden met oesters vooraf. De oesters waren heel puur, heerlijk! Ook vielen de pizza's en pasta erg in de smaak. Zeker de pasta vongole is een aanrader. Echt super! We zaten in de tuin, heel sfeervol. Je hebt totaal niet het idee dat je in het midden van de stad bent. Wij komen zeker terug!
Lyran .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Met een grote groep van 14 personen heerlijk gegeten bij Mangiare. Er is geen keuze menu, ze zetten de tafel vol met een Italiaans buffet. Het voorgerecht waren grote schalen met carpaccio, bruchetta, vleeswaren, caprese salade en vitello tonato. Als hoofd kregen we 3 soorten pasta en 2 soorten pizza en afgesloten met schalen vol met verschillende toetjes. Alles was lekker, er was genoeg keuze en de porties waren ruim. De bediening is snel en vriendelijk en de setting in de tuin is prachtig. Overal kaarsjes en erg sfeervol. Hier komen we zeker nog een keer terug!
Dikbuikje .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Vanwege goede recensies hier gaan eten. Tent zat vrij vol op een dinsdagavond, dus dat was veelbelovend. Echter de antipasti vlees viel enorm tegen. De verschillende vleessoorten smaakte vrijwel allemaal hetzelfde. De wijnen waren goed, wel aan de dure kant en maar een zeer beperkte keuze. De hoofdgerechten (pizza, dagschotel risotto, spaghetti vongole) vielen ook tegen. Risotto was niet gaar en zeer vlak van smaak. De vongole goed van smaak doch de spaghetti leek niet vers, de pizza was ok maar niet bijzonder. Maw: het eten viel flink tegen. Daarbij stootte de serveerster een vol glas bubbelwater om, mijn kleding behoorlijk nat. Ze veegde de tafel half droog en bood excuses aan en verdween. Ik had geen drinken meer want fles was op, maar bediening was te druk. Uiteindelijk hebben we maar de rekening gevraagd en fles water stond er gewoon op!
Service dus een 5.
Tafeltjes in Mangiare staan zeer dicht op elkaar, het is er vrij lawaaierig en met de rug zat ik tegen een koude betonnen muur zonder bekleding. Verder is inrichting wel relaxed, cq hangt leuke sfeer. Maar gezien bovenstaande punten qua inrichting net een zesje.....
Danielle .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Heerlijk gegeten bij Mangiare! We hebben ieder 2 gerechtjes gehad, uiteindelijk is het de pizza (light) geworden met een truffelpasta. Beiden waren fantastisch!
1971 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Wat een topmiddag!! Heerlijk gegeten en lekkere wijntjes gedronken in de prachtige tuin van Mangiare. Genoten van de pasta vongole en mijn dochter van een top pizza. Deze mocht ze zelf maken omdat daar nu tijd voor was. Kan me voorstellen dat de kok daar niet altijd tijd voor heeft. Leuke meiden en vlotte mannen( jongens) in de bediening. Mooie open keuken waar ze gezellig staan te koken. Plezier straalt er vanaf. En nogmaals........... Die tuin. Prachtig. Komen snel weer!
Beste 1971,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke bericht.
We proberen zo veel mogelijk de kids zelf hun pizza te laten maken, maar daar is inderdaad niet altijd tijd voor :-s
Wat fijn om te horen dat het u is opgevallen dat we met veel plezier onze uiterste best doen om het iedereen naar de zin te maken! Dat is precies onze doelstelling!
Tot snel!

Met vriendelijke groet,