Mandarin

Raadhuisstraat 2 2101 HG Heemstede Nederland Kaart

Over restaurant Mandarin

De Chinese keuken op zijn best

In 1989 opende de familie Lau dit gastvrije restaurant. Je eet hier de lekkerste specialiteiten uit alle windstreken van China. Van mild tot vurig; voor elke smaak staat er wat heerlijks op het menu.

Meer informatie over restaurant Mandarin

NormaE .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Bep G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wezen eten met de AH actie en zoals we gewend zijn vriendelijke ontvangst en bediening.
Kaart AH menu ruim voldoende
Onze keuze dit keer de haaienvinnensoep en kippensoep, tipan ossenhaas en tipan garnalen,
en Irish koffie en ijs met vruchten toe
voor de tipan moesten we totaal € 3,00 bij betalen, maar zeker de moeite waard
Komen dan ook graag in januari weer met ons hele gezin terug om weer te genieten van een heerlijk diner
Lindaleuk .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ons papa werd 80 en met de A,heijn actie konden we met alle kids en klein kids voordelig en gezellig eten. Vorig jaar ook gedaan met mijn verjaardag en was heel goed bevallen. Vriendelijke mensen en behulpzaam en natuurlijk lekkere gerechten :)
Lindaleuk .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ook met de AH actie geweest en verrassend veel keuze in het menu sommige met een kleine bij betaling maar de prijzen waren zeer vriendelijk net als het personeel. Vorig jaar ook mee gedaan en komend jaar zeker weer!
Dr. Buvani K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
De Mandarin is een prima zaak. Goede sfeer, rustig, verzorgd ingericht, goede gastvrouw en gastheren, heerlijk eten, niet overdadig, kortom: hier kom je gewoon terug als je met je partner Oosters wil eten. Wij waren hier met een AH Restaurantkaart. Er was meer dan voldoende keus.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima, wij hebben verschillende gerechten gehad, die stuk voor stuk goed waren. Ook koffie e.d. waren erg lekker. Nu weer lijnen. ???? Aan te bevelen!
Marius E.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Prettige rustige ambiance, zeer vriendelijke bediening, gerechten heel lekker, niet te grote porties. Kortom: een aanrader!
PjenHa .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
De ontvangst was prima, we kregen een ruime tafel toegewezen. De drankjes werden vlot geserveerd en de bestelling konden we snel daarna plaatsen. Jammer dat de springrolls iets te doorbakken waren, de tipan was verder goed. Een extra biertje werd ook weer vlot gebracht. Kortom, goed gegeten en een prima bediening !
Ronald_Roos .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima restaurant, heerlijk gegeten en uitstekende bediening, enig minpuntje is dat je kleding naar etenslucht ruikt. Wij komen hier zeker terug.
Juliohedeo .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Een fantastisch restaurant met een goede service, uitstekend eten en gezellige omgeving. Wij waren met de AH diner actie en dat is ons zeer goed bevallen komen hier zeker nog eens terug.
Adrianaoomen .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
fantastisch gegeten goede bediening en vriendelijk je had de tijd om lekker rustig te eten met alles erop en eraan gewoon top zeker een aanrader om daar te gaan eten
Meinsters .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Zoals altijd, attente ontvangst, prima bediening en natuurlijk heerlijk gegeten. Ook met afhalen zijn wij te werden met kwaliteit en afhandeling.
Jacobien.vrieze .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We kregen een 3 gangen menu. Voorgerechten bestonden uit vleespasteitjes en vegetarische loempiaatjes. Omdat we van pittig houden aten we als hoofdgerecht kip szechuan en tipian reepjes ossenhaas (extra pittig). Beiden zeer goed. Bami en mihoen erbij waren ook lekker. Nagerecht stemgember met ijs en slagroom is altijd prima. Samengevat: wij komen hier terug, ook vanwege de sfeer.
Carolav .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heel lekker en gezellig gegeten met z'n 7-en.
(Wat leuk dat er een ronde tafel voor ons klaarstond)
Dank je wel en tot een volgende keer weer.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wij zijn er al verschillende keren geweest en het is er nog steeds heerlijk om erte eten en debediening is er ook nog tof complimenten hartelijke groeten van Fam Eland
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Prima. Aardige ontvangst. Eten is goed. Koffie erg lekker.Niets op aan te merken. Wij hebben met veel plezier bij Mandarin gegeten.
Tini B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
We hebben met ons gezin voor de 2e keer in korte tijd bij Manderin gegeten en zijn wederom erg positief. De uitermate vriendelijke bediening en goede sfeer maakt uit eten gaan een echt uitje. Dat de inrichting misschien wat minder modern is maakt niet uit. Heerlijke stoelen, mooie rustige muziek en de oosterse sfeer maken dat toch goed.
De gerechten waren mooi opgemaakt en de wachttijd was kort. Ik zou dit zeker aanraden om te gaan eten.
A.bijl251 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Wat een verrassing! Prettige ontvangst. Uitgebreide AH-kaart. Wij hebben heerlijk gegeten. Prima kwaliteit en een schappelijke prijs van
€ 25,--.