MangiAmore

31-206727111

Meer informatie over restaurant MangiAmore

Esther E.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Gekozen voor de antipathie en daarna de suggestie van se chef. Met een allergie werd zonder probleem rekening gehouden, alles vers en instant bereid. Wat goede verse eenvoudige ingrediënten al niet kunnen doen. Fantastisch gegeten met een scropinno toe. Zeer professionele bediening en, ook leuk, Italiaanse geluiden uit de keuken. Ik kom er graag nog eens.
Agnes C.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heerlijk gegeten met als starters antipasti misto, goede ham soorten en gegrilde groenten. Gevolg door risotto en spaghetti met zeevruchten.
Zeer klantvriendelijk want wij mochten kiezen wat we we wilden eten bij het hoofdgerecht ondanks gebruik van een social deal.
Tussendoor aantal amuses zoals foccacio brood, inktvis in tomatensaus, ijs sorbetje gekregen van onze Italiaanse ober. Aanrader!
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Ik heb hier al verschillende keren pizza gehaald, maar de laatste keer was ik teleurgesteld. Had het gevoel dat de ingrediënten niet van de beste kwaliteit waren. Met name de parmaham bevatte veel vet. Jammer, want ik kwam hier graag.
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Na het einde jaarsfeest hebben we met veeeel kinderen en volwassen MangiAmore "overvallen". We hebben halve meters pizza besteld (met zwarte truffel en witte truffel is een aanrader). Voor de kinderen margarita pizza. De bediening is er hard tegen aan gegaan en hebben iedereen kunnen voorzien van een heerlijke pizza. Kindvriendelijk restaurant waarbij wellicht in de toekomst nog een afscheiding gemaakt kan worden tussen de stoep en het fietspad (brommers komen hier hard langs). Leuk!
Lodewijk K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Wat mij betreft de beste pizza in amsterdam (samen met het zusterrestaurant op de ferdinand bol)! Soms wel erg druk maar zeker in de zomer is het heerlijk wachten op het terras met een biertje of een wijntje (wat je zelf mag inschenken). Zeker de pizza witte truffel proberen die als ie even afgekoeld is uit de oven werkelijk fenomenaal is!
SanneVa .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
We hadden bedacht dat we onze pizza bij Mangiamore gingen eten, maar het is eigenlijk meer een afhaal restaurant met 2 kleine tafeltjes en niet erg gezellig. Pizza dus mee naar huis genomen, 1 witte truffel en 1 zwarte truffel pizza: enorm lekker! In tijden niet zo'n lekkere pizza gegeten. Verwacht dus een afhaal restaurant met mooie kwaliteit pizza vol verse producten.
Saskia1604 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Twee Waardeloze pizza's hebben we vanavond afgehaald. Er zat geen zout in de bodems en de bodems waren niet gaar. Het beleg was veel te zout. Je betaalt echt veel teveel voor een afhaalpizza bij deze pizzeria (12,80 euro). Ik kom hier niet weer. Jammer want in het verleden waren de pizza's hier heerlijk.
Giallorossi_85 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Verwacht geen restaurant, maar een afhaal. We hebben er leuk en gezellig gezeten, maar de (Napolitaanse) pizza eet je uit de doos en de wijn drink je uit een plastic beker. Hoewel dat klinkt als een nadeel valt dat reuze mee: er hang een gezellige en ongedwongen sfeer.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Helaas niet meer wat het geweest is. Haalde altijd overheerlijke pizza's wel wat duurder maar was het geld altijd waard. Maar wat een tegenvaller vanavond. Voor 40 euro 3 pizza's besteld. Thuisgekomen waren ze extra rauwe ham en rucola vergeten. Kinderen wel alvast aan pizza maar deze was al koud. De vierkazen pizza was niet echt een vierkazen. En nadat ik thuis was gekomen met de ham was deze pizza zo koud dat het echt niet lekker meer was. Kwaliteit was ver te zoeken. Normaal ben ik niet iemand die meteen gaat bellen maar nu vond ik het zo teleurstellend. Aan telefoon kon de persoon niet meer zeggen dan sorry ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Jammer ons zijn ze als vaste klant kwijt. Terwijl het zo'n leuk zaakje was.
J T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
Heerlijke pizza's die je eet vanuit de doos met rode wijn uit plastic bekertje. Maar het is ook meer een afhaal waar je ook kunt eten.
Caspar C.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Heerlijke pizza's uit de mooie houtoven. De bodem is heerlijk krokant en ingredienten goed vers. Voor truffelliefhebbers zijn de twee truffel-pizza's echte aanraders.

Lekker om mee te nemen of op het terrasje op te eten met een heerlijke fles wijn uit hun schap. Er zitten vaak Italianen die dat ook doen.