Mandarin

Dorpsstraat 117 2421 AX Nieuwkoop Nederland Kaart

Over het restaurant Mandarin

Chinese tradities die je raken

Wil je de culinaire tradities van China echt ontdekken, dan kom je naar restaurant Mandarin. De familie Man presenteert je hier het beste uit alle Chinese provincies. Zo ontdek je hier opnieuw verfijnde eendgerechten en smakelijk lamsvlees. Of geniet de hele avond lang van dim sum, unieke Aziatische specialiteiten geserveerd als Chinese tapas. Met de bijpassende wijnen smelten alle smaken samen tot een nieuwe Chinese culinaire ervaring. Dat raakt je!

Meer informatie over restaurant Mandarin

Vanuit Alphen a/d Rijn of Uithoorn lijnbus 147

Maandag 16:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Mandarin

Cornu H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We waren met vier personen uit resp. Benthuizen en Zoetermeer gekomen vanwege onze uitstekende ervaringen enkele jaren geleden. Ook nu stelde Mandarin niet teleur! Wat een fantastisch restaurant wat een vriendelijke bediening en wat een voortreffelijke Dim-Sum gerechten. Per ronde kon je 5 hapjes bestellen maar wij deden er drie, anders hadden we al snel vol gezeten. Vis, vlees, vergetarisch. Alles was even lekker. Traditionele gerechten als Foe-jong Hai en Babi Pangang waren er ook maar toch was de smaak daarvan nét even iets beter dan in een doorsnee Chinees restaurant. Voldaan en vast besloten hier vaker te komen verlieten we na drie uur dit uitstekende restaurant.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Smaakvol, heerlijk eten en prettige bediening. Voor herhaling vatbaar
Trudy G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Altijd lekker. Zeer goede keuken
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Waren hier met 10 personen als vriendengroep. Goede bediening die slechts een paar malen een steekje liet vallen, steekjes die soepel werden opgelost. Waarom we slechts als gehele groep voor het dim-sum diner konden kiezen, en niet slechts 6 van ons, werd ons niet duidelijk, ook nu bleek dat andere tafeltjes met wisselend aantal gasten wel dim-sum diner konden kiezen. De hoofdgerechten werden door allen zeer goed van kwaliteit gevonden tegen de prijs die schappelijk is te noemen), en niet volgens de standaard-chinees smaken. Prettig dat de wat overbodige airconditioning uitgezet werd op ons verzoek.
P.S. Wat is het goede doel van een glas kraanwater dat 1 Euro bleek te kosten ?
Ans G.
goede service
Zeer zeker een aanrader.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten, in een rustige gezellige sfeer,waarbij je alle ruimte om je heen hebt en niet op alkaar gepakt zit.TOP!!!!
De tafel van Linda J.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Heel lekker gegeten met verrassende combinaties en goed op smaak. Vriendelijk personeel en fijne ambiance. We waren met een groep van 8 personen met elk zijn voorkeuren. De keuken pastte er een perfecte mouw aan. Wij hadden gekozen voor het verrassende Dum Sum menu, de gerechtjes werden in een rustig tempo geserveerd.
Peter J.
Heel goed eten. Alles klopt. Het is meer dan een chinees restaurant met alle respect voor andere.
Prijzen zijn wel pittig dus advies aan de eigenaren let daar op.
Dianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
We wilden eens een keer wat anders dan de gebruikelijke chinees, en kwamen door de goede recensies bij de Mandarin terecht. En daar hebben we zeker geen spijt van! De gerechten waren heerlijk van smaak, echt van een hoog niveau en de schaaltjes gingen dan ook helemaal leeg. De inrichting is heerlijk rustig en de bediening vriendelijk en vlekkeloos, kortom echt genieten. We komen hier dan ook zeker nog een keer terug, dit restaurant is een ritje van 10 km meer dan waard!
Dianne V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
J.F. B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
HOST VAN ONZE AVOND - EIGENARESSE WAS FANTASTISCH. WIJ VONDEN DE BEDIENING VAN DE JONGERE MEISJES, NIET ECHT OVERTUIGEND, INTRODUCTIE VAN GERECHTEN ONVERSTAANBAAR EN BIJVOORBEELD HET WIJNSCHENKEN WAS GEBREKKIG. GEEN REDEN OM NIET MEER TE KOMEN TROUWENS, HEERLIJKE AVOND MET FANTASTISCH ETEN, MAAR ALS JE HET ONS TOCH VRAAGT :-)
Greet T.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gegeten echt een aanrader!
Loes N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Via mail gereserveerd, kon gelijk terecht, hebben heerlijk gegeten, was een hele geslaagde avond, voor herhaling vatbaar
Inez L.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Op zondag 5 maart 2017 was het voor ons de eerste keer dat wij in Nieuwkoop bij de Mandarin gingen eten. We hebben al van meerdere mensen gehoord dat dit een goede chinees was wat het eten betrof maar alles overtrof onze verwachting, de ontvangst was goed, rustige zit hoekjes om te eten en we hebben voortreffelijk met 5 personen het dim sum gerecht gegeten. Een ambiance waar we zeker nog vaker terug komen. Fam Lelijveld
Adri B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Gisteren heerlijk wezen eten bij de Mandarin met onze Kleindochter die daar ook regelmatig helpt, onze keus was eensgezind Dum Sim is het geworden omdat het echt het proberen waard was volgens deskundig advies, nou we hebben er geen spijt van gehad het was grandioos, ik zou het het liefst met een 10 beoordelen maar dat wil ik de directie niet aan doen want dan hebben ze geen ruimte meer voor verbetering en uit ervaring weet ik dat ze dat maar al te graag willen dus ons oordeel is een 9.8 en we zullen dan ook zeker nog een keer gaan proeven van al dat lekkers, hopelijk is het dan wat beter weer want dat was bar slecht met regen en heel veel wind zodat we ons aan alle kanten vast moesten houden om niet in de ringsloot te belanden.
Ronnie D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
WoW wat een heerlijk eten Janny wat heb je ons verwend super lekker gegeten we komen zeker terug de sfeer is fantastisch
joopenzo .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Wat een heerlijk restaurant is dit, altijd top om hier te zijn,dit is uit eten gaan zoals je uit eten wilt, gezellige bediening, heerlijk chinees eten fantastische wijnen, en in deze zaak loopt de gastvrouw die weet hoe je je gasten moet verwennen... fijn om hier te eten.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een pareltje in het waterrijke Nieuwkoopse plassengebied. Een restaurant met een traditionele en toch ook moderne uitstraling. Goede sfeer sfeer, zeer plezierige service aan tafel. Zeer goed eten, zoals beloofd in de aanbevelingen! Oirientaals en met vleugje world kitchen. We komen zker weer terug na deze eerste kennismaking
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De bediening was erg aardig. Maar tegelijkertijd moest je lang wachten op alles.

Het eten zelf was lekker en ruim voldoende!
hans G.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Dim Sum. Een aanrader als je verschillende gerechten wilt uitproberen. Goede uitleg bij de gerechtjes. Ga zo door!