Mangetsu

Amstelveenseweg 172 1075 XP Amsterdam Nederland Kaart
31-202231130

Over restaurant Mangetsu

Mysterieuze sake en trendy sushi

Voor een lekker kopje sake, verse sushi en andere Japanse lekkernijen ben je bij Restaurant Mangetsu aan het juiste adres. De gerechten worden op creatieve manier gepresenteerd. De mysterieuze sfeer van het restaurant maakt het een spannende belevenis. Bezoek het trendy Japanse restaurant vlakbij het Vondelpark in de chique Amsterdamse wijk Oud-Zuid.

Meer informatie over restaurant Mangetsu

• : Valet parking

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

Duur
MJ-DO V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Voortreffelijk gegeten bij Mangetsu. We kozen het Mangetsu (full moon) menu en dat was een uitstekend keuze, met vele heerlijke gerechten en daarbij eerst een paar lekkere kopjes warme saké en later Japanse groene thee die er ook uitstekend bij paste. De bediening was zeer goed, vlot maar niet té en uiterst vriendelijk.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Isabel V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ontzettend vriendelijk personeel, mooie zaak. Sushi is goed,tussen het 2e en derde gerecht zat een te lange wachttijd. Hier hadden andere stellen ook last van, eerste 2 gerechten kwamen snel na elkaar.
Absoluut geen gereduseerde prijzen ivm de ah actie. Het bedrag betaal je in elk vergelijkbare tent hetzeldde zonder actie.
Xeanette D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Via AH actie hier gegeten, dus een vast menu en een vaste prijs. Het eten was echt heerlijk! Fantastische smaken en super vers. Porties vond ik meer dan genoeg. Bediening was erg hartelijk. Zonder AH actie wel erg duur, maar ik heb eerlijk gezegd de menukaart niet gezien, dus heb geen idee wat ik hier normaliter zou bestellen en dus betalen.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Ontvangst was hartelijk en service was zoals de kwaliteit van het eten erg goed. De 3 gangen menu had een goede opbouw. Start met voornamelijk sashimi en sushi, gevolgd door een variatie aan maki. Mijn tafelgenoten waren erg verrast door de regenboog maki. Als laatste gang kregen wij rijst met beefrolletjes, yakitori en zalm. Wij hebben genoten.
Raynor D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Vriendelijk personeel. Niet al te groot restaurant. Heerlijk sushi wel aan de prijzige kant. Wel een aanrader om eens te gaan eten!
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben hier met de restaurantactie van AH gegeten. Het samengestelde menu was naar mijn mening geen gereduceerd tarief (€57,50 betaalden we waar je dus zonder AH actie het dubbele voor zou betalen) Ook de huiswijn van €5,- vond ik aan de prijzige kant. De AH kaart hebben we nooit in hoeven leveren, waardoor ik het idee heb dat er inderdaad geen gereduceerd tarief werd toegepast. Ondanks de prijzige ervaring deed de gastvrouw er wel alles aan om je een geweldige avond te beleven. Ik zou hier echter niet meer naartoe gaan omdat ik me toch bedrogen voel. Jammer...
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Goed gegeten. Met de AH bon goed te doen qua prijs. De vis was erg goed. Minste vond ik de biefstuk reepjes op het eind. We werden goed geholpen door de eigenaresse. De sfeer was prettig en ontspannen. Kortom een prima tent, misschien iets te duur, maar met de AH bon een serieuze aanrader.
De-vos .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Met de AH actie gereserveerd. Gezellig sfeervol restaurant! Jammer dat de bediening van onze tafel geen Nederlands sprak en daardoor af en toe miscommunicatie ontstond maar verder was het een vriendelijke dame. De sushi en andere gerechten waren van goede kwaliteit en beduidend beter in smaak en presentatie dan een gemiddelde sushi restaurant. Helaas is de prijs-kwaliteit verhouding enigszins zoek maar de AH actie betaalden we een acceptabele prijs.
