Mangerie 't Vervolg

Kolperstraat 30 5211 KC Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Mangerie 't Vervolg

Zo eet je als een bourgondier

Zin om na het winkelen onbezorgd neer te ploffen? Laat je lekker verwennen bij 't Vervolg! Deze mangerie floreert in hun Frans bourgondische stijl. De chef-kok werkt uitsluitend met dagverse producten en bereidt met veel plezier en net zoveel kunde een hemels (verrassings)menu voor je.

Meer informatie over restaurant Mangerie 't Vervolg

Maandag vanaf 12:00
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 12:00

Elmer V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
3-gangen verrassingsmenu. Het voorgerecht had echt weinig smaak en niets bijzonders. Hoofdgerecht ok. Zaten wat kleine stukjes groenten bij. Nagerecht ok, maar niks bijzonders. Porties vrij klein. Als het hoofdgerecht neergezet wordt de vraag of ik nog iets wil drinken. Wil nog wel een glaasje wijn. Dat komt pas als ik mijn hoofdgerecht 3/4 op heb en na navraag. Op mijn navraag wordt een kleine discussie gestart. Dat hoort volgens mij niet. Echt slecht was het niet, maar bepaald niet onthoudenswaardig. Deze tent pretendeert nogal wat, maar is eigenlijk een eetcafé. Daar is niks mis mee, maar maak een keuze.
Hugootjoo .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima lunch voor twee personen genuttigd. Mooie combinatie van kreeftensoep, zalm crostini, garnalenkroket, pastrami sandwich en couscous. Alles heerlijk vers en mooi geserveerd. Heerlijk gegeten, mooie rosé.
De tafeltjes staan wel erg dicht tegen elkaar. Jammer dat de deur soms open bleef staan maar ja het personeel moet naar binnen en naar buiten. Een automatische schuifdeur zou erg op z'n plaats zijn.
Het restaurant en terras was geheel vol en dat is niet voor niets!
Abenaa .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Met mijn vriendin uit Amsterdam genoten we gisteren voor de 3e keer van een superlekker 3-gangenmenu. Natuurlijk zijn we begonnen met het sprankelend huisaperitief. Zowel de mooie witte Vioginier bij de 1e gang, als het glas rode wijn bij de lamsrump waren precies de goede begeleiders. Dessert afgesloten met een fris dessertje. Complimenten van ons voor de chef, maar zeker ook voor de vriendelijke, persoonlijke en deskundige bediening. Topavond gehad!! Tot de volgende keer.
Lin48 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Lekker gegeten, broodje met geitenkaas en honing walnoten aan te raden!
Alleen belachelijk dat als je in bezit bent van een cadeaukaart je te horen krijgt dat je deze niet bij de lunch kan verzilveren. Geen service vind ik dat.
Marievandijk .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Enige tijd geleden op een zaterdagochtend toevallig bij deze zaak uitgekomen, omdat we verkeerd waren gelopen. Hoewel de zaak nog niet geopend leek, mochten we op het terras plaatsnemen en kregen we heerlijke koffie met appeltaart. Vanwege de attente bediening ook de lunch daar gebruikt en zowel de salade perigord als t zuurdesembrood zijn echt lekker. Sinsdien komen we er vaker voor koffie of lunch. Maar afgelopen week hebben we het 3gangenverrassingsmenu geprobeerd: we kregen een gazpacho als amuse, gevolgd door een tartaar van zalm, maar vooral het hoofdgerecht van lam was echt heerlijk. De geserveerde
witte en rode huiswijn paste uitstekend bij het eten. Het dessert bestond uit diverse kleine zoete
hapjes. Kortom wij hebben lekker gegeten. De bediening was vriendelijk. De gerechten werden goed toegelicht. Ze weten wat ze serveren. Bovendien werd er tijd gemaakt voor een gezellig praatje. Kortom mijn complimenten!
Bedankt voor jullie recensie. We ontvangen jullie graag gauw weer als onze gasten.
Frederique-L .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Samen met mijn vriend enorm genoten van het eten en de gastvrijheid. Zeer persoonlijk en prettige bediening. Echt een aanrader! Kom graag nog eens terug!
Tonny D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Gisteren met 4 personen gegeten bij t Vervolg. Smaak eten was redelijk tot goed. Locatie prima. Maar de hoeveelheden "huilen met de pet op". Op de kaart staan hoofdgerechten, met aardappel garnituur, groenten en frites. De groenten zijn enkele stukjes paprika en wat gedroogde wortel??. Het aardappel garnituur is wat smeersel van puree. En vis lijkt wel een voorgerecht. Hebben aan de serveerster gemeld, dat dit wel erg kleine porties waren. Reactie: O ja en weg was ze. Dit is niet Bourgondisch!! Dan hebben we een Franse mousserende rode wijn als apperatief gedronken, voor 8 kleine glaasjes (75 cl ) betaalden we € 54,-. Te gek om los te lopen, hierop ook geen reactie. Al met al veel en veel te duur en zeker geen aanrader, wij gaan er niet meer heen.
