Mangia Pizza

31-203315555

Speciale deals

Over het restaurant Mangia Pizza

Italiaanse creativiteit bij Mangia Pizza

LET OP: OP MAANDAG ALLEEN PIZZA EN VOORGERECHT EN NIET VOLLEDIGE KAART.

Dit is absoluut geen gewone plek om pizza te eten, maar een ware belevenis. De Napolitaanse stijl van het restaurant geeft je gelijk een warm familiegevoel. De houtoven is steen voor steen zelf gemaakt met lokale materialen om de aller lekkerste pizza’s op traditionele wijze te kunnen bakken. Door de combinatie van natuurlijke en lokale producten krijgen je smaakpapillen echt een boost!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Mangia Pizza

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant Mangia Pizza

Davide B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Beste pizza van Amsterdam! Bijgerechten ook erg lekker. Pizzeria is ruim en rustig.
Sean B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Ik kom regelmatig eten bij Mangia Pizza en ben altijd zeer tevreden - ik verbaas me dan ook over onderstaande recensies. De inrichting is klassiek en past perfect in de omgeving van de Amstelveenseweg. De aardse kleuren en de knapperende houtoven centraal in de zaak, maken er een knus geheel van. Door deze laagdrempelige aanpak is de diversiteit van de klanten groot - een plus voor de mengelmoes Amsterdam. Bovendien ben ik zeer te spreken over de professionele service van het personeel, zij zorgen er altijd voor dat je het restaurant tevreden en voldoen verlaat.
Als voorgerecht had ik de Involtini Melanzane; als hoofdgerecht de gegrilde zalm met walnootpesto en een side-salad; het desert was een warme cho­co­la­desouf­flé en een Sgroppino - wat heb ik weer genoten. Voor mij is Mangia Pizza door de jaren heen een icoon van de Amstelveenseweg geworden en de ideale thuishaven voor een leuke avond uit.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De eetgelegenheid typeert zich als ongedwongen studentensociëteit of -kantine. De inrichting en het meubilair zijn heel eenvoudig en vooral praktisch. De menu's staan op een geplastificeerde kaart en ook aan de muur op een groot schoolbord. Tijdens ons bezoek rent er een huiskat door de ruimte. Als de voordeur aan de straatkant open gaat vliegen ook de tuindeuren een paar keer open en verplaatsen stofvlokken zich over de vloer. Een gezin met huilbaby in wandelwagen komt gewoon langs de tafels binnenlopen. De meeste bezoekers zijn van het type dat luidkeels met elkaar communiceert. Van enige akoustiek is helaas geen sprake en het lawaaivolume daardoor aan de hoge kant. De gerechten zijn eenvoudig, maar smakelijk. De Pikante Calamaris is héél pikant, de Kabeljauw Alla Puttanesca aardig, maar niet zo bijzonder, en de Chocoladesoufflé-met-vanille-ijs uitstekend, erg lekker. Serveerster Hasna doet haar uiterste best om het ons naar de zin te maken. En dat verloopt met vallen en opstaan. Het driegangen-keuzemenu dat wij met de AH-Restaurant-actie bestellen blijkt onverwacht te bestaan uit Foccacia (stukjes kale pizza) als voorgerecht (!). Het hoofdgerecht blijkt de Pikante Calamaris te zijn: een kleine schotel met een paar stukjes inktvis en wat salade. Ik vraag dan wat hiervan de bedoeling is. Het blijkt dan dat als we een 'echt' hoofdgerecht willen hebben, zo is het beleid, we het 5-gangenmenu moeten bestellen, dat E 20 p.p. bedraagt. Ik geef aan mijn bevindingen - en misleiding - in mijn de recensie te vermelden en te onderstrepen. Daarop heeft Hasna - vermoedelijk - actie ondernomen achter de schermen en ons - na het dessert! - ter onverwachte verrassing alsnog een het voornoemde hoofdgerecht geserveerd. Met ook nog twee koffie en een grappa. Zij krijgt een compliment voor goede service en heeft de avond min of meer gered.
Giulio V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Bij aankomst kwamen we achter dat ze geen 50% aanbieding hadden...ze hebben 20% korting aangeboden. Tijdensj het afrekenen wou ik met restaurantcadeaupas betalen maar dat accepteerde ze niet ondanks het restaurant op de lijst staat. Pizza was ok, niks bijzonder.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Erg lawaaierig, grote groepen mensen waardoor een zeer lange wachttijd bij te weinig personeel. Bij alle gerechten werd een overdadige hoeveelheid rucola geserveerd.
Tom K.
Erg vriendelijke service
Marjon G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We kregen geen tweede menu gratis maar een vijfgangendiner voor 20 euro. De eerste gangen waren eigenlijk varianten op brood. De derde (pasta) en vierde (vlees) waren echt lekker. Een volgende keer zou ik hier niet met de ah-actie naar toegaan. Je kunt beter een lekkere pizza of pasta bestellen.
