Man Far

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Man Far

soignee .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Met collega's hier gegeten! Traditionele chinese gerechten en uitgebreide kaart. Mihoen met kip en jil jim ha als voorgerecht waren met zorg bereid en smaakte uitstekend! Vriendelijke bediening. Afhalen is ook prima!
Tweemaaltwee .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Wij zijn, ik kan beter zeggen WAREN, maar liefst 15 jaar vaste klant. Een paar jaar geleden had iemand van ons ijzerdraad in zijn tem gevonden, kan gebeuren. Deze keer lag het echter niet aan het eten maar puur aan het onbeschofte personeel.

Wij hebben ruim anderhalf uur op ons eten moeten wachten, waar het normaal 45 minuten hooguit duurt. Na een uur wachten besloten wij om toch maar voor de zekerheid naar het restaurant zelf te bellen. Bleek dat zij ons vergeten waren ofzo want zij vroegen om onze bestelling en hingen daarna gelijk op.

Kan gebeuren dat je per ongeluk ophangt maar als je de 10 keer dat wij terug bellen dan niet op neemt, ben je gewoon puur onbeschoft bezig. Ik ben dit niet gewend van Man Far maar ik weet wel dat jullie trouwe klanten van 15 jaar kwijt zijn. Misschien moeten jullie bekwame mensen aan de telefoon zetten die capabel genoeg zijn om een gesprek te voeren en niet een simpel ventje die zwakjes is en gelijk ophangt?
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Ik bestel een combinatie gerecht van 16 euro en krijg 21.75 aan de broek gesmeerd, ik wou t niet aannemen maar had zon' trek dat ik t maar aannam. Eenmaal in de keuken met openen zie ik vier bakjes, ik denk dit klopt niet, is drie bakjes normaal gesproken. Ik bellen van kom t maar weer ophalen, heel verhaal van u heeft t aangenomen en betaald en ze hangen zo op, beste service, nooit meer bestellen.
mirjamvs69 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Heerlijk loempia gescoord, was wel een beetje lauw.
Pindasaus was geweldig.
Vriendelijk personeel en snelle bediening.
Een perfect adresje wanneer je geen zin hebt in koken.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
De beste tipan gerechten van Utrecht , zeer vriendelijke bediening in een lekkere ouderwetse old skool look .
En waar krijg je nu nog deze in tijd een drankje van de zaak ?
PeterEet4U .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Voor het eerst hapje gegeten bij Man Far. Dacht snel een loempia te scoren. Werd zo sympathiek ontvangen en bestelde een Nasi Rames en een bier. Opvallend lekker en perfect getapt biertje waarbij ik een groot blad kroepoek kreeg aangeboden van het huis. De eenvoudige versie van het menu gekozen dus niet speciaal met kip en sate. Dat was ook niet nodig, het bord was boordevol met diverse soorten gestoofd vlees en een bal gehakt, boontjes in tomaten saus, koolgroenten. Een smakelijke maaltijd. Personeel heeft aandacht, is sympatiek en heeft stijl. Volgende keer ga er Chinees eten.
soignee .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2013
Afgelopen zondag met gezelschap van 6 wezen eten. Sinds 1968 bestaan ze en eten is nog steeds voortreffelijk! Ti pan gerechten en krokante Bapi pangang zijn de klassiekers. Bediening is attent, vriendelijk en humoristisch! Kortom een aanrader in Utrecht en ons zien ze vaker terug!
Qisgood .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
We eten hier regelmatig en laten ook bezorgen. Maar de laatste keer waren we niet tevreden. De koeloekai en tsja sieuw was droog. Zoals altijd had ik ook kippensoep besteld, maar hier zaten opeens champignons in en de kroepoek was taai. Ook de koffie is niet zo lekker.
Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.
SEvelien .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Behulpzame en vriendelijke bediening in een sfeervolle buurtambiance. Veel eten voor je geld, de prijs-kwaliteitsverhouding is prima!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2012
Wat een meuk. Eten bezorgen laten. Een grote kleffe boel. Sauzen niet apart op gerechten. Bah. Kan me voorstellen dat ter plekke eten beter smaakt. Echte afrader zo.
Laura T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Wij komen hier al 25 jaar en dat zegt genoeg! Bediening is erg gastvrij en vriendelijk en het eten is altijd heerlijk. Onlangs ons 25 jarig huwelijksfeest gevierd hier met 25 man, was geweldig goed georganiseerd. We hadden niet anders verwacht!
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Ik heb hier vanavond samen met mijn man voor het eerst gegeten. We hadden een overheerlijk chinees tomatensoepje vooraf, daarna hadden we allebei de tippan babi pangang, wat supermals en ook lekker krokant vlees was, echt heerlijk klaargemaakt! De porties waren zo groot dat we wat restjes mee naar huis hebben genomen. Als dessert had ik ananas met ijs en slagroom en ook dit was voortreffelijk! Tenslotte krijgt ook het personeel een 10 van mij, ze waren erg vriendelijk, behulpzaam en servicegericht. Toprestaurant. Geen wonder dat ze al zo lang bestaan. Wij komen hier zeker vaker!
Jael Pieters