Mammy Twos Shoes

6,6
7,1
VorkjeMeePrikken .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
We logeerden in Tulip Inn en dit restauarant zit in hetzelfde gebouw. Het lag dus voor de hand om hier te gaan eten. De referenties op Iens zijn niet zo goed, maar dat wisten we toen nog niet. Misschien hebben we geluk gehad want het eten viel best mee. Een stoofpotje 'Beef in Guinness Pie' beviel prima. Het andere hoofdgerecht -entrecote- lag zielig alleen op een bord maar verder was het niet slecht. Als groente kon je tussen een warme (broccoli en bloemkool) of koude (sla) variant kiezen. De hoeveelheid groente was aan de erg zuinige kant. Met de geserveerde aardappelkroketten was helemaal niets mis. Het ene dessert, 'Chocolate Mousse' was goed maar het andere, smakeloos appelgebak met vanille ijs, was zeer matig. Over de bediening veel klachten op Iens. Het duurde inderdaad wel een tijdje voor de bediening ons opgemerkt had maar daarna verliep dit vlotjes. Al met al een restaurant zoals vele, niet goed en niet slecht. Voor drie gangen (soep, entrecote en appelgebak) ben je 30 euro kwijt. Een heel bedrag voor een matig restaurant. Wij hebben al veel beter gegeten in Heerlen. Voor maar enkele euro's meer. Mammy Two Shoes kan je daarom beter mijden.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Het restaurant ziet er aantrekkelijk uit, maar de bediening was rommelig en liet mij (als klant alleen) lang wachten op de mogelijkheid om een drankje te bestellen en het menu te bekijken. De keuken is niet heel flexibel, want de door mij gekozen gerechten konden niet zonder knoflook (verdraag ik niet) klaar gemaakt worden. Uiteindelijk bestelde ik de kaasfondue, deze werd geserveerd in een uitgehold rond brood met wat doopgroente. De kaasfondue vond ik lekker, maar wat te zout en de doopgroente lekker, maar te weinig en te weinig gevarieerd (voeg champignons, rettich, broccoli) toe en maak grotere porties, Al met al, niet slecht, maar ook niet heel goed.
Markpbbo .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Wat een waardeloze service, kwaliteit en uitstraling. Het menu ziet er al niet uit, gebruik een leesbaar lettertype. Personeel weet niet hoe een flesje vast te houden (tip; niet aan de hals!) en heeft echt geen horeca ervaring.

Gepofte aardappel die we kregen; rot!! Kan geen toeval meer zijn, we gaan in ieder geval de inspectie inschakelen. Wachten op drankjes op het terras duurde overigens ook veel te lang. Liep wat jong personeel rond, maar geen manager of eigenaar te zien. Volgens de bediende dame was dit normaal en werden ze vaak gewoon in het diepe gegooid.

Biertje op het terras smaakte overigens helemaal niet naar gulpener (waar men mee adverteert en in het glas van zit), maar een beetje naar ijzer. Hier wat van gezegd en toen gaf men aan dat men in verband met drukte het bier in de naast gelegen Ierse pub getapt had en dat daar niet altijd Brand bier maar hun 'huismerk' bier op de tap zat. Toen ik even later de betreffende pub binnenliep, tapte men dit bier gewoon uit de Brand bier kraan.