Joostdejonge .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Erg lange wachttijden op een rustige dag. Slechte service, nieuwe drankjes worden niet aangeboden. Carpaccio flauw van smaak. Hoofdgerecht (gamba's) veel te gaar. Friet druipt van het vet...waardeloos
Celine V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Afgelopen vrijdag met mij. Dochters geluncht . 3 broodjes carpacio . Nog nooit van mij. Leven zo slecht broodje carpacio op . Heel klein broodje , 2 superdunne plakjes carpacio en een druppel saus . Eigenlijk alleen brood gegeten . De bodem was van zuurdesem en de top van Waldkorn . Er werd ook niet gevraagd of het gesmaakt had . Ik denk dat ze dat wel wisten . Toen ik er iets van zei Kreeg ik weinig aandacht . Dat wilde ik even kwijt !!!!
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Gisteren na het bezoek aan de Jeroen Boschtentoonstelling gedineerd in 't Vervolg. Een sfeervolle zaak met een zeer vriendelijke en attente bediening. Het eten was prima. Alle gerechten op de kaart konden als hoofd- of als voorgerecht worden besteld. Ons gezelschap heeft genoten ven de sukade en van de eendenborst. Vooraf een leuke amuse. Er werd een goed glas Viognier bij geschonken. Jammer dat er geen echte dessertkaart was. De keuze was erg beperkt, maar dat vonden wij het enige minpuntje. We komen graag nog een keer.
Suuz72 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Geluncht voordat we naar de Jeroen Bosch-tentoonstelling gingen. Er was net een grotere groep voor ons binnen gekomen, maar ondanks dat was de service perfect, vriendelijk en snel. Heerlijk gegeten.
Leen R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Na de Jeroen Bosch tentoonstelling hier bij toeval terecht gekomen. Toen we bijzondere gerechten op de kaart zagen staan, wisten we meteen: hier moeten we zijn! Gelukkig was er nog een tafel vrij op het entresol. Wij kozen voor zwezerik en sukade, en die waren voortreffelijk klaar gemaakt. De sukade was zeer lang gegaard en zo mals als een biefstuk. Wat de gerechten extra bijzonder maakten, waren de daarbij geserveerde 'vergeten' groenten: gefrituurde pastinaken en schorseneren.
Uniek was ook een rode mousserende Loire wijn uit de omgeving van Saumur als aperitief. Heel bijzonder. Wij dronken deze bij een door het restaurant aangeboden heerlijke amuse.
De bediening was persoonlijk en attent. De sfeer is gemoedelijk en rustig. Prima restaurant!
Arriezet .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Op een drukke zaterdag een plekje gevonden bij 't Vervolg, midden in de binnenstad.
Gezellig en knus ingericht, in meerdere verdiepingen.
Er is 1 toilet, op de bovenste verdieping, dit geeft wat wachttijd op drukke dagen.
De kaart is uitgebreid en geeft voldoende keuze, bij de lunch. Heerlijke broodjes voor een prima prijs! Voor diegenen die niet kunnen kiezen, is er een combi-bestelling mogelijk.
Broodjes zijn niet te groot, maar ook niet te klein.
De bediening was haastig en onaandachtig, dit zou wat spontaner mogen. Toen de rekening bij het betalen kwijt bleek bleef men proberen het systeem terug te halen, ondanks ons herhaaldelijk aanbod de bestelling opnieuw te noemen. Hierdoor onnodig lang moet wachten tot we konden betalen.
Voor de broodjes kom ik nog eens terug.
DorotheaW .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Vervelende ervaring gehad na bezoek aan dit restaurant met Group-On. Gereserveerd voor vijf gangen menu, maar niet vooraf aangegeven dat we vegetariërs zijn (we gaan zeer geregeld uit eten en doen dit nooit, en ervaren hiermee nooit problemen, een beetje keuken is flexibel). Hierdoor moesten we allebei 15 euro bijbetalen, waardoor we het volle pond betaalden voor de maaltijd. Eigenaar gaf aan dat het op de voucher stond dat we dit hadden moeten aangeven maar dit was niet het geval. Vegetariër zijn is geen allergie! De enige andere klanten die er waren (restaurant was verder leeg) hadden precies dezelfde ervaring maar dan met vis. Hadden ze ook moeten aangeven dat ze geen vis lusten en daarom moesten ook zij 15 euro pp bijbetalen. Zeer vervelend. Domper op de avond. Het eten was wel ok maar zeker niet bijzonder. Alleen het toetje was erg lekker. Hier komen we zeker nooit meer terug.
We doen niet eens mee met Groupon!

