Mangetsu

Amstelveenseweg 172 1075 XP Amsterdam Nederland Kaart
31-202231130

Over het restaurant Mangetsu

Mysterieuze sake en trendy sushi

Voor een lekker kopje sake, verse sushi en andere Japanse lekkernijen ben je bij Restaurant Mangetsu aan het juiste adres. De gerechten worden op creatieve manier gepresenteerd. De mysterieuze sfeer van het restaurant maakt het een spannende belevenis. Bezoek het trendy Japanse restaurant vlakbij het Vondelpark in de chique Amsterdamse wijk Oud-Zuid.

Meer informatie over restaurant Mangetsu

• : Valet parking

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

Caftan N.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten was voortreffelijk! De mais soep is zeer blijven hangen. Super toffe gastvrouw. We zijn zeer goed verzorgd. Ons zien ze zeker nog een keer terug.
Frans T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
smakelijke japanse gerechtjes bij het iens/AH menu
heerlijke sake
zeer vriendelijke bediening(eigenaresse?)
Inrichting wat kil met overigens mooie wand decoratie.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Super leuke eigenaresse! Heeeeeelijk gegeten!! Het is niet goedkoop maar wel prima prijs kwaliteit verhouding. Leuk gevarieerd menu via de ah actie. Absoluut een aanrader
Mariam M.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Wauw zelden zo'n goed restaurant meegemaakt. Super lekker gegeten en de gastvrijheid was top! Heel open en down to earth. Hier ga ik zeker vaker eten!!
Ivo S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gegeten met AH restaurantzegels, die we overigens niet hoefden in te leveren. Hadden een menu voor €60, tweede menu gratis.

Het eten was heerlijk. Verse sashimi, heerlijke sushi en vlees/vis met gebakken rijst en groente. Alleen de zeeduivel was ons wat te stug, maar dat schijnt normaal te zijn dus dat was misschien gewoon niet onze smaak.

De bediening is uitermate vriendelijk, maar soms wat 'kil' en onpersoonlijk. De sfeer in het restaurant kan ook beter. Het was niet druk en de muziek stond zacht waardoor we de gesprekken van onze buren woordelijk konden volgen.

Het aanbod voor toetjes (niet inbegrepen bij menu) was schaars, zeker voor deze prijsklasse mag je wat ons betreft wel meer keuzes hebben dan een bolletje ijs voor €3 ps.

Uiteindelijk dus met 2 personen heerlijk gegeten voor €85, maar we zouden hier niet zo snel nog eens heen gaan. Voor deze prijs, en zeker zonder kortingsactie, zijn er betere restaurants te vinden.
Nanda K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ik voelde mij speciaal bij Mangetsu. Er hing een leuke sfeer en er was leuk contact. Bij het afscheid werd zelfs onze hand geschud.
Het eten was heerlijk en zag er ook erg mooi uit.
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We kwamen als eerste binnen en dan voelt het wel een beetje stil, maar de gastvrouw ontving ons heel hartelijk en al snel kwamen er meer mensen binnen.
De sushi en sashimi waren overheerlijk en duidelijk met zorg bereid. De warme gerechten waren ook heel erg lekker. Wat altijd een goeie graadmeter is is de sake en die is hier erg lekker!
Kortom, zeker de moeite waard om nog een keer te eten.
MJ-DO V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het iens AH menu blijft onveranderd maar is erg lekker. De dame die bedient is geweldig en gezellig.
Enige nadeel is de prijs voor het menu.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Voortreffelijk gegeten bij Mangetsu. We kozen het Mangetsu (full moon) menu en dat was een uitstekend keuze, met vele heerlijke gerechten en daarbij eerst een paar lekkere kopjes warme saké en later Japanse groene thee die er ook uitstekend bij paste. De bediening was zeer goed, vlot maar niet té en uiterst vriendelijk.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zaterdag 3 december hier met 3 personen gegeten via AH actie.
1e couvert 57.50, tweede gratis en derde (onverwacht) voor 35,00, dus goeie korting terwijl dit niet 'nodig was' volgens de actievoorwaarden. Ook nog koffie/thee toe van het huis.
Zonder actieprijzen wel aan de prijs, maar met de actie goed te doen.

Eten was uitstekend. Zeer ruime porties van uitstekende kwaliteit.
Bediening uitstekend: vlot en vriendelijk. Special vermelding voor de gastvrouw: top!! Sfeer/ambiance goed.

Kan het iedereen aanbevelen!
Isabel V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ontzettend vriendelijk personeel, mooie zaak. Sushi is goed,tussen het 2e en derde gerecht zat een te lange wachttijd. Hier hadden andere stellen ook last van, eerste 2 gerechten kwamen snel na elkaar.
Absoluut geen gereduseerde prijzen ivm de ah actie. Het bedrag betaal je in elk vergelijkbare tent hetzeldde zonder actie.
Xeanette D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Via AH actie hier gegeten, dus een vast menu en een vaste prijs. Het eten was echt heerlijk! Fantastische smaken en super vers. Porties vond ik meer dan genoeg. Bediening was erg hartelijk. Zonder AH actie wel erg duur, maar ik heb eerlijk gezegd de menukaart niet gezien, dus heb geen idee wat ik hier normaliter zou bestellen en dus betalen.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Ontvangst was hartelijk en service was zoals de kwaliteit van het eten erg goed. De 3 gangen menu had een goede opbouw. Start met voornamelijk sashimi en sushi, gevolgd door een variatie aan maki. Mijn tafelgenoten waren erg verrast door de regenboog maki. Als laatste gang kregen wij rijst met beefrolletjes, yakitori en zalm. Wij hebben genoten.
Raynor D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Vriendelijk personeel. Niet al te groot restaurant. Heerlijk sushi wel aan de prijzige kant. Wel een aanrader om eens te gaan eten!
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben hier met de restaurantactie van AH gegeten. Het samengestelde menu was naar mijn mening geen gereduceerd tarief (€57,50 betaalden we waar je dus zonder AH actie het dubbele voor zou betalen) Ook de huiswijn van €5,- vond ik aan de prijzige kant. De AH kaart hebben we nooit in hoeven leveren, waardoor ik het idee heb dat er inderdaad geen gereduceerd tarief werd toegepast. Ondanks de prijzige ervaring deed de gastvrouw er wel alles aan om je een geweldige avond te beleven. Ik zou hier echter niet meer naartoe gaan omdat ik me toch bedrogen voel. Jammer...
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Goed gegeten. Met de AH bon goed te doen qua prijs. De vis was erg goed. Minste vond ik de biefstuk reepjes op het eind. We werden goed geholpen door de eigenaresse. De sfeer was prettig en ontspannen. Kortom een prima tent, misschien iets te duur, maar met de AH bon een serieuze aanrader.
de-vos .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Met de AH actie gereserveerd. Gezellig sfeervol restaurant! Jammer dat de bediening van onze tafel geen Nederlands sprak en daardoor af en toe miscommunicatie ontstond maar verder was het een vriendelijke dame. De sushi en andere gerechten waren van goede kwaliteit en beduidend beter in smaak en presentatie dan een gemiddelde sushi restaurant. Helaas is de prijs-kwaliteit verhouding enigszins zoek maar de AH actie betaalden we een acceptabele prijs.
Helma W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Zaterdag 10 sept. met de restaurantactie van AH wezen eten. We vonden het lekker maar niet bijzonder. Onze verwachting was hoger. De sushi van de 2e gang was lekker, maar ook hier gold dat e.e.a. niet meer bijzonder was dan de sushi die ik elders gewend ben. De eindafrekening deed is ons erg schrikken. De menuprijs bedroeg 57,50 euro, dit stond totaal niet in verhouding met wat wij hebben gegeten. Wat ons uitermate verbaasde en volgens ons ook niet de bedoeling is .... wij mochten de kaart met onze AH-zegels houden. Hoefde ze niet te hebben. Als we nog een keer wilden komen belde we maar rechtstreeks met haar (dus niet via het online reserveringskanaal) en konden we zeggen dat we nog een keer met de AH restaurant actie wilde komen eten. Volgens ons klopt dit niet helemaal. Helaas, wij zullen niet terugkeren want voelen ons genept want zou ons niets verbazen als de menuprijs na deze actie een andere (veel lagere) prijs heeft.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Met zijn 4 'en bij Mangetsu gegeten met de AH-actie. Het eten was goed, de Sushi Mix Sashimi was heel smakelijke en vers. De tweede gang van verschillende Uramaki's waren heerlijk vooral de inside out rollen. De 3de Teppanyaki gang met kip, rib-eye en zalm was ook goed. De ontvangst en bediening van o.a. de eigenaresse was correct. Ik kan me ook voorstellen dat velen het duurder dan gemiddeld vinden ( 3 gangen voor € 57,50 ) maar wat mij betreft is dat het wel waard met name door de AH actie.! De witte huiswijn voor € 24,50 was uitstekend.
Stefanie V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Lekker gegeten, maar geen bijzondere ervaring en daarvoor is het AH menu veel te duur! Amuse kunnen ze beter weglaten. Sushi was goed, maar erg weinig waar voor je geld.