Mamouche

9,1
9,2
Lekkerinrotterdam V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
samen met mijn partner hier op donderdag gegeten. hartelijk ontvangst. lekker huis aperitief van prosecco en roos. lekkere wijn gekozen. vervolgens een heerlijk voorgerecht. vooral de kalfslever was zeer goed. het Marokkaanse dessert (weet de naam niet meer) was ook erg goed. het restaurant heeft een warme gezellige sfeer maar straalt toch wat luxe uit. ik kom hier graag terug.
Ünsal Y.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Zeer lekker eten. Gezellige sfeer. Fantastische bediening.
bertil V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk restaurant en eten. Onvoorstelbaar dat het al 15 jaar open is en dat we er nog nooit zijn geweest. Neem het voorgerecht met kalfslever.!
Jessica R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Zeer lekker gegeten, goede wijn en vriendelijke bediening. Als voorgerecht haloummi buiten de kaart om waar een tweede voorgerecht dat erbij paste ons werd geadviseerd. Zo ook bij de hoofdgerechten toen we om advies vroegen en hier werd een heerlijke marokkaanse gris geserveerd. Top avond gehad! Wij komen terug!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Deze keer was er iets te vieren, dus voor de derde keer binnen een paar weken bij Mamouche gegeten, omdat het zo'n heerlijk relaxed restaurant is , waar fantastisch orginele gerechten worden gekookt. De bediening is attent en alert (deze keer werd er direct een zonnebril aangereikt omdat ik op het terras tegen de zon in keek). Interessante wijnkaart ( Marokkaanse chardonnay is een aanrader). Zeer goede kwaliteit en een prettige ambiance voor een avond lang tafelen.
Krystle V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Altijd weer heerlijke gerechten bij Mamouche! Misschien geen uitgebreide kaart, maar dat maakt niet uit want alles is lekker.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk eten. Gewoon goed
A. B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Een prima restaurant. De ontvangst was hartelijk. De kok besteedde aandacht aan de gerechten. De gerechten waren heeeerlijk!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Bijzonder sfeervol restaurant, prettige bediening en fantastisch eten!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Prijs voor de wijnen fors.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Al 15 jaar wilde ik bij Mamouche eten, maar het was er nooit eerder van gekomen. Helaas, want ik heb 15 jaar lang iets gemist. Wat een bijzondere keuken. We kregen het Chef's menu, voor € 35,00 bedenkt de chef zelf wat - van de kaart - en krijg je drie gangen. Voorafjes waren goddelijk, subtiel, smakelijk, niet te veel en niet te weinig. De hoofdgerechten idem dito en eigenlijk kan ik over de toetjes ook alleen maar hetzelfde zeggen. We kregen een Marokkaanse chardonnay, ook een suggestie van de chef, die zowel bij de gestoofde lamsschouder als bij de zeebaarsfilet op 'grootmoeders couscous' heerlijk smaakte. De bediening was uitermate attent en charmant en ik kom de volgende 15 jaar hier met grote regelmaat terug.
gozadora V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Op zoek naar een glutenvrij restaurant met een hoog cijfer deze plek gevonden via IENS. Bij binnenkomst was de ruimte gevuld met wierook, gelukkig wilden ze het uitdoen. Verder was het wat donker en later, toen het vol zat nogal rumoerig. Wel heerlijk gegeten, en, inderdaad glutenvrij. Bediening erg vriendelijk.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Uitstekend gegeten en genoten van de goede sfeer. De service was fantastisch en dat maakte het genieten van het eten alleen maar beter
Jwflierman F.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Uitstekend restaurant, heerlijk eten, mooie keuzes, prima wijnen en een hoog service niveau.
Romelia P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk gegeten als altijd
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Genoten!!!!
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Vooraf B'astille, heerlijk zachte smaak. Het hoofdrecht, de tagine d'agneau, was overheerlijk. Het lamsvlees was supermals en in combinatie met de zoete aardappel, sperziebonen en pruimen was het af. Zou het zo weer nemen! Toe de hadia en ook dat was heerlijk. Het dadel ijs was zacht van smaak en een mooie combi met de marsepein frito en honing.
Bediening netjes, vriendelijk en gastvrij. Kortom aanrader !!!
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima gegeten in een leuke atmosfeer. Wij komen nog een keer terug.
jolande B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We waren aangenaam verrast door de ambiance van Mamouche. Volgens mij ben ik er jaren geleden ooit een keer geweest en zag het er toen toch anders uit. De sfeer was gezellig, ondanks het vroege tijdstip en het feit dat we de eersten waren. Het eten was geweldig, geen uitgebreide kaart waardoor je niet weet wat je moet kiezen, maar voldoende variatie voor iedereen.
Een aanrader
Floor S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
De uitstraling is chique, maar dat vertaald zich niet in prijs. Erg aangename bediening en heerlijk eten. Niet direct maaltijden die ik in Marokko zelf heb gegeten, maar wel met dezelfde smaken en ingrediënten.