Mamma Maria

Duitslandlaan 11 2711 BG Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Mamma Maria

Liefde en passie voor de Italiaanse keuken

Bekend met die reclame met de uitspraak: 'pizza di mamma?' Deze is bij dit restaurant wel erg toepasselijk. Hier proef je de echte moederliefde van Italiaanse specialiteiten. Dit alles in hartje Zoetermeer, aan de Duitslandlaan, op steenworp afstand van Stadshart Zoetermeer. Geniet van Italiaans culinair voor je avondje uit of de film, of aan het einde van een dag winkelen in de binnenstad.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Mamma Maria

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Prima pizza eten bij deze mensen
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Netjes en spontaan ontvangen.
Goede prijs kwaliteit verhouding gerechten.
Theatermenu, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht voor €20,- zeer aan te raden.
Zoontje wilde een pizza die niet op de kaart stond, dit was geen probleem.
Kreeg netjes een doggybag mee.
Komen hier zeker nog een keertje terug.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Het was helemaal vol, maar helemaal geen last van gehad. Bediening was vriendelijk, eten was goed, sfeer was top. Al met al een zeer goede 1e ervaring!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Goede pizza en lekkere risotto. Tafeltjes staan echter te dicht op elkaar zodat je gesprekken van buren letterlijk kan volgen. Zelf kan je prtner je nauwelijks verstaan! Bediening is oke.
joseph G.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
eerste bezoek was verrassend: goede kwaliteit en lekker eten; vriendelijke en adequate bediening!
corine B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk gegeten eten mooi op tijd niet lang hoeven wachten super service
R G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Voor ca. 60 euro eten van goede kwaliteit met een leuk wijntje, dessert en koffie. Ondanks dat het een grote zaak is konden we een rustig plekje vinden. Het gaat ook snel, wat een beetje bij het type restaurant past en heel handig kan zijn - dus als je een beetje wilt teuten moet je dat wel even zeggen.
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Nu een aantal keer gegeten bij mamma maria. De eerste paar keer waren wij echt super enthousiast! Daarom kwamen wij regelmatig terug. Nu hebben wij daar afgelopen vrijdag gegeten (24 feb '17) en het was echt teleurstellend. Mijn eten was zo goed als koud en het eten van mijn vriend, daar droop de olie vanaf. Op het eind zag je alleen maar olie op zijn bord liggen. Hij had penne arrabiata besteld (dit heeft hij vaker besteld) en dat was de andere keren vrij pittig, nu was er niet zoveel pittigs te bekennen. Helaas !
Axeldevries .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Bij Mamma Maria is er lekker eten, de service kan beter. Erg lang moeten wachten op het opnemen van de bestelling en het krijgen van eten en drinken
patricia.vanleeuwen.rijsdijk .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Even snel een hapje gegeten. Vooraf antipasti, die was redelijk. Daarna allebei een pizza, die was ook redelijk. Toetje, wijn en de koffie waren prima. De tafeltjes waar iemand op de bank zit, bieden weinig privacy je zit daar heel dicht op elkaar. Verder vonden wij het niet heel sfeervol zo met een elektrische kaars op tafel. Ook een verschrikkelijk slechte muziekinstallatie. Nee wij vonden het geen succes dan betalen we liever wat meer. Bediening was overigens heel netjes.
j S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekkere pizza's gegeten. Attente bediening en zeker niet duur. Vrij strakke inrichting voor een Italiaan, wel mooi. Alleen jammer dat in het gedeelte waar wij zaten de verlichting zo zwak was dat de kaart amper te lezen was.
rogey .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Prima gegeten, heel betaalbaar, maar niet minder goed. De leuke bediening komt allemaal uit Italie en dat geeft nog even een beetje extra sfeer. Hier komen we zeker vaker
Mathijs A.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Erg lekker gegeten met z'n vieren. We hadden het 5-gangen verassingsmenu genomen. Mooie porties en zeer betaalbaar.
Het restaurant is zeker een aanrader!
Als ik dan toch 1 puntje van verbetering mag opgeven: toen we binnenkwamen werden we snel gegroet personeel, maar duurde het een tijdje voordat iemand van hen ons begeleidde naar de tafel. Dat duurde m'n zusje wat te lang en die begon toen zelf iemand aan te spreken.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Prima ontvangst, lijken italiaanse meisjes, voor een deel. Eten opdienen gaat snel, grote gamba!s als voorgerecht, en risotto met kaas en peren, goede combinatie , partner, tomatensoep en ravioli spinazie, daar zat niet zoveel smaak aan, 4 glazen wijn, en fles water, samen 60 euro, prima prijs
maria130 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Het is een goed restaurant voor een lekker en betaalbare maaltijd! Een aanrader om te reserveren in het weekend! Het personeel is vriendelijk!
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Premie gerechten en keuze, We hebben een theater en filmmenu gekozen. Er wordt goed rekening gehouden met de tijd voor de voorstelling. Ook eerdere bezoeken met ala carte keuze als zeer goed bevonden.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Leuke vriendelijke ontvangst.
Mooi ingericht restaurant .
Uitgebreide menukaart.
Eten was heerlijk.
Prijs kwaliteit verhouding goed.
Ruime parkeermogelijkheden.
Valerie E.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Snelle en vriendelijke bediening; fijne gerechten; levendig maar geen herrie; goede plaats dankzij reservering.
Bord glijdt over de tafel als je vlees aansnijdt.
H. J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Hartelijke ontvangst na reservering. Galante begeleiding naar de tafel, een gratis gastvrij mandje met heerlijk vers brood en kruidenboter, zalige pizza's en spaghetti. De Tartuffo niet zo mar op het bord gesmeten maar verleidelijk opgemaakt met verse slagroom en Amaretto. Vlotte en zeer vriendelijke bediening in een gezellige entourage. Prima!