Mangerie de Eethoek

Meer informatie over restaurant Mangerie de Eethoek

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Joke N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Prima gegeten en aardige bediening. Echter dat er foie gras en paling op het menu staan, vind ik echt niet kunnen en om die reden zal ik er niet meer teruggaan.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Gisteren hier geweest. Zaak ligt wat afgelegen, daarom was het niet zo druk (stuk of 20 mensen) wat op zaterdag natuurlijk wel fijn is. Volgens mijn tafelgenoot is hij recent opgeknapt, interieur is dus netjes, wel wat oubollig. Bediening is snel en klantgericht, minpuntje harerzijds was dat ze mopperde dat sommige klanten de kaart niet lezen toen mijn tafelgenoot iets anders wilde dan op de kaart stond. We hadden het trio van kroketjes waar niks mis aan was, ik had daarna een uitstekende kalfslever met calvadossaus en gebakken appel. De gebakken aardappels waren erg lekker, duidelijk zelf gebakken. Kortom. Prima zaak, de nogal beperkte kaart maakt dat het wel een tijd zal duren voor ik er weer heen ga.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Één van onze favoriete restaurants. Je kan ze niet op een foutje betrappen. Goed en constant. Ouderwets gezellig, echt een avondje weg en wie wil dat niet. Eten top! Hier moet je echt eens proberen "Tong" in de roomboter gebakken.
19Marijke .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Gezellig Rotterdams restaurant, waar de sfeer ongedwongen en gezellig is. De kwaliteit van het eten is constant en heel goed. Wij komen hier regelmatig en heel graag, ook als het geen terassen weer is....
KCF .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
in een woord geweldig, Vlotte en fijne bediening, groot terras en binnen een Rotterdams sfeertje.
Het eten is altijd vers en de menu's zijn geweldig.
Echt een aanrader voor groot en kleine beurs.

Super super AN en Herman
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Het was rustig (op dinsdagavond), sommigen zouden het te rustig vinden, maar wij drieën vonden het uitstekend.
Na een lekker drankje kozen we meteen voor onze hoofdgerechten: Heilbot met kaas-/preisaus; gebakken zeetong en boerenschnitzel XXL... met frites, gebakken aardappeltjes, salade. Niets, maar dan ook echt helemaal niets op aan te merken.
Topkwaliteit voedsel en vakkundige, prettige bediening (aanwezig op afstand).
Nagerecht? Nee, geef maar een lekker kopje koffie...
Een aanrader... en dat op minder dan een kwartier loopafstand. Wij gaan hier zeker terugkomen.
Rene-Ineke-Polak .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Reeds diverse keren gegeten en altijd helemaal top.
Nog nooit een tegenvaller gehad en alles is daar mogelijk.
Speciale wensen worden direct ingewilligd.
Zeer vriendelijke bediening en een uitstekende kok.
Al regelmatig live muziek meegemaakt..
Een regelrechte aanrader voor iedereen!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
We hadden hogere verwachtingen van dit restaurant waar we voor het eerst dineerde.
Het voorgerecht gegratineerde mosselen was veel te vet. Met 3 stukjes stobrood geserveerd!
Het extra stokbrood wat we bestelde moest € 4,50 kosten veel te hoog voor deze kwaliteit. Voor een glaasje sherry moest € 5,- worden neergelegd en werd aangeslagen als vodka??
De saté smaakte goed maar er was zo goed als geen garnering bij.
De sfeer van dit restaurant is erg ouderwets en vraagt om aanpassing en onderhoud. Nog geen kleedje op tafel alleen een papieren servet ( net een snackbar)
De griesmeel smaakte wel en het kokosijs ( kokoskoek was erg droog haal er dan maar een bij de echte bakker en voorzie hem van ijs ( dat voor € 9,50)
Bediening was te onervaren en proffesioneel
Er is nog veel te verbeteren in dit restaurant.
DickV .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Vanavond hebben we : Sliptongen en de Kabeljouwmoot omwikkeld met spek gegeten. Als Toetje
Griesmeel met bosbessensaus. Iedereen raden we aan dit ook eens te eten.De sfeer was weer
gezellig .De prijs voor het genoten eten is zeer redelijk.Uit gebreide koffie als besluit maakte de avond geslaagd.Zeker tot ziens.
De lunchkaart nodigt ook uit tot een lunchbezoek.
Viano .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Gisterenavond heerlijke gegeten, met een vooraf een trio van garnalen (soepje, kroket en garnalen cocktail). Hoofdgerecht mooie gebakken zeetong in de roomboter gebakken voor een acceptabele prijs. Gebakken aardappeltjes en groenten. Ook een leuke (Spannende) wijnkaart met Chileense wijnen. Live muziek aanwezig deze avond wat "de beleving" nog mooier maakte. Interieur warm en gezellig met leuke bar om even te borrelen voor je aan tafel gaat.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2015
Een heerlijk goedbelegd stokbroodje carpacio gegeten, ontvangen in een soort van huiskamergevoel wat erg prettig is, mooie zaak, schone toiletten en vriendelijke bediening en zomers een heerlijk terras waar je goed kunt vertoeven in de zon

