Mandarijn

6,2
6,6
Connie W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Hier na ruim een jaar weggeweest weer eens geprobeerd. Nieuwe eigenaars, zelfde kaart. Weer hebben we het tappas menu genomen. We kwamen t/m de 2e ronde. Het rundvlees was niet goed en daar hadden we 4 gerechten van. Dit aan de ober doorgegeven maar die deed er niets mee. Hij wilde het goed maken als we nog een keer terug kwamen en dan zouden we gratis een biertje kunnen krijgen. Hier bedankten we voor. Gevraagd of er iets van de rekening af kon maar dat wilde hij niet. We hebben alles laten staan, betaald (52 euro voor 2 personen) en gezegd dat we hier nooit meer terug komen. Zelden zo slecht meegemaakt.
Hans P. V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Vanavond met mijn dierbare bij De Mandarijn in Voorburg gaan eten. Uit een grote keuze aan mogelijkheden kozen we samen een combinatie van drie Kantonese gerechten, gevulde grote garnalen, inktvis en geroosterde eend. De gerechten waren keurig geschikt op een groot bord met een fraaie uit een winterpeen gesneden vis als versiering in het midden. Mooi droog glaasje sauvignon blanc erbij. Het eten was smakelijk, met verse groenten erbij. Alleen de eend was iewat aan de droge kant, de garnalen en de inktvis waren keurig gegaard. Keurige bediening, entourage zoals een traditionele buurtchinees mag worden verwacht. De wijn bleek € 16 per hele fles te kosten, net als bij het eten een goede prijs/kwaliteitverhouding.
A M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Kort en krachtig kan ik naar aanleiding van enkele ervaringen melden dat dit een zogeheten "gemiddelde" Chinees is met 'standaard' gerechten en ´eenzelfde´ smaak. Over de kwantiteit valt weinig te mopperen net als over de prijzen, maar de kwaliteit van het eten is weinig bijzonder uitgesproken. Overigens wel prettig attente mensen in de bediening.
de Iens-kalender functioneert niet; ik at hier zondag 15 februari
Dean V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Het eten is van matige kwaliteit. Weinig echt smaak en zeker geen authentieke gerechten.
Ik haal zo nu en dan voor afhalen als ik haast heb en geen tijd heb ok verder te rijden naar een alternatief.
Connie W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Hier voor de 2e keer het tapas menu genomen. De eerste keer was top. Deze keer viel het behoorlijk tegen. Alle tapas die gefrituurd waren hadden de smaak van patat. Toen we dit melden werd er gezegd dat wegens de drukte (het was moederdag) de kok geen tijd had om apart te frituren dus alles in dezelfde olie ging. Mij lijkt het dan beter om het menu niet aan te bieden. Sommige hapjes kregen we niet, en sommige die we kregen hadden we niet besteld. Dus hier alleen tapas menu eten als het rustig is. Decor is oubollig. Maar bediening maakt een hoop goed en is echt vriendelijk.
Vleesje .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Prima chinees restaurant.
Ook wij hadden gekozen voor het chinese tapas menu.
All inclusive. Beetje jammer dat voor biertjes 1 euro bijbetaald moet worden.
Verder zijn de gerechten lekker en goed voorbereidt.
Garnalen tosti, apart. Aanrader.
Minpuntje was dat wij twee keer andere gerechten kregen dan besteld.
Dit werd dan wel weer gecorrigeerd door de bediening.
Eigenaar gaat tafels af voor babbeltje en legt gerechten uit.
Gemoedelijke sfeer. Service vriendelijk en aandacht voor de klant.
Kan merken dat dit echt een ouderwets buurtrestaurant is wat dat betreft.
Wij bevelen bij deze de Mandarijn zeker aan.
Lucienne D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2013
Gelokt door het tapasmenu een bezoek gebracht aan de Mandarijn.
Interieur typisch chinees restaurant. Niks mis mee, niet modern wel sfeervol.
Het personeel, supervriendelijk, erg attent. Ze leggen het principe goed uit, leeg serviesgoed wordt snel afgeruimd en je wordt verwent met warme natte handdoekjes en vriendelijke gesprekjes.
Eten: alles is vers bereidt en dat proef je, warm en zeer smaakvol. Goede prijs/kwaliteit.
Kortom het is ons goed bevallen, we raden dit restaurant en komen zeker nog eens terug.
Proevenmaar .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2013
Wij komen al jaren in dit restaurant. Sinds een tijdje hanteren ze het tapas-principe. Je kunt zelfs een concept kiezen waarbij je iets meer betaald en dan per glaasje bier of wijn maar 1euro extra betaald. Het eten is echt super. Er is ruime keuze in gerechten met vlees of vis maar ook aan de vegetariërs is gedacht. Na afloop kan je kiezen uit ijs of fruit of een combinatie ervan. Dit restaurant is een echte aanrader!
R. H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Mijn vrouw en ik eten al jaren met enige regelmaat bij de Mandarijn in Voorburg. Het eten is er goed bereid en prima van smaak. Heel bijzonder vinden wij altijd het eendmenu, waarbij je een eend op vier verschillende wijzen bereid op tafel krijgt. De zaak is ruim opgezet met voldoende ruimte tussen de tafels en het meubilair is er comfortabel. Over de bediening na al die jaren nog steeds niets dan lof. Kortom, je kunt er beschaafd dineren. De schrik sloeg ons dan ook om het hart toen wij daar de laatste keer kwamen. Het bedrijf is aan het experimenteren met een nieuwe (tapas)-formule waarbij je voor een vast bedrag uit circa 80 gerechten kunt kiezen en dan onbeperkt kunt eten. Voor dat geld kreeg je ook nog een nagerecht en korting op het bier. Waar de zaak anders gezellig vol was, waren nu alle tafels bezet. Het eten was nog steeds van uitstekende kwaliteit en de bediening attent. Maar voortdurend bij de les moeten blijven om op een lijst je volgende gerechten aan te geven is mij wat te onrustig. Ik hoop dan ook oprecht dat beide formules naast elkaar blijven bestaan, want ik zou bijvoorbeeld het eerder genoemde eendmenu beslist missen. Ch. DuChemin