Niet alleen is de kwaliteit en professionaliteit hier slecht, maar wordt men ook nog eens opgelicht. De brief naar Brand gaat morgen ook op de bus! Advies; deze tent en naastgelegen kroeg mijden!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Ik had een angus burger van 250 gram besteld (18€), deze zag er niet uit en was veel te klein. Toen ik de ober daar op aanspraak zei hij dat het toch echt 250 gram was, de kok kwam daarna zeggen dat het per ongeluk veel minder was. Tevergeefs om een nieuwe angus burger gevraagd. Toen ik na één hap wegliep kreeg ik wel de volledige rekening (één biertje gratis). Toen ik zei dat ik niet ging betalen dreigde de ober de politie te bellen. Uiteindelijk alleen drankjes betaald en ergens anders gaan eten
Aletha .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Via internet gereserveerd voor een menu. Toen we binnen kwamen kwam er geen personeel naar ons toe. Na even wachten werd gezegd dat we maar een tafel moesten uitkiezen. Omdat we gereserveerd hadden toch maar naar de bar gelopen. De reservering was niet bekend, maar we moesten maar ergens gaan zitten. Op de vraag of we ook boven konden zitten was het antwoord dat dat arbotechnisch niet mocht.
Uiteindelijk zelf maar een tafeltje afgeruimd en daar gaan zitten.
We hebben lang moeten wachten tot onze drankbestelling werd opgenomen en er iemand een menu kwam brengen. Aangegeven dat we via internet gereserveerd hadden. Daarop kregen we een ander menu van €2,50 pp goedkoper dan onze oorspronkelijke reservering, met de melding dat die kaarten kwijt waren, maar dat we dan gewoon €2,50 extra moesten betalen (?!). Nog voorgesteld om a la carte te bestellen, maar die hint werd niet opgepakt. Toen toch maar het menu genomen, maar uiteraard wel afgesproken dat we het normale bedrag wilden betalen en niet extra.
Het eten was prima. We moesten wel apart mayonaise bestellen bij de frietjes, vooraf was dit niet aan ons gevraagd.
Al met al prima gegeten, maar wat personeel betreft, zowel snelheid, gastvrijheid als communicatieve vaardigheden, kan er nog een heleboel verbeterd worden.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Recentelijk eens hier gegeten en mogen concluderen dat er eenvoudig maar smakelijk gekookt word. Als voorgerecht had mijn tafelgenote de garnalenkroketjes die zonder meer prima smaakten. Ikzelf had de aspergesoep. Op zich niet slecht, goed gevuld met asperges, maar het mocht naar mijn gevoel wat hoger op smaak. Als hoofdgerechten hadden we de spareribs (lekker mals en goed op smaak) en de pulled pork, waarbij een aantal bijgerechten m.i. minder smakelijk waren, waarvan de zelfgemaakte BBQsaus voor mij zelfs slecht was. De pulled pork was daarentegen wel heerlijk. Lekker mals vlees dat goed gekruid was. De bediening vond ik niet echt geweldig. Wel beleefd, maar niet echt ervaren. De inrichting van de zaak is zonder meer prima. Hoge plafonds en veel hout. Een grote zaak, die toch intiem blijft en privacy geeft, omdat de tafels ver genoeg van elkaar af staan.
Ramirez .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Ben bij mammy vaker geweest en normaal is het een gezellig iers restaurant met op zich de redelijk eenvoudige maar zeer smakelijke ierse en limburgse keuken. Vooral de stew, guiness pie en dublin coddle (in de pub) doen het goed bij ons. Op 2e kerstdag hadden we hier het kerstmenu en dit was in een woord fantastisch. 4 gangen met hert als hoofdgerecht was absoluut elke gang top. Fijne is in dit restaurant ook dat alle drankjes vanuit de pub besteld mogen worden met div. Whiskeys, guiness, nederlandse en Belgische speciaal bieren. Henk en personeel zijn tevens fantastische en vriendelijke gastheren /dames. Zeker tot ziens!
JVSB .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Komen altijd graag terug bij Mammy Two's Shoes of aangrenzende Irish Pub Erin's Isle (waar ook gelegenheid bestaat om te eten). Volop keuze uit heerlijke Nederlandse- en Ierse gerechten. Gegarandeerd voor ieder wat wils op de kaart! Altijd erg tevreden over kwaliteit, hoeveelheid, bediening en kindvriendelijkheid. De Pulled pork, Irish beef stew en Shepard's pie behoren tot onze favorieten. De kinderen zijn altijd dol op de vissticks en spaghetti.