Reactie van proever:

Dat klopt, excuses, het was Social Deal. Maar deze ervaring was daar niet minder vervelend om!

anf 2e reactie van restaurant:

U doet mee met een DEAL, u krijgt 52% korting, verder staat daarin letterlijk: de chef laat in het menu schaal- en schelp dieren, vis en vlees voorbij komen. Het menu is vooraf bepaald, alleen met uitzonderingen die bij de reservering zijn doorgegeven kunnen we rekening houden.
Dan komt u zonder iets door te geven dood leuk zeggen dat u vegetarisch bent, inderdaad dat is geen allergie dat is een keuze die u dus had moeten doorgegeven. Dan hadden we daar heel graag rekening mee gehouden zonder dat we daar een meer prijs voor in rekening brengen. Gasten die de reguliere prijs betalen kunnen uiteraard zonder meer prijs aangeven dat ze vegetarisch zijn maar u komt met een kortingsmenu met 52% korting.
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
We kwamen met 2 personen langs dit restaurantje gelopen. Qua menu-kaart zou dit niet onze eerste keuze zijn, maar na een klein rondje doorgelopen te hebben kwamen we hier toch terug. We hebben ons laten verrassen met een 3-gangen menu. We hebben erg genoten van de gamba-amuse, het voorgerecht met coquilles en citrusvruchten salade, het hoofdgerecht van lam wortelpuree en gegrilde aardappel, de toevoeging van het schaaltje patat was wat ons betreft overbodig. Ook het dessert was erg lekker. De service was perfect, de gerechten volgden elkaar in een mooi tempo op en er werd zeer vriendelijk en regelmatig gevraagd of alles in orde was. Enige nadeel was dat we vlak bij de deur zaten, maar die ging op ons verzoek meteen dicht.
Kortom, een fijne gezellige avond met lekker eten
Emmeke R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Wij hebben ons laten verrassen met een vijfgangen amusemenu. En wij hebben genoten !! Vanaf de amuse; de coquille in polentajasje; het verrukkelijke kalsvlees en prachtig gegrild stukje tonijn met overheerlijke frisse groentetartaar; de scholfilet met limoensaus; de lamsfilet met groentenpuree en geroosterd aardappeltje. Ach, het was heerlijk. En ook het dessert was prima. Zeker de Napoleon-parfait. Goed adres. Kan het het zeker aanbevelen om hier meer dan 3 gangen te nuttigen...
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Zaterdag 30 mei na gewinkeld te hebben in onze geboortestad, bij toeval terecht gekomen bij Mangerie 't Vervolg.
We hebben ons aangenaam laten verrassen, gekozen voor het 3 gangen menu van € 27,50 ( prijs genoemd op de menukaart/placemat!)
3 gangen:
1e gang, er goed
2e gang, nog beter,
3e gang, allerbest!!!
Chapeau, ook de huiswijn was erg lekker, evenals de geadviseerde dessertwijn.
Super vriendelijke bediening.
Heb een klein minpuntje, zag bij thuiskomst op de rekening 3 glazen Chardonnay en 1 glas Sauvignon op de rekening.
Terwijl er maar 2 glazen Chardonnay zijn gedronken.
Dat zagen we helaas vandaag pas vandaag bij thuiskomst, onze eigen schuld natuurlijk, we hadden de rekening beter na moeten kijken.
Al met al een dopper op een lekker etentje, als er € 9,50 te veel wordt gerekend.
Beste Ettesil,
Bedankt voor uw recentie, ik ben blij dat jullie lekker hebben gegeten. Ik betreur het dat er 2 glazen foutief op jullie rekening zijn beland. En dat jullie daardoor teveel hebben betaald ik wil dat graag rechtzetten. (Als je meteen met de zaak contact had opgenomen was het al geregeld).
Ik hoop rechtstreeks van u te horen zodat ik de fout voor u kan hetstellen en de domper kan wegnemen. Mvrgr Nathalie Salameh

