Mamouche

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,2
9,2

Jouw recensie over het restaurant Mamouche

Michelle H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zeer gezellige sfeer en ambiance
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Hier wordt met veel plezier gekookt. De bediening is informeel en zeer aangenaam en attent.
Lia E.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Mamouche is mijn favoriete restaurant!
Prettige sfeer, aardige bediening en heerlijk eten.
Odette D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Verassende kaart, Marokkaans met een Franse twist. Ik had tweemaal vis, perfect bereid. Ook de wijze waarop ze bij alle gerechten de groenten bereiden en combineren is zeer verrassend en lekker! Grand dessert is trouwens een aanrader net als het aperitief van prosecco met siroop van gedroogde rozen. De bediening is erg vriendelijk en opvallend professioneel. Je voelt je echt te gast. Ik kom zeker nog eens terug!
greet B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Zeer lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Tjeerd S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijke Marrokaanse gerechten met bijpassende Marrokaanse wijn, gezellige sfeer en uiterst vriendelijk personeel. Met 3 personen allen het verrassings menu genomen, heel divers en super lekker. Zeker een plek om terug te komen.
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten!
Carole M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Altijd leuk en lekker bij Mamouche, een van mijn favoriet restaurant in de Pijp!
hanspaping .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Was wederom een prettige ervaring in Mamouche. Vriendelijk en attent personeel en weer heerlijk gegeten met een lekkere Marokkaanse witte wijn.
Lekkerinrotterdam V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
samen met mijn partner hier op donderdag gegeten. hartelijk ontvangst. lekker huis aperitief van prosecco en roos. lekkere wijn gekozen. vervolgens een heerlijk voorgerecht. vooral de kalfslever was zeer goed. het Marokkaanse dessert (weet de naam niet meer) was ook erg goed. het restaurant heeft een warme gezellige sfeer maar straalt toch wat luxe uit. ik kom hier graag terug.
Ünsal Y.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Zeer lekker eten. Gezellige sfeer. Fantastische bediening.
bertil V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk restaurant en eten. Onvoorstelbaar dat het al 15 jaar open is en dat we er nog nooit zijn geweest. Neem het voorgerecht met kalfslever.!
Jessica R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Zeer lekker gegeten, goede wijn en vriendelijke bediening. Als voorgerecht haloummi buiten de kaart om waar een tweede voorgerecht dat erbij paste ons werd geadviseerd. Zo ook bij de hoofdgerechten toen we om advies vroegen en hier werd een heerlijke marokkaanse gris geserveerd. Top avond gehad! Wij komen terug!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Deze keer was er iets te vieren, dus voor de derde keer binnen een paar weken bij Mamouche gegeten, omdat het zo'n heerlijk relaxed restaurant is , waar fantastisch orginele gerechten worden gekookt. De bediening is attent en alert (deze keer werd er direct een zonnebril aangereikt omdat ik op het terras tegen de zon in keek). Interessante wijnkaart ( Marokkaanse chardonnay is een aanrader). Zeer goede kwaliteit en een prettige ambiance voor een avond lang tafelen.
Krystle V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Altijd weer heerlijke gerechten bij Mamouche! Misschien geen uitgebreide kaart, maar dat maakt niet uit want alles is lekker.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk eten. Gewoon goed
A. B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Een prima restaurant. De ontvangst was hartelijk. De kok besteedde aandacht aan de gerechten. De gerechten waren heeeerlijk!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Bijzonder sfeervol restaurant, prettige bediening en fantastisch eten!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Prijs voor de wijnen fors.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Al 15 jaar wilde ik bij Mamouche eten, maar het was er nooit eerder van gekomen. Helaas, want ik heb 15 jaar lang iets gemist. Wat een bijzondere keuken. We kregen het Chef's menu, voor € 35,00 bedenkt de chef zelf wat - van de kaart - en krijg je drie gangen. Voorafjes waren goddelijk, subtiel, smakelijk, niet te veel en niet te weinig. De hoofdgerechten idem dito en eigenlijk kan ik over de toetjes ook alleen maar hetzelfde zeggen. We kregen een Marokkaanse chardonnay, ook een suggestie van de chef, die zowel bij de gestoofde lamsschouder als bij de zeebaarsfilet op 'grootmoeders couscous' heerlijk smaakte. De bediening was uitermate attent en charmant en ik kom de volgende 15 jaar hier met grote regelmaat terug.