Mamta Indiaas tandoori restaurant

Strandboulevard West 8 3841 Harderwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Mamta Indiaas tandoori restaurant

Reis van mild naar pittig

Aan de boulevard van Harderwijk leer je mild en pittig opnieuw kennen, maar dan op de authentieke Indiase manier. Of je nu wel of niet gewend bent aan Indiase gerechten, de uitgebreide kaart is hier jouw kompas voor je lunch of diner. De vriendelijke eigenaren Mamta en Lalit Basnet adviseren je graag, als je hulp nodig hebt bij het maken van je keuze. Blijf je liever een avondje thuis, dan kun je je eten gewoon afhalen.

Meer informatie over restaurant Mamta Indiaas tandoori restaurant

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras
Koen K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten ! Authentiek en precies wat je verwacht van lekker Indiaas tafelen voor een goede prijs ! Zou dit zeker aanbevelen !
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
opnieuw lekker gegeten bij Mama met vrienden. Wat blijft dat toch telkens een ervaring. Aardige eigenaren, zeer vriendelijk en Mevrouw Mamta is buitengewoon charmant, hahahaha.
obe K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Prima gegeten voor redelijke prijs
B.J. V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Voor het eerst in een Indiaas tandoori restaurant gegeten. Wisten niet wat ons te wachten stond. Nogal moeite om te kiezen uit het ruime aanbod. Gelukkig hulp van een vriendelijke ober die ons, achteraf gezien, het juiste advies gaf. Heerlijk gegeten in de aangename sfeer van dit gezellige restaurant.
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijke gerechten! Goed van smaak.. bv. medium heet is prima te eten. Andere tafelgenoten hebben ook genoten en alle verschillende gerechten waren superlekker.
Vincenzo C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Twee keer in een week..
Ontzettend heerlijk gegeten, goede en vriendelijk bediening
Wij komen zeker nog een keer terug!
Daniel H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gisteravond 16 november 2016 heerlijk gegeten in het knusse Mamta in Harderwijk. Overheerlijke tandoori gerechten, goede service, en een vriendelijke bediening. wij komen snel weer.
Eppo W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Leuk restaurant met vriendelijke bediening. Alle gangen werden op verzoek snel gebracht zodat we ook nog tijd hadden voor het dessert. Zeker voor herhaling vatbaar.
Cisca V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten van authentiek Indiaas eten. Bediening is uitermate vriendelijk en was behulpzaam en adviserend over de combinatie van de gerechten. Heerlijke Indiase bieren en wijnen (Sula) en een goede sfeer. Kortom, een aanrader voor de liefhebber van de Indiase keuken! Ik kom zeker terug!
Cisca V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Sfeervol restaurant. Zeer vriendelijke en warme bediening. Dachten mee in de keuze en combinatie van gerechten. Heerlijk gegeten van authentieke Indiase gerechten. Een echte aanrader voor de liefhebber van Indiaas eten! Ik kom graag nog een keer!
Gerraldine V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Lekker eten!...
Gelukkig donderdag niet te druk. Want de tafeltjes staan zeer dicht op elkaar.
Irma H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
heerlijk gegeten, we hadden een menu. hele aardige mensen.
William H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij hebben zaterdag heerlijk gegeten,de sfeer is prima en onze gerechten heerlijk! Na het lekkere voorgerecht , het hoofdgerecht was te veel voor ons. Maar geen probleem alles wat over bleef netjes ingepakt en er zondag nog van genoten! Als wij weer in de buurt zijn komen we zeker terug! William&Vimi
hbvp .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
We zijn op donderdag 13 okt. voor het eerst gaan eten in dit/een Indiaas restaurant. We hebben dat ook verteld toen wij de menukaart kregen.
Hoewel het druk was is ons alles uitgelegd door de eigenaar, en toen kwam het aanbod om voor ons een speciaal menu klaar te maken, zodat we op een goede manier konden kennis maken met het Indiaas eten. Voorkeuren werden gevraagd. Toen kwam het eten: geweldig!
Vooraf een knapperig deeg met lekkere sausjes van het huis!
Daarna Chicken Tikka als eerste gerecht, Als hoofdgerecht Chicken Marcopolo, Mushroom Bhaji en voor de visliefhebber Tandoori King Prawn. Het was allemaal erg lekker. Nog een ijsgerecht na wat ook weer goed smaakte. We dronken er witte wijn en een biertje bij. Mamta in Harderwijk heeft ons hart gestolen, we komen terug!
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Ik eet hier sinds kort regelmatig en het bevalt heel goed. Gerechten zijn vers en smaakvol, bediening vriendelijk en de prijzen redelijk.
Dario S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Geweldig eten, super aardige mensen & altijd een feestje om hier te eten. Het eten is altijd goed & de service is altijd met een lach. Deze mensen zijn echt een voorbeeld voor vele andere restaurants. Het eten is ook altijd vers! Kortom zeker een aanrader!
J44n K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Heerlijk gegeten met ons drieën. Voorgerecht en hoofdmaaltijd. Zeer prettige bediening. Er werd meerdere keren gevraagd of alles naar wens was.
roelandbuisman .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Top restaurant van Harderwijk, voor wie echt lekker Indiaas wil eten. Zeer aardige hardwerkende mensen. Topper van het huis is Vindaloo, maar alleen voor degenen die van héél pittig houden.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Op een terras eten heeft altijd iets extra's. dat gecombineerd met het uitstekende eten van Mamta en de bijzonder vriendelijke bediening maakt het tot een feestje. Heerlijke originele smaken, als er mild op de kaart staat is het ook mild. Een aanrader om eens kennis te maken met een ander soort keuken.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Super lekker gegeten, we hadden een menu en alles was naar verwachting, voelde me echt even terug in Mumbai of Dehli, kom hier zeker vaker!