Mangerie de Eethoek

- Lunch 12:00 - 16.00

Jouw recensie over het restaurant Mangerie de Eethoek

Maaten J.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
De kwaliteit van het eten was prima. Vanaf het begin was de bediening wat ongeïnteresseerd. Bij het serveren van het hoofdgerecht, dat door de kok zelf werd geserveerd (hetgeen leuk was), morste de kok jus op de witte broek van mijn partner. Het was jammer dat daarvoor geen excuus werd aangeboden. Vervolgens waaide een vol glas prosecco, servetten, etc van tafel waarvan wij dachten dat de 2e serveerster dit zag en niets mee werd gedaan. Aangegeven bij het afrekenen, glas is eraf gehaald, dat vonden wij wel weer een net gebaar. Al met al zijn we dus met een slecht gevoel weg gegaan.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We waren er niet voor het eerst en zeker niet voor het laatst... De zeetong was wederom voortreffelijk, de schnitzel heerlijk en de schnitzel XL ook ruim voldoende voor iemand met een stevige eetlust. Tel daarbij de gemoedelijke/huiselijke sfeer... Dan kan ik niet anders dan tot de slotsom komen: Dit restaurant is een AANRADER!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heerlijk gegeten kreeft is nergens zo lekker al bij de Mangerie de eethoek .De chocolade taart met witte chocolade vulling is ook een aanrader . Er wordt op hoog niveau gekookt.Kortom als je van je eten wilt genieten Mangerie de eethoek!
Joke N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Prima gegeten en aardige bediening. Echter dat er foie gras en paling op het menu staan, vind ik echt niet kunnen en om die reden zal ik er niet meer teruggaan.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Gisteren hier geweest. Zaak ligt wat afgelegen, daarom was het niet zo druk (stuk of 20 mensen) wat op zaterdag natuurlijk wel fijn is. Volgens mijn tafelgenoot is hij recent opgeknapt, interieur is dus netjes, wel wat oubollig. Bediening is snel en klantgericht, minpuntje harerzijds was dat ze mopperde dat sommige klanten de kaart niet lezen toen mijn tafelgenoot iets anders wilde dan op de kaart stond. We hadden het trio van kroketjes waar niks mis aan was, ik had daarna een uitstekende kalfslever met calvadossaus en gebakken appel. De gebakken aardappels waren erg lekker, duidelijk zelf gebakken. Kortom. Prima zaak, de nogal beperkte kaart maakt dat het wel een tijd zal duren voor ik er weer heen ga.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Één van onze favoriete restaurants. Je kan ze niet op een foutje betrappen. Goed en constant. Ouderwets gezellig, echt een avondje weg en wie wil dat niet. Eten top! Hier moet je echt eens proberen "Tong" in de roomboter gebakken.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Gezellig Rotterdams restaurant, waar de sfeer ongedwongen en gezellig is. De kwaliteit van het eten is constant en heel goed. Wij komen hier regelmatig en heel graag, ook als het geen terassen weer is....
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Het was rustig (op dinsdagavond), sommigen zouden het te rustig vinden, maar wij drieën vonden het uitstekend.
Na een lekker drankje kozen we meteen voor onze hoofdgerechten: Heilbot met kaas-/preisaus; gebakken zeetong en boerenschnitzel XXL... met frites, gebakken aardappeltjes, salade. Niets, maar dan ook echt helemaal niets op aan te merken.
Topkwaliteit voedsel en vakkundige, prettige bediening (aanwezig op afstand).
Nagerecht? Nee, geef maar een lekker kopje koffie...
Een aanrader... en dat op minder dan een kwartier loopafstand. Wij gaan hier zeker terugkomen.
DickV .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Vanavond hebben we : Sliptongen en de Kabeljouwmoot omwikkeld met spek gegeten. Als Toetje
Griesmeel met bosbessensaus. Iedereen raden we aan dit ook eens te eten.De sfeer was weer
gezellig .De prijs voor het genoten eten is zeer redelijk.Uit gebreide koffie als besluit maakte de avond geslaagd.Zeker tot ziens.
De lunchkaart nodigt ook uit tot een lunchbezoek.
Keshu H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Na lange tijd weer eens hier gegeten. Prima hoofdgerecht, heilbot gegratineerd met een kaassaus. Uitstekende bediening. Kortom, een gezellige avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar.
Aleid H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Gisteren een licht diner genomen. De wijn was verrukkelijk. De voorgerechten goed. De hamburger viel iets tegen. 4,50 voor een mandje met een paar witte stokbroodjes van slechte kwaliteit vind ik er veel. Het interieur is wat oubollig. Jammer dat het niet wat meer eigentijds is.
Zou Schiebroek goed kunnen gebruiken.
mariejanszen .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Onze poging om dit restaurant te 'ontdekken' als buurtrestaurant is helaas mislukt. Het eten is heel redelijk, maar ook heel karig: nauwelijks groenten en een klein bakje friet. De bediening is slordig: we bestelden extra friet en kregen in plaats daarvan een extra (half) glaasje wijn. De verhouding prijs / kwaliteit / hoeveelheid is niet goed: dit restaurant is te duur wat voor zij biedt.
DickV .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2014
Terug in Nederland na vijftien jaar, de Eethoek bezocht.Bij binnenkomst voelde het als thuiskomen.We hebben genoten van de Kabeljauw met asperge en de Sliptongen.Wat je ook moet eten is Appelkruimeltaart.Alle verwachtingen ,die we hadden,zijn uit gekomen.Wil je eens echt genieten van vlees of vis ga dan naar Herman en Anja van Giessen ,al bekent vanuit de tijd dat een popi restaurant in Rotterdam nog goed was.Wat we ook leuk vonden is de gedekte tafels met linnen.Over de bediening niets te klagen,in tegendeel heel gezellig en alert.
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
De prijs kwaliteit verhouding bij dit restaurant klopt niet. Het eten is eenvoudig, de prijs daarentegen niet. Een schnitzel voor 22,- is wat aan de forse kant. Geen probleem als de kwaliteit geweldig is, echter het is gewoon redelijk tot goed. Verder hangt er een ongedwongen sfeer. De bediening was deze avond redelijk . Jong personeel en wat onervaren maar wel correct. De gastvrouw iets te nadrukkelijk aanwezig. Echter dat kan ook de charme zijn. Kwalijk is dat toen we de 2e fles spa blauw kregen we dezelfde fles op tafel kregen. Daar kreeg ik een nare bijsmaak van.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Mooie zaak, leuke vlotte (scholieren-)bediening, zeker het terrasje is een aanrader. Volgens ons is het als buurtrestaurantje echt een hardloper. Op de mooie Adrianalaan zit het volgens mij al jaren. Verwacht geen haute cuisine of rare dingen maar de kwantiteit zit wel goed. Aan de tafel is het wel een beetje ons kent ons, maar dat heeft wel wat. Onverwacht is er toch een heel homarium. We vonden de prijsstelling wel wat hoog, maar goed je betaald denk ik ook voor de locatie. De mosselpan was goed en de saté was prima qua hoeveelheid. Als een van de enige restaurants in de omgeving, denk ik dat het na een dagje Plaswijckpark best een aanrader zal zijn.