Mandarijn

Meer informatie over restaurant Mandarijn

• Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Aad66 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Gisteren bij toeval op doorreis terecht gekomen bij de mandarijn. We werden op een keurige manier ontvangen en ook bediend. Daar wij echte liefhebbers zijn van de verschillende keukens in Azië omdat we daar regelmatig verblijven zijn we over het algemeen niet zo gescharmeerd wat men in Europa serveert. Wij zijn gegaan voor het Shanghai menu en werden verrast met geweldige gerechten, welke zeker niet standaard zijn voor de Nederlandse Chinese keuken. Alle gerechten waren perfect van smaak en men kan zien dat dit restaurant member is van de Fine Eastern Restaurants. Dus als men zich eens wil laten verrassen met geweldige Chinese maaltijd kan ik de Mandarijn aanbevelen. Ik heb nu al besloten om er 120 km voor te rijden om nogmaals naar dit restaurant te gaan.
Vinhon .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
na een dagje efteling waren we wezen eten bij de madarijn in waalwijk
we hadden ieder een voorafje,hoofd en een toetje genome.
voorafje had ik de SZECHUAN SOEP genomen, vriendin had de TONG YAM KAI SOEP genomen.
mijn soep kon wel wat pittiger en structuur was net als behanglijm, TONG YAM KAI SOEP was opzicht best lekker.
hoofd was TIPAN SAN SI en FO LAAM (BABI PANGANG SPEK) beide gerechten vielen erg tegen
fo laam was droog, tipan san si was flauw van smaak
toetje was een sorbet was wel ok...
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Wij komen speciaal uit Haarlem voor dit restaurant. We maken er altijd een gezellig weekendje van. Personeel is altijd zo hartelijk en herkennen ons altijd al direct als we binnenkomen. Het eten is heerlijk, vooral de tepanyaki. Hier reserveren we echt voor, want het is ons een keer gebeurd dat we spontaam langs gingen en het daar vol zat. Hebben toen chinees gegeten, wat ook heerlijk was, maar wij gaan toch voor de plaat. Het is een knus restaurant, nit al te