Mamo Döner

31-519222959

Meer informatie over restaurant Mamo Döner

Linspin .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Eten heerlijk, bediening prima, gemoedelijke sfeer; als ik dan een verbeter punt moet noemen dan zou ik het wat knusser en gezelliger maken!
Eten is super maar het is er niet knus of romantisch oid
Achter is een tuin; maak daar gebruik van!!! Lekker buiten zitten in de binnenstad; of maak er een serre van!
Als je gewoon even lekker wilt eten is het super, hoor.
Janny Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
heerlijk eten ,vriendelijke eigenaar top zaak met klasse eten, verse producten, heerlijk sauzen, netjes en schoon is de zaak
Linspin .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Super service, vriendelijk personeel, vooral de eigenaar Is altijd betrokken, onthoudt dingen en vraagt er later weer naar! Eten Is heerlijk. Kapstok is erg lekker. Ook kinderen krijgen een lollie. En als er thuis broertjes of zusjes zijn doet hij nog meer in de tas. Extra broodjes erbij, of extra saus wordt vaak niet eens gerekend.
Ook heerlijke baklava koekjes in de vitrine (zoet maar heerlijk!) en lekker broodbeleg, zoals salami met stukjes paprika Etc. En Turkse yoghurt te koop om mee naar huis te nemen. Ook kun je er Turks brood kopen. Dus vele extra's.
AenW .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Ontzettend vriendelijke, innemende meneer, we gaan alleen al heen omdat we het hem gunnen. Gewoon prima eten voor een prima prijs! Vooral de gevulde lahmacun is heerlijk!
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Lekker eten en vriendelijk personeel. Jammer dat zo vaak dicht zijn terwijl ze wel open zouden moeten zijn volgens hun openingstijden aan het raam.