Mamouche

Maandag 18:00 - 23:00
Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Henk H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Bijzonder sfeervol restaurant, prettige bediening en fantastisch eten!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Prijs voor de wijnen fors.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Al 15 jaar wilde ik bij Mamouche eten, maar het was er nooit eerder van gekomen. Helaas, want ik heb 15 jaar lang iets gemist. Wat een bijzondere keuken. We kregen het Chef's menu, voor € 35,00 bedenkt de chef zelf wat - van de kaart - en krijg je drie gangen. Voorafjes waren goddelijk, subtiel, smakelijk, niet te veel en niet te weinig. De hoofdgerechten idem dito en eigenlijk kan ik over de toetjes ook alleen maar hetzelfde zeggen. We kregen een Marokkaanse chardonnay, ook een suggestie van de chef, die zowel bij de gestoofde lamsschouder als bij de zeebaarsfilet op 'grootmoeders couscous' heerlijk smaakte. De bediening was uitermate attent en charmant en ik kom de volgende 15 jaar hier met grote regelmaat terug.
gozadora V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Op zoek naar een glutenvrij restaurant met een hoog cijfer deze plek gevonden via IENS. Bij binnenkomst was de ruimte gevuld met wierook, gelukkig wilden ze het uitdoen. Verder was het wat donker en later, toen het vol zat nogal rumoerig. Wel heerlijk gegeten, en, inderdaad glutenvrij. Bediening erg vriendelijk.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Uitstekend gegeten en genoten van de goede sfeer. De service was fantastisch en dat maakte het genieten van het eten alleen maar beter
Jwflierman F.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Uitstekend restaurant, heerlijk eten, mooie keuzes, prima wijnen en een hoog service niveau.
Romelia P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk gegeten als altijd
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Genoten!!!!
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Vooraf B'astille, heerlijk zachte smaak. Het hoofdrecht, de tagine d'agneau, was overheerlijk. Het lamsvlees was supermals en in combinatie met de zoete aardappel, sperziebonen en pruimen was het af. Zou het zo weer nemen! Toe de hadia en ook dat was heerlijk. Het dadel ijs was zacht van smaak en een mooie combi met de marsepein frito en honing.
Bediening netjes, vriendelijk en gastvrij. Kortom aanrader !!!
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima gegeten in een leuke atmosfeer. Wij komen nog een keer terug.
jolande B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We waren aangenaam verrast door de ambiance van Mamouche. Volgens mij ben ik er jaren geleden ooit een keer geweest en zag het er toen toch anders uit. De sfeer was gezellig, ondanks het vroege tijdstip en het feit dat we de eersten waren. Het eten was geweldig, geen uitgebreide kaart waardoor je niet weet wat je moet kiezen, maar voldoende variatie voor iedereen.
Een aanrader
Floor S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
De uitstraling is chique, maar dat vertaald zich niet in prijs. Erg aangename bediening en heerlijk eten. Niet direct maaltijden die ik in Marokko zelf heb gegeten, maar wel met dezelfde smaken en ingrediënten.
DaphneRe Z.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten ,prettige sfeer. Ga zeker weer terug.
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
eten was heel goed!
Koos R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Ik heb hier al eerder gegeten en is iedere keer weer, met twee jaar tussentijd, prima. Constante kwaliteit van gerechten en bediening. Dagmenu goede keuze.
Griffin J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Een tijdje terug al bij Mamouche gegeten. Nu op 19 augustus 2016 weer bij Mamouche gegeten. Wij hadden een verassingsmenu genomen. Het was heerlijk en genoten van ieder hap die wij namen. Als voorgerecht had ik een brikdeeg met gekonfijte tonijn en kwartelei gekregen en heeft iemand een gevulde filodeeg gekregen(alleen iets te zoet, maar zeker lekker). Lamsschouder viel van het bot af en was boterzacht en als klap op de vuurpijl heb ik hun welbekende kaneelijs gekregen. De tijd dat ik voor het eerst bij Mamouche had gegeten, kwam door deze kaneelijs terug!! Yum yum. Al met al was het een geslaagd avondje waar zeer goede service niet ontbrak en het eten goed was! Als wij weer tijd hebben komen wij terug!
noelle.de.hoog .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Erg lekker gegeten. Heerlijke witte wijn, Marokkaanse chardonnay. Zeer vriendelijke en prettige bediening.
Aanrader grand dessert. Hebben we met zijn viertjes heerlijk van gesnoept.
Fijn restaurant en mooie entourage die uitnodigt lang te blijven zitten.
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Super leuke (onverwachte zaak) in hartje De Pijp. Eten deed me denken aan eerdere reizen en is een mix van Marokkaans, Tunesisch en wat andere Noord Afrikaanse keukens met een vleugje Frankrijk. Een oester mag je dat wel noemen toch?
De bediening was in handen van een aardige dame en een jongeman die extra complimenten verdient. Een voorbeeld van gastheerschap. Charmant, aardig voor de kinderen en meedenkende over het menu. En als je er bent, neem dan eens een Marokkaanse wijn.
Brouwerm .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Tompoes met vijgen, geitenkaas en avocado was heerlijk. De gestoofde lamsschouder was ook goed klaargemaakt. Omdat we niet meer zo veel ruimte hadden in onze magen voor een uitgebreid nagerecht wilden we alleen maar een klein, niet op de kaart staand ijsje. Dit werd zonder problemen geserveerd, zag er mooi uit en was ook erg lekker. Attente en snelle bediening. Erg gezellig restaurant.
murre001 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Voor de tweede keer gegeten bij Mamouche en het eten is van constante topkwaliteit! De tajine met lamstoof was heerlijk en de couscous met groente en vlees was overdadig. Een echte smaakexplosie in je mond. De heerlijke lokale Marokkaanse wijn maakte het helemaal af. Wij zaten buiten en daar is de ambiance iets minder, aangezien het straatje een beetje greasy is. Minpuntje was dat de tafel naast ons een muntwatertje van het huis op tafel kreeg en wij helaas niet. Desalniettemin kom ik zeker terug!