Mandarin

Raadhuisstraat 2 2101 HG Heemstede Nederland Kaart

Over het restaurant Mandarin

De Chinese keuken op zijn best

In 1989 opende de familie Lau dit gastvrije restaurant. Je eet hier de lekkerste specialiteiten uit alle windstreken van China. Van mild tot vurig; voor elke smaak staat er wat heerlijks op het menu.

Meer informatie over restaurant Mandarin

Maandag 16:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Nieske V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en hebben in rustige sfeer gegeten. Het smaakte prima. Dank voor het presentje voor onze 89-jarige tante.
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Als van ouds, komen er graag
Adrianu .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Naast dat we geweldig lekker gegeten hebben,vind ik de uitermate vriendelijke gastvrije houding van dit restaurant een xtra vermelding met dikke pluim waard!
Had een aantal weken geleden geboekt voor de AH aktie en per ongeluk zelf weer afgeboekt.Er was eigenlijk geen plek vanavond,maar alle moeite werd gedaan dit voor ons te herstellen,inclusief het eerst gevraagde plekje/tafeltje
Een uitgebreide kaart met wat mij betreft alle lekkere dingen van de gewone kaart.Speciaal wil ik hun verrukkelijke voorgerecht een soort mozzarella beignet met geschaafde amandelen noemen,heel bijzonder!Ook de garnalen van de plaat met verse groenen waren om je vingers bij af te likken!Tot slot een prima Irish koffie met lekkere slagroom.Wij hebben genoten,Chapeau en wij komen ook zonder AH bon graag terug!
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Donderdag jl. heerlijk gegeten met onze AH bon bij dit top restaurant. Uitvoerige keuze uit voor- hoofd en nagerechten. Prima kwaliteit en de bediening was (weer) uitstekend. Jack en zijn brigade weet hoe hij de gasten moet verwennen. Alert en vriendelijk. Dank jullie wel voor een heerlijk avondje uit.
troos.haarlem .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Uitstekend restaurant waar we met AH/Iens bon wederom prima hebben gegeten. De speciale menukaart had veel keuze voor de prijs van slechts een maal € 25,- en onze voorgerechten bestonden uit een heerlijke tomatensoep, gevolgd door o.a. een prima Pekingeend met uiteraard voor mij als enige weer frietjes met mayo, in plaats van de Chinese bijgerechten. Afgesloten met Gemberijs met slagroom en Dame Blanche en dit alles afgeblust met Koffie en Capuchino. Een echte aanrader met zeer vriendelijke eigenaren en personeel.
Jolanda L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waren prima, de bediening was vlot en vriendelijk, in het restaurant heerst een gezellige rustige sfeer, een plek om naar terug te keren!
PjenHa .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We werden goed ontvangen, kregen een fijne tafel waar we rustig met elkaar konden praten. Voorgerecht soep (tomaten, haaievinnen, kip) hetgeen iedereen heerlijk vond. Als hoofdgerecht Peking eend, Canton chicken en babi pangang, eveneens goed van smaak. De sausen zouden iets verfijnder kunnen. Chinese maaltijden zijn vaak aan de volumineuze kant, dus besloten we met een Irish koffie, die overheerlijk was. Kortom heel goed gegeten voor een redelijke prijs in een gezellige, rustige ambiance. Opmerking : we hadden voor 2 personen gereserveerd, de eigenaar was zo flexibel om op het laatste moment 2 extra personen te laten genieten van de AH restaurant actie. Hulde !
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Mandarin is een restaurant met een Kantons keuken waar je hartelijk wordt ontvangen en je direct op je gemak voelt. De eigenaar, Jack Lau, voert overal een (kort) persoonlijk gesprekje, zonder dat dit opdringerig is. De toon is informeel, maar niet familiair. Voor wat betreft de genoten gerechten waren wij aangewezen op de AH-actie kaart. Op deze kaart vindt je echter ook de topgerechten van dit restaurant zoals de Ti-Pan gerechten (ijzeren plaat - verser kan het niet) en de Pekingeend. Wij (2 personen) hebben ons beperkt tot de Ti-Pan gerechten die werkelijk perfect zijn. Zeker met Ti-Pan biefstuk met pikante saus. Mandarin heeft reeds veel prima recensies gehad, ook van de vakpers, maar dat zelf een menuutje van €25,- voor twee personen dezelfde kwaliteit heeft is toch bijzonder.
