Man Wah

Meer informatie over restaurant Man Wah

Maandag 16:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Ongelooflijk dat het op zaterdagavond zo stil is bij Man Wah, ze verdienen beter gezien de kwaliteit van het eten, de service, de uitgebreide kaart, de prijs kwaliteitsverhouding , de ruime setting en de prachtige aquariums. Met mijn moeder die hier vroeger vaak en graag kwam met mijn vader weer eens wezen eten samen met vrouw en kind. Heerlijke kipfilet met paprika en zwarte bonensaus met nasi en babi pangang, ajam pangang en een kindermenu Het was heerlijk qua smaak zachtheid van het vlees en temperatuur. De nasi werd ook nog aangevuld. Lekker flesje huiswijn er bij en wat frisdranken. Toe de Coupe Meloen met sterretje voor dochter en koffie, cappuccino en Irish Coffee Ober 1 werkt er al decennia lang en ober 2 was jong en had humor, de service was optimaal. Jammer dat er maar een paar tafeltjes bezet waren, ze verdienen echt beter. Tijd voor een retro comeback in Bussum, allemaal naar de chinees, allemaal naar Man Wah!
De rekening bleef onder de 100 Euro en dat voor een top avond met 4 mensen.
Rosanne R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Ook als het vol zit is het hier door de inrichting rustig en intiem dineren. Het personeel is beleefd en werkt snel. Het eten is heerlijk. Wij aten een rijsttafel en kregen het niet helemaal op maar oh wat heerlijk. Wij vinden dat hun prijzen echt veel lager zijn dan het eten en de hele ervaring waard zijn! De smaken zijn subtiel en allemaal weer totaal anders. met verzoeken wordt mooi rekening gehouden. Er komen ook gezinnen met kinderen en die zie ik altijd wel met smaak mee eten van de kaart.
Wij zijn blij om zo dicht bij Man Wah te wonen.
Rombertus .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Prima chinees voor een redelijke prijs. Geen hoogstaande gerechten, gewoon standaard chinees. Prima porties. Zowel de Babi Pangang als de garnalen waren lekker. Bami / nasi wordt aangevuld zonder er om te hoeven vragen. Erg vriendelijke bediening. Standaard, enigszins gedateerde, inrichting met aquaria en Chinese decoraties. Enigszins zorgwekkend dat op een zaterdag avond slechts 6 tafeltjes bezet zijn
Herman E.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Vaak bij Man Wah in restauranr gegeten prima eten.
Vandaag eens eten gehaald om thuis te eten.
Zelden zo een smakeloos eten gehald.
Eten gehaald voor 6 mensen echter er was niemand die het eten erg lekker vond.
Alles flauw en geen smaak.Jammer genoeg werd daardoor het meeste van het eten weggegooid zonde.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2015
Voor het eerst sinds lange tijd (10 jaar?) weer eens gegeten bij Man Wah in Bussum. We namen een Chinees-Indische rijsttafel voor twee personen. De gerechten waren zeer gevarieerd en smaakvol, maar tegelijkertijd ook weer niet heel bijzonder. Maar misschien mag je dat ook niet verwachten. De bediening was correct en vriendelijk. We hadden een tafel naast de entree. Daar zij ook heel populair zijn als afhaalchinees zit je daar wel wat onrustig. De prijs was heel schappelijk. 48 € voor twee personen is een prima qua prijs-kwaliteit verhouding. Voor een avondje in de week zeker aan te raden. Voor een culinaire avond zou ik een ander adres kiezen.
Jos48
Bellisima .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Man Wah is voor mij altijd een beetje als thuiskomen, een verfijnd chinees restaurant waar ik al jaren kom en waar een goede prijs/kwaliteitsverhouding is. De bediening is snel en vakkundig, van binnen is het sfeervol ingericht met in het midden een goed onderhouden aquarium waarnaast ik graag een tafeltje reserveer, lekker rustgevend. Meestal neem ik een tipan ossehaas; een sissend plaatpannetje met lekker gekruide ossehaas en gebakken uien. Ook de mihoen met chinese garnalen kan ik aanraden. Daar de porties vrij ruim zijn houd ik het over het algemeen bij een licht voorgerechtje zoals een vegetarisch groentensoepje die goed gevuld is en lekker op smaak. De D.O.M café is een mooie afsluiter van het geheel. Het lijkt op Irish coffee maar dan met benedictine erin...niet te versmaden! Als je van de betere Chinees houdt bezoek dan eens Man Wah, een aanrader.
Daphne1810 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
wij hadden de rijsttafel man wah en die was heerlijk! halen ook met enige regelmaat af en dat is ook altijd goed. Ook lekker is de Peking eend, de Sun lak soep, de ossenhaas met gember/knoflook en de verschillende tipan gerechten. mijn man kwam daar als kind ruim 20 jaar geleden al met zijn ouders en wij nu met onze kinderen. een deel van het personeel van toen is er nu nog en dat maakt dat we altijd een warm welkom krijgen. onze kinderen zijn altijd gefascineerd door de vissen en de aquaria. het kinderijsje met een sterretje scoort ook altijd goed. wat ons betreft een aanrader!
FritsW .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
03/11 Vaak gingen wij er met vrienden eten . Meestal bestelde wij een tafel , b.v. bij het aquarium . Bij binnenkomst werd je ontvangen , je jas aangepakt . Ging je aan de tafel zitten dan werd je stoel aangeschoven . Je zat meestal ruim en kreeg je geen stoel in je rug van je buren . Het eten was goed , soms namen we een voorafje . Op de tafel werden warmhouders geplaats zodat de maaltijd niet te snel afkoelden . Na de maaltijd kregen we warme vochtige doeken aangereikt , zodat je je handen kon afvegen . De bediening was goed . Na het toetje nog even napraten en voldaan gingen we weer naar huis .
Jack D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Erg lekker gegeten hier.
De krokante peking eend met flensjes waren erg lekker, lekker krokant met zachte flensjes en lekkere saus.
Ook de Tipan ossenhaas is erg lekker mals.
Als dessert hebben ze heerlijke Movenpick ijs, wat je niet veel in vooral Chinese restaurants niet zal vinden.

