Man Wah

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Man Wah

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Ongelooflijk dat het op zaterdagavond zo stil is bij Man Wah, ze verdienen beter gezien de kwaliteit van het eten, de service, de uitgebreide kaart, de prijs kwaliteitsverhouding , de ruime setting en de prachtige aquariums. Met mijn moeder die hier vroeger vaak en graag kwam met mijn vader weer eens wezen eten samen met vrouw en kind. Heerlijke kipfilet met paprika en zwarte bonensaus met nasi en babi pangang, ajam pangang en een kindermenu Het was heerlijk qua smaak zachtheid van het vlees en temperatuur. De nasi werd ook nog aangevuld. Lekker flesje huiswijn er bij en wat frisdranken. Toe de Coupe Meloen met sterretje voor dochter en koffie, cappuccino en Irish Coffee Ober 1 werkt er al decennia lang en ober 2 was jong en had humor, de service was optimaal. Jammer dat er maar een paar tafeltjes bezet waren, ze verdienen echt beter. Tijd voor een retro comeback in Bussum, allemaal naar de chinees, allemaal naar Man Wah!
De rekening bleef onder de 100 Euro en dat voor een top avond met 4 mensen.
Rosanne R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Ook als het vol zit is het hier door de inrichting rustig en intiem dineren. Het personeel is beleefd en werkt snel. Het eten is heerlijk. Wij aten een rijsttafel en kregen het niet helemaal op maar oh wat heerlijk. Wij vinden dat hun prijzen echt veel lager zijn dan het eten en de hele ervaring waard zijn! De smaken zijn subtiel en allemaal weer totaal anders. met verzoeken wordt mooi rekening gehouden. Er komen ook gezinnen met kinderen en die zie ik altijd wel met smaak mee eten van de kaart.
Wij zijn blij om zo dicht bij Man Wah te wonen.
rombertus .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Prima chinees voor een redelijke prijs. Geen hoogstaande gerechten, gewoon standaard chinees. Prima porties. Zowel de Babi Pangang als de garnalen waren lekker. Bami / nasi wordt aangevuld zonder er om te hoeven vragen. Erg vriendelijke bediening. Standaard, enigszins gedateerde, inrichting met aquaria en Chinese decoraties. Enigszins zorgwekkend dat op een zaterdag avond slechts 6 tafeltjes bezet zijn
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2015
Voor het eerst sinds lange tijd (10 jaar?) weer eens gegeten bij Man Wah in Bussum. We namen een Chinees-Indische rijsttafel voor twee personen. De gerechten waren zeer gevarieerd en smaakvol, maar tegelijkertijd ook weer niet heel bijzonder. Maar misschien mag je dat ook niet verwachten. De bediening was correct en vriendelijk. We hadden een tafel naast de entree. Daar zij ook heel populair zijn als afhaalchinees zit je daar wel wat onrustig. De prijs was heel schappelijk. 48 € voor twee personen is een prima qua prijs-kwaliteit verhouding. Voor een avondje in de week zeker aan te raden. Voor een culinaire avond zou ik een ander adres kiezen.
Jos48
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2013
Ik heb hier na lange tijd weer eens gegeten na jaren geleden een goede ervaring te hebben gehad. Prachtig decor met grote aquaria en goede bediening.

Deze keer viel het eten tegen. We wilden iets anders als de standaard Chinees/Hollandse gerechten en kozen dus voor een wat duurdere specialiteit van een streek. Hadden we niet moeten doen want beide gerechten waren erg simpel bereid.

Ik kreeg een kip ketjap gerecht waar van ik de kip erg droog vond smaken en mijn vriendin dacht een ander gerecht besteld te hebben maar de saus was precies hetzelfde alleen ander vlees en 1 groenten minder.

Kortom prima voor de afhaal of een babi pangang maar meer ook niet.
ROELOF L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2013
Na jarenlang niet te zijn geweest hebben we daar weer gegeten
We hebben een leuke avond gehad met heerlijk eten.
Alles was smaakvol en goed op temperatuur.
De bediening was allervriendelijkst en zeer attent.
Voor een chinees restaurant een goed decor om te tafelen.
We komen zeker snel terug.