Mandarin

Rembrandtlaan 100 5461 GH Veghel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mandarin

Mythio .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Het eten bij Mandarin is erg goed. Samen met mijn Chinese vriendin gaan we hier regelmatig eten op avonden dat we zelf geen zin of tijd hebben om te koken. Er is een grote verscheidenheid aan gerechten, al zit het verschil hem vaak in 1 enkel ingredient. Als je echter zoekt naar de combinatie die je zelf het lekkerst vindt wordt je niet teleurgesteld.

De service is prima. Wel lopen er vooral jonge meiden in de bediening, die vaak ervaring missen. Dit merk je in de kleine dingetjes (foute drankjes, niet echt meedenken, etc.). De eigenaars werken er zelf echter ook en maken met hun enthousiasme veel goed.

Het decor is matig. Het komt een beetje goedkoop en overdreven aziatisch over. Alsof er net teveel moeite is gedaan om het er aziatisch uit te laten zien. Het is echter niet storend.

Conclusie; zeker de moeite waar om hier een keer te gaan eten!
RayZ .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Omdat de aziatische restaurants in Uden al een tijdje niet meer bevielen maar eens (2 personen) naar Mandarin in Veghel gegaan. Wat een verademing. Prima eten, goede prijs/kwaliteistverhouding, in een rustige en aangename ambiance, met een prettige vriendelijke bediening. Wij gaan zeker terugkomen.
Enige minpuntje dat ik kan bedenken zijn de wel erg kleine bier- en frisdrankglazen.
Mardinik .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Met vier personen, op aanraden van een van hen gegeten bij Mandarin. Een grote verrassing. Zo'n goed Aziatisch restaurant in een niet zo groot dorp. Het concept is zowel all a carte als wel een grill buffet. Wij hebben genoten van het grillbuffet. Alles vers gemaakt, een lust voor het oog. De kok die achter de grillplaat stond had echt liefde voor een stukje vlees en vis. Nam de tijd voor het grillen en tijdens het wachten kon je plaatsnemen op stoeltjes voor de grillplaat. Het buffet was zo keurig netjes. Regelmatig werd alles gecontroleerd en oneffenheden wat gemorst was weg gepoetst. Hygiëne ten top. Kortom een restaurant om naar terug te gaan!