Mandarijn

Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
H W V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Afgaand op de recenties gekozen voor dit restaurant. Ontvangs heel vriendelijk. Leuke tafel in een nis. Het voorgerecht allerlei hapjes waren ook erg lekker maar daarna viel het tegen. Ik had pekingeend wat erg droog was en mijn man had garnalen waar weinig smaak aan zat.
Ik ben gek op soep dus tomatensoep meegenomen voor de volgende dag. Bij thuiskomt blijkt dit alleen bouillon te zijn. Geen stukje ei, kip of prei in te vinden. Helemaal niets. Zoiets heb ik nog nooit gezien. De smaak was goed maar jeetje. Je verwacht toch een beetje meer van een soepje. Misschien is het verassingsmenu goed maar wij zijn met een kater achter gebeven. De eigenaresse verdient veel lof. Wat een vriendelijkheid maar dat vult je maag niet. Jammer.
Lica .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Een meer vriendelijke bediening vind je nergens. Je voelt je bij binnenkomst al welkom. Moesten iets langer dan de bedoeling was op ons voorgerecht wachten maar dat werd goed opgelost. Het eten is heerlijk. Niet de standaard grote bakken bami, maar alles vers! Als voorgerecht de garnalen (nr 3): een aanrader! De Mandarijn is echt het beste Chinese restaurant in de wijde omgeving van Gorinchem.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Weer heerlijk gegeten bij ons favoriet ''echt authentiek'' chinees restaurant. Elke keer weer een heerlijk en ander 4-gangen verrassingsmenu. Maar ook de gerechten op de standaard kaart zijn altijd zeer smaakvol. Fijn dat ze hier geen smaakversterkers, zoals vetsin gebruiken. Bediening is persoonlijk en netjes. Prijs -kwaliteit verhouding prima in orde!
Lizaab .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Net chinees gehaald maandmenu voor 2 pers was net niet genoeg voor 2 pers Normaal altijd bij elke chinees over er zat geen sambal bij geen kroepoek.
En ze zeiden over een half uurtje is het klaar toen kwam ik en moest ik nog 55 min wachten. Dit nooit meer.
Marijke-Utrecht .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Het 4-gangen surprise menu Mandarijn gekozen. Elke gang weer verrast door de heerlijke gerechten. Als dit echt Chinees eten is, dan vraag je je af wat je altijd hebt gegeten. De service is heel persoonlijk en aangenaam. We hebben er een fijne avond gehad.
Romy T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Zonde dat we al 2 jaar in Gorinchem wonen en hier nog nooit eerder waren geweest. We hebben gisteren de chinese fondue geprobeerd en echt fantastisch gegeten. Vooral de visballetjes, wonton en de sauzen waren geweldig. Naast de (vele) verse produkten was het ook een leuke ervaring om op deze manier ons eigen eten te bereiden. We konden ons ook niet herinneren ooit zo'n fijne bediening te hebben gehad. Vrolijk, snel, en ontzettend behulpzaam en attent.
We zullen hier zeker snel weer een keer langs gaan.
G V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
We wilden snel een chineesje pakken maar bij ons in de buurt was alles gesloten op maandag.Dus naar Gorinchem gereden en bij de Mandarijn verrukkelijk gegeten.Niks grote bakken bami en 200 gerechten op de kaart maar je kunt je laten verrassen door enkel door te geven wat je niet lust.Nog nooit zo lekker Chinees gegeten.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Geen wok of all you can eat, hier tref je de authentieke verfijnde Chinese keuken. Joe tovert in een handomdraai diverse heerlijke gerechten op tafel. Gezond, vers, gezellig. Deze mensen hebben hart voor de zaak en hun gasten.
Aan het einde van een gezellig diner, komt Joe regelmatig een praatje maken.
Wij komen hier graag, let op de actiedagen zoals het maanfeest, 25 vegetarische gerechten en probeer vooral het Chinese fondue.
Marielle K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Wat fijn! Een echte goede Chinees in eigen stad! Normaal gingen we hiervoor naar Rotterdam, maar nu er een gorinchem zit dit geprobeerd.
Het restaurant zit er al 2 jaar, het trok mij nooit omdat er op de kaart geen Peking eend pannekoekjes stonden en gestoomde Dimsum,wat voor mij echt de gerechten zijn om er te gaan eten.
Toch bleef ik nieuwschierig.
Ik heb gebeld en gevraagd of ze het buiten de kaart hadden, en er werd vertelt dat je je wensen door kan geven als het minimaal een dag voor de reservering is.
Dat hebben we dus gedaan.
Super!! Echt vers, alles zelf gemaakt en wat een lieve gastvrouw! Ik raad iedereen aan hier te gaan eten die van vers en echt Chinees eten houd!

Wij zijn fan!
Anpopp .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Heerlijk eten met verse ingredienten. Het Mandarijn verrassingsmenu is een aanrader. Je kunt doorgeven waar je echt niet van houdt en het menu wordt" op maat gemaakt". Perfecte bediening door eigenaresse Linda.

