Mamta Indiaas tandoori restaurant

Strandboulevard West 8 3841 Harderwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Mamta Indiaas tandoori restaurant

Reis van mild naar pittig

Aan de boulevard van Harderwijk leer je mild en pittig opnieuw kennen, maar dan op de authentieke Indiase manier. Of je nu wel of niet gewend bent aan Indiase gerechten, de uitgebreide kaart is hier jouw kompas voor je lunch of diner. De vriendelijke eigenaren Mamta en Lalit Basnet adviseren je graag, als je hulp nodig hebt bij het maken van je keuze. Blijf je liever een avondje thuis, dan kun je je eten gewoon afhalen.

Meer informatie over restaurant Mamta Indiaas tandoori restaurant

• Af te huren , Airconditioning
Uitmuntend
9,5
9,1

Jouw recensie over het restaurant Mamta Indiaas tandoori restaurant

Hans M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Vriendelijk, goed bereid en dus smakelijk. De uitleg over de diverse mogelijkheden en combinaties van smaken zou iets beter kunnen, maar de kwaliteit was uitstekend!
Eddy K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2019
Voor het eerst in een Indiaas restaurant gegeten, en met veel plezier. Een hartelijke ontvangst, we kregen rustig de tijd om even naar de menukaart te kijken terwijl er Pappadums werden geserveerd met diverse sausjes. Omdat dit onze eerste kennismaking was met de Indiase keuken, hebben we om een menu suggestie gevraagd om zoveel mogelijk smaakimpresssies van deze keuken te ontdekken.

Van mild tot medium pittig, en bijzonder lekker, mooi gekruid, mooie smaken...
Kortom unieke en mooie ervaring, en reden om zeker terug te komen.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Zeer lekker gegeten.
Maurice B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
Heerlijk gegeten. Erg leuke en aardige bediening. We vonden het fijn dat de gastvrouw ons erop attendeerde dat we veel dezelfde gerechten hadden, en dat als we 1 gerecht anders bestelden we van elkaar konden proeven omdat alles in kleine schaaltjes op tafel staat. Niet alles is pittig wat fijn is voor degene die daar niet tegen kunnen.
Echt een aanrader.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Zoals altijd, weer heerlijk gegeten.
A. B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2019
Eten is goed. Erg vriendelijke mensen. Geluiddemping zou beter kunnen.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant waar je echt welkom voelt. Gastvrouw geeft ons goede suggesties om allerlei gerechten te proeven. De massala igerechten zijn meer dan zalig! Een echte aanrader voor een ieder die van Idiaas eten houdt of dit wil uitproberen. Prijzen kwaliteit verhouding is goed. Vrijdag en het weekend moet je wel reserveren.
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Mijn man en ik hebben genoten van diverse Indiase gerechten. Met name de Tandori mixed vonden we heerlijk. Bediening snel attent en eerlijk (we kregen het advies om onder te bestellen)
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Wat een lieve mensen, wat een mooie gerechten, wat een fijne kruiden. Kortom het is lang geleden dat we zo lekker en verrassend gegeten hebben. Top een dikke 10
Ninette A.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Echt heerlijk eten en snelle en goede bediening. Aanrader!!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Ik kom hier een paar keer per jaar en altijd weer genieten hier...
Daan D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Vriendelijke, persoonlijke bediening. Heerlijk Indiaas eten.Niet opdringerig. Topper in Harderwijk
Stella V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Had me het anders voorgesteld. Vond het eigenlijk wel tegenvallen kwa smaken. Het was lekker maar zeker niet bijzonder.
Phyne L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Perfect lekker pittig eten vriendelijke mensen in een woord geweldig echt een aanrader !
Jellie O.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Altijd heerlijk om hier te eten vooral als je pittig eten houdt, er is ook zoet/mild te krijgen voor diegene die niet van pittig eten houdt. Personeel is super vriendelijk en het eten altijd een feestje
Esther E.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
altijd weer heerlijk eten tegen een vriendelijke prijs. Ontzettend vriendelijke mensen, altijd een glimlach!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk Indiaas eten, vriendelijke bediening een knus restaurant!
Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Zoals altijd weer genoten van het heerlijke eten, de vriendelijke gastvrijheid van deze lieve mensen! Voor herhaling vatbaar, tot snel. Fam Schouten en vrienden
Hj H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten. We komen weer. Vol restaurant, gezellig maar daardoor konden we elkaar soms met moeite verstaan. Zeker geen reden om niet terug te komen. Heerlijk gegeten en goed verzorgd.
Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Vooraf namen we voorgerechten van gebakken ui en kip in tamarindesaus. Deze waren heerlijk. De curries die we als hoofdgerecht namen vielen tegen. Vooral de versie met grote garnalen was teleurstellend omdat de garnalen te lang waren gegaard. Hierdoor waren het droge en taaie exemplaren i.p.v. mals en sappig. De currysaus zelf had een wat bittere nasmaak. Het nan-brood was dik in orde. Het kulfi-ijs als toetje was heerlijk.
De bediening is vlot en vriendelijk.
Er is iets niet in orde met het afzuigsysteem en/of luchtverversing in het pand. Er hangt een scherpe baklucht die op je keel slaat en je kleren qua geur aantast. Dat je de volgende ochtend nog kunt ruiken dat je daar geweest bent is beslist niet goed.