Mangia Pizza

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Mangia Pizza

Italiaanse creativiteit bij Mangia Pizza

LET OP: OP MAANDAG ALLEEN PIZZA EN VOORGERECHT EN NIET VOLLEDIGE KAART.

Dit is absoluut geen gewone plek om pizza te eten, maar een ware belevenis. De Napolitaanse stijl van het restaurant geeft je gelijk een warm familiegevoel. De houtoven is steen voor steen zelf gemaakt met lokale materialen om de aller lekkerste pizza’s op traditionele wijze te kunnen bakken. Door de combinatie van natuurlijke en lokale producten krijgen je smaakpapillen echt een boost!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Mangia Pizza

Maandag t/m zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Mangia Pizza

Marleen124 K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De pizza's waren erg lekker, ook een goede aanbieding dat de kinderpizza's slechts 5 euro kosten en wij kregen conform de iens actie keurig 20% korting op de rekening. Vriendelijke bediening dus zeker voor herhaling vatbaar!
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Leuk restaurant, eten is in orde, bruschetta was lekker, pizza ook goed, erg lekker deeg. Eigenaar sympathieke man. Helaas niet de 20% korting nagekomen
Annelies F.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
We werden goed ontvangen met focaccia van het huis. Er werd gezegd dat het 2e menu met het AH boekje gratis was maar de prijs van het menu werd daar niet bij gezegd maar van de site wisten wij dat er 25 euro stond vermeld. Het voorgerecht was beslist niet bijzonder dat was het tussengerecht wel. Het hoofdgerecht was prima maar een toetje viel weer tegen. Kortom een gemixt geheel. De rekening viel erg tegen i.p.v. de 25 euro, zoals was gesuggereerd op de site, was één menu 40 euro, terwijl op de restaurantkaart 37,50 stond vermeld. Wij hadden dan ook het gevoel dat hier gesjoemeld werd wat heel onprettig is bij een avond uit. De eigenaar beweerde dat de prijs op de site verkeerd vermeld staat. Nu, dat had hij ons dus van te voren moeten meedelen zodat we nog keus hadden gehad. Nu zijn we voor een voldongen feit gezet. Dus de prijs kwaliteit is daar niet goed. Ons ziet hij nooit meer.
J B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Mijn man en ik zijn in alle gastvrijheid ontvangen zo ook alle andere gasten die binnenkwamen. Het viel mij op dat het restaurant is ingericht alsof je in een Italiaanse tuin zit; 1 lange tafel. Maar als je apart aan een tafeltje wilde zitten dan kon dat ook. Het personeel was vriendelijk tegen alle gasten. Dit gaf een heerlijke sfeer. Er waren kinderen en ouderen die aparte wensen hadden, geen moeite was teveel!
Wij hebben genoten van het 3 gangen diner dat bestond uit verschillende Italiaanse gerechten met de verse ingrediënten. Bovendien kregen wij als voorgerecht gratis vers gebakken brood met verse kruiden. Service was TOP
J H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Helaas geen 20 maar 40 euro per menu. Dus verkeerd voorgelicht!
Als we dat hadden geweten waren we naar een ander restaurant gegaan.
mkraaij .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Goede kwaliteit-prijsverhouding. Het eten was erg lekker. Op de zondag was de glazenwasser aan het werk, dit vond ik wat vreemd. Dit soort schoonmaakwerkzaamheden zouden beter op een tijdstip gepland kunnen worden als het restaurant gesloten is.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Een aardig pizza restaurant met vriendelijke prijzen (alle flessen wijn 18 euro). Pizza's uit een houtoven, duurste 12 euro. De meel kwaliteit zou beter kunnen. Verder geen klachten.
Mineke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We waren met zes personen via de Albert Heijn restaurantactie. Kregen een vijfgangen menu van prima kwaliteit waarbij we konden kiezen uit vlees of vis. Steenoven gebakken pizzabodem met kruiden als starter, daarna inktvis in saus, een pastagerecht in gorgonzolasaus en toen nog kabeljauw met gebakken aardappel en dessert. Het ging niet al te vlug, maar het was fijn om de tijd te hebben om bij elkaar te zijn.
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijke pizza's, zelf vooral fan van de Mangia pizza, aanrader! De tent is nieuw en fris, de pizza's komen uit heerlijke houtovens. Gebruikt goede ingredienten en de zaak is goed verzorgd.
Riwka F.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Op de website van de AH restaurant actie werd gezegd dat het menu €20 per persoon zou kosten. Bij het afrekenen werd ons ineens €40 per menu voorberekend. Dat werd dus niet het voordelige etentje wat wij ons voorgesteld hadden. Voor €20 was het menu prima geweest, voor €40 was het absoluut beneden peil. Geen extraatjes, geen groente, geen aardappels of frites of brood, en te kleine porties voor dat bedrag; kortom zeer karig voor wat het ons uiteindelijk gekost heeft. Ik voelde mij behoorlijk opgelicht. Daar ga ik nooit meer terug.
M C.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Heerlijke pizza! Vandaag gegeten op het achter terras, services was goed en we hoefden totaal niet lang op onze pizza's te wachten!