Een aanrader als je een keer wat anders wilt dan de "standaard" chinees
Saphira G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Super vriendelijke service. Geen 'gewoon chinees restaurant'. Regelmatig volledig vegetarische menus waarbij je na reserveren alleen nog hoeft aan te schuiven en een aantal verse, bijzonder lekkere hoofdgerechten voorschotelt krijgt. De rode huiswijn is ook een aanrader!
Mrt91 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Erg lekker eten bij dit Chinese restaurant in Gorinchem!
Wij hebben hier afgehaald, Alles smaakten heerlijk en het personeel was heel vriendelijk! Het restaurant zag er erg gezellig uit, wij gaan hier zeker een keer eten en vaker afhalen!!!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Konden deze chinees van dat zij nog in Leerdam zaten. Nog niet eerder in Gorinchem bij hun gegeten dus dachten vandaag laten we het eens proberen. Klein maar gezellig restaurantje.
Beperkte kaart maar genoeg keuze, en weten indien gewenst ook altijd iets op "maat" te maken.
Gekozen voor de wonton soep en 4 mini's als voorgerecht, smaakte allemaal heerlijk.
Als hoofd de kip in thaise saus en de pekking eend, ook dit smaakte zeer goed. Vooral de pekking eend (waar ik dol op ben) stelde niet teleur, lekker krokant velletje en niet veel vet.
Goede porties die je gewoon opkrijgt zonder dikke buik te voelen.
Jammer was dat we wat lang op drinken moesten wachten maar dat was het enige negatieve punt wat er was, voor de rest zeker de moeite waard om nog een terug te gaan.
Yolrin .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Heerlijke authentieke gerechten.Alles met verse producten bereid.De kabeljauwsoep is een echte aanrader.Trouwens alle voorgerechten zijn bijzonder en lekker.
De bediening is top.Niets is Linda teveel om het je naar de zin te maken.
Het restaurant straalt iets van een grote huiskamer uit.Jammer dat het in een beetje dooie hoek van de stad zit.
Ik hoop,dat dit een blijvertje is.
MaryModderkolk .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Gelukkig geen 'Hollandse' Chinees maar een Aziatisch restaurant. Een perfecte avond gehad bij Mandarijn. We hadden een verrassingsmenu met bijzondere, verfijnde en heerlijke gerechten, zoals kabeljauwsoep en gevulde gamba's. Verse ingrediënten, niet te grote porties, vriendelijke en attente bediening. Heerlijk, heerlijk. Hier komen wij nog eens terug.
BasAnke .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Heerlijke Aziatische gerechten, mooi opgediend, verfijnde smaak met verse groente en zeer smakelijke sauzen. Vriendelijke bediening .
Zeker een aanrader. Prijs kwaliteit prima.
Gryphio .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Wat ons betreft Gordon Ramsey's grootste uitdaging: Het duurde 1 uur eer we aan de schamel aangeklede maaltijd konden beginnen. Zelf vragen om de zeer beperkte spijskaart. Babi Pangang smaakt naar Pekingeend en Pekingeend smaakt naar Babi Pangang. Saus uit de fles? Onervaren personeel vraagt om bloedhete rechaud even door te schuiven bij afruimen, de behulpzame tafelgenote verbrandde bijna haar handen.
Uiteindelijk zelf de rekening uit het hoofd uitgerekend, personeel zag er geen kans toe binnen redelijke tijd met rekenmachine. Verjaardagsetentje volkomen vergald.
Quentin V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Heerlijk gegeten, heel verfijnde gerechten met hoog culinaire waarde. Bijzondere Aziatische keuken, bijvoorbeeld gefrituurde wortelchips gegeten. Heel aardige bediening en goed bereikbaar met uitstekende parkeergelegenheid in de 2 parkeergarages op loopafstand in de binnenstad. Echt een aanrader voor Aziatisch eten met meer inhoud dan verwacht. Totaal anders dan bij de gemiddelde afhaalchinees, stukken beter. Perfect voor uitjes en vieringen gezien de prijs en kwaliteit!
Adenlieneke D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Wij hebben weer genoten van het eten in de Mandarijn. Terecht noemt het zich Aziatisch restaurant want Joe kookt zeer gevarieerd, dus niet zomaar chinees. Zeker als je in Azie bent geweest kun je de verschillende invloeden beleven en apprecieren. Samen met Linda die de bediening aan stuurt maakt hij dit restaurant tot een fijn "proeflokaal" en een aanwinst voor Gorinchem en omgeving. Ga zo door!
Lieneke en Ad. Den Uijl
Addik V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Erg gezellig restaurant met kwalitatief goed eten.
Personeel is erg attent en herkent je als je er vaker komt!

Het eten is culinair lekker en anders en niet zoals bij 'de Chinees om te hoek'. Een aanrader voor een avondje eten buiten de deur!