Mamma Maria

Duitslandlaan 11 2711 BG Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Mamma Maria

Liefde en passie voor de Italiaanse keuken

Bekend met die reclame met de uitspraak: 'pizza di mamma?' Deze is bij dit restaurant wel erg toepasselijk. Hier proef je de echte moederliefde van Italiaanse specialiteiten. Dit alles in hartje Zoetermeer, aan de Duitslandlaan, op steenworp afstand van Stadshart Zoetermeer. Geniet van Italiaans culinair voor je avondje uit of de film, of aan het einde van een dag winkelen in de binnenstad.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Mamma Maria

Maandag Gesloten (Maandag 25 en Di 26 December open, alleen kerstmenu beschikbaar, zie mammamaria.nl voor meer info)
Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Mamma Maria

Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Prima eten. Binnen zit je prima, maar het terras stelt niets voor.
Kom er af en toe en wordt nooit teleurgesteld.
Voor kinderen zouden ze nog wel wat extra kunnen doen. Ik denk aan een kleurplaat of zo.
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prima plek om even een pizza te eten. Pizza's smaakten prima. Leuke, eenvoudige zaak om even voor film, theater etc te eten. Bediening wisselend, van totaal ongeïnteresseerd en nul kennis van producten. Bijvoorbeeld niet eens weten welk bier je schenkt tot fantastisch en betrokken blonde dame. Al met al, prima prijs-kwaliteit verhouding.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We komen hier met regelmaat een hapje eten. De sfeer hangt met name af van de drukte en het soort publiek wat er komt. Dit keer was het chaotisch druk en zaten we vlakbij een grote groep luidruchtige asociale pubers. Aan één van de serveersters kon je merken dat ze wat geïrriteerd overkwam. Maar wil je voor weinig geld redelijk eten en irriteer je je niet aan sommige mensen (zowel de gasten als de bediening) , dan kan je best een aardig avondje hebben. Een gratis glaasje kraanwater was gelukkig geen probleem om medicijnen in te nemen.
Inge L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Lekker gegeten voor een prima prijs.
De tomatensoep was oké, de uiensoep viel tegen, weinig smaak maar de pizza's waren heerlijk!
De bediening was vriendelijk maar ze hadden het erg druk, misschien de reden dat er niet tussendoor gevraagd werd of we nog wat wilden drinken.
Jeannie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Prima zaak, kom hier graag. Echt Italiaans , goede kaart. Soms gaat er wat mis, doch wordt met een glimlach en een drankje opgelost.
Natascha G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Hier na een paar maanden weer gegeten. Kwaliteit blijft top! De bediening is erg kindvriendelijk. Lekkere pizza's; fijn dat je ook kleine pizza's kan bestellen. Royale portie salade, waarvan je met z'n vieren kan eten. Ga zo door Mamma Maria:-)
Andrea S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Authentieke Italiaanse gerechten mooi opgediend heerlijke echte beuken houtoven waardoor de pizza's fantastisch lekker zijn. Echte verse pasta's scherpe goede prijzen (geen vieze happy eataly food) Aardige Italiaanse eigenaar met zijn vrouw. Jammer van de wat hautaine houding van 1 van de wat gezette serveersters maar dat mag de pret niet drukken. Super lekkere cappuccino door een van de barista's. Zeker de moeite waard om met grote families te gaan eten.
YL C.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
We waren met een groepje vriendinnen in de kerstvakantie en hadden diverse gerechten besteld. Na 3 bezoeken vond ik de kwaliteit van het eten wisselend. Voorgerechten waren prima. De risotto was niet smeuiig en had weinig smaak. Pizza Calzone was smaakloos en had geen (tomaten)saus. Service was redelijk. Serveerster kon niet gelijk antwoorden of de pasta's vers worden voorbereid...
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Wederom weer heerlijk gegeten! Je proeft dat er met verse producten wordt gewerkt. Eten is prima op temperatuur, evenals de rode en witte wijn.
De inrichting zou wat gezelliger mogen. Het ziet er, op de steenoven en wat Italiaanse foto's aan de muur na, nog praktisch hetzelfde uit als toen Shabu Shabu er huisde. En een hoorbaar Italiaans muziekje zou de sfeer ook verhogen. Verder niets dan lof. Vriendelijke en vlotte bediening ook.
Lisette J.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijke pasta's en pizza's! Vriendelijke bediening.Altijd gezellig om hier te eten!
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Bestellingen werden regelmatig vergeten of kwamen erg laat. Ik eet er regelmatig maar vond de pizza, net zoals mijn vriendinnen , minder smaakvol dan anders.
maaike V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
heerlijk gegeten. we mochten zelf een tafel kiezen waardoor we een plek konden uitkiezen waar we aangenaam met elkaar konden praten.
We hebben de hele avond gezeten en de bediening was ontzettend vriendelijk. het eten was heerijk.

we komen absoluut nog een keer.
Nel008 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Gisteravond lekker gegeten met vriendelijke bediening in een sfeervol restaurant.
Zeker een aanrader om een keer Italiaans te gaan eten.
Caarla .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Een zeer leuk en gezellig restaurant om uit eten te gaan. Echt een aanrader. Het zijn echte Italianen die verstand hebben van het bereiden van het eten. Als zeg ik het zelf als een Italiaanse. Ik en mijn man zijn nooit teleurgesteld. We komen in de toekomst zeker nog vaker!
Een zeer leuk en gezellig restaurant om uit eten te gaan. Echt een aanrader. Het zijn echte Italianen die verstand hebben van het bereiden van het eten. Als zeg ik het zelf als een Italiaanse. Ik en mijn man zijn nooit teleurgesteld. We komen in de toekomst zeker terug !
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Bij binnenkomst geconfronteerd met zeer onvriendelijke koks achter de bar, die ons de rug toekeerden, zodat we bijna rechtsomkeert wilden maken. Heel ongastvrije indruk.
Er wordt tussentijds niet gevraagd of je eten smaakt. Mandje brood wordt weggehaald zonder te vragen of dat okee is. Kortom, de bediening kan stukken beter. De pizza's zijn redelijk van kwaliteit. De sfeer is ongezellig.
Wij komen niet terug.
Femmy B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Ton J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst, personeel zeer klantgericht! Eten perfect, heerlijke wijn en een limoncello van het huis! Kan niet beter.
De tafel van wennen G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten en zeer goed betaalbaar.
De Multipulciano is uitstekend en de tiramisu was een heerlijk luchtige versie.
Het is onze vaste Italiaan geworden.
Malou W.
Vriendelijk personeel en heerlijk eten voor een goede prijs
Corry W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was de eerste keer dat ik met familie bij Mama Maria, maar we graag weer terug. Het personeel verdient een
compliment. feedback is niet nodig.