Mangetsu

Amstelveenseweg 172 1075 XP Amsterdam Nederland Kaart
31-202231130

Over het restaurant Mangetsu

Mysterieuze sake en trendy sushi

Voor een lekker kopje sake, verse sushi en andere Japanse lekkernijen ben je bij Restaurant Mangetsu aan het juiste adres. De gerechten worden op creatieve manier gepresenteerd. De mysterieuze sfeer van het restaurant maakt het een spannende belevenis. Bezoek het trendy Japanse restaurant vlakbij het Vondelpark in de chique Amsterdamse wijk Oud-Zuid.

Meer informatie over restaurant Mangetsu

• : Valet parking

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

Bochra E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk genoten van de Californië roll, Dragon roll, Tori kippendij met gebakken rijst. Heb eerder sushi gehad maar dit is toch een andere level. Geweldige service in een mooie zen ingericht restaurant. Mij zien ze gauw terug ????
Loubna L.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Mangetsu heeft zonder twijfel heerlijke sushi. De sushi was heerlijk vers, integendeel tot andere restaurants. De prijs-kwaliteit verhouding was ook prima. Verder was de gastvrouw enorm vriendelijk en was de service perfect, niet te laks maar ook zeker niet opdringerig. Ik kom zeker terug!
Khadija Dia Gedouzj C.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten verse sashimi en sushi. Onze favoriete is toch de Dragon Rol. Gastvrouw erg lief ze is een topper! Wij komen zeker terug.
Soumia E.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Wat heb ik genoten zeg!! Ontzettend lief personeel en dat heeft me drukke werkdag helemaal goed gemaakt !! Ik kom zeker vaker terug
Romy R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heel duur voor heel matig eten.

We hadden drie (grote) rollen, 4 stukjes zalm en 4 drankjes en waren ruim €80,- kwijt!!! Het was niet eens echt vers/ lekker en er zat een haar in mijn eten. Het restaurant was ook erg koud.

We komen niet meer terug. Zonde, want het was ooit top!
Annet M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Veruit de lekkerste sushi van heel Amsterdam! Superkleine gastvrouw. Neem ook altijd het moshi ijs toe
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een mooi ingericht restaurant met goede service en lekkere sushi, sashimi en teppanyaki. Prijzen liggen naar mijn mening iets aan de hoge kant voor de porties die je krijgt.
Sofie I.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De service was bijzonder slecht. Glazen werden over de gasten heen geschonken, borden op de tafel gestapeld en we werden absoluut niet gastvrij behandeld, zoals je mag verwachten in een wat duurder restaurant als dit. We hebben een behoorlijk bedrag moeten afrekenen voor een erbarmelijke amuse (gesneden wortel en komkommer met een sausje) en eten dat onder de maat was. In tijden niet zo'n slechte ervaring gehad met een avondje uit. Al met al een ontzettende teleurstelling.
sfkarman .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk en lekker eten en een prima sfeer, we werden ontvangen door een uitstekende gastvrouw !!
Het was niet goedkoop, maar wel naar verhouding prima.
Thelma O.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Was echt heerlijk. De ontvangst was hartelijk en er werd zeer goed op de gasten gelet. De vis was zo heerlijk en vers. Het was echt een dikke 10! We gaan zeker terug.
Caftan N.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten was voortreffelijk! De mais soep is zeer blijven hangen. Super toffe gastvrouw. We zijn zeer goed verzorgd. Ons zien ze zeker nog een keer terug.
Frans T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
smakelijke japanse gerechtjes bij het iens/AH menu
heerlijke sake
zeer vriendelijke bediening(eigenaresse?)
Inrichting wat kil met overigens mooie wand decoratie.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Super leuke eigenaresse! Heeeeeelijk gegeten!! Het is niet goedkoop maar wel prima prijs kwaliteit verhouding. Leuk gevarieerd menu via de ah actie. Absoluut een aanrader
Mariam M.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Wauw zelden zo'n goed restaurant meegemaakt. Super lekker gegeten en de gastvrijheid was top! Heel open en down to earth. Hier ga ik zeker vaker eten!!
Ivo S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gegeten met AH restaurantzegels, die we overigens niet hoefden in te leveren. Hadden een menu voor €60, tweede menu gratis.

Het eten was heerlijk. Verse sashimi, heerlijke sushi en vlees/vis met gebakken rijst en groente. Alleen de zeeduivel was ons wat te stug, maar dat schijnt normaal te zijn dus dat was misschien gewoon niet onze smaak.

De bediening is uitermate vriendelijk, maar soms wat 'kil' en onpersoonlijk. De sfeer in het restaurant kan ook beter. Het was niet druk en de muziek stond zacht waardoor we de gesprekken van onze buren woordelijk konden volgen.

Het aanbod voor toetjes (niet inbegrepen bij menu) was schaars, zeker voor deze prijsklasse mag je wat ons betreft wel meer keuzes hebben dan een bolletje ijs voor €3 ps.

Uiteindelijk dus met 2 personen heerlijk gegeten voor €85, maar we zouden hier niet zo snel nog eens heen gaan. Voor deze prijs, en zeker zonder kortingsactie, zijn er betere restaurants te vinden.
Nanda K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ik voelde mij speciaal bij Mangetsu. Er hing een leuke sfeer en er was leuk contact. Bij het afscheid werd zelfs onze hand geschud.
Het eten was heerlijk en zag er ook erg mooi uit.
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We kwamen als eerste binnen en dan voelt het wel een beetje stil, maar de gastvrouw ontving ons heel hartelijk en al snel kwamen er meer mensen binnen.
De sushi en sashimi waren overheerlijk en duidelijk met zorg bereid. De warme gerechten waren ook heel erg lekker. Wat altijd een goeie graadmeter is is de sake en die is hier erg lekker!
Kortom, zeker de moeite waard om nog een keer te eten.
MJ-DO V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het iens AH menu blijft onveranderd maar is erg lekker. De dame die bedient is geweldig en gezellig.
Enige nadeel is de prijs voor het menu.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Voortreffelijk gegeten bij Mangetsu. We kozen het Mangetsu (full moon) menu en dat was een uitstekend keuze, met vele heerlijke gerechten en daarbij eerst een paar lekkere kopjes warme saké en later Japanse groene thee die er ook uitstekend bij paste. De bediening was zeer goed, vlot maar niet té en uiterst vriendelijk.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zaterdag 3 december hier met 3 personen gegeten via AH actie.
1e couvert 57.50, tweede gratis en derde (onverwacht) voor 35,00, dus goeie korting terwijl dit niet 'nodig was' volgens de actievoorwaarden. Ook nog koffie/thee toe van het huis.
Zonder actieprijzen wel aan de prijs, maar met de actie goed te doen.

Eten was uitstekend. Zeer ruime porties van uitstekende kwaliteit.
Bediening uitstekend: vlot en vriendelijk. Special vermelding voor de gastvrouw: top!! Sfeer/ambiance goed.

Kan het iedereen aanbevelen!