Meer informatie over restaurant Mamma Mia

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Sierramike .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
wat direct opvalt is de uitgebreide kaart met ook heel veel keuze voor de vegetariërs. De smaak en de presentatie van de gerechten is meer dan goed, en dat voor een heel redelijke prijs. In de zomer is het heerlijk op het terras beneden aan het water. Na 3 bezoeken durf ik te zeggen: een aanrader...
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Prachtig terras mooi gelegen aan watertje. Heerlijk rustig.
Hoofdgerechten: Heek en Zeebaars: beide prima klaargemaakt. Mooi geserveerd op een bedje van aardappelen. Het piepkleine schaaltje salade voor 2 erbij was wat karig.
Een groot glas mintthee was een prima afronding van deze maaltijd. Hierbij kon je kiezen uit kleine desserts waarvan indien gewenst er meerdere te kiezen zijn. Een prima geste!
Prettige bediening: attent. Omdat het nog voor 17.00 uur was kregen we 'automatisch' de lunchkaart. Even informeren wat we wilden zou netjes geweest zijn. Maar dat is dan ook het enige wat ik kan bedenken als verbeter punt. Aanrader.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Heerlijk op het terras een pizza gegeten.
Als echt pizza liefhebber staat dit restaurant in mijn top 3.
Wat een leuke plek.
De bediening heeft humor en is erg klantvriendelijk.
De pizza was heerlijk.
Een goede bodem, goede kaas en uitstekende roze.

Kortom ik kom terug!
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Bij toeval hier terecht gekomen en een prima keuze bleek later. Leuk sfeervol ingericht pand met een vriendelijke bediening. Veel keuzes in pizza's, pasta's en daarnaast "gewone" Italiaanse vis-en vleesgerechten. Lekker dunne en krokante pizza's, waarvan het beleg ivm allergieën ook zonder problemen werd aangepast. Nu eens een pizza's met verse zalm ipv gerookte wat meestal het geval is als je een dergelijke pizza besteld. De calzone prima gevuld en een heerlijke lasagne!! Een relatief grote portie, die eens niet in het vet ligt, maar uiterst smaakvol is. Het dessert was een super afsluiter van dit etentje. Je kunt kiezen uit kleine gerechtjes, waardoor je verschillende heerlijkheden kunt proberen (3 wordt aangeraden en is een prima portie). Tiramisu, witte chocolademousse, donkere chocolademousse, panna cotta, Italiaanse notentaart...allemaal even lekker. Jammer genoeg voor ons is Vianen niet echt in de buurt, maar als we er weer eens komen, staat dit restaurant zeker weer op onze agenda.
VebAts .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Gisteren hier 'het Achterhuis' ( aparte ruimte van het restaurant) afgehuurd voor een vrijgezellenfeestje, van tevoren konden we alles naar wens regelen, precies zoals we het in gedachten hadden. We hadden zelf een menu samengesteld, het was heerlijk en de bediening vriendelijk en vlot. De sfeer is relaxed en er wordt met je meegedacht. Het was een onvergetelijke dag en de fijne borrel & diner hebben daar zeker aan bijgedragen.
De flexibiliteit van mamma mia was echt fijn, je voelt je er op je gemak en hebben genoten van de 'legendarische' spinaziekroketjes en tomatensoepje. De kippendijtjes waren, zoals we gewend zijn, weer lekker mals en mooie portie!
Bedankt Mamma Mia!
Zom .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Sinds enige tijd kun je ook de pizza's afhalen. Ik had een pizza Boromea telefonisch besteld en i.p.v. de mozzarella had ik Parmezaanse kaas gevraagd. Bij thuiskomst was de pizza lauw/koud. De pizzabodem was heel erg dun en leek meer op toast, was ook niet te snijden. Er lagen 6 plakjes parmaham op en de rucola /tomaatjes zat apart in een beker en ook de Parmezaanse kaas was apart verpakt wat ik had gevraagd. De prijs € 15,70 en dat voor een afhaalpizza vind ik erg duur. Bij thuiskomst heb ik gelijk gebeld en ik kon een andere komen halen. Dat heb ik niet gedaan, dat vond ik te lastig. Voor mij de eerst en laatste keer een afhaalpizza bij Mama Mia
Melvin M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Echt een aanrader. Komen zelf niet uit de buurt, dus op aanraden van het hotel hier gaan eten. Ontzettend vriendelijk personeel, wordt snel geholpen en het eten is heerlijk! Goed oogcontact en er wordt gelijk gehoor gegeven. Het zit helemaal vol, maar aan de bediening niks te merken, ieder weet en doet zijn taak. Prijs kwaliteit verhouding prima! Echt een aanrader dus.
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Dit kleine, gezellige restaurant ligt op een mooie plek aan de rand van het oude hart van Vianen. Nu niet aan de orde, maar in de zomer moet het op het terras goed toeven zijn. De bediening was vriendelijk en behulpzaam, het eten erg smakelijk, hier en daar wat zout. In de zomer gaan we hier zeker nog eens heen!
Ruben W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Heerlijke verjaardag gevierd voor de openhaard.
Het is er altijd gezellig vol. We komen er paar x per jaar. Ze hebben een heerlijke tuin aan het water. Ook nu weer kleine veranderingen in interieur. Zeer smaakvolle keuken en altijd kundige bediening.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Volle bak, op een gewone dinsdagavond. Gelukkig was er nog net een plaatsje voor ons. De bediening is vlot en vriendelijk en reageert goed op oogcontact als je nog een drankje wilt bestellen. Netjes.
Als je een poosje zit is het mooi om te zien, dat iedere medewerker zijn taak kent en zijn plek. Ondanks de drukte is er geen stress of gehaast bij het personeel. Het loopt hier allemaal op rolletjes.
Omdat we in de buurt van Vianen wonen zijn we vaker in dit restaurant geweest. Er is in al die jaren niet veel gedaan aan de inrichting, vandaar die 6 voor het decor. Het is allemaal wat eenvoudig.
De Canneloni is wat eentonig van smaak. De pizza is perfect gebakken en voorzien van de standaard topping van een Quatro Stagioni. Geen bijzonderheden, precies wat je verwachten kunt.
Als je koffie completo bestelt, krijg je een houten kistje erbij met allerlei zoetigheden.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Het verbaasd me dat er niet enorm veel recensies zijn geschreven over Mama Mia, want het zit er volgens mij altijd bomvol. Na een jaar ben ik hier afgelopen zaterdag weer met mijn vriend geweest: geen spijt en we gaan snel weer. Het eten is heerlijk. Ik had de Italiaanse proeverij als voorgerecht, echt verrukkelijk! & de nagerechten zijn ook zo leuk: allemaal kleine gerechtjes voor 2.75. Je kunt er bijv. 3 of 4 kiezen en krijgt ze bij elkaar op een bord. Mama Mia geeft je net dat beetje extra waar je bij een restaurant naar zoekt: bijzondere koekjes bij de thee/koffie, heerlijke wijnen, goede service ga zo maar door. Echt een aanrader, reserveer wel even vooraf!
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Afgelopen woensdag op een zonnige dag de lunch genoten op, met recht, het mooiste terras van Vianen. Heerlijke lunch in de zon met een goed glas wijn en zeer gastvrije bediening. Een Viaanse Topper.
Marian-p .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Zeer gastvrij en prettige bediening. Mooie, niet te dure gerechten. Gaan hier regelmatig genieten. Heerlijk terras op een mooi plekje aan het water in Vianen.
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Op aanraden hier geweest. Eerst ff wat gedronken op het terras , daarna binnen gegeten.
Proeferij van voorgerechten ietsje matig qua prijs, maar alles super lekker.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Bij Mama Mia is alles gewoon op smaak. Of je nu een visje hebt, een pasta, je proeft de versheid en de aandacht die het eten heeft gehad. Leuk in de zomer op het terras of in de winter binnen. Dan zit het wel snel vol. Service is prima, lekkere wijnen op de kaart. Inmiddels komen wij hier regelmatig.
Helmhout .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Afgelopen donderdag uitstekend gegeten bij restaurant Mamma Mia in Vianen. Als voorgerecht de Italiaanse voorgerechten proeverij. Mooi opgemaakt en met een uitstekende balans in smaken en gerechten. Als hoofdgerecht, een mooi gegrilde ribeye van het weiderund. Als dessert de creme brulee met sambucca. Super. Het bedienend personeel is oprecht aardig. Zou het de combinatie zijn, van mooie gerechten, het warme interieur, lekkere wijnen en de attente bediening waarom deze zaak ook nu weer vol zat? Vast wel. Ook op een doordeweekse donderdag reserveren gewenst dus. Tot snel!
Adrie J.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Het eten was geweldig.
De sfeer lekker ongedwongen
Het restaurant gezellig knus en buiten zag het er ook geweldig uit.
En de wijn wij hadden een rosé een lekker licht wijntje
Ik had een vertrouwde lasagne bolognaise

