Mangia e Bevi

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Mangia e Bevi

Lisanne R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij hebben vanavond eten besteld en het zou om 20:10 bezorgd worden, wat voor een vrijdagavond op zich nog redelijk is, al vind ik het vrij lang voor twee pizza's en een pasta. De bezorging duurde echter geen uur, maar anderhalf uur. Ik hoop dat dit z.s.m. veranderd wordt, want het eten stelt me nooit teleur.
elsbeth R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij Mangia e Bevi! Vooraf kregen we een kleine amuse bij een goed glas wijn! Daarna Antipasti genomen,die bestaat uit meerdere versbereide Italiaanse hapjes!
Per hapje werd uitgelegd wat het was! Heel lekker! Toen nog een pizza salami en pizza calzone genomen! Volgende keer nemen we nog een lekker toetje! Nu een glaasje limoncello genomen en koffie!
Bediening heel aardig en attent en letten goed op als je wilt bestellen (geen lange wachttijd)!
Goed restaurant wat verscholen in woonwijkje. Wij gaan er zeker binnenkort weer eten! Aanrader!
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Zo ontzettend lekker gegeten. De inrichting ziet er niet aantrekkelijk uit maar het eten en de bediening zijn top! Echt een aanrader!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Op zaterdag 1 februari hebben wij met vier personen gegeten bij Mangia e Bevi. Wij hebben hier nu al een paar keer gegeten en iedere keer is het geweldig. Of het nu vol zit of niet, het personeel blijft altijd vriendelijk en het eten is er iedere keer voortreffelijk. De pizza's zijn heerlijk, maar ook de andere gerechten op de menukaart doen het goed. Bij Mangia e Bevi is er alle ruimte om uitgebereid te dineren, bij te praten en te genieten van al het lekkers wat op een avond voorbij komt. Een aanrader!
Alain V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Dit was een bijzonder goede en prettige Italiaan om te eten. Echte Italianen in de keuken en ze kunnen het goed. In alle eerlijkheid, waren we dan ook verbaasd toen we vandaag zonder een goed gevoel de deur uit gingen. We waren een paar maanden niet geweest en het is een stuk minder. De negatieve punten; 1) lang op het eten wachten, 2) de bediening is nog net niet onbeschoft en het meest belangrijke 3) het eten is minder geworden. Een positief punt, de pizza's zijn nog best lekker en goed te eten. De rest echter minder dan het was en niet meer van goed niveau. Jammer, want ze kunnen het wel. Een advies aan de eigenaar, beter opletten op de service en kwaliteit van het eten.