Mamouche

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Voordelig
Floor S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
De uitstraling is chique, maar dat vertaald zich niet in prijs. Erg aangename bediening en heerlijk eten. Niet direct maaltijden die ik in Marokko zelf heb gegeten, maar wel met dezelfde smaken en ingrediënten.
DaphneRe Z.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten ,prettige sfeer. Ga zeker weer terug.
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
eten was heel goed!
Koos R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Ik heb hier al eerder gegeten en is iedere keer weer, met twee jaar tussentijd, prima. Constante kwaliteit van gerechten en bediening. Dagmenu goede keuze.
Griffin J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Een tijdje terug al bij Mamouche gegeten. Nu op 19 augustus 2016 weer bij Mamouche gegeten. Wij hadden een verassingsmenu genomen. Het was heerlijk en genoten van ieder hap die wij namen. Als voorgerecht had ik een brikdeeg met gekonfijte tonijn en kwartelei gekregen en heeft iemand een gevulde filodeeg gekregen(alleen iets te zoet, maar zeker lekker). Lamsschouder viel van het bot af en was boterzacht en als klap op de vuurpijl heb ik hun welbekende kaneelijs gekregen. De tijd dat ik voor het eerst bij Mamouche had gegeten, kwam door deze kaneelijs terug!! Yum yum. Al met al was het een geslaagd avondje waar zeer goede service niet ontbrak en het eten goed was! Als wij weer tijd hebben komen wij terug!
Noelle.de.hoog .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Erg lekker gegeten. Heerlijke witte wijn, Marokkaanse chardonnay. Zeer vriendelijke en prettige bediening.
Aanrader grand dessert. Hebben we met zijn viertjes heerlijk van gesnoept.
Fijn restaurant en mooie entourage die uitnodigt lang te blijven zitten.
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Super leuke (onverwachte zaak) in hartje De Pijp. Eten deed me denken aan eerdere reizen en is een mix van Marokkaans, Tunesisch en wat andere Noord Afrikaanse keukens met een vleugje Frankrijk. Een oester mag je dat wel noemen toch?
De bediening was in handen van een aardige dame en een jongeman die extra complimenten verdient. Een voorbeeld van gastheerschap. Charmant, aardig voor de kinderen en meedenkende over het menu. En als je er bent, neem dan eens een Marokkaanse wijn.
Brouwerm .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Tompoes met vijgen, geitenkaas en avocado was heerlijk. De gestoofde lamsschouder was ook goed klaargemaakt. Omdat we niet meer zo veel ruimte hadden in onze magen voor een uitgebreid nagerecht wilden we alleen maar een klein, niet op de kaart staand ijsje. Dit werd zonder problemen geserveerd, zag er mooi uit en was ook erg lekker. Attente en snelle bediening. Erg gezellig restaurant.
Murre001 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Voor de tweede keer gegeten bij Mamouche en het eten is van constante topkwaliteit! De tajine met lamstoof was heerlijk en de couscous met groente en vlees was overdadig. Een echte smaakexplosie in je mond. De heerlijke lokale Marokkaanse wijn maakte het helemaal af. Wij zaten buiten en daar is de ambiance iets minder, aangezien het straatje een beetje greasy is. Minpuntje was dat de tafel naast ons een muntwatertje van het huis op tafel kreeg en wij helaas niet. Desalniettemin kom ik zeker terug!
Ellendh .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Gezellig, stijlvol, ontzettend sympathieke bediening (natuurlijk, geen gespeelde vriendelijkheid) en heerlijk eten! Het enige minpuntje voor mij was de wel erg kleine portie vis in het gerecht met 'pittige zeebaars'. Was ook niet pittig, maar verder wel alles overheerlijk! Ook erg genoten van het mooie en gulle dessertbord voor twee!
Michiel A.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
In restaurant Mamouche wordt de keuken uit de Maghreb geserveerd, een combinatie van de exotische smaken van Noord-Afrika en het raffinement van de Franse keuken. Het voorgerecht was een salade van gemarineerde artisjok met o.a. verse vijg en truffelolie (Vega gerecht). Heerlijk subtiel gekruid! Het hoofdgerecht was zeewolffilet op een bedje van auberginemousse en paddenstoelen en bulger met daarbij saffraansaus. Ook weer een prachtig gerecht. Uitstekende desserts. Er is een mooie wijnkaart met o.a. lekkere Marokkaanse open wijnen Zeer vriendelijke en attente bediening en qua inrichting een gezellig restaurant, natuurlijk met een Marokkaanse touch. De prijs kwaliteitsverhouding is in orde. Wij komen zeker terug
Titia V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Mamouche is klassiek ingericht, kaarsen op tafel, gezellig. De bediening was gastvrij en vriendelijk. Het aperitief met champagne en rozenwater was verrassend lekker. Het menu van de chef was voor ons beiden verschillend, erg fijn, nu hebben we 2x zo veel gerechten geproefd. Topper was een van de hoofdgerechten, een tajine gevuld met lamsvlees, pruimen, boontjes en een heerlijke kruidenmix. Gratis kraanwater met verse munt op tafel, een goede Marokkaanse Sauvignon Blanc / Voigner er bij en na afloop Marokkaanse koffie met kruiden. Hier komen we zeker terug.
Kirstyvaleria .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Goede bediening. Kok stond alleen in de keuken en heeft echt lopen zwoegen. Heerlijk gegeten met lekkere Marrokkaanse wijn.
Mathijs B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Mooie entourage. Vriendelijke bediening. Leuke kaart. Wij kozen voor verrassingsmenu. Voorgerechten beide lekker en verrassend. Een hoofdgerecht viel tegen. Moesten ruim een uur wachten en was een simpel stoofkipje die helaas ook nog erg droog was met daarbij paar wortels. Vis en nagerechten waren wel heerlijk. Wijnarrangement was weinig spannend (behalve dat de wijn uit Marokko kwam). Prijs/kwaliteit hierdoor wat scheef.
Angel A.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Heerlijk gegeten in Mamouche. de kaart is zo goed dat we bijna niet kunnen kiezen wat we zouden wellen eten. Zoals vanouds super attente bediening. Tot snel.
FrankRasenberg .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Tagine d'angeau. Mjammjam. Erg lekker en ruim voldoende. Prijs kwaliteit verhouding voor het eten is uitstekend. De drankjes zijn wel prijzig, maar dat nemen we voor lief.
Geertje72 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Heerlijk gegeten, en heel vriendelijke en oplettende bediening. De lamstajine was perfect en het toetje met dadelijs en amandel in filo deeg was super lekker. Alles was goed en lekker!
Basvandermeij .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Ik was voor de derde keer bij Mamouche en heb wederom fantastisch gegeten! De bediening is kundig en heel erg prettig net als de sfeer! Alles is hier goed geregeld, top dus!
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Gezellig restaurant in de Pijp. Hele aardige bediening en verzorgd eten. Het is echter niet zo uitgesproken , ik mis de wouw-factor.
Jhakira S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Bij binnenkomst ruik je al de heerlijkste geuren uit de keuken komen.
Wij hadden als voorgerecht gevulde artisjok met truffel deze smaakte heerlijk.
Als hoofdgerecht een tajine met kip en couscous met groenten deze smaakten ook goed.
Bediening was erg klantvriendelijk.
Puntje van kritiek weinig keuze op de kaart.