Helma W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Zaterdag 10 sept. met de restaurantactie van AH wezen eten. We vonden het lekker maar niet bijzonder. Onze verwachting was hoger. De sushi van de 2e gang was lekker, maar ook hier gold dat e.e.a. niet meer bijzonder was dan de sushi die ik elders gewend ben. De eindafrekening deed is ons erg schrikken. De menuprijs bedroeg 57,50 euro, dit stond totaal niet in verhouding met wat wij hebben gegeten. Wat ons uitermate verbaasde en volgens ons ook niet de bedoeling is .... wij mochten de kaart met onze AH-zegels houden. Hoefde ze niet te hebben. Als we nog een keer wilden komen belde we maar rechtstreeks met haar (dus niet via het online reserveringskanaal) en konden we zeggen dat we nog een keer met de AH restaurant actie wilde komen eten. Volgens ons klopt dit niet helemaal. Helaas, wij zullen niet terugkeren want voelen ons genept want zou ons niets verbazen als de menuprijs na deze actie een andere (veel lagere) prijs heeft.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Met zijn 4 'en bij Mangetsu gegeten met de AH-actie. Het eten was goed, de Sushi Mix Sashimi was heel smakelijke en vers. De tweede gang van verschillende Uramaki's waren heerlijk vooral de inside out rollen. De 3de Teppanyaki gang met kip, rib-eye en zalm was ook goed. De ontvangst en bediening van o.a. de eigenaresse was correct. Ik kan me ook voorstellen dat velen het duurder dan gemiddeld vinden ( 3 gangen voor € 57,50 ) maar wat mij betreft is dat het wel waard met name door de AH actie.! De witte huiswijn voor € 24,50 was uitstekend.
Stefanie V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Lekker gegeten, maar geen bijzondere ervaring en daarvoor is het AH menu veel te duur! Amuse kunnen ze beter weglaten. Sushi was goed, maar erg weinig waar voor je geld.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Bij Mangetsu gegeten met de AH-actie. Het eten was heerlijk, de sushi beter dan bij een gemiddelde Japanner en de warme gerechten waren ook zeer smakelijk. De amuse viel wat uit de toon, al was de huisgemaakte miso-saus erg lekker!
De bediening is vriendelijk en correct, de eigenaresse informeert ook regelmatig of alles naar wens is zonder opdringerig te zijn.
Wat ik in een aantal recensies lees over de prijs, kan ik me voorstellen. Het is duurder dan gemiddeld maar wat mij betreft is dat het wel waard!
Daarnaast ben je met deze actie goedkoper uit dan een gemiddelde avond uit en maakt dat het zeker het proberen waard.
Arnoud B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Lekker gegeten heel goede en vriendelijke bediening. Decor een beetje donker. Wij hadden ah keuze menu wel wat prijzig zonder deze aktie.
AV-Amsterdam .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We aten een driegangenmenu (2e menu van €57,50 gratis via de AH-actie). De amuse van drie stukjes komkommer en drie stukjes wortel met misosaus zou ik niet gebruiken om indruk te maken op mijn gasten. De drie gangen kwamen vervolgens in razend tempo achter elkaar.
Alleen de 'dragon-sushi' waren zeer verrassend, met knapperige garnaal in het midden.
De overige sushi, maki en bijv. zalm en kippendijen van de plaat waren wel lekker, maar voor de prijs niet bijzonder genoeg.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Ik kende Mangetsu reeds als een voortreffelijk restaurant, hetgeen dit keer ook weer bleek. Alleen had ik verwacht dat wij zelf zouden kunnen kiezen wat wij wilden eten, gezien het feit dat wij tenslotte zelf ook het ééne menu zouden betalen (A.H.Kaart), maar zo werkte het niet. Ongevraagd kregen wij een soort verrassingsmenu., hetgeen redelijk prijzig was, maar ook heel lekker.
Mariekeverboekend .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
De Dragon rol was echt heerlijk, maar alles was eigenlijk echt heel lekker. De vis super mals en vers en de bediening was echt top!
Madelonubink .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Alles was goed verzorgd. Eigenaar kwam ook vragen of er allergieën waren en of we alles lusten. Top! Gezellig, gastvrij en vooral de verse tonijn was heerlijk. Een aanrader.
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Mooie avond met attent personeel, heerlijke wijn en een AH menu wat bestond uit een variatie vanuit de Mangetsukaart. Zeer vers en goed op smaak. Zeker voor herhaling vatbaar om ook van de andere gerechten van de kaart te gaan genieten.
Beste Hanneke1,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Tot snel.

Met vriendelijke groet,

Man Yee Cheung