Mandarin Palace

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Voordelig
Liesbeth W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
O la la, dit is absoluut niet je standaard buurtchinees. Verrukkelijk gegeten, verrassende kaart. Smaakvolle inrichting, geweldige service. Zo vaak langsgelopen, was ik er maar eens eerder naar binnen gelopen.....
Randy F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Hier met 4 man voor het driegangen verrassingsmenu gekozen. Het voorgerecht was absoluut apart en smakelijk. Hoofdgerecht eend in een smakelijke jus met twee kommetjes rijst en fried noodles, zeker smakelijk. Oké we hebben het over fusion en we zijn absoluut geen grote eters maar dit was voor mij inderdaad een verrassing, Het nagerecht was een aantal kleine hoopjes van alles en daar moesten we het mee doen. Als buurtrestaurant een aanrader. Wonende op een steenworp afstand van Chinatown was het achteraf niet de moeite om hiervoor om te rijden. Talloze restaurants die absoluut verrassender zijn en zeker zo smakelijk en voordeliger.
R. M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We weten soms nauwelijks keus te maken uit alle heerlijks dat hier wordt voorgeschoteld. Onze Belgische gasten die maar met moeite waren over te halen "bij een Chinees" te eten "omdat je daar altijd koeloekdinges krijgt", vielen de ogen uit het hoofd, en leuker nog, ze hebben gesmuld. Een hand voor de eigenaar na afloop en ook een compliment voor ons. De man at saté van ossenhaas "nog nooit zo lekker gegeten", de vrouw zeebaars "wat een heerlijke verrassing" en zo ging dat door. Zelf denken wij dat Mandarin Palace het meest onderschatte Aziatische restaurant van Nederland is. Hier hoort een michelinster aan de gevel, op z'n minst een bib gourmand.
M.E. I.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Samen met vrienden hier gaan eten. Het stond al een tijd in de planning, maar nu een feit. Het eten was erg goed. Orientaals met een busion-achtige benadering. De hapjes ware exquis van smaak, met verrassende combinaties, zoals de schotel van coquille met oester. De wijnkaart was prima. We hebben hier uitstekend gegeten voor een prima prijs-kwaliteit verhouding. Voor herhaling vatbaar.
Nvt N.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Wat ons betreft het beste Chinese restaurant in Den Haag. De inrichting is heel sfeervol, anders dan je bij een Oosters restaurant verwacht. De service is super, heel vriendelijk, goed adviezen. Ook de wijnen zijn erg goed, passend bij de gerechten als je dat wilt. Het wisselende verrassingsmenu is inderdaad altijd een verrassing, maar ook a la carte eten is een feest. Totaal andere gerechten dan bij de ouderwetse Chinees. Wij nemen graag diverse gerechten om samen te delen. Echt een topper!
Friendsz .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Hier onlangs heerlijk gegeten. Restaurant ziet er mooi en verzorgd uit (ook de wc's!).
Helaas wel parkeergeld betalen, maar daar kan het restaurant natuurlijk niets aan doen.

De nasi (fried rice) en bami waren niet anders dan in vergelijking met met andere Chinese restaurants.Het dessert daarentegen (gefrituurd ijs) vond ik bijzonder verrassend en lekker.

Ik vond het verder jammer dat er erg weinig keus was wat betreft kip gerechten, want ik ben niet zo dol op andere vleessoorten. Dit is voor mij een aanleiding om hier niet op korte termijn terug te keren. Dat vindt ik zelf ook jammer.

Viviennesms .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Gezellige, verfijnde locatie met zeer vriendelijke, professionele maar totaal niet opdringerige bediening en subliem eten. Een keus van de lekkerste gerechten is moeilijk, maar de gerechten met eend en softshellcrab waren echt heel bijzonder, wat ook gold voor de wijn. Ook de desserts waren heerlijk. Al jaren van plan hier te gaan eten, nu eindelijk ook gedaan en we gaan zeker terug!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Het verrassings menu was verrassend lekker soms verschenen twee gerechten van de kaart op 1 bord. Dessert was overheerlijk cocosijs op aoppeltjes met mint. Geweldig gegeten voor een bescheiden prijs
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Al 18 jaar mijn favoriete restaurant. NIETS op aan te merken!
Jason heeft voor ons een geweldig verrassingsmenu samengesteld; gevulde garnalen, oesters, pasteitjes, rib-eye, ossehaas vergezeld met heerlijke bami.
Zou vandaag wel weer willen gaan. AANRADER!
Pauline Z.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Mandarin Palace is naar mijn mening het beste Chinese restaurant van Den Haag en omgeving. Hier wordt op hoog niveau en met passie gekookt. De prijs kwaliteitverhouding is optimaal. De service is heel vriendelijk en persoonlijk. Er is een verrassingsmenu en een heerlijke Dim Sum selectie waarvan de chef (een vrouw) ze zelf ontwerpt en vers maakt. A la Carte zijn er kleine gerechten te bestellen die tussen voor- en hoofdgerecht in vallen.....leuk om er dus veel te bestellen en alles te delen met je tafelgenoot. De kruiden proef je nog uren na het eten na in je mond. Sensationeel verfijnde smaken, verse ingrediënten, veel groente.
De wijnkaart is door de eigenaar zelf zorgvuldig samengesteld, omdat hij een groot wijnkenner is en veel weet over Wijn Spijs in de Chinese keuken.