Goed heet tot de laatste hap wij waren zeer te vreden en komen zeker terug
RDekker .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Deze zomer (p.s. precieze datum weet ik niet meer) hier gegeten op een fantastisch mooie plek in Vianen het historische centrum van Vianen. waar we op het terras bij de oude stadsmuur. kerk en aan het water zaten. Helaas was de bediening niet zo fantastisch. Pas na een kwartier kregen we de kaart, zonder dat er gevraagd werd wat we wilde drinken, nog eens 10 minuten later werd de bestelling opgenomen en na een half uur heb ik zelf een drankje aan de bar gehaald. Er werd geen excuus gemaakt voor het lange wachten, maar omdat we op een mooie plek zaten en het gezellig zijn we toch gebleven. Het eten was 'gewoon' Italiaans, smakelijk, goed, maar niet uitzonderlijk.
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Het was erg druk voor een woensdagavond, maar dat was niet te merken qua service. Bij binnenkomst kregen we meteen een mandje brood en konden al snel bestellen. De tomatensoep kwam ook erg snel en smaakte prima! Als hoofdgerecht een pizza, welke goed was gebakken. Wellicht iets te veel pittige salami, maar smaakte niet onaardig.

De desert-proevenrij (meerdere kleine toetjes bestellen) was ook voor herhaling vatbaar.

Kom hier zeker nog een keer terug
Mario1972 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Zaterdag 7 juni hier met vrienden gegeten, heerlijk buiten op het terras. Het eten was goed en de wijnen lekker. De eigenaar en het personeel krijgt van ons een dikke 10, vriendelijk en geduldig tot de laatste minuut, we bleven als laatste zitten, en ook dit was voor hen geen probleem! Janneke en de eigenaar krijgen van ons een 12, zij zorgden ervoor dat onze avond met een verassing eindigde! Geweldig, dat is nog een gastvrij!