Nina T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We wilde hier gaan eten met de AH. Ip de site stond een bedrag van 20 euro aangegeven toen wij aankwamen bleek dit opeens het dubbel per menu te bedragen, dit vonden wij erg dubieus. Hierdoor besloten gewoon van de kaart te bestellen. Het eten was niet slecht maar vrij weinig. Eigenaar was erg opdringerig en drong erg aan op duurdere gerechten. Ik raad dit restaurant niet aan.
Marleen124 K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De pizza's waren erg lekker, ook een goede aanbieding dat de kinderpizza's slechts 5 euro kosten en wij kregen conform de iens actie keurig 20% korting op de rekening. Vriendelijke bediening dus zeker voor herhaling vatbaar!
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Leuk restaurant, eten is in orde, bruschetta was lekker, pizza ook goed, erg lekker deeg. Eigenaar sympathieke man. Helaas niet de 20% korting nagekomen
Annelies F.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
We werden goed ontvangen met focaccia van het huis. Er werd gezegd dat het 2e menu met het AH boekje gratis was maar de prijs van het menu werd daar niet bij gezegd maar van de site wisten wij dat er 25 euro stond vermeld. Het voorgerecht was beslist niet bijzonder dat was het tussengerecht wel. Het hoofdgerecht was prima maar een toetje viel weer tegen. Kortom een gemixt geheel. De rekening viel erg tegen i.p.v. de 25 euro, zoals was gesuggereerd op de site, was één menu 40 euro, terwijl op de restaurantkaart 37,50 stond vermeld. Wij hadden dan ook het gevoel dat hier gesjoemeld werd wat heel onprettig is bij een avond uit. De eigenaar beweerde dat de prijs op de site verkeerd vermeld staat. Nu, dat had hij ons dus van te voren moeten meedelen zodat we nog keus hadden gehad. Nu zijn we voor een voldongen feit gezet. Dus de prijs kwaliteit is daar niet goed. Ons ziet hij nooit meer.
J B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Mijn man en ik zijn in alle gastvrijheid ontvangen zo ook alle andere gasten die binnenkwamen. Het viel mij op dat het restaurant is ingericht alsof je in een Italiaanse tuin zit; 1 lange tafel. Maar als je apart aan een tafeltje wilde zitten dan kon dat ook. Het personeel was vriendelijk tegen alle gasten. Dit gaf een heerlijke sfeer. Er waren kinderen en ouderen die aparte wensen hadden, geen moeite was teveel!
Wij hebben genoten van het 3 gangen diner dat bestond uit verschillende Italiaanse gerechten met de verse ingrediënten. Bovendien kregen wij als voorgerecht gratis vers gebakken brood met verse kruiden. Service was TOP
J H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Helaas geen 20 maar 40 euro per menu. Dus verkeerd voorgelicht!
Als we dat hadden geweten waren we naar een ander restaurant gegaan.
mkraaij .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Goede kwaliteit-prijsverhouding. Het eten was erg lekker. Op de zondag was de glazenwasser aan het werk, dit vond ik wat vreemd. Dit soort schoonmaakwerkzaamheden zouden beter op een tijdstip gepland kunnen worden als het restaurant gesloten is.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Een aardig pizza restaurant met vriendelijke prijzen (alle flessen wijn 18 euro). Pizza's uit een houtoven, duurste 12 euro. De meel kwaliteit zou beter kunnen. Verder geen klachten.
Mineke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We waren met zes personen via de Albert Heijn restaurantactie. Kregen een vijfgangen menu van prima kwaliteit waarbij we konden kiezen uit vlees of vis. Steenoven gebakken pizzabodem met kruiden als starter, daarna inktvis in saus, een pastagerecht in gorgonzolasaus en toen nog kabeljauw met gebakken aardappel en dessert. Het ging niet al te vlug, maar het was fijn om de tijd te hebben om bij elkaar te zijn.
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijke pizza's, zelf vooral fan van de Mangia pizza, aanrader! De tent is nieuw en fris, de pizza's komen uit heerlijke houtovens. Gebruikt goede ingredienten en de zaak is goed verzorgd.
Riwka F.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Op de website van de AH restaurant actie werd gezegd dat het menu €20 per persoon zou kosten. Bij het afrekenen werd ons ineens €40 per menu voorberekend. Dat werd dus niet het voordelige etentje wat wij ons voorgesteld hadden. Voor €20 was het menu prima geweest, voor €40 was het absoluut beneden peil. Geen extraatjes, geen groente, geen aardappels of frites of brood, en te kleine porties voor dat bedrag; kortom zeer karig voor wat het ons uiteindelijk gekost heeft. Ik voelde mij behoorlijk opgelicht. Daar ga ik nooit meer terug.
M C.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Heerlijke pizza! Vandaag gegeten op het achter terras, services was goed en we hoefden totaal niet lang op onze pizza's te wachten!

Zeker een aanrader!
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Super gezellig restaurant met knus achterterras en heerlijke pizza's uit een steenoven. Vooral de voorgerechten zijn heerlijk en makkelijk te delen. Aanrader!