Mamma Maria

Duitslandlaan 11 2711 BG Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Mamma Maria

Liefde en passie voor de Italiaanse keuken

Bekend met die reclame met de uitspraak: 'pizza di mamma?' Deze is bij dit restaurant wel erg toepasselijk. Hier proef je de echte moederliefde van Italiaanse specialiteiten. Dit alles in hartje Zoetermeer, aan de Duitslandlaan, op steenworp afstand van Stadshart Zoetermeer. Geniet van Italiaans culinair voor je avondje uit of de film, of aan het einde van een dag winkelen in de binnenstad.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Mamma Maria

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Mamma Maria

Femmy B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Ton J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst, personeel zeer klantgericht! Eten perfect, heerlijke wijn en een limoncello van het huis! Kan niet beter.
De tafel van Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten en zeer goed betaalbaar.
De Multipulciano is uitstekend en de tiramisu was een heerlijk luchtige versie.
Het is onze vaste Italiaan geworden.
Malou W.
Vriendelijk personeel en heerlijk eten voor een goede prijs
Corry W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was de eerste keer dat ik met familie bij Mama Maria, maar we graag weer terug. Het personeel verdient een
compliment. feedback is niet nodig.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Smakeloze minestrone en uiensoep.
Het lijkt er niet op voor een dikke prijs.
Lasagna smakeloos
Spaghetti met gehaktballen zelfde, alleen zurige tomatenpuree zonder enige Italiaanse kruiden
Koffie machichiato was latte. Dat kunnen bv ze dus ook niet maken
Adriana C.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Leaker en goed service
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Hier met vrouw en zoon weer eens gegeten. We komen hier met enige regelmaat.
Tegenwoordig kun je ook (telefonisch) reserveren voor de zaterdagavond, voorheen kon dit niet.

Bestelling wordt goed opgenomen en ook zo doorgegeven aan de keuken. De uitvoering hiervan is prima !
Het voorgerecht liet even op zich wachten, maar daarna liep alles vlot door.

De menukaart is al heel lang hetzelfde. Mag best wel wat meer variatie in komen.
De wijnkaart idem. Er kan toch ook wel een goede Chianti op glas komen voor rond € 4,75 en een dito fles voor ca. € 23,50 ? Ik laat mij graag de volgende keer verrassen !

Bij het "gerecht van de maand" kun je ook spaghetti aoli bestellen ipv de gebakken aardappeltjes. Zonder meerprijs. Prima.
De rib-eye is aan de dunne kant, maar dat is de verwachten voor deze prijs. Smaak is goed.

Eten prima. Pizza goed belegd. Salade kan iets beter qua aankleding (wat meer echte sla en tomaat en wat minder olijfolie). Komen hier weer terug.
marianne D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Na de verhuizing van shabu shabu kwam mama maria in dit pand. De inrichting doet mij nog veel denken aan de manier van inrichten die bij shabu hoort. Dat vind ik wel een beetje jammer. Verder is het een leuke modern ingerichte zaak zonder aftandse Italiaanse tafels, stoelen en decoraties en vriendelijk en behulpzaam personeel. De prijzen zjn goed, het eten is lekker en de porties groot (!).
Ik kom hier zeker nog wel een keertje (of meerdere) terug!
met vriendelijke groet
Marianne de Wolf
marijkeknulst .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten. Een echt Italiaans familierestaurant, waar men je herkent. Een aanrader, als je goed en betaalbaar wilt eten, Met zijn tweetjes of met meerderen.
Estoppey .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Bedienend personeel geweldig,helaas kijken de heren pizza bakkers en de barman wat minder vrolijk,wellicht ,omdat zij Mamma Maria miste ,die zelf niet aanwezig was.
Lekkerste pizza bodem in tijden.
marit H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Pizza Rucola! Nergens zo lekker als hier!
Denise J.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Gisteravond bij Mama Maria geweest. Heerlijk gegeten, hele vriendelijke bediening en goed geprijsd. We komen zeker terug!
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Leuk personeel, lekker eten voor een goede prijs. Alleen is de indeling van de linker danes toilet bijzonder te noemen. Zo'n grote toilet en dan de wasbak zo plaatsen dat je de toiletbril nat maakt.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Een prachtig ruim restaurant. Pizza's en besrelde risotto dat was jammer.
Pizza's smaakten heerlijk alleen waren ze lastig te snijden. Messen kunnen scherper. Er werd bij het afruimen gevraagd of ze onze wijnglazen mee mocht nemen. Mijn inzien was het beter geweest te vragen of we nog iets wilden drinken. Verder een prima restaurant
Fijnproever 81 D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het is over het algemeen prima eten hier, we komen hier met enige regelmaat.
Alleen een beetje jammer de serveerster geen kennis van zaken had over de wijnen. Ook werd de verkeerde, duurdere wijn aangeslagen dan dat er geserveerd werd. Ik vind het niet prettig dat ik daar dan zelf over moet beginnen, maar het werd wel meteen verrekend.
Esther Z.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Met 10 personen wezen eten. Het eten was er erg snel en smaakte prima. Pizza's waren lekker. Pasta was niets mis mee. Was gewoon en niet heel speciaal. Pasta aglio, pecorino met rode pepers was wat droog. Bediening was heel vriendelijk en werkte hard om het iedereen naar de zin te maken.
Laura T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Echt Italiaans restaurant met een uitgebreide menu- en wijnkaart. Zeer vriendelijke bediening en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker eten voor een schappelijke prijs.
Nette bediening, niet te druk.
Theatermenu is een aanrader.
Komen zeker nog eens terug.
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We werden snel bediend, vriendelijk personeel. We hebben voor maar 30 euro heerlijk gegeten!
Fijnproever 81 D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Ik kreeg de indruk dat het personeel niet op de hoogte was van mijn online reservering bij Seat me. Maar het was geen probleem om een tafeltje uit te kiezen omdat het toch rustig was.
Mandje stokbrood met kruidenboter van het huis is aardig, maar het brood was wel erg taai. In het verleden kregen we nog weleens bruchetta van het huis, dat is helaas verleden tijd. Zowel de voorgerechten als de pasta's en pizza's en nagerechten zijn over het algemeen best smakelijk. Al verschilt de kwaliteit wel iedere keer een beetje. Je moet zelf om een pizzasnijder vragen en om nieuwe servetjes voor bij het nagerecht. Prijs/kwaliteit is wel oké, toiletten waren gelukkig schoon en ook geschikt voor invalide toiletbezoekers.