Mangia Pizza

Amstelveenseweg 63 1075 VV Amsterdam Nederland Kaart
31-203315555

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mangia Pizza

Italiaanse creativiteit bij Mangia Pizza

LET OP: OP MAANDAG ALLEEN PIZZA EN VOORGERECHT EN NIET VOLLEDIGE KAART.

Dit is absoluut geen gewone plek om pizza te eten, maar een ware belevenis. De Napolitaanse stijl van het restaurant geeft je gelijk een warm familiegevoel. De houtoven is steen voor steen zelf gemaakt met lokale materialen om de aller lekkerste pizza’s op traditionele wijze te kunnen bakken. Door de combinatie van natuurlijke en lokale producten krijgen je smaakpapillen echt een boost!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Mangia Pizza

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:00

mkraaij .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Goede kwaliteit-prijsverhouding. Het eten was erg lekker. Op de zondag was de glazenwasser aan het werk, dit vond ik wat vreemd. Dit soort schoonmaakwerkzaamheden zouden beter op een tijdstip gepland kunnen worden als het restaurant gesloten is.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Een aardig pizza restaurant met vriendelijke prijzen (alle flessen wijn 18 euro). Pizza's uit een houtoven, duurste 12 euro. De meel kwaliteit zou beter kunnen. Verder geen klachten.
Mineke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We waren met zes personen via de Albert Heijn restaurantactie. Kregen een vijfgangen menu van prima kwaliteit waarbij we konden kiezen uit vlees of vis. Steenoven gebakken pizzabodem met kruiden als starter, daarna inktvis in saus, een pastagerecht in gorgonzolasaus en toen nog kabeljauw met gebakken aardappel en dessert. Het ging niet al te vlug, maar het was fijn om de tijd te hebben om bij elkaar te zijn.
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijke pizza's, zelf vooral fan van de Mangia pizza, aanrader! De tent is nieuw en fris, de pizza's komen uit heerlijke houtovens. Gebruikt goede ingredienten en de zaak is goed verzorgd.
Riwka F.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Op de website van de AH restaurant actie werd gezegd dat het menu €20 per persoon zou kosten. Bij het afrekenen werd ons ineens €40 per menu voorberekend. Dat werd dus niet het voordelige etentje wat wij ons voorgesteld hadden. Voor €20 was het menu prima geweest, voor €40 was het absoluut beneden peil. Geen extraatjes, geen groente, geen aardappels of frites of brood, en te kleine porties voor dat bedrag; kortom zeer karig voor wat het ons uiteindelijk gekost heeft. Ik voelde mij behoorlijk opgelicht. Daar ga ik nooit meer terug.
M C.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Heerlijke pizza! Vandaag gegeten op het achter terras, services was goed en we hoefden totaal niet lang op onze pizza's te wachten!

