Mangetsu

Amstelveenseweg 172 1075 XP Amsterdam Nederland Kaart
31-202231130

Speciale deals

Over het restaurant Mangetsu

Mysterieuze sake en trendy sushi

Voor een lekker kopje sake, verse sushi en andere Japanse lekkernijen ben je bij Restaurant Mangetsu aan het juiste adres. De gerechten worden op creatieve manier gepresenteerd. De mysterieuze sfeer van het restaurant maakt het een spannende belevenis. Bezoek het trendy Japanse restaurant vlakbij het Vondelpark in de chique Amsterdamse wijk Oud-Zuid.

Meer informatie over restaurant Mangetsu

• : Valet parking

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Mangetsu

De tafel van Jack M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Lekker gegeten, aardige mensen in de bediening, goede service. Wij gingen op een doordeweekse dag en het was dus heel rustig (max 11x 2 gasten op dat moment). Wij hebben via de Iens-weken geboekt en nu wij er gegeten hebben, is de kans zeer groot dat wij er nog een keer gaan eten. Een relatief gevarieerde menu-kaart en de kwaliteit van het eten was zeer goed. Qua smaak vergelijkbaar met hele goede sushi restaurants. Wij hebben a la carte verschillende gerechten besteld.
Andrea S.
Vriendelijk ontvangen, lekker gegeten. Fijn restaurant om in de buurt te hebben.
Claudia C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Héérlijk gegeten. De vis was goed vers en de bediening vriendelijk. Met de iens korting helemaal een feest!
Milou B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker gegeten, gezellige avond gehad
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het was niet goedkoop, maar het geld zeker waard. We hebben er heerlijk gegeten.
Nanny P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
wij hebben genoten!
Hannah E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Top restaurant
De lekkerste sushi die ooit op heb
Jammer niet dichtbij huis
Maar de moeite waard om het weer te bezoeken ????????????
Jayline D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Geweldig!!!!! Sushi zoals het hoort en je proeft dat het met liefde is gemaakt! ???????????????????? nooit meer een andere sushi tent voor mijn!
Eva R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Het kost wat, maar dan heb je ook wat (op z’n Amsterdams). Sfeervolle fijne plek. We waren met een groepje in een stil restaurant, maar bediening kon daar goed op inspelen. Leuke avond gehad met erg goed eten en trouwens ook hele fijne witte wijn.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Vriendelijke eigenares die ook bediende. We waren lang de enige gasten. Toen we bijna klaar waren kwam er nog een stel (m+v). De sushi waren OK, maar zeker niet bijzonder. Eigenlijk vond ik de rijst te zacht (papperig) en ik proefde geen mirin of dashi (rijstazijn). De rijst smaakte daardoor niet lichtzurig, maar gewoon naar rijst. En dat hoort niet bij sushi. De eigenares klaagde dat ze spijt had dat ze aan de 50%-kortingsactie van IENS had meegedaan, omdat ze daardoor nu verlies zou lijden op klanten die zich via IENS aanmelden. Niet leuk om te horen als je zefl zo'n klant bent... Verder had ze geen tomatensap, zelfs geen jus d'orange, dus toen maar een biertje besteld, ook al was ik dat niet van plan. Ondanks het feit dat we na afloop de helft van de 'normale' prijs hoefden te betalen, was de rekening voor 2 personen toch nog altijd zo'n 70 euro ofwel EUR 35 pp. Voor dat geld kun je op veel plaatsen meer en betere sushi eten.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heb gebruik gemaakt van actie, daardoor was prijs-kwaliteitsverhouding extreem gunstig. Maar het is een leuk restaurant, sfeervol, eten is lekker, hele fijne avond gehad.
Felice H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Erg leuk restaurant en goede service, heerlijk gegeten. Een punt van kritiek; er werd meteen uitgegaan dat we alleen naar dit restaurant waren gekomen omdat ze een actie met korting hadden. Dit werd ook expliciet genoemd en bij het bestellen van een biertje kregen we geen keuze maar werd er meteen uitgegaan dat we het 'kortingsbiertje' wilden. Dit is jammer omdat, ondanks dat het wel een leuke bijkomstigheid was, we niet om de korting naar het restaurant zijn gegaan. We hebben onze keuzes bij het menu daar niet op gebaseerd en wilden juist het andere Japanse bier proberen. Dat we meteen werden geplaatst in 'het kortingjagers hokje' was een beetje jammer, maar voor de rest erg goed!
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Fijne sfeer, en vooral echt goed Japans eten. Een veel hoger niveau dan het gemiddelde sushi restaurant!
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Aan de zuidkant van het Vondelpark: heerlijk eten in een mooie ambiance. Sushi en warme gerechten allemaal aan te raden.
Wij komen zeker een keer terug.
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Mangetsu heeft fantastische sushi, heerlijk tonijn/zalm en salade's. rustige muziek op de achtergrond.
Service kan wel iets beter, we hadden een gerecht in soort zwart papier, dat bleek wel eetbaar te zijn, zeewier, werd niet uitgelegd. Afrekenen ging ook bits; we kregen 50% korting, waarvoor dank, maar als we een bonnetje wilden, dan moesten we andere prijs betalen!? Nou ja, volgende keer beter, was namelijk wel erg lekker!
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Voor een donderdagavond teleurstellend rustig. ca 1/3 van de kaart werd uitgesloten van de kortingsactie met het argument dat daar verlies op wordt geleden. Doe dan niet mee!!
Sfeerloze ambiance met weinig toekomst.
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Voor het eerst gegeten en moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over het eten. Wij hebben ons laten adviseren wat we moesten bestellen en hebben er geen moment spijt van gehad. Service was ook uitstekend en het tempo van de avond was ook optimaal. Wij hebben geen moment gehad dat het eten te snel kwam of te lang duurde. Wat mij betreft een aanrader.
rowena H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Ik hou van mysterieus eten dus ik heb zeer genoten. Alles smaakte vers, service was ook vriendelijk. Hier komen we terug
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
geweldig eten. vers en verrassend. bar geen fijn licht. aan (sommige ) tafels te weinig licht.
maar dat zijn randvoorwaarden.
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Fantastisch vers en verrassend! Lekker relaxed en goede adviezen.
Josine R.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Perfecte tijd tussen de gerechtjes, zodat we niet te snel weer buiten stonden. Heerlijke zalmsalade (die dressing!), mooie en lekkere rainbow roll. Goed geproportioneerd. Heerlijke Chileense huiswijn ook overigens, een Chardonnay. Fijne service, vrouw deed alles alleen, had dit goed onder controle.