Reactie van proever:

Beste Nathalie,
We hadden natuurlijk zelf beter moeten opletten, en de rekening moeten controleren. Wij gaan regelmatig uit eten, en als we weer eens in Den Bosch zijn zullen we zeker nog eens langs komen. Want we hebben erg lekker gegeten en dat is zeker voor herhaling vatbaar.
Mvgr Ettesil
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Gisteren hier geweest. Het was niet zo druk, omdat het nogal regende. als het niet zo had geregend waren we ook niet naar binnen gegaan omdat de kaart me niet aansprak. Dan maar een verrassingsmenu. De placemats als menu vond ik overigens nogal armoedig. We zaten op een matige plek, direct achter de ingang; dat werd echter ook veroorzaakt doordat we een hond bij ons hadden (van mijn tafelpartner). De serveerster die onze bestelling opnam was nogal nerveus, noemde de amuse een aperitief en veel erger: noteerde een bestelling van 2x een driegangenmenu terwijl we 2x een 4gangenmenu hadden besteld. Omdat het niet zo druk was werd er vanaf vóór acht uur driftig opgeruimd, wij waren de laatste gasten om negen uur en voelden dat ook heel nadrukkelijk zo. Veel verbeterpunten dus ! Daar staat dan weer tegenover dat de vrouw die het serveren overnam wel een professional was. Aan de inrichting is niets mis, het eten is wel aardig: eerst een amuse van schaaldier met een krokant korstje, daarna een 1e gang van coquilles in een korstje met bloedsinaasappel, limoensaus, nog wat dingen. Lekker, wel dubbelop met de amuse en wat veel dingen op het bord. Hoofd rose gebraden lam met o.a. wortelschuim en stukje aardappel in de gril vanonder de grill. En bleke patatten met vettige mayo. Dat zou ik niet gedaan hebben. Daarna een kaasplankje met drie cremige kaasjes, wat gember en pruimencompote. Zou wat gevarieerder kunnen. Tenslotte een dessert met drie componenten.
Al met al: wel aardig eten. Zaak heeft veel potentie ! Maar het is wel de moeite waard eens een dagje te nemen om te focussen.
M M.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
De rode bubbel (huiswijn) was een leuke verrassing. Helaas combineerde de amuse van het huis (met gamba) er niet zo goed bij. Helaas weet ik de namen van de gerechten niet meer, en de kaart op de site is gewijzigd, dus ik doe het uit m'n hoofd: Het hoofdgerecht van m'n partner (zacht gegaard vlees) was heerlijk. Ik had een visgerecht (wangetjes), en verwachtte op basis van de omschrijving een zacht visje. Dit bleek een gefrituurde/gebakken vis te zijn. Ik heb de beschrijving nog eens nagelezen; had ik iets gemist? Maar nee, er stond toch echt niet dat het een veredelde kibbeling was. Het smaakte goed, maar helaas had ik niet zo'n trek in frituur. De salade van kousenband en mango was super. Verrassingsnagerecht was ook goed. Tot onze stomme verbazing was de witte chocolademousse verrukkelijk. We houden helemaal niet van witte chocola!
De bediening was attent, en de gastvrouw voorkomend.
Het restaurant kwam gezellig over. Alleen de menukaarten, die als placemats gebruikt werden ... dat gaf ons het gevoel dat we bij een hamburgertent zaten met onze dienblaadjes voor ons. Dat deed zo'n afbreuk aan de kwaliteit van het eten. Haal die maar weg.
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Als mijn vriendin en ik gaan shoppen in Den Bosch, gaan wij hier standaard naar toe. Het is er erg gezellig en lunchen is heerlijk! De wijn is erg lekker, het personeel is vriendelijk. Niets is teveel moeite. Nadat onze voeten zeer deden van het shoppen zijn we hier ook gaan dineren, ook dit was erg goed. Gastvrouw is zeer vriendelijk. Prijs/kwaliteit is goed. Wij komen snel weer terug!