Mangia e Bevi

Voordelig
Erg lang
Lisanne R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij hebben vanavond eten besteld en het zou om 20:10 bezorgd worden, wat voor een vrijdagavond op zich nog redelijk is, al vind ik het vrij lang voor twee pizza's en een pasta. De bezorging duurde echter geen uur, maar anderhalf uur. Ik hoop dat dit z.s.m. veranderd wordt, want het eten stelt me nooit teleur.
Cathi .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij Mangia e Bevi! Vooraf kregen we een kleine amuse bij een goed glas wijn! Daarna Antipasti genomen,die bestaat uit meerdere versbereide Italiaanse hapjes!
Per hapje werd uitgelegd wat het was! Heel lekker! Toen nog een pizza salami en pizza calzone genomen! Volgende keer nemen we nog een lekker toetje! Nu een glaasje limoncello genomen en koffie!
Bediening heel aardig en attent en letten goed op als je wilt bestellen (geen lange wachttijd)!
Goed restaurant wat verscholen in woonwijkje. Wij gaan er zeker binnenkort weer eten! Aanrader!
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Zo ontzettend lekker gegeten. De inrichting ziet er niet aantrekkelijk uit maar het eten en de bediening zijn top! Echt een aanrader!
Dianatmg .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Helaas een hele slechte ervaringen voor ons. Waarom?
-We moesten om te beginnen een uur wachten op het eten terwijl er maar 3 tafels bezet waren.
-1 van de gerechten bleek helemaal niet lekker.
-Toen we dat meldde aan de ober werd er geen enkele moeite gedaan om een goede oplossing te vinden.
-Door de manier waarop er mee om werd gegaan is onze avond en die van onze zoon van 4 er niet leuker op geworden.

Alleen hier gaan eten als je engelen geduld hebt, geen honger en als het tegen valt niet van plan bent iets te zeggen..
Raat .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Zijn net thuis van een prima etentje met vrienden in dit Italiaanse restaurant. Vooraf een uitstekende pizza gedeeld. Kan allemaal daar. Daarna voor de mannen een secondi met prima rundvlees na een grote portie antipasti. Heerlijke verschillende hapjes warm en koud :prima! De dames hadden voor een van de dagspecialiteiten gekozen: pasta met vongole en broccoli. Was goed verzorgd. Een stuk heerlijke huisgemaakte taart als dessert : helemaal ok! De bediening is zeer vriendelijk, ze proberen je het echt naar de zin te maken. We zaten lekker op ons gemak. Goede nieuwe aanwinst in Uithoorn. Laten we snel hopen op een mooie zomer zodat we straks ook op het terras kunnen eten.

Laura E.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Op zaterdag 1 februari hebben wij met vier personen gegeten bij Mangia e Bevi. Wij hebben hier nu al een paar keer gegeten en iedere keer is het geweldig. Of het nu vol zit of niet, het personeel blijft altijd vriendelijk en het eten is er iedere keer voortreffelijk. De pizza's zijn heerlijk, maar ook de andere gerechten op de menukaart doen het goed. Bij Mangia e Bevi is er alle ruimte om uitgebereid te dineren, bij te praten en te genieten van al het lekkers wat op een avond voorbij komt. Een aanrader!
Alain V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Dit was een bijzonder goede en prettige Italiaan om te eten. Echte Italianen in de keuken en ze kunnen het goed. In alle eerlijkheid, waren we dan ook verbaasd toen we vandaag zonder een goed gevoel de deur uit gingen. We waren een paar maanden niet geweest en het is een stuk minder. De negatieve punten; 1) lang op het eten wachten, 2) de bediening is nog net niet onbeschoft en het meest belangrijke 3) het eten is minder geworden. Een positief punt, de pizza's zijn nog best lekker en goed te eten. De rest echter minder dan het was en niet meer van goed niveau. Jammer, want ze kunnen het wel. Een advies aan de eigenaar, beter opletten op de service en kwaliteit van het eten.
Jesse1979 .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Hier afgelopen zaterdag gegeten met mijn vrouw en tot onze verrassing is de oude napoletaanse eigenaar weer terug!

De verse antipasti voor 2 personen voelde weer als vertrouwd. De ober kwam daarna met een grote uitgeholde parmigiano op een kar waarin hij de verse pasta flambeerde in grappa aan ons tafel. Gelukkig hadden we hierna nog genoeg ruimte voor de huisgemaakte tiramisu en limoncello. Verder is het grote aquarium in de zaak een attractie op zich!