Mangetsu

Amstelveenseweg 172 1075 XP Amsterdam Nederland Kaart
31-202231130

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Mangetsu

Mysterieuze sake en trendy sushi

Voor een lekker kopje sake, verse sushi en andere Japanse lekkernijen ben je bij Restaurant Mangetsu aan het juiste adres. De gerechten worden op creatieve manier gepresenteerd. De mysterieuze sfeer van het restaurant maakt het een spannende belevenis. Bezoek het trendy Japanse restaurant vlakbij het Vondelpark in de chique Amsterdamse wijk Oud-Zuid.

Meer informatie over restaurant Mangetsu

• : Valet parking

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Mangetsu

Lourens G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekkere smaakvolle gerechten. Zeer vers en vakkundig bereid. Voor herhaling vatbaar.
Rolf S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
ambiance modern ingerichte cafetaria; bediening zeer vriendelijk; wachttijd veel te lang; gerechten niet de verwachte finesse;
Annemijn D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Mangetsu heeft betrokken en attent personeel, wat goed advies over gerechten geeft en zeer lekker eten serveert!! Zeker een aanrader.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle en rustige restaurant. Nette bediening, voldoende keuze en verfijnde gerechten. We kregen om 21:45 wel een beetje het gevoel dat we weg moesten, we waren dan ook wel de laatste gasten maar dat voelde wat vreemd. De wijn was ok.
karel V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Prima Japans eten, zeer gevarieerd menu, goede wijn. Degene die bedient kwam aanvankelijk wat bot over maar bleek een prima mens te zijn. Enige minpunt: er wordt geen kraanwater geserveerd bij het eten.
Geena D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Sushi is met zorg bereid en vooral de paling was heerlijk!
Milly S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Kwaliteit van de gerechten was heel goed. Goed vers en goed bereid.
Nabila B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Lekkere sushi, smelt op je tong en goeie service zeker weten. Overal wordt aan gedacht, vriendelijke serveerster.
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten, de zalm smaakte supervers, de sushi was erg smakelijk. De bediening was goed en erg attent. Hier ga ik zeker vaker naar toe.
De tafel van Jack M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Lekker gegeten, aardige mensen in de bediening, goede service. Wij gingen op een doordeweekse dag en het was dus heel rustig (max 11x 2 gasten op dat moment). Wij hebben via de Iens-weken geboekt en nu wij er gegeten hebben, is de kans zeer groot dat wij er nog een keer gaan eten. Een relatief gevarieerde menu-kaart en de kwaliteit van het eten was zeer goed. Qua smaak vergelijkbaar met hele goede sushi restaurants. Wij hebben a la carte verschillende gerechten besteld.
Andrea S.
Vriendelijk ontvangen, lekker gegeten. Fijn restaurant om in de buurt te hebben.
Claudia C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Héérlijk gegeten. De vis was goed vers en de bediening vriendelijk. Met de iens korting helemaal een feest!
Milou B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker gegeten, gezellige avond gehad
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het was niet goedkoop, maar het geld zeker waard. We hebben er heerlijk gegeten.
Nanny P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
wij hebben genoten!
Hannah E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Top restaurant
De lekkerste sushi die ooit op heb
Jammer niet dichtbij huis
Maar de moeite waard om het weer te bezoeken ????????????
Jayline D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Geweldig!!!!! Sushi zoals het hoort en je proeft dat het met liefde is gemaakt! ???????????????????? nooit meer een andere sushi tent voor mijn!
Eva R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Het kost wat, maar dan heb je ook wat (op z’n Amsterdams). Sfeervolle fijne plek. We waren met een groepje in een stil restaurant, maar bediening kon daar goed op inspelen. Leuke avond gehad met erg goed eten en trouwens ook hele fijne witte wijn.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Vriendelijke eigenares die ook bediende. We waren lang de enige gasten. Toen we bijna klaar waren kwam er nog een stel (m+v). De sushi waren OK, maar zeker niet bijzonder. Eigenlijk vond ik de rijst te zacht (papperig) en ik proefde geen mirin of dashi (rijstazijn). De rijst smaakte daardoor niet lichtzurig, maar gewoon naar rijst. En dat hoort niet bij sushi. De eigenares klaagde dat ze spijt had dat ze aan de 50%-kortingsactie van IENS had meegedaan, omdat ze daardoor nu verlies zou lijden op klanten die zich via IENS aanmelden. Niet leuk om te horen als je zefl zo'n klant bent... Verder had ze geen tomatensap, zelfs geen jus d'orange, dus toen maar een biertje besteld, ook al was ik dat niet van plan. Ondanks het feit dat we na afloop de helft van de 'normale' prijs hoefden te betalen, was de rekening voor 2 personen toch nog altijd zo'n 70 euro ofwel EUR 35 pp. Voor dat geld kun je op veel plaatsen meer en betere sushi eten.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heb gebruik gemaakt van actie, daardoor was prijs-kwaliteitsverhouding extreem gunstig. Maar het is een leuk restaurant, sfeervol, eten is lekker, hele fijne avond gehad.