Mandarin

Dorpsstraat 117 2421 AX Nieuwkoop Nederland Kaart

Over het restaurant Mandarin

Chinese tradities die je raken

Wil je de culinaire tradities van China echt ontdekken, dan kom je naar restaurant Mandarin. De familie Man presenteert je hier het beste uit alle Chinese provincies. Zo ontdek je hier opnieuw verfijnde eendgerechten en smakelijk lamsvlees. Of geniet de hele avond lang van dim sum, unieke Aziatische specialiteiten geserveerd als Chinese tapas. Met de bijpassende wijnen smelten alle smaken samen tot een nieuwe Chinese culinaire ervaring. Dat raakt je!

Meer informatie over restaurant Mandarin

Vanuit Alphen a/d Rijn of Uithoorn lijnbus 147

Maandag 16:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Mandarin

gkranenburg K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
een heel goed resterand prima eten vriedelijk personeel
G. V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Goed eten voor betaalbare prijs
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Goed ete
Josina D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Voor de 2e keer hier gegeten. Evenals de vorige keer smaakvolle gerechten. Bediening heel attent. We komen beslist nog eens terug!
Cor J.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Nog niet lang geleden voor het eerst bezocht, sindsdien mijn favoriete restaurant, bijna niets is onmogelijk. Het is als thuiskomen, bediening, de gerechten, het is perfect. Eerste klas, gastvrij, alle wensen van de gasten worden niet alleen serieus genomen maar er wordt ook voor zover mogelijk rekening mee gehouden. Unieke ervaring, misschien tegenstrijdig maar bij ieder bezoek verbaas ik mij over de service.
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Beste Yvette,
Bedankt voor de mooie cijfers!
Hartelijke groet,

Janny
NIels A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Erg lekker gegeten en erg vriendelijk personeel.
Hartelijk dank voor deze prachtige recensie!
Fijn om te horen dat het naar wens is geweest
en tot gauw in de Mandarin!

Met vriendelijke groet,

R van U.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We komen hier zeker nog weer terug.
Goed om te horen!
U bent van harte welkom!
en ook dan zullen we weer ons uiterste best doen u alles naar wens te maken.

Tot gauw!

Hartelijke groet,

Janny

Dimitri W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Prachtige sfeervolle lokatie en zeer vriendelijke bediening, veel beter dan bij een typisch Chinees restaurant. Eten was prima en de kok was bereid van het menu af te wijken om tegemoet te komen aan speciale dieet wensen (ben vegetarier).
Bedankt voor de mooie recensie en excuses voor de verlate reply.
De reden dat de gehele tafel voor het DimSum menu moest kiezen is omdat het anders logistiek
voor ons (en vooral voor mijn keuken personeel) niet haalbaar is om al onze gasten goed te bedienen, ook de verrassings Dim Sum is ervoor om te zorgen dat jullie heerlijk zorgeloos kunnen genieten van onze mooie gerechtjes. Hiermee kunnen we kwaliteit en service waarborgen. Heel fijn om te horen dat het voor jullie naar wens is geweest! Hartelijke groet,
regroenendijk G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lekkerrr!!
Cornu H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We waren met vier personen uit resp. Benthuizen en Zoetermeer gekomen vanwege onze uitstekende ervaringen enkele jaren geleden. Ook nu stelde Mandarin niet teleur! Wat een fantastisch restaurant wat een vriendelijke bediening en wat een voortreffelijke Dim-Sum gerechten. Per ronde kon je 5 hapjes bestellen maar wij deden er drie, anders hadden we al snel vol gezeten. Vis, vlees, vergetarisch. Alles was even lekker. Traditionele gerechten als Foe-jong Hai en Babi Pangang waren er ook maar toch was de smaak daarvan nét even iets beter dan in een doorsnee Chinees restaurant. Voldaan en vast besloten hier vaker te komen verlieten we na drie uur dit uitstekende restaurant.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Smaakvol, heerlijk eten en prettige bediening. Voor herhaling vatbaar
Trudy G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Altijd lekker. Zeer goede keuken
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Waren hier met 10 personen als vriendengroep. Goede bediening die slechts een paar malen een steekje liet vallen, steekjes die soepel werden opgelost. Waarom we slechts als gehele groep voor het dim-sum diner konden kiezen, en niet slechts 6 van ons, werd ons niet duidelijk, ook nu bleek dat andere tafeltjes met wisselend aantal gasten wel dim-sum diner konden kiezen. De hoofdgerechten werden door allen zeer goed van kwaliteit gevonden tegen de prijs die schappelijk is te noemen), en niet volgens de standaard-chinees smaken. Prettig dat de wat overbodige airconditioning uitgezet werd op ons verzoek.
P.S. Wat is het goede doel van een glas kraanwater dat 1 Euro bleek te kosten ?
Ans G.
goede service
Zeer zeker een aanrader.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten, in een rustige gezellige sfeer,waarbij je alle ruimte om je heen hebt en niet op alkaar gepakt zit.TOP!!!!
De tafel van Linda J.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Heel lekker gegeten met verrassende combinaties en goed op smaak. Vriendelijk personeel en fijne ambiance. We waren met een groep van 8 personen met elk zijn voorkeuren. De keuken pastte er een perfecte mouw aan. Wij hadden gekozen voor het verrassende Dum Sum menu, de gerechtjes werden in een rustig tempo geserveerd.
Peter J.
Heel goed eten. Alles klopt. Het is meer dan een chinees restaurant met alle respect voor andere.
Prijzen zijn wel pittig dus advies aan de eigenaren let daar op.
Dianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
We wilden eens een keer wat anders dan de gebruikelijke chinees, en kwamen door de goede recensies bij de Mandarin terecht. En daar hebben we zeker geen spijt van! De gerechten waren heerlijk van smaak, echt van een hoog niveau en de schaaltjes gingen dan ook helemaal leeg. De inrichting is heerlijk rustig en de bediening vriendelijk en vlekkeloos, kortom echt genieten. We komen hier dan ook zeker nog een keer terug, dit restaurant is een ritje van 10 km meer dan waard!
Dianne V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017