Mamma Mia

Gorecht-Oost 72 9603 AC Hoogezand Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mamma Mia

Segalfredo .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Heerlijke kipfilet met spaghetti gegeten! De spaghetti was eenvoudig bereid, maar o zo lekker.
De pizza die m'n vriend had smaakte ook prima. Als dessert een lekkere tiramisu (portie mag een volgende keer wat kleiner) en een dame blanche en wij gingen vervolgens voldaan naar huis.
Ik heb geprobeerd thuis de kipfilet en de spaghetti na te maken, maar daar ben ik niet helemaal om geslaagd. Binnenkort dus nog maar een keer naar Hoogezand...
Bediening was in orde. Geen uitschieters naar boven of naar beneden.
Enige minpuntje is het interieur. Dit kwam op mij nogal kil, zakelijk en sfeerloos over.
Frank F.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Mamma mia is een gezellig restaurant, waar je prima kunt eten voor een goede prijs kwaliteit verhouding! Ze bereiden alle gerechten met verse ingrediënten en hebben over heerlijke pasta's en pizza's! Een echte aanrader vinden wij als vaste gasten!!
Th S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
is al weer een tijdje geleden dat wij gegeten hebben in Mamma Mia, maar was erg leuk met uit stekende bediening
Pizza was erg goed, en niet al te zout ! Graag tot een volgende keer.
Ra L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Weer bij Mamma Mia geweest. Deze keer was ik minder te spreken.
Het eten was nog steeds goed, maar ik vroeg of wij onze overgebleven pizza mee mochten nemen, wat geen probleem was.
Nu maak ik de volgende dag de doos open, zit er een stuk pizza van iemand anders in. Dat vind ik echt niet kunnen.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
toevallig hier terecht gekomen door een weekendje weg samen zonder veel verwachtingen. ik heb al heel wat pizza's gegeten in mijn leven maar hier zijn veruit de lekkerste pizza's te krijgen! de lekkerste knapperige bodem en rijk aan verse ingredienten. jammer alleen van de zuinige biertjes. nog nooit zo lekker pizza gegeten, echt een aanrader. ga hier zeker, vanuit Utrecht, nog een keer terug komen!
Ra L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Hier een tijdje terug geweest met z'n tweeën.
Begonnen met de meloen met ham, deze smaakte zeer goed. Het was een prima voorgerecht voor met z'n tweeën, voor iemand alleen was het vrij veel.
Als hoofdgerecht beide een pizza besteld. Helaas werd de pizza 1 minuut na het voorgerecht geserveerd. Ik keek de bediende aan en zei dat we nog niet eens begonnen waren aan ons voorgerecht. Hij keek me aan met grote ogen en wist niet wat hij moest doen. Uiteindelijk werd het weer terug genomen.
Toen we uiteindelijk klaar waren met het voorgerecht kwam de pizza nogmaals. Ik was bang voor of een koude pizza of een pizza die zwart was van het heropwarmen. Dit was gelukkig niet zo. De pizza smaakte erg goed.