Tiny W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heb al verschillende keren hier gegeten dit bevalt goed komen dus steeds weer terug.Dit geld zowel voor de binnenkomst vriendelijk personeel,het eten en de rust tijdens 't eten.
le.nijssen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
het was geweldig, dit is een eerste klas chinees restaurant.Dit krijgt zeker van ons een vervolg,we hebben heerlijk gegeten.
Gerrit O.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, aardig bedienend personeel, goede adviezen voor de maaltijden. Lekkere voorafjes, een heel smakelijke hoofdmaaltijd en een gezellig toetje. Niet voor niets een geheel gevuld restaurant, een echte aanrader.
f.zwaneveld3 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
heerlijk gegeten was erg lekker , goede porcies en erg gezellig en de sfeer was oke , verder goede service en niet opdringerig en in alle rust kunnen eten.
troos.haarlem .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Geboekt via AH/IENS. Mooie tafel gekregen en voorzien van uitgebreide kaart met veel keuzes uit het drie gangen menu. Vooraf de heerlijke soepjes genuttigd, verfijnd en niet te veel. Als hoofdgerecht kipfilet met bijgerechten voor mijn vrouw en voor mij als niet zo Chinees-minded de voortreffelijke Pekingeend met frites/mayo, wat met een glimlach werd opgediend. (Ik was natuurlijk weer de enige met frites). De nagerechten waren perfect. Afgesloten met koffie. Kortom een uitstekend diner met prima bediening. Eind van de maand gaan we weer.
Manon P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Dit is de slechtste chinees waar ik ooit gegeten heb.
Ik was hier met mijn moeder met de AH kaart
We hadden vegetarische loempia s vooraf, te doorgebkken en bijna geen vulling dus at je bijna alleen maar een harde korst.
Ik had de tipan ossehaas als hoofdgerecht en mijn moeder had de tipan garnalen, dit was redelijk, alleen mijn ossehaas leek wel gekookt en was als elastiek.
We hadden een Dame Blance als dessert, die was heel erg slecht, je verwacht roomijs maar we kregen geen room maar citroenijs met lawaai slagroom (zo een die uit een spuitbus komt van de supermarkt die binnen een paar min waterig op je bord ligt )
Ik wilde geen fooi egven omdat we het slecht vonden, ik gaf de ober een briefje van 50, we moesten 47,10 betalen, ik heb tien min op mijn wisselgeld gewacht en zag da de ober alweer klanten aan het bedienen was, toen heb ik er om moeten vregen, schandalig vind ik dit!
Jan-met-aanhang .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Na de vriendelijke ontvangst kregen we de AH-restaurant actie kaart. Als voorgerecht de gebonden chinese tomatensoep, die heerlijk smaakte, ook de mini loempia's waren goed van smaak en niet vet. Als hoofdgerecht de tipan ossehaas met op verzoek een afwijkende zwarte bonen saus en één maal de babi pangang mager spek. Alles was prima op smaak en ruim voldoende. Als nagerecht één maal Irish coffee en drie Dame Blanche die zoals het hoort met de warme chocolade apart werd geserveerd. Bediening niet opdringerig maar wel attent. Conclusie: helemaal top.
Raph S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Met smaak gegeten. Voor een prikkie dankzij de AH restaurantactie. Kom graag nog eens terug. Tafelgenoot was af en toe een beetje een beproeving. Zal dus volgende keer met iemand ander worden. Dank Mandarin, AH en IENS.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Goed en gezellig restaurant goed van eten en drinken rustige en goede bediening er vriendelijk.
Gaan er zeker nog eens naar toe.
NormaE .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Voor de 3e keer hier gegeten en wederom erg lekker. Vriendelijke bediening, geen lange wachttijd op voor- hoofd en nagerecht en de drankjes. Een aanrader te gaan eten!
Bep G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wezen eten met de AH actie en zoals we gewend zijn vriendelijke ontvangst en bediening.
Kaart AH menu ruim voldoende
Onze keuze dit keer de haaienvinnensoep en kippensoep, tipan ossenhaas en tipan garnalen,
en Irish koffie en ijs met vruchten toe
voor de tipan moesten we totaal € 3,00 bij betalen, maar zeker de moeite waard
Komen dan ook graag in januari weer met ons hele gezin terug om weer te genieten van een heerlijk diner