Het personeel is erg vriendelijk en attent.
En ze hebben 2 mooie aquaria wat de kinderen ook leuk zullen vinden.
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2013
Ik heb hier na lange tijd weer eens gegeten na jaren geleden een goede ervaring te hebben gehad. Prachtig decor met grote aquaria en goede bediening.

Deze keer viel het eten tegen. We wilden iets anders als de standaard Chinees/Hollandse gerechten en kozen dus voor een wat duurdere specialiteit van een streek. Hadden we niet moeten doen want beide gerechten waren erg simpel bereid.

Ik kreeg een kip ketjap gerecht waar van ik de kip erg droog vond smaken en mijn vriendin dacht een ander gerecht besteld te hebben maar de saus was precies hetzelfde alleen ander vlees en 1 groenten minder.

Kortom prima voor de afhaal of een babi pangang maar meer ook niet.
Wvderh .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2013
Vorige week er voor 't eerst geweest - was een jeugdherinnering van m'n vriendin. Zij was er al ca. 20 jr niet meer geweest. Is uitstekend bevallen; vergeleken met andere Chinese restaurants in grote steden sprong deze er echt tussenuit. Mooi aquarium en goede bediening.
ROELOF L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2013
Na jarenlang niet te zijn geweest hebben we daar weer gegeten
We hebben een leuke avond gehad met heerlijk eten.
Alles was smaakvol en goed op temperatuur.
De bediening was allervriendelijkst en zeer attent.
Voor een chinees restaurant een goed decor om te tafelen.
We komen zeker snel terug.