Mandarin

Raadhuisstraat 2 2101 HG Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant Mandarin

De Chinese keuken op zijn best

In 1989 opende de familie Lau dit gastvrije restaurant. Je eet hier de lekkerste specialiteiten uit alle windstreken van China. Van mild tot vurig; voor elke smaak staat er wat heerlijks op het menu.

Meer informatie over restaurant Mandarin

Maandag 16:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
inekekoomans .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prima restaurant, leuk ingericht, goede kwaliteit van het eten. Verder was alles in orde. Bediening was accoraat. Er wordt ook veel afgehaald, dus in de omgeving is dit ook bekend.
M.M. S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Vriendelijke bediening. Heerlijk eten. Een aanrader!
L.M.J. V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
F. V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
goede kwaliteit in prettige sfeer, conversatie met anderen in mijn gezelschap goed mogelijk zonder geluidshinder van naburige tafels.
esther.van.oostenbrugge .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten en goede vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Dit lijkt me voldoende voor de recensie, maar nu moet ik 120 tekens typen wat ik een beetje overdreven vind maar waar ik nu wel aan kom waarschijnlijk.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Wij eten hier regelmatig, met en zonder AH aktie. Jack is een vriendelijke attente man met een super geheugen die je een warm welkom gevoel geeft. Ook deze keer weer heerlijk gegeten, de Tipan ossehaas en de Omelet waren heerlijk! Wij blijven met veel plezier komen.
karelledeboer .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het was die avond erg druk, Moederdag, en daardoor duurde het allemaal wat langer dan normaal. Veel jong personeel, dat nog wel het een en ander moet leren. Maar al met al een geslaagde avond.
Coby H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Het is een groot en goed restaurant .
Het personeel in vriendelijken de wachttijden zijn gemiddeld.
Het eten is goed verzorgt en er is genoeg .
Poties zijn goed zodat er geen eten wordt verspilt.
Nieske V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en hebben in rustige sfeer gegeten. Het smaakte prima. Dank voor het presentje voor onze 89-jarige tante.
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Als van ouds, komen er graag
Adrianu .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Naast dat we geweldig lekker gegeten hebben,vind ik de uitermate vriendelijke gastvrije houding van dit restaurant een xtra vermelding met dikke pluim waard!
Had een aantal weken geleden geboekt voor de AH aktie en per ongeluk zelf weer afgeboekt.Er was eigenlijk geen plek vanavond,maar alle moeite werd gedaan dit voor ons te herstellen,inclusief het eerst gevraagde plekje/tafeltje
Een uitgebreide kaart met wat mij betreft alle lekkere dingen van de gewone kaart.Speciaal wil ik hun verrukkelijke voorgerecht een soort mozzarella beignet met geschaafde amandelen noemen,heel bijzonder!Ook de garnalen van de plaat met verse groenen waren om je vingers bij af te likken!Tot slot een prima Irish koffie met lekkere slagroom.Wij hebben genoten,Chapeau en wij komen ook zonder AH bon graag terug!
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Donderdag jl. heerlijk gegeten met onze AH bon bij dit top restaurant. Uitvoerige keuze uit voor- hoofd en nagerechten. Prima kwaliteit en de bediening was (weer) uitstekend. Jack en zijn brigade weet hoe hij de gasten moet verwennen. Alert en vriendelijk. Dank jullie wel voor een heerlijk avondje uit.
troos.haarlem .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Uitstekend restaurant waar we met AH/Iens bon wederom prima hebben gegeten. De speciale menukaart had veel keuze voor de prijs van slechts een maal € 25,- en onze voorgerechten bestonden uit een heerlijke tomatensoep, gevolgd door o.a. een prima Pekingeend met uiteraard voor mij als enige weer frietjes met mayo, in plaats van de Chinese bijgerechten. Afgesloten met Gemberijs met slagroom en Dame Blanche en dit alles afgeblust met Koffie en Capuchino. Een echte aanrader met zeer vriendelijke eigenaren en personeel.
Jolanda L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waren prima, de bediening was vlot en vriendelijk, in het restaurant heerst een gezellige rustige sfeer, een plek om naar terug te keren!
PjenHa .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We werden goed ontvangen, kregen een fijne tafel waar we rustig met elkaar konden praten. Voorgerecht soep (tomaten, haaievinnen, kip) hetgeen iedereen heerlijk vond. Als hoofdgerecht Peking eend, Canton chicken en babi pangang, eveneens goed van smaak. De sausen zouden iets verfijnder kunnen. Chinese maaltijden zijn vaak aan de volumineuze kant, dus besloten we met een Irish koffie, die overheerlijk was. Kortom heel goed gegeten voor een redelijke prijs in een gezellige, rustige ambiance. Opmerking : we hadden voor 2 personen gereserveerd, de eigenaar was zo flexibel om op het laatste moment 2 extra personen te laten genieten van de AH restaurant actie. Hulde !
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Mandarin is een restaurant met een Kantons keuken waar je hartelijk wordt ontvangen en je direct op je gemak voelt. De eigenaar, Jack Lau, voert overal een (kort) persoonlijk gesprekje, zonder dat dit opdringerig is. De toon is informeel, maar niet familiair. Voor wat betreft de genoten gerechten waren wij aangewezen op de AH-actie kaart. Op deze kaart vindt je echter ook de topgerechten van dit restaurant zoals de Ti-Pan gerechten (ijzeren plaat - verser kan het niet) en de Pekingeend. Wij (2 personen) hebben ons beperkt tot de Ti-Pan gerechten die werkelijk perfect zijn. Zeker met Ti-Pan biefstuk met pikante saus. Mandarin heeft reeds veel prima recensies gehad, ook van de vakpers, maar dat zelf een menuutje van €25,- voor twee personen dezelfde kwaliteit heeft is toch bijzonder.
Tiny W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heb al verschillende keren hier gegeten dit bevalt goed komen dus steeds weer terug.Dit geld zowel voor de binnenkomst vriendelijk personeel,het eten en de rust tijdens 't eten.
le.nijssen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
het was geweldig, dit is een eerste klas chinees restaurant.Dit krijgt zeker van ons een vervolg,we hebben heerlijk gegeten.
Gerrit O.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, aardig bedienend personeel, goede adviezen voor de maaltijden. Lekkere voorafjes, een heel smakelijke hoofdmaaltijd en een gezellig toetje. Niet voor niets een geheel gevuld restaurant, een echte aanrader.