Mamma Maria

Duitslandlaan 11 2711 BG Zoetermeer Nederland Kaart

Over restaurant Mamma Maria

Liefde en passie voor de Italiaanse keuken

Bekend met die reclame met de uitspraak: 'pizza di mamma?' Deze is bij dit restaurant wel erg toepasselijk. Hier proef je de echte moederliefde van Italiaanse specialiteiten. Dit alles in hartje Zoetermeer, aan de Duitslandlaan, op steenworp afstand van Stadshart Zoetermeer. Geniet van Italiaans culinair voor je avondje uit of de film, of aan het einde van een dag winkelen in de binnenstad.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Mamma Maria

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Patricia O.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vriendelijk en attent personeel. Schept leuke sfeer door de echte Italianen die er werken. Lekker gegeten in ongedwongen sfeer.
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Op 30 november hier weer eens neergestreken. Lekkere Rosé en een mandje met kruidenboter stonden binnen een mum op tafel. Pizza Casanova Klein was lekker knapperig gebakken dankzij de houtoven. Espresso met een Grappa Barrique ronden het geheel af. Blijft een leuke zaak en is een aanwinst voor het Zoetermeerse stadshart.
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker gegeten, maar er wordt wel er snel gevraagd of er een keuze is gemaakt.
De koffie als afsluiter had wat te weinig karakter voor een Italiaans restaurant en bij je espresso zou je toch ook een glaasje water verwachten. ...
Bij het afrekenen stond het verschuldigde bedrag al meteen in het pinapparaat. Daardoor was er al geen mogelijkheid om iets extra's als tip er bij te pinnen. Dat was alles bij elkaar toch wel op zijn plaats geweest.
J.g. E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De eerste kennismaking met dit restaurant is ons goed bevallen. Ook prettig is de keuze in de grootte van de pizza's. We hebben hier lekker gegeten en komen hier graag nog eens terug.
Netty V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Een leuk restaurant lekker eten en een fijne sfeer.
Natascha G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We zijn hier meerdere keren gaan eten. Vooral bij onze kids van 12 en 9 jaar is dit restaurant zeer favoriet! Het is erg betaalbaar en de kwaliteit is supergoed! Toen we hier de laatste keer waren gaan eten (half oktober), duurde het hoofdgerecht erg lang (terwijl het maar 3 pizza's waren.....) Het personeel is erg vriendelijk en ze schenken kraanwater. Vooraf krijg je heerlijk vers brood met kruidenboter. Al met al een echte aanrader, maar je moet geen haast hebben;-)
Stefan S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Leuk restaurant dat door echte Italianen wordt gerund. Ze weten waar ze het over hebben en leuke bediening. We hebben echt lekker gegeten en ook de wijn was erg goed. Ik raad iedereen aan daar eens lekker te gaan eten!
Anoukvdw .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Al meerdere keren gegeten bij Mamma Maria, en dat is niet voor niks. Erg lekker eten voor een spotprijs. De pizza's worden gebakken in een traditionele oven en zijn erg lekker. De bediening is erg vriendelijk en doordat er grotendeels Italiaanse mensen bij de bediening zitten is het Italiaanse gevoel helemaal compleet.
Donny C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hebben erg lekker gegeten, ook de kinderen 7 en 10 hebben zich prima vermaakt.
Het personeel is heel vriendelijk en we raden dit restaurant dan ook echt aan voor.
Liesje140 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Mamma Maria. Vooraf de carpaccio en vitelli tonnato op. Dit was lekker maar niet erg bijzonder, beetje kaal aangekleed. Daarna de pizza's calzone en crudo é rucola op. De pizza's waren heerlijk! Rijkelijk belegt met verse producten, goede bodem en een heerlijke smaak. De bediening was vlot en vroeg met regelmaat of alles naar wens was.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Met vrouw en zoon hier weer eens een pizza gegeten.
Was zoals je van een pizzeria mag verwachten, gewoon goed.

Alleen viel mij het volgende op:
Het mandje met voorgesneden brood wordt vanuit een grotere (niet afgedekte) mand met de hand gevuld, waarom niet met een broodtang o.i.d. ? Lijkt mij niet volgens de geldende hygiëne regels te gaan..... Stel dat diegene net naar het toilet is geweest ? Zou m.i. anders en beter moeten kunnen.
Codehaan N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Met een vriendin lekker gegeten van het 5 gangen verrassingsmenu.
Vriendelijke bediening.
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Leuk Italiaans restaurant. Leuke sfeer en goed eten.
we mag er wat vaker door de bediening gevraagd worden of we wat te drinken willen. Alleen bij binnenkomst is het gevraagd. De rest van de keren zelf moeten vragen.
Maar ondanks dit, wel een aanrader. Hele nette kaart!
Estelle K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Afgelopen zaterdag gegeten bij Mamma Maria. Het eten was erg lekker. Het duurde alleen wel lang voor we het hoofdgerecht hadden, maar het was dan ook erg druk. Verder goede, vriendelijke service en goed eten voor een goede prijs.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Fijne plek om te zitten, heel lekker eten en een fijne prijs.
Fredie .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Helaas was de pizza iets teveel met pepertjes, waardoor het niet te eten was en je gehemelte zowat in brand stond. Onze gasten kregen een andere pizza aangeboden maar moesten de pizza, waar zij maar een paar hapjes van genomen hadden, toch betalen. Jammer ik zou gewoon de pizza hebben weggehaald en een andere hebben aangeboden. Onze gasten vonden het geen probleem, maar wij hebben al een aantal keren gegeten in het restaurant en zij kennen ons dus en hadden een andere service verwacht.
Patrijsjes .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Kerst 2015 en oktober 2016 hebben we er fantastisch gegeten. Niet voor niets zit het er vaak vol klanten. Prijs-kwaliteit verhouding is gewoon goed, net zoals ten aanzien van de heerlijke echt Italiaanse gerechten.
Ook over de (huis-) wijnen niets dan lof. Het restaurant ziet er modern en smaakvol uit. Prima en vriendelijk personeel.
We hebben voor kerst 2016 inmiddels gereserveerd. Wees er snel bij, want het is al bijna volgeboekt!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Kwaliteit eten is echt prima en zeer constant. Bediening kan beter, zeker op de momenten dat het druk is. Men is dan gehaast en soms wat kort. Dat is jammer. Verder prima restaurant.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Hier kun je heerlijk en voordelig eten. Inmiddels een aantal keer geweest, kwaliteit van het eten is prima. Bediening is wisselend, soms is het goed zichtbaar aan het personeel dat het druk is. Dan is men gehaast en kort. Toch een prima restaurant.
Itske W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Aardige bediening, vlotte service. Betaalbare prijzen.
We hadden aangegeven dat we nog een andere afspraak hadden en daar hebben ze keurig rekening mee gehouden.