Man's Garden

Laan van Wateringse Veld 70 2548 Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Man's Garden

Rich A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit zo'n slecht (wok) restaurant meegemaakt. Ik kwam binnen, en moest aan de deur bijna 10 minuten wachten, terwijl er bijna geen klanten binnen zaten. Eenmaal wou ik en mijn vrouw afzonderlijk kiezen. Ik de wokkaart, en m'n vrouw de normale kaart, gezien zij geen grote eter is. Dit kon niet! Het was of/of. Belachelijk dit, als je iets verkoopt, vind ik dat je alles mag kiezen wat je wilt, je verkoopt het tenslotte. Het eten wat we kregen opgediend was echt bar en boos. De sinas zonder prik. De saté erg taai en hard en bijna zwart gebakken. In de soepen zaten ook rare dingen wat er bij een Chinese tomaten soep niet in hoort te zitten. Ik kreeg maar 1 klein stukje stokbrood erbij, 1 rondje afgesneden, met een heel kuipje kruidenboter. Dus ik vraag waar is dat kruidenboter voor? Dat is voor uw stokbrood meneer? Ik zeg welk stokbrood? Oh zegt mevrouw, je hebt het al op?, tja dat is dan jammer!? We hadden ook een kiploempia besteld, nou ik heb echt goed gekeken, maar er zat alles in behalve kip, alleen maar 1 vette hap, vol met taugé. De service en klantvriendelijkheid was echt ver te zoeken. Toen ik er op het laatst wat van zei. Werd er tegen mij gezegd dat dit normaal is, en dat ik niet zo moest zeuren. We hebben een hoop centen betaald, dus verwachten wij ook goed eten! en gewoon klantvriendelijk behandeld worden. Niet op deze onbeschofte klantonvriendelijke manier. Wat ons betreft nooit meer! Zo ga je niet met klanten. Ik zeg de bezem door het personeelsbestand, rotte appels eruit. Als een klant een probleem heeft, moet je dit als restaurant oplossen, en niet op deze bovenstaande manier afhandelen! Dit is echt gebeurd, bon aanwezig. Erg triest en jammer!
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Man's Garden is een WOK retaurant. Er kan zowel gegrilled als gewokked worden. Het eten in de buffet was niet heet en de grond plakte aan alle kanten. Er is een toetjes buffet waarbij je zelf ijs kan scheppen en slagroom erop kan doen. Helaas door de drukte was hier een lange wachttijd voor waardoor het plezier om dit te kiezen tot een nulpunt gedaald was. Daarnaast was de sfeer en service in het restaurant tot een nulpunt gedaald. Er was namelijk een Iraakse bruiloft die het geluid zo beheerste dat je elkaar letterlijk niet kon verstaan. Het personeel deed hier helemaal niets aan. Als dan ook het eten nog van middelmatige kwaliteit is heb je een compleet slechte avond.
ChantalBruijn .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2013
Onbegrijpelijk voor die prijs! 21 euro of zoiets.
Het is een pietsie duurder geworden, maar nu zit het dessert er bij. Je mag zelf ijs scheppen.
Het voorgerecht (ik gegrild visje) vooraf was al perfect. Wordt even op tafel gebracht.
Ik kom nooit aan wokken toe want al die voorgerechten alleen al...
Voor het Sushi verhaal ben ik wellicht te dom. Maar het is er allemaal wel.
Ook verse haring en obligate chinese hap. Salades. Het houdt niet op.
Voor elk wat wils.