Mangia e Bevi

Emmalaan 30 9781 EB Bedum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mangia e Bevi

Cobyxx .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We komen hier al jaren en eten hier erg graag. De pizza's zijn stuk voor stuk heerlijk. Fantastische bodems en rijk belegd. Ook de andere gerechten zijn altijd piekfijn verzorgg en van hoge kwaliteit. Nog nooit een misser gehad.
Julian H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Weer eens gegeten bij Mangia e Bevi, onze favoriete pizzeria in het noorden.
De bediening is er hartelijk, de pizza's goed en het decor druk, donker en gedateerd.
De keuze aan pizza's is dermate uitgebreid dat je je eerste glas al op hebt voor je de kaart hebt gelezen (ik hoor Gordon Ramsey in de verte vloeken). Het is altijd een gezellige drukte, het duurde zelfs even voor we een plaats hadden door een foutje mijnerzijds in de reservering. Tja, wat kun je van een goede pizza zeggen, het beleg heb je zelf gekozen, de bodem moet niet te dik, te taai of te droog zijn, de topping niet te nat. Wat je niet op kunt mag mee in een doos. Desserts zijn uit de vriezer, aan dranken is een ruime keus. De Sardeense familie verstaat haar vak uitstekend.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Lastig te vinden op Iens (onder pizzeria Bedum vind je jullie niet) en ik denk daardoor amper recensies en in Bedum zelf moet je het midden in een woonwijk ook maar net weten te vinden, maar gelukkig kennen we de weg. Website niet mobiel-vriendelijk voor iPhone. Niet bovenaan mijn lijstje van favoriete pizzeria's maar goed genoeg om er met regelmaat heen te gaan en om met 1 zeven en 2 achten te beoordelen. Mijn persoonlijk minpuntje is de harder dan gebruikelijke pizzabodem. Beetje brood-achtig, nooit een mooie opgezwollen rand. Voorverpakte ijsjes als nagerecht en dat moet je eigenlijk niet willen. Bediening altijd vriendelijk en een warme sfeer.
Jos J.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Voor mij geen andere pizzeria als Mangia e Bevi, moet er wel een uur voor rijden maar dat doe ik dan met liefde. Voor de terugweg...ach ook geen probleem, neem gewoon een paar voorgebakken pizza's mee naar huis.

Ga zo door mensen, jullie zijn (voor mij) de beste!!

Warme groet,

Jos