Zeker een aanrader, ga ik gauw over doen maar dan lekker op het gezellige terras
Keshu .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Na lange tijd weer eens hier gegeten. Prima hoofdgerecht, heilbot gegratineerd met een kaassaus. Uitstekende bediening. Kortom, een gezellige avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar.
Aleid H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Gisteren een licht diner genomen. De wijn was verrukkelijk. De voorgerechten goed. De hamburger viel iets tegen. 4,50 voor een mandje met een paar witte stokbroodjes van slechte kwaliteit vind ik er veel. Het interieur is wat oubollig. Jammer dat het niet wat meer eigentijds is.
Zou Schiebroek goed kunnen gebruiken.
Mariejanszen .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Onze poging om dit restaurant te 'ontdekken' als buurtrestaurant is helaas mislukt. Het eten is heel redelijk, maar ook heel karig: nauwelijks groenten en een klein bakje friet. De bediening is slordig: we bestelden extra friet en kregen in plaats daarvan een extra (half) glaasje wijn. De verhouding prijs / kwaliteit / hoeveelheid is niet goed: dit restaurant is te duur wat voor zij biedt.
Sanderbeau .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Vanavond lekker gegeten bij Anja met een grote groep. Kan het restaurant prima aan. De mix van voorgerechten was heerlijk, met een kreeftensoepje, gamba, garnalencocktailtje, ibericoham met meloen, inktvis, haring, kroketje van asperge en nog wat meer heerlijkheden. Alle hoofdgerechten van de kaart kunnen bestellen, ook met zo'n groep. Mijn kalfsribeye was mooi mals en de gamba's met gebakken pittige rijst van de overbuurvrouw smaakte ook erg goed. Leuke huiswijn, zowel wit als rood uit Chili (sauvignon blanc en een blend van cabernet en carmenere).Gewoon Rotterdamse kwaliteit, gezellig en goed. Dat vind ik het geld meer dan waard.
DickV .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2014
Terug in Nederland na vijftien jaar, de Eethoek bezocht.Bij binnenkomst voelde het als thuiskomen.We hebben genoten van de Kabeljauw met asperge en de Sliptongen.Wat je ook moet eten is Appelkruimeltaart.Alle verwachtingen ,die we hadden,zijn uit gekomen.Wil je eens echt genieten van vlees of vis ga dan naar Herman en Anja van Giessen ,al bekent vanuit de tijd dat een popi restaurant in Rotterdam nog goed was.Wat we ook leuk vonden is de gedekte tafels met linnen.Over de bediening niets te klagen,in tegendeel heel gezellig en alert.
Echtjammer .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Geprobeerd, maar niet voor herhaling vatbaar: de fazant was droog en de smaak van zuurkool was door de overheersende vanille ver te zoeken. Verder vind ik het niet fijn om bijna een half uur te moeten wachten tussen voor- en hoofdgerecht.
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
De prijs kwaliteit verhouding bij dit restaurant klopt niet. Het eten is eenvoudig, de prijs daarentegen niet. Een schnitzel voor 22,- is wat aan de forse kant. Geen probleem als de kwaliteit geweldig is, echter het is gewoon redelijk tot goed. Verder hangt er een ongedwongen sfeer. De bediening was deze avond redelijk . Jong personeel en wat onervaren maar wel correct. De gastvrouw iets te nadrukkelijk aanwezig. Echter dat kan ook de charme zijn. Kwalijk is dat toen we de 2e fles spa blauw kregen we dezelfde fles op tafel kregen. Daar kreeg ik een nare bijsmaak van.
Simcha V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Mooie zaak, leuke vlotte (scholieren-)bediening, zeker het terrasje is een aanrader. Volgens ons is het als buurtrestaurantje echt een hardloper. Op de mooie Adrianalaan zit het volgens mij al jaren. Verwacht geen haute cuisine of rare dingen maar de kwantiteit zit wel goed. Aan de tafel is het wel een beetje ons kent ons, maar dat heeft wel wat. Onverwacht is er toch een heel homarium. We vonden de prijsstelling wel wat hoog, maar goed je betaald denk ik ook voor de locatie. De mosselpan was goed en de saté was prima qua hoeveelheid. Als een van de enige restaurants in de omgeving, denk ik dat het na een dagje Plaswijckpark best een aanrader zal zijn.
Restaurantweek .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Best goed gegeten : De tong was Super en redelijk van prijs . De daarbij geserveerde wijn was prima .Bediening was een beetje vinnig en niet echt vriendelijk. Jammer