Mamma Maria

Duitslandlaan 11 2711 BG Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Mamma Maria

Liefde en passie voor de Italiaanse keuken

Bekend met die reclame met de uitspraak: 'pizza di mamma?' Deze is bij dit restaurant wel erg toepasselijk. Hier proef je de echte moederliefde van Italiaanse specialiteiten. Dit alles in hartje Zoetermeer, aan de Duitslandlaan, op steenworp afstand van Stadshart Zoetermeer. Geniet van Italiaans culinair voor je avondje uit of de film, of aan het einde van een dag winkelen in de binnenstad.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Mamma Maria

Maandag Gesloten (Maandag 25 en Di 26 December open, alleen kerstmenu beschikbaar, zie mammamaria.nl voor meer info)
Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Mamma Maria

Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Het eten is altijd heerlijk hier.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Gezellig restaurant. Bediening aardig en accuraat.
Het eten vonden we interessant. Duidelijk met aandacht gemaakt, zag er goed uit. Netjes opgediend op goed warme borden. De smaken waren van het niveau 'huis-tuin-en-keuken'. Iets wat ik had verwacht in Zoetermeer maar niet spectaculair. Daarentegen goed genoeg om nog een keer bij het restaurant te gaan eten.
E M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Originele gerechten tegen een fijne prijs. Het was er niet druk en daarom rustig qua geluid. Daardoor stoorde de slechte weergave van muziek behoorlijk. Slechte speakers in plafond. Serveerster was vriendelijk, maar weet nog niet dat zij een vak beoefent. Kent de kaart niet en roept het totaalbedrag over tafel. Alles geen reden om niet nog eens terug te komen.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Deze keer stikte het van de fruitvliegjes bij het raam. Ik vond het toch wel jammer dat mijn 2 voorgerechten niet werden voorzien van wat brood. Dat nagevraagd of dat niet zo hoorde, met als antwoord 'Nee. Maar je kan het er wel bijbestellen.' Na onze maaltijd kwam er niemand meer langs om te vragen of we een dessert wilde bestellen. Zelfs niet nadat we uitgebreid de kaart wagenwijd open op te tafel hadden gelegd. Toen besloten we maar af te rekenen en ergens anders een ijsje te eten.
Michelle O.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Super lekker eten! Het mamma maria menu is zeker een aanrader.
Saci B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Een echte Italiaans restaurant, met heerlijke eigen gemaakte gerechten, van verse pasta's tot een top oven pizza.
Ook de eigengemaakte Limoncello is heerlijk. In eerste instantie werden we goed en snel geholpen, echter toen na het hoofdgerecht de borden waren opgehaald, moesten we ruim een half uur wachten voordat er iemand naar onze tafel kwam. Ik denk dat de gastvrouw die ons hielp naar huis was gegaan en ik voelde een beetje dat we 'vergeten' waren. Maar, het eten was als vanouds top.
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening, Heerlijke pizza's
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Vriendelijke bediening en prima prijs productverhouding. Uitstekende gerechten!
Ian J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten met 7 personen.
-snelle service
-heerlijke pizzas en pastas uit de hout gestookte oven
-knusse inrichting
-heerlijke Peroni biertjes

Kortom gewoon de kwaliteit van wat ik van dit restaurant gewend ben.
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Met afstand de beste pizzeria van Zoetermeer. Alsof je in Italië bent. Komt ook door de Italiaanse eigenaars en deel van het personeel. Knapperige, dunne, rijkbelegde pizza's en uitstekende pasta's. Ruime keuze. Heel aantrekkelijk zijn de pizza- en pastamenu's. Keuze uit twee antipasti, pizza of pasta naar keuze, keuze uit 2 dolci en als afsluiting koffie of thee. Prijzen respectievelijk € 14,95 of € 15,95. Het ligt beneden achter het theater. Misschien even zoeken maar die zoektocht wordt beloond!
Ian J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Er zitten hier 5 italianen op steenworp afstand van elkaar, maar nergens eet je zulke lekkere pizzas als hier.
Rijkelijk belegd, juiste grote en de korst/bodem zijn perfect mede door de grote steen oven.

Super restaurant!
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Voor het eerst bij Mamma Maria gegeten en voor ons een adres om te onthouden.
Twee pizza's genomen en die waren heerlijk, een echte Italiaanse pizza en dat in Nederland!
De bediening was vlot en vriendelijk.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
We komen geregeld hier eten. Wij vinden het eten geweldig
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Op zondag 6 mei met mijn gezin hier gaat eten. Het was geweldig. Lekker vers en zeker een dikke aanrader. Hhhmmm de verse warme bruschetta's zijn voortreffelijk. Vriendelijk personeel! Wij komen zeker weten terug.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Het was weer smakelijk zoals altijd. Laatst had ik zelfs eten afgehaald, alleen op de cannelloni was ik toen wel afgeknapt. Merendeel van het gerecht, voornamelijk pasta, zat vastgeplakt in het bakje en zag er daardoor onsmakelijk uit. Het was met geen beitel los te wrikken.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Personeel zeer gastvrij en oplettend .
Ank V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Ten eerste bleek de reservering niet doorgegeven. We kwamen om half zes en moesten binnen 2 uur weg. Na anderhalf uur hadden we nog geen eten. Toen het wel kwam hadden we geen tijd meer en hebben we het laten Inpakken. Telerstellend.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten.
Maar drie van ons hadden het voorgerecht al op toen de vierde in ons gezelschap haar voorgerecht pas kreeg.
Toen we er iets van zeiden zei de serveerster wel sorry maar deed geen enkele moeite om het goed te maken. Het hoofdgerecht liet heel lang op zich wachten, kwam toen ook niet allemaal tegelijk en toen we een nagerecht wilden bestellen hebben we heel veel moeite moeten doen om de aandacht van de bediening te trekken. Jammer.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Helaas duurde het deze keer erg lang voordat we onze voor en hoofdgerechten kregen. Denk aan ruim een half uur voor het voorgerecht en bijna een uur op ons hoofdgerecht. De mensen aan het tafeltje naast ons kwamen later aan en werden toch veel eerder geholpen, niet leuk. Het viel helemaal op toen wij onze hoofdgerechten nog niet kregen en zij al aan het dessert gingen beginnen. In plaats van koffie of thee van het huis konden we ook na overleg ieder een toetje krijgen, dat maakte de avond nog deels weer goed. Maar dat van dat toetje kwam niet van de serveerster zelf, al vroeg ze hoe ze ons het beste van dienst hadden kunnen zijn. We keken nl al op onze mobiel of we ergens anders terecht konden voor een toetje. We komen vrij frequent en het is niet de eerste keer dat ze ons zo lang hebben laten wachten. Maar over het eten hebben we niks op aan te merken, dat was prima.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
De involtini melanzane smaakte weer heerlijk. Als hoofdgerecht koos ik voor het eerst voor de canneloni, ik denk dat dat niet voor het laatst is geweest. ;-) Heerlijk zacht romig gerecht wat er wel machtig uitzag (beetje als een lasagna), maar wist het toch zonder enige moeite op te krijgen. Vooral de zachte, niet overheersende smaak van tomatensaus is heerlijk. Tot slot de torta della nonna, ook die was smakelijk en fris door zijn eenvoud. Tot de volgende keer!