Zeker een aanrader!
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Super gezellig restaurant met knus achterterras en heerlijke pizza's uit een steenoven. Vooral de voorgerechten zijn heerlijk en makkelijk te delen. Aanrader!
AnneMargaretha R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Een leuk restaurant aan een drukke weg; achterin is een knus buitenterras in de tuin. Een prima viergangendiner in dit geval, met verrassende gerechten; aan het begin kies je voor vlees of vis. De prijs was echter niet de aangegeven 20,- per menu zoals aangegeven, want we betaalden met de AH actie, waar je het tweede gratis zou krijgen, alsnog 40,- voor het eten. Van Italiaanse warmhartigheid was bij de eigenaar geen enkele sprake; gelukkig maakten zijn medewerkers dat weer goed.
Narell N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Om eerlijk te zijn kan ik geen kritiek vinden
angello G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Vandaag was ik met vrienden bij mangiapizza gaan eten. Het sfeer en het restaurant zag er fantastisch uit. Service was geweldig en vlot. Eten was super. Ik had calzone gegeten het was heerlijk. Het is zeker aangeraden.
M C.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De lekkerste Pizza's van Amsterdam, echt heerlijk! Bediening is zeer vriendelijk, leuke decoratie en in de zomer kan je echt heel fijn in de achtertuin eten.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Tjsa, had ik beter op moeten letten? Prima pizza's hier gegeten, met een fles wijn erbij (matige kwaliteit overigens, dat kan makkleijk beter voor dezelfde prijs). Ruimte is wat saai, deuren voor en achter open die een behoorlijke tochtstroom opleveren. Bediening onverschillig. Afrekenen aan de toog, de twee heren informeren of alles goed was? Thuis blijkt dat ik de verkeerde nota heb gekregen met zo'n € 20 meer erop. Misschien moet niet alleen ik beter op letten, maar ook de heren zelf?
Nirela .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
We zijn hier heel gastvrij ontvangen en de bediening was verder de hele avond buitengewoon attent. Heerlijke pizza in mooie steenoven gebakken,vooral de truffelsalami op de pizza is een echte aanrader. Sobere inrichting,maar keurig netjes. Het is een adres waar je prima met kinderen naar toe kunt gaan,ik zag om me heen hoe vriendelijk de jonge gasten bejegend werden.
Sophie C.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Dunne bodem voor de pizza. Super lekkere tomatensaus (volgens mij zelf & vers gemaakt) met een verse & zoetige smaak. De pizza's worden in een echte houtoven gebakken.
Behalve de pizza's niet iets anders geprobeerd. Aardige bediening, simpele maar fris interieur.
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Dit is een pizzarestaurant zonder enige opsmuk. De pizza bianca was matig, de pizza mangia was erg lekker. De toetjes vielen een beetje tegen voor de prijs, en de drankjes waren ook vrij duur. Het decor is simpel maar prima, de service is traag, terwijl het helemaal niet druk was, en ook vrij onprofessioneel soms. De indeling van het restaurant is onhandig: ze moeten de hele tijd langs de tafels lopen vanaf de oven naar de keuken achter. Al met al lekker gegeten, maar ik weet niet of ik nog een keer ga.