Mamma Mia

Meer informatie over restaurant Mamma Mia

• Airconditioning , Terras
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Ben al jaren vaste klant bij Mamma Mia.

Sinds kort eten we niet meer van de kaart en worden we door de kok verwend met de heerlijkste Italiaanse gerechten! Elke keer weer een zeer aangename verrassing! Gezellig een hele avond tafelen!

Jammer dat ze niet mogen uitbreiden. Zouden ze meteen het interieur kunnen aanpassen.

Echt een aanrader als je van lekker en goed eten houdt!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Hier zaterdag j.l. gegeten met 6 personen (4 volwassenen en 2 kinderen. De bediening was redelijk goed en we konden al snel met een voorgerechtje beginnen. De hoofdgerechten, cannelloni en lasagna, waren van een gemiddelde kwaliteit ( niet slecht maar ook niet fantastisch). Ook voor de kinderen was er voldoende keus. De rode huiswijn was van een eenvoudige kwaliteit, maar niet slecht.
Het decor is wellicht wat gedateerd, maar beslist niet storend.
Een vervelende bijkomstigheid is de buitendeur die bij opening veel kou binnen laat.

ChrisHoudtVanEten .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Altijd prima eten. Haal meestal af en daar is weinig negatiefs over te zeggen.
Enkel zag ik de laatste keren hoe mijn pasta werd klaargemaakt door een, volgens mij, Nederlandse jongen van een jaar of 16. Nu is een pastaatje maken ook zowat het simpelste wat er is, maar het leek niet erg "Italiaans". Pasta was ondanks prima!
Eten is erg goed, pizza's en pasta's altijd meer dan in orde. Vlees en vis vind ik persoonlijk te duur!

Personeel is vriendelijk, denkt mee en heeft verstand van zaken en, wat je eigenlijk nooit meer ziet, frisdrank uit kleine flesjes. De meeste restaurants stappen over op die ranzige dispensers of plastic 1.5 liter flessen. Hier niet!

Het interieur is al een jaartje of 10 over de houdbaarheidsdatum heen. De tafels en stoelen zijn compleet oncomfortabel, dit is ook de reden dat wij er zelden zitten, en alles lijkt op een standaard pizzeria uit de 80'er jaren.
De pizzaoven in het zicht is wel erg leuk!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Hier weer eens wezen eten met de vast vrienden groep van voetbal.
Het was weer ouderwets gezellig, mede door de leuke vlotte bediening.
Alles zit wel een beetje krap, dat maakt het wel sfeervol, maar zit soms niet zo fijn.
Maar de pizza was meer dan super.
De bodem was krokant, het beleg met elkaar in balans, dus geen overheersende smaak.
Juiste hoeveelheid knoflook en pikkant zonder dat het de andere smakken overstemde.
Zeker de spek op de pizza was zo lekker, ongekend.
Ook de soep en broodjes vooraf en de salades vielen in zeer goed in de smaak.
Ook de huisgemaqkte tiramisu was uitmuntend.
H. T. M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Nu al paar keer hier gegeten, en de bediening is altijd vriendelijk, net als de koks en pizza bakkers.
Jammer alleen dat er aan het krap zitten is en de zaak in ruim 30 jaar wel van eigenaar is veranderd een paar keer, maar de inrichting niet.
Maar of je hier nu een pasta, lasagne of een pizza besteld, het is altijd goed en altijd een ruime voldoende.
Ook de voorgerechten en de vlees en vis gerechten zijn zeer goed.
Misschien in verhouding wat prijzig, maar toch meer dan de moeite waard.
Benni D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Werkelijk een hele goede pizza gegeten. Beetje zelf samengesteld. Bediening was heel vriendelijk en goedlachs. Niet echt goedkoop, maar wel waar voor je geld!