Mangetsu

Amstelveenseweg 172 1075 XP Amsterdam Nederland Kaart
31-202231130

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mangetsu

Mysterieuze sake en trendy sushi

Voor een lekker kopje sake, verse sushi en andere Japanse lekkernijen ben je bij Restaurant Mangetsu aan het juiste adres. De gerechten worden op creatieve manier gepresenteerd. De mysterieuze sfeer van het restaurant maakt het een spannende belevenis. Bezoek het trendy Japanse restaurant vlakbij het Vondelpark in de chique Amsterdamse wijk Oud-Zuid.

Meer informatie over restaurant Mangetsu

• : Valet parking

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

marc D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gezellig restaurant met top service. Erg beleefd.
Het eten zelf was ook erg goed..
J V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Prima gegeten met 2 personen. Eten is van goede kwaliteit evenals de service. Sfeervoller ingericht dan de meeste andere Japanse restaurants. We hadden zelf wat sashimi, sushi en kip yakitori besteld maar had nog wel een klein beetje trek na het eten. Ik geloof dat het ook mogelijk is om van tevoren een x-aantal gangen te kiezen, dus als ik terug ga zou ik dat kiezen denk ik.
Franka V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heel lekker, gevarieerd menu en hele vriendelijke bediening! Het was in het begin erg rustig in het restaurant, later zaten er wat meer mensen.
Ashanti M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de ambiance. De eigenaresse is heel vriendelijk, servicegericht en laat me altijd lachen. Ze voelt precies aan wat je graag wilt and makes it happen. TOP!
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijke sushi bij Mangetsu, vriendelijke bediening.
Malou B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wij hebben goed gegeten bij Mangetsu. De kwaliteit van de vis is goed, rijst zeer smakelijk, en het standaard menu is goed samengesteld.

Prijs kwaliteit is echter niet goed als je bedenkt dat je via de actie 2e menu gratis krijgt. Incl drank (2 glazen wijn, 2 bier, 1 spa blauw) waren wij E86,- kwijt. Kortom, gewoon duur uit eten voor 2 personen. Oja, alle bedragen waren ex btw, dus er kwam ook nog even E7,- btw bij. Kortom, goed gegeten maar denk niet dat je hier een goede deal krijgt met de restaurantactie.
Harriet K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten!! Echt goede sushi en heerlijk vers.
Een tegenvaller vond ik de prijs! Voor een AH menu moesten we 'gewoon' €59.95 betalen. Om meer klanten te trekken hebben ze dus de menuprijs verdubbeld. Niet leuk!
Nicolas V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Via de AH zegels en het lezen van de goede recensies terecht gekomen bij dit a la carte sushi restaurant normaal gewend aan een all you can eat ...maar wat is dit een eye opener alles was even vers en lekker zeeer genoten en de eigenaresse is een topper ik ga hier zeer zeker vaker komen bedankt!!!
Felicia V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Super lekker gegeten. Menu van de AH was goed samengesteld. Heerlijke sushi en het ziet er mooi uit. Gezellig en mooi restaurant!
Sandia K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Het was erg rustig in het restaurant! Verder heerlijk gegeten.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Erg goede bediening en heerlijk gegeten. De sushi en sashimi waren van goede kwaliteit. Het is echt een aanrader om hier te gaan eten als je van de Japanse keuken houdt.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
heel goed eten , sushi, tonijn, kippedijen, sake, japans bier, met prettige bediening.in een wat troosteloos zwart zaaltje .
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
O, o, o, wat was het weer heerlijk!
Sanae S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heb heerlijk gegeten was een10. Zeker voor herhalingvatbaar.Het eten was top sfeer was super en klantvriendelijkheid top
Bochra E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk genoten van de Californië roll, Dragon roll, Tori kippendij met gebakken rijst. Heb eerder sushi gehad maar dit is toch een andere level. Geweldige service in een mooie zen ingericht restaurant. Mij zien ze gauw terug ????
Loubna L.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Mangetsu heeft zonder twijfel heerlijke sushi. De sushi was heerlijk vers, integendeel tot andere restaurants. De prijs-kwaliteit verhouding was ook prima. Verder was de gastvrouw enorm vriendelijk en was de service perfect, niet te laks maar ook zeker niet opdringerig. Ik kom zeker terug!
Khadija Dia Gedouzj C.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten verse sashimi en sushi. Onze favoriete is toch de Dragon Rol. Gastvrouw erg lief ze is een topper! Wij komen zeker terug.
Soumia E.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Wat heb ik genoten zeg!! Ontzettend lief personeel en dat heeft me drukke werkdag helemaal goed gemaakt !! Ik kom zeker vaker terug
Romy R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heel duur voor heel matig eten.

We hadden drie (grote) rollen, 4 stukjes zalm en 4 drankjes en waren ruim €80,- kwijt!!! Het was niet eens echt vers/ lekker en er zat een haar in mijn eten. Het restaurant was ook erg koud.

We komen niet meer terug. Zonde, want het was ooit top!
Annet M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Veruit de lekkerste sushi van heel Amsterdam! Superkleine gastvrouw. Neem ook altijd het moshi ijs toe