Mark T.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Aziatisch eten op topniveau. We kunnen niets anders zeggen. Een uitgebreide Dim Sum kaart, een mooie menu- kaart met alleen maar halve porties, je kan hierdoor goed variëren. Vooraf wan tan soep en kantonese pangsit. En ja: elk Chinees restaurant serveert dit. Maar deze pangsit is verrukkelijk, vol met vlees in een lekker krokant jasje. Ronde 2 bestond uit een salade met krokant gebakken eendenfilet (aanrader!) en een paksoi-gerecht. Ronde 3 voor ons krokant spek en gevulde rib-eye rolletjes. En, wij zijn ruime eters, ook nog een ronde 4: saté van ossenhaas en ossenhaas in zwarte pepersaus (aanrader!). De huiswijnen zijn prima, maar ook de fles Baron de Ley Reserva die wij bij de vleesgerechten bestelden was uitstekend. Combineer dit alles met de uitermate vriendelijk bediening, dan zijn alle ingrediënten voor een mooie avond compleet.
R. M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Min of meer bij toeval bij Mandarine Palace terechtgekomen. Het was zaterdagavond en vol bezet. Doordat er een echtpaar afrekende, was in een oogwenk de tafel geschoond en opnieuw opgedekt. Wij zijn geen grote eters, zeiden we tegen onze goedlachse, jonge gastvrouw. Op haar aanraden deelden wij een salade met eend, de oesters in zwartebonensaus en een halve pekingeend. De mihoen die wij er op eigen gezag bij bestelden bleek uitstekend maar qua volume eigenlijk niet nodig. Het eten was voortreffelijk en, zoals door haar voorspeld, voor ons ruim voldoende. Met drie Chinese biertjes erbij, waren we € 47,50 kwijt. Ongelooflijk! Zulk mooi eten, in zo'n aangename omgeving en zo'n goede service: hier komen we vaker! En we zijn niet de enige, want, zo te merken, waren er veel vaste gasten. Gelijk hebben ze.
Furmenator .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Onlangs weer voortreffelijk gegeten bij dit fijne restaurant. De dim sum is goed gekruid, niet vet en is telkens al weer op voordat je het door hebt. Een goed teken. Het black pepper gerecht is zeker mijn favoriete gerecht, hoewel de kippendijen, gehakt met aubergine, gevulde garnalen en zeevruchten ook zeker aan te raden zijn. Dit tezamen met een vriendelijke en professionele bediening en een sfeervol decor heeft ons wederom aan een fijne avond geholpen. Dank u wel!
Tessab .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Soort fusion Chinees rest. Ben niet gek op de Chinese standaard keuken. Maar deze Chinees is top! Lastig kiezen uit al dat lekkers dus ik raad aan er met meerdere personen te gaan eten en er een soort 'tapas' avond van te maken. Goede service en vriendelijk personeel. De naam Mandarin Palace vond ik ooit verraderlijk, klonk voor mij een beetje 'fout' maar het is juist een fijne plek, sfeer en een zorgvuldige menukaart!
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het eten is hier heerlijk! Vers gemaakte dim sum, gevuld met garnalen en koriander, krokante sojavelletjes, verse Pekingeend en krokant spek, alles is fantastisch en heerlijk. De service is ook heel erg goed en zeer professioneel. En dit voor een hele mooie prijs. Een echte aanrader!
Richard G.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Weer superlekker gegeten bij dit intieme restaurant in de Nicolaistraat, alle bestelde gerechten waren proefbaar met liefde bereid en met evenzo veel liefde genuttigd! Bediening is fijn en de gekozen wijn, een Chileense Chardonnay maakte het helemaal af. Een 9 omdat er altijd iets te wensen moet blijven....
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Een chinees restaurant waar je nou is geen (sorry) bak bami eet maar culinaire hoogstandjes.
Afwisselend met gerechten die smaakvol zijn bereid en die eigenlijk 'n soort tapas zijn zodat je lekker veel verschillende smaken kan proeven. Er wordt geen onderscheid gemaakt in voor- of hoofdgerechten. Daarbij door de bediening goed geadviseerd voor de bijpassende wijn.
Een echt is een wat anders restaurant echt gezellige sfeer en lekker eten.
Erma921 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Het dimsum menu waar we altijd zo dol op waren is er niet meer, maar je kunt nog steeds je favoriete hapjes bestellen en zo je eigen menu samenstellen. De dimsum is van uitstekende kwaliteit en de bediening is heel attent. Jammer dat de hapjes in twee rondes kwamen, waardoor er veel tegelijkertijd op tafel stond. Volgende keer vragen we om meer rondes en minder hapjes tegelijkertijd, dan zijn we helemaal tevreden!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Wat een juweeltje, fantastische eerlijke gerechten. Super geholpen en de wijnen waren ook top! Kortom een super avond! Aanrader, laat u verrassen met de Dim Sum, echt super lekker!!!!
Kom-Buis .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Een uiterst vriendelijke ontvangst door eigenaar Jason. Rusig en modern interieur zonder de obligate rode lampen met gouden Kwastjes,die je bij de doorsnee Chinees mag verwachten,want dit is bepaald geen doorsnee "Chin-Ind."uit de keuken tovert Jasons echtgenote de verfijnste verrassingen als in de schelp gestoomde oester in black bean saus vergezeld met eveneens in haar schelp gestoomde coquille in een lichte knoflook jus.Na deze opening lieten wij de keuze graag over aan de gastheer. Er volgde ribeye rolletjes,gewokte zeebaars in oosterse groente,ossenhaas met zwarte peper en tot slot gevuldegarnalen. Deze keuken ontstijgt alles,wat wij in de Chinese restaurants eerder hebben genoten. TOP!!!