Mandarin

Raadhuisstraat 2 2101 HG Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant Mandarin

De Chinese keuken op zijn best

In 1989 opende de familie Lau dit gastvrije restaurant. Je eet hier de lekkerste specialiteiten uit alle windstreken van China. Van mild tot vurig; voor elke smaak staat er wat heerlijks op het menu.

Meer informatie over restaurant Mandarin

9,1
9,1
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Allervriendelijkste medewerkers. Lekker gegeten tegen een zeer aangename prijs. Komen zeker terug, maar dan zonder de AH-actie.
Bep G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
gezellig met gezin uit eten geweest met de AH actie, 6 personen
zoals altijd vriendelijke ontvangst. Advies om diverse gerechten te nemen zodat we van alles wat konden proeven
voorgerechten kipsate vleespastei mini loempia's en 2 personen namen haaiveninnensoep en kippensoep
alles zeer smakelijk. Hoofdgerecht tipan met kip, tipan ossehaas, koe lu kai, pekingeend, babi pangang, tja siu
zag er allemaal heerlijk uit en zo smaakte het ook.En doordat we aan een ronde tafel zaten met draaischijf kon iedereen lekker van alles wat proeven. Ruim voldoende
nagerechten ijs met vruchten, ijs met gember en spanish koffie.
Gingen weer met een voldaan gevoel naar huis en kijken al weer uit naar de volgende keer
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Een heel gezellig restaurant met vriendelijk en vakbekwaamheid personeel en heel lekker eten ! Het beste Chinees restaurant hier uit de omgeving!
theoritavandam .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
hebben heerlijk gegeten zoals gewoonlijk alles is prima, het eten altijd lekker warm en ruim voldoende bediening ook erg gezellig komen gauw weer terug want er staan nog lekkere gerechten op de kaart
hansterol .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Voorbeeldige gastvrijheid bij ontvangst.
De keuken al eerder geproefd en bleek altijd schot in de roos.
Eén der betere Chinese keukens.!
De kaart biedt voldoende variatie bij zowel voor-als hoofdgerecht.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Het was weer geweldig eten was heerlijk en de bediening was vriendelijk.
We komen er al jaren en hét is altijd perfect
Wederom pangsit vooraf en een heerlijke tipan varkenshaas als hoofdgerecht en een lekker bakkie koffie als toetje
mariannejordens .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Het was een geslaagd avondje met vrienden,bediening zeer vriendelijk.eten heerlijk.kortom een aanbeveling..
Hoor zegt het voort..
Pat van der W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Een goed restaurant, waar zowel de afhaal service als de bediening in het restaurant uitstekend is.
Onze gasten hadden er nog nooit gegeten, maar zijn zeer tevreden naar huis gegaan. Dank!
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
het eten was zoals altijd voortreffelijk ende rest ook het is weer voor herhaling vatbaar het nagerechtwas uitstekend wij zullen gauw weer reserveren met andere kennissen tot gauw Hartelijke groeten van Unchalee en Hans
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Prima restaurant en perfecte bediening......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was heerlijk ik had pangsit als vooraf en tipan varkenshaas als hoofdgerecht en een lekker bakkie koffie als toetje
Alles was perfect
Vriendelijke bediening helemaal top
Jopie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
zeer goed
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Dit restaurant is n topper ! Komen daar al jaren !Geweldige gastheer en gastvrouw,hier kan menig restaurant lang niet aan tippen.
jserton .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Een goed restaurant waar je zelf je drie gangen uit mag kiezen wij hebben er zeer goed gegeten lekker rustig we gang er zeker terug als we hier wilzijn
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
prima restaurant, goed en lekker eten, goede en vriendelijke bediening.
Ralf S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De bediening is zeer gastvrij en het eten is heerlijk.
nelyvdzande .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, vind alleen de tafels wat dicht op elkaar staan. Maar bediening is prima, de bestelling kwam vlot en het eten was heerlijk.
RiessenseMug .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Leuk dat Mandarin Heemstede meedoet aan de AH restaurant actie. Dat trekt meer mensen. Wij waren toch al gegaan, maar het is een aantrekkelijke actie.
En dan wordt je verrast door een leuke keuzemogelijkheid uit voor-, hoofd- en nagerechten en het eten was lekker, echt lekker. Als je de afgelopen periode wat uitgekeken bent op de Chinese keuken dan is dit een uitstekende herontdekking. Mandarin doet met kwaliteit en vriendelijke bediening absoluut aan klantbinding.
Tot gauw.
Arjen D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk met vier personen gegeten bij dit restaurant met erg vriendelijk en attent personeel.
De eigenaar is altijd zeer behulpzaam en zorgt ervoor dat iedereen het naar z'n zin heeft.
Bij binnenkomst wordt je altijd door hem ontvangen en bij vertrek neemt hij van de bezoekers afscheid.
Een zeer klantvriendelijk restaurant waar we heerlijk gegeten hebben. Het beste chinees restaurant die ik ken. Wij hebben, zoals voorgaande keren, erg genoten en komen zeker weer terug!
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het is al jaren ons favoriete restaurant!. Het heerlijke eten, de vriendelijke bediening het is altijd top!
Een aanrader voor iedereen.