Mamta Indiaas tandoori restaurant

Strandboulevard West 8 3841 Harderwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Mamta Indiaas tandoori restaurant

Reis van mild naar pittig

Aan de boulevard van Harderwijk leer je mild en pittig opnieuw kennen, maar dan op de authentieke Indiase manier. Of je nu wel of niet gewend bent aan Indiase gerechten, de uitgebreide kaart is hier jouw kompas voor je lunch of diner. De vriendelijke eigenaren Mamta en Lalit Basnet adviseren je graag, als je hulp nodig hebt bij het maken van je keuze. Blijf je liever een avondje thuis, dan kun je je eten gewoon afhalen.

Meer informatie over restaurant Mamta Indiaas tandoori restaurant

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Weer heerlijk gegeten, nu met mijn dochter.
De lam tikka was top. Vriendelijk personeel en een mooie inrichting. Voor herhaling vatbaar.
Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Al weer een tijdje geleden dat ik een recensie over Mamta heb geschreven. In de tussentijd vele Indiase restaurants in heel Europa bezocht en nog steeds ben ik van mening dat Mamta één van de beste is. We komen er regelmatig en worden altijd weer blij van de hartelijke ontvangst, de heerlijke gerechten, de leuke aankleding, de gezellige maar niet opdringerige Indiase muziek: alles klopt! Als Lalit zelf in de keuken staat zijn de gerechten net iets pittiger dan wanneer er een andere kok aan 't roer staat, maar, zoals bekend, smaken verschillen. Al met al nog steeds een topper!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten. De tafels voor twee staan erg dicht bij elkaar, dus wij eten hier zo vroeg mogelijk. Een tandoori en een curry gerecht gekozen ( kip en lam). Ook de bijgerechten waren zeer goed.
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Echt superheerlijk gegeten, tot nu toe het beste indiaase restaurant voor ons. Traktatie voor je smaakpapillen!
Boukje V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Fijne lokatie, heerlijk eten, goede service!
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Leuk restaurantje met erg lekker eten. We hadden de chef's special waarbij het voorgerecht erg veel op de een groot deel van het hoofdgerecht leek. Leuk dat ze kingfisher bier hebben!
Aliya M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Restaurant is mooi ingericht alleen staan de tafels vlakbij elkaar, het is niet storend. Het is er wel erg benauwd binnen. Eten is matig, prijzen zijn goed.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening! Komen zeker weer eens terug. Ook parkeren vlakbij is makkelijk, al was het zondag.
Yorick V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk eten!
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vriendelijke bediening en het eten was goed. Helaas een minpuntje: onze kleren, inclusief de jassen, stonken verschrikkelijk door de slechte afzuiging. Alles kon direct in de wasmachine/ naar de stomerij. Jammer
Martine H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een gezellige sfeer en zeer gastvrije mensen! Daarnaast was het eten ook nog erg lekker.
Koen K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten ! Authentiek en precies wat je verwacht van lekker Indiaas tafelen voor een goede prijs ! Zou dit zeker aanbevelen !
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
opnieuw lekker gegeten bij Mama met vrienden. Wat blijft dat toch telkens een ervaring. Aardige eigenaren, zeer vriendelijk en Mevrouw Mamta is buitengewoon charmant, hahahaha.
obe K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Prima gegeten voor redelijke prijs
B.J. V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Voor het eerst in een Indiaas tandoori restaurant gegeten. Wisten niet wat ons te wachten stond. Nogal moeite om te kiezen uit het ruime aanbod. Gelukkig hulp van een vriendelijke ober die ons, achteraf gezien, het juiste advies gaf. Heerlijk gegeten in de aangename sfeer van dit gezellige restaurant.
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijke gerechten! Goed van smaak.. bv. medium heet is prima te eten. Andere tafelgenoten hebben ook genoten en alle verschillende gerechten waren superlekker.
Vincenzo C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Twee keer in een week..
Ontzettend heerlijk gegeten, goede en vriendelijk bediening
Wij komen zeker nog een keer terug!
Daniel H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gisteravond 16 november 2016 heerlijk gegeten in het knusse Mamta in Harderwijk. Overheerlijke tandoori gerechten, goede service, en een vriendelijke bediening. wij komen snel weer.
Eppo W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Leuk restaurant met vriendelijke bediening. Alle gangen werden op verzoek snel gebracht zodat we ook nog tijd hadden voor het dessert. Zeker voor herhaling vatbaar.
Cisca V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten van authentiek Indiaas eten. Bediening is uitermate vriendelijk en was behulpzaam en adviserend over de combinatie van de gerechten. Heerlijke Indiase bieren en wijnen (Sula) en een goede sfeer. Kortom, een aanrader voor de liefhebber van de Indiase keuken! Ik kom zeker terug!