Zeker een aanrader!
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Super gezellig restaurant met knus achterterras en heerlijke pizza's uit een steenoven. Vooral de voorgerechten zijn heerlijk en makkelijk te delen. Aanrader!
AnneMargaretha R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Een leuk restaurant aan een drukke weg; achterin is een knus buitenterras in de tuin. Een prima viergangendiner in dit geval, met verrassende gerechten; aan het begin kies je voor vlees of vis. De prijs was echter niet de aangegeven 20,- per menu zoals aangegeven, want we betaalden met de AH actie, waar je het tweede gratis zou krijgen, alsnog 40,- voor het eten. Van Italiaanse warmhartigheid was bij de eigenaar geen enkele sprake; gelukkig maakten zijn medewerkers dat weer goed.
Narell N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Om eerlijk te zijn kan ik geen kritiek vinden
angello G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Vandaag was ik met vrienden bij mangiapizza gaan eten. Het sfeer en het restaurant zag er fantastisch uit. Service was geweldig en vlot. Eten was super. Ik had calzone gegeten het was heerlijk. Het is zeker aangeraden.
M C.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De lekkerste Pizza's van Amsterdam, echt heerlijk! Bediening is zeer vriendelijk, leuke decoratie en in de zomer kan je echt heel fijn in de achtertuin eten.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Tjsa, had ik beter op moeten letten? Prima pizza's hier gegeten, met een fles wijn erbij (matige kwaliteit overigens, dat kan makkleijk beter voor dezelfde prijs). Ruimte is wat saai, deuren voor en achter open die een behoorlijke tochtstroom opleveren. Bediening onverschillig. Afrekenen aan de toog, de twee heren informeren of alles goed was? Thuis blijkt dat ik de verkeerde nota heb gekregen met zo'n € 20 meer erop. Misschien moet niet alleen ik beter op letten, maar ook de heren zelf?
Nirela .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
We zijn hier heel gastvrij ontvangen en de bediening was verder de hele avond buitengewoon attent. Heerlijke pizza in mooie steenoven gebakken,vooral de truffelsalami op de pizza is een echte aanrader. Sobere inrichting,maar keurig netjes. Het is een adres waar je prima met kinderen naar toe kunt gaan,ik zag om me heen hoe vriendelijk de jonge gasten bejegend werden.
Sophie C.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Dunne bodem voor de pizza. Super lekkere tomatensaus (volgens mij zelf & vers gemaakt) met een verse & zoetige smaak. De pizza's worden in een echte houtoven gebakken.
Behalve de pizza's niet iets anders geprobeerd. Aardige bediening, simpele maar fris interieur.
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Dit is een pizzarestaurant zonder enige opsmuk. De pizza bianca was matig, de pizza mangia was erg lekker. De toetjes vielen een beetje tegen voor de prijs, en de drankjes waren ook vrij duur. Het decor is simpel maar prima, de service is traag, terwijl het helemaal niet druk was, en ook vrij onprofessioneel soms. De indeling van het restaurant is onhandig: ze moeten de hele tijd langs de tafels lopen vanaf de oven naar de keuken achter. Al met al lekker gegeten, maar ik weet niet of ik nog een keer ga.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Hier eet je een goede pizza in een aangename omgeving zonder die eeuwige muurschilderingen van een Italiaanse baai en druiventrossen. Vriendelijke bediening en goede prijs kwaliteit verhouding. Pizza Tartufella met truffel was bijzonder maar ook de Cappriciosa was prima. Menu hier op Iens is verouderd, de prijzen zijn inmiddels verhoogd. €4,25 voor een glas rode huiswijn (op zich prima) vind ik voor een locatie als deze te veel.
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Prima pizza's, bovengemiddeld! Leuke bediening van echte Italianen (toch?????). Zaak ziet er goed uit, minpunt damestoilet, die moet opgeknapt worden! Verder aanrader.
Raimond77 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Kleine maar mooie strakke zaak. Ik heb hier samen met mijn vrouw en dochter gegeten. Je kunt hier kiezen uit pizza of pizza en dat is niet verrassend in een restaurant gespecialiseerd in pizza's met een mooie grote hout oven! Ik zelf had de pizza Mangia, welke ik persoonlijk erg lekker vond. Mijn vrouw had de pizza Prima Vera, waar zij ook zeer tevreden over was. Voor mijn dochtertje van 4 had men een pizza margarita in de vorm van een hartje gemaakt en voor haar kon het dus niet meer stuk. Als dessert een lekker chocolade taartje met een cappuccino en een espresso en voor mijn dochtertje een lekker ijsje. Leuk restaurant en wat ons betreft zeker om nog eens terug te keren.
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Super lekker gegeten met mijn vriend. Pizza's hadden een stevige dunne bodem en de topping smaakte heel vers. Bediening is heel vriendelijk. Sfeer in het restaurant is ook prettig. We wonen om de hoek dus we komen zeker terug.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Helaas ben ik niet super tevreden over de pizza's bij Mangia. De topping is goed, met voornamelijk verse ingrediënten, maar de bodem?? Slappe hap, soppig! Erg jammer, ik lees in een eerder review best pizza in town, helaas smaken verschillen!