??Mangiancora

Woensdag t/m Zondag 15:00 - 22:30

7,2
DavidF .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Woorden schieten me tekort voor de oprechte gastvrijheid van Mangiancora en eigenaar Nunzio. Werkelijk uniek voor Amsterdamse begrippen, alsof je heel even Italië binnenstapt. De kwaliteit van de ingrediënten (zelf geïmporteerd) en pizza's (uit handgebouwde houtoven) zijn even uitzonderlijk. Doe jezelf een plezier en geniet van de pizza's zoals die bedoeld zijn - stomend vers uit de oven, aan een van de tafeltjes in de winkel.
FerryWood .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Echt de beste pizza van Amsterdam. De eigenaren gebruiken een authentieke steenoven met lava gesteente uit de vesuvius. Daarnaast producten uit de regio napels. Hierdoor smaakt de pizza enorm goed. Het is meer een winkeltje met wat tafeltjes voor als je je pizzas niet mee naar huis kan nemen. Toptent!
Paulus2010 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2013
Een absolute topper op het gebied van de echte italiaanse pizza's, en daarbij doet ook het personeel het nodige om het je naar de zin te maken. Tsja.. het is geen echt restaurant, maar meer een afhaalitaliaan, waar geen alcohol gedronken mag worden ivm de vergunning. Maar qua pizza is dit de nr1 van Nederland.
Thunderbolt .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Een van de beste houtovenpizzeria's van Amsterdam! Je haalt hier je pizza zelf of je eet deze aan een klein tafeltje. De pizza's zijn bijna zoals je deze in Italie kunt krijgen en ik ben hier dan ook een aantal keer Italiaanse expats tegengekomen die zeer lovend waren over de kwaliteit en herkenbaarheid. Het personeel is vriendelijk en je pizza is snel klaar (ondanks drukte). Let wel op dat je hier (nog) geen alcohol mag drinken omdat de verguning daarvoor blijkbaar ontbreekt. Italiaans bier en wijn worden hier wel verkocht, maar is voor consumptie buiten de deur.