Man Wah

Loosdrechtseweg 1 1217 TE Hilversum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Man Wah

Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
altijd super lekker eten, het interieur doet niets af aan de kwaliteit van het eten
persoonlijk vindt ik dit de beste afhaal chinees van hilversum.
lekker en nog voordelig ook
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Prima afhaalchinees, veel waar voor je geld, goede deals (combi menu's) en lekkere Chinese specialiteiten. Op zondagavond voor Studio Sport en op warme avonden kan de wachttijd lang oplopen.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Waarom dit restaurant als "Internationaal" te boek staat is me een raadsel. Het is een klassiek Chinees-Indisch afhaalrestaurant. En als dat is wat je zoekt dan is het zeker geen verkeerde keuze. Ik bestel vrijwel altijd hetzelfde dus ik kan geen algemeen oordeel geven maar voor zover ik het kan beoordelen is het eten zeer smakelijk, krijg je zeer ruime porties (ik eet er 2 of 3 keer van) en dat voor minder dan bij veel vergelijkbare restaurants.

Het interieur is echter hoog nodig aan een opknapbeurt toe.