Mamma Maria

Duitslandlaan 11 2711 BG Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Mamma Maria

Liefde en passie voor de Italiaanse keuken

Bekend met die reclame met de uitspraak: 'pizza di mamma?' Deze is bij dit restaurant wel erg toepasselijk. Hier proef je de echte moederliefde van Italiaanse specialiteiten. Dit alles in hartje Zoetermeer, aan de Duitslandlaan, op steenworp afstand van Stadshart Zoetermeer. Geniet van Italiaans culinair voor je avondje uit of de film, of aan het einde van een dag winkelen in de binnenstad.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Mamma Maria

Maandag Gesloten (Maandag 25 en Di 26 December open, alleen kerstmenu beschikbaar, zie mammamaria.nl voor meer info)
Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Mamma Maria

Marga K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Vriendelijke bediening en prima prijs productverhouding. Uitstