Mandarin

Dorpsstraat 117 2421 AX Nieuwkoop Nederland Kaart

Over het restaurant Mandarin

Chinese tradities die je raken

Wil je de culinaire tradities van China echt ontdekken, dan kom je naar restaurant Mandarin. De familie Man presenteert je hier het beste uit alle Chinese provincies. Zo ontdek je hier opnieuw verfijnde eendgerechten en smakelijk lamsvlees. Of geniet de hele avond lang van dim sum, unieke Aziatische specialiteiten geserveerd als Chinese tapas. Met de bijpassende wijnen smelten alle smaken samen tot een nieuwe Chinese culinaire ervaring. Dat raakt je!

Meer informatie over restaurant Mandarin

Vanuit Alphen a/d Rijn of Uithoorn lijnbus 147

Maandag 16:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen
Inez L.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Op zondag 5 maart 2017 was het voor ons de eerste keer dat wij in Nieuwkoop bij de Mandarin gingen eten. We hebben al van meerdere mensen gehoord dat dit een goede chinees was wat het eten betrof maar alles overtrof onze verwachting, de ontvangst was goed, rustige zit hoekjes om te eten en we hebben voortreffelijk met 5 personen het dim sum gerecht gegeten. Een ambiance waar we zeker nog vaker terug komen. Fam Lelijveld
Adri B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Gisteren heerlijk wezen eten bij de Mandarin met onze Kleindochter die daar ook regelmatig helpt, onze keus was eensgezind Dum Sim is het geworden omdat het echt het proberen waard was volgens deskundig advies, nou we hebben er geen spijt van gehad het was grandioos, ik zou het het liefst met een 10 beoordelen maar dat wil ik de directie niet aan doen want dan hebben ze geen ruimte meer voor verbetering en uit ervaring weet ik dat ze dat maar al te graag willen dus ons oordeel is een 9.8 en we zullen dan ook zeker nog een keer gaan proeven van al dat lekkers, hopelijk is het dan wat beter weer want dat was bar slecht met regen en heel veel wind zodat we ons aan alle kanten vast moesten houden om niet in de ringsloot te belanden.
Ronnie D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
WoW wat een heerlijk eten Janny wat heb je ons verwend super lekker gegeten we komen zeker terug de sfeer is fantastisch
joopenzo .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Wat een heerlijk restaurant is dit, altijd top om hier te zijn,dit is uit eten gaan zoals je uit eten wilt, gezellige bediening, heerlijk chinees eten fantastische wijnen, en in deze zaak loopt de gastvrouw die weet hoe je je gasten moet verwennen... fijn om hier te eten.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een pareltje in het waterrijke Nieuwkoopse plassengebied. Een restaurant met een traditionele en toch ook moderne uitstraling. Goede sfeer sfeer, zeer plezierige service aan tafel. Zeer goed eten, zoals beloofd in de aanbevelingen! Oirientaals en met vleugje world kitchen. We komen zker weer terug na deze eerste kennismaking
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De bediening was erg aardig. Maar tegelijkertijd moest je lang wachten op alles.

Het eten zelf was lekker en ruim voldoende!
hans G.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Dim Sum. Een aanrader als je verschillende gerechten wilt uitproberen. Goede uitleg bij de gerechtjes. Ga zo door!
arnoudvanraak .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima eten. vriendelijke bediening. eenvoudige inrichting met name entree. Driegangen menu was in balans en met name hoofdgerecht was heerlijk.
gdehaas .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima. Als diverse keren eerder 'n constant goed niveau en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
De bijgerechten als de rijst, bami kunnen wat warmer.
Bert C.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Prima restaurant, prettige bediening en erg lekker gegeten. Volop parkeergelegenheid in de nabije omgeving. Het is een restaurant om terug te keren.
jmstorre1 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De service is uitstekend. Mijn ossenhaas was wat taaier dan ik gewend was maar toen ik het later aangaf kon ik direct een nieuwe schotel krijgen. Maar dat vond ik niet nodig want de schotel bestond ook gedeeltelijk uit malse stukjes en die waren heerlijk. Aan het eind van de maaltijd werd ons koffie/thee aangeboden van het restaurant. Heel aardig, prima service!
Hanneke
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Alles prima verzorgd. Heerlijk gegeten; voor herhaling vatbaar.
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
De bediening was vriendelijk. Het eten was lekker, Helaas wel wat standaard en niet alle smaken vonden we echt lekker.
esther_eberwijn .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Lekker gegeten, vriendelijke mensen, mooi interieur.
Het AH menu was smakelijk.
Leuke avond gehad, wij waren nog nooit in Nieuwkoop geweest, is een mooi en pittoresk dorp.
pkentrop123 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk smaakvol eten.Goede bediening en ook zeer vriendelijk..Alles keurig netjes.Een aanrader voor iedereen om te gaan eten.
Hartelijk dank voor deze mooie recensie en hoge cijfers!
Hier doen we het voor! Graag tot ziens in ons restaurant!

henkenmaryvdveen .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Ik kan niet zeggen welk gerecht het lekkerst was. We waren met 5 personen en mevrouw stelde ons voor, dat ze een mix zou maken van alle te bestellen hoofdgerechten. Dat was zeer geslaagd.M
Hermien B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Met vrienden heerlijk gegeten bij de Mandarin in ons eigen dorp. We kregen een tafel in de serre. Lekker licht en ruim.
Het voorafje pangsit, loempiaatje met ossehaas en flensje gevuld was zeer smakelijk.
We hebben alle hoofdgerechten gehad, de dames hadden de ossenhaas en die is zeker aan te bevelen, lekker pittig en ruime portie. De kippendijen en het gegrilde varkensvlees ging er ook goed in bij de mannen. Rijst, mihoen en bami smaakte ook allemaal prima. We namen koffie toe ipv een toetje en daar kan dan als het een derde gang van het menu betreft wel wat meer bij geserveerd worden dan alleen een chocolaatje. De prijs van het menu vonden wij aan de hoge kant met €39,50, vergeleken bij andere restaurants die aan deze actie meedoen. De bediening was aardig en de gastvrouw Janny hield de boel goed in de gaten. Wij kregen ook een "gratis" fles water bij onze fles wijn. Ik vind eigenlijk dat water altijd gratis moet zijn als mensen wijn drinken. Er zaten veel mensen van de AH zegels te eten en gaf dat een gezellige sfeer in het restaurant. Kortom heerlijk gegeten en lekker bijgekletst met onze vrienden
rhonselaar .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Mandarin is een strak, modern ingericht restaurant met een aanbouw alwaar wij hebben gezeten. Dit is echt geen gezellige omgeving met zeer donker getinte ramen, donker meubilair en geen gezellige verlichting. In niets doet het denken aan een Chinees Fusion restaurant. Het lekkerste gerecht was Tsa Chiu maar eea werd zeer minimalistisch opgediend met twee vleesgerechten en alleen nasi en bami daarbij. Geen sausjes, sambal, ketjap e.d. Ondanks ons voordeel-menu vonden wij het hoog geprijsd want zonder dit voordeel had deze maaltijd ons bij elkaar 80 euro gekost. De smaak van het vlees was overigens uitstekend. Het dorp Nieuwkoop is echt leuk en historisch en om daar heen te gaan is zonder meer aan te raden.
Jammer dat ons interieur niet bij uw smaak past.
Alsnog bedankt voor de mooie 8 voor de service.
De reden dat wij geen standaard sausjes bij ons gerecht serveren is omdat wij geloven in
de smaaksamenstelling van onze gerechten. Echter behoort het wel tot de mogelijkheden de ketjap en sambal sausjes erbij uit te serveren. Fijn om te horen dat de Lat Tsa Siu wel naar wens was.

vianenamerongen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het eten bij de mandarin is zeer goed en we hebben met onze vrienden ook genoten een groot min punt vinden wij dat je voor een fles water 6.50 euro betaald we hebben bij veel restaurants in de omgeving gegeten maar dit sloeg alles je kunt bij al de restaurants die meedoen met de actie gewoon een karaf water bestellen dit vonden wij een groot min punt
Goedendag,
Bedankt voor de mooie cijfers en uw feedback.
Ik zal de prijs van de fles BRU mineraal water even onder loep nemen en herzien.
Wist u dat u bij ons wel gewoon kraanwater kunt bestellen per glas? Deze is dan gewoon gratis.

Reactie van proever:

We waarderen u reactie zeer en het water zal ons als klant zeker niet weerhouden ons nogmaals lekker te komen eten met vriendelijke groet Wim van Amerongen
Mie001psw .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
De hierboven genoemde criteria geven duidelijk aan waarom het goed toeven en eten is bij de Mandarin. Prima omgeving, attent gastheerschap en goede advisering over zeer smakelijke gerechten.
Hartelijk dank voor de mooie cijfers!
Tot ziens in de Mandarin.

Hartelijke groet,