Mandarin

Rijksweg Noord 42 6162 AK Geleen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mandarin

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 15:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lindaveldman1975 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Leuk avond gehad! Eten was snel klaar en ruim voldoende. personeel was zeer vriendelijk en beleefd! We hadden diverse gerechten die allemaal goed opsmaak waren op een enkeling na. Al om al zeker de moeite waard maar verwacht niet al te veel! Het was bij ons niet zo druk, maar heb gehoord dat als het er druk is het nog al eens anders kan uitpakken...
Jersama .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Vandaag hier gegeten met 4 personen.
Hoewel we hier altijd komen als we Chinees gaan eten, moet ik gewoon vermelden dat het eten van super kwaliteit is. Echt kwaliteit, mooie garnering, en altijd genoeg.
Chinese vuurplaat met ossenhaas is echt een topper.
Bediening uiterst vriendelijk en professioneel, hier ben je echt nog koning klant.
Altijd een hartelijke ontvangst van eigenaar als we hier komen.
Hangt een zeer gemoedelijke sfeer in restaurant, en ook al is het hier druk, je voelt je altijd gemakkelijk vanwege de grote ruimte hier.
MarJoy .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2015
Paar weken terug heerlijk gegeten met 6 personen. Ontzettend vriendelijke, professionele en nette bediening. Dit is echt te waarderen. Het eten is hier altijd voortreffelijk! Wat wij vaker doen is niet iets van de kaart bestellen, maar laten we ons verassen door de chef.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Op kerstavond zijn wij met 12 personen gaan eten bij de Mandarijn in Geleen.
Na een uur aanwezig te zijn werd ons gevraagd of wij wat wilden drinken.
Na anderhalf uur werden de gerechten voorgezet.
Ons viel verder op dat alle tafels bezet waren, met te weinig (ondeskundig) personeel.
Het eten was niet het nivo van wat wij gewend waren van dit restaurant.
Hier komen wij nooit meer, zonde van het geld

Sino K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Met 14 man, wel een teleurstelling...
Resto was vol, maar veel te weinig (en deels welwillend maar niet erg ervaren) personeel : gevolg eerst een halfuur wachten zonder enige aandacht, toen pas eerste drankje. Besteld en na anderhalf uur na binnenkomst pas eten. Chinees menu genomen (toegegeven het was niet duur voor 22pp) maar...veel te weinig ( we zijn ook niet echt heel grote eters). Werd alleen na een tijdje gevraagd of we nog wat extra nasi of bami wilden..... Kwaliteit menu bedroevend met alleen de bekende Hollandse top 3 of 4... Verder zit er hier iets in het beslag voor de gefrituurde gerechten wat extreem bitter is ( ik denk het rijsmiddel). Positief- het bier, de frikandel en friet in het kindermenunIjn prima.... En de wijn Dito.
Heb dit bij afrekenen aan het management laten weten ( tot drie maal toe) maar er werd verder niets mee gedaan. Jammer.... Decor- is ok groot, ruim, schoon, maar wel erg veel licht voor een feestelijke avond...
Topper01 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Omdat wij in het verleden al vaker te gast waren en het totale plaatje klopte zijn wij er nogmaals gaan eten, interieur had zich in 6 jaar niet veranderd en het voelde als thuis komen (figuurlijk).
Bediening was net als voorgaande keren vriendelijk, maar het eten, nou hoe zeg ik nu dit vriendelijk, had zich wel degelijk veranderd en niet positief, de bestelde lychee wijn was ook al niet je van dat, kortom een paar ingredienten voor een mislukte avond waren aanwezig.
Met het grote aanbod van chinese restaurants mag je je als restauranthouder zo`n fouten niet permitteren. Ik weet dat je het niet iedereen naar hun zin kunt maken maar proberen mag je het altijd, dus ook gasten die niet de deur platlopen. kortom: ik wil niet zeggen dat U er niet kunt gaan eten, maar houd er rekening mee dat het ook minder kan zijn, en met de hedendaagse prijzen zijn zulke kleinigheden erg belangrijk.
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Overheerlijk gegeten voor een nette prijs in dit restaurant. Zelfs mijn echtgenoot die niet dol is op Chinees heeft hier heerlijk gegeten en was erg tevreden over het eten. Hij vond het heerlijk!! Alles was kersvers en mooi opgemaakt. Kraakhelder tafellinnen. Dat gaf een luxe uitstraling. De bediening was ongelooflijk vriendelijk en ongedwongen. Er hing een gezellige, huiselijke sfeer, iets dat ik vaak mis in Chinese restaurants. De grote ruimte was opgedeeld in meerdere delen, waardoor de tafeltjes voor twee personen wat gescheiden waren van de grotere en daardoor onherroepelijk wat luidruchtigere tafels met meer mensen, waardoor we lekker rustig en ontspannen zaten te eten. Erg goed gedaan. Mooie entree met vissen en schildpadden, parkeergelegenheid voor de deur. Hier gaan wij zeker regelmatig terugkomen.
Christien J.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Het is al weer een tijdje geleden dat ik er ben gaan eten maar gisteren tot de ontdekking gekomen dat ik het vaker moet doen. Als je bij hun vraagt maak maar eens iets anders en laat ze zelf een menu samenstellen dan krijg je iets geweldig. Heleboel verschillende gerechten en allemaal even lekker. De bediening is zeer attent vooral de eigenaar en zoon. Een aanrader.
J85 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Al 25 jaar kom ik hier, van kinds af aan al. Conclusie, dit is een luxer en beter Chinees restaurant dan alle anderen wat ik hier in Nederland ken. En deze onzinnige reactie hier onder dat mensen met kinderen worden afgeraden is zeer onjuist, ik was zelf pas 6 jaar toen ik hier kwam, en er zijn geen leukere mensen voor kinderen dan in dit restaurant. Sommige ouders dragen totaal geen verantwoordelijkheid naar hun kinderen. Over het eten: In 1 woord: Delicious!! Aanrader is de varkensvlees met zwarte saus en sesamzaadjes, en de ossehaas in oestersaus.. Ook pak ik geregeld de Indische rijsttafel die eveneens overheerlijk is.. Bediening hier is echt vriendelijk, en eigenaar: Ja een vriendelijker persoon bestaat voor mij niet, deze is zo vriendelijk en correct, hier blijf je gewoon terug komen.
Christien J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
In de klacht die hier onder staat herkennen wij helemaal niet. Hele gastvrije mensen en heel aardig voor kinderen. Ik heb natuurlijk ook verantwoording voor de kinderen dat ze zich een beetje gedragen. Het eten is overheerlijk prijs kwaliteit is geweldig. Een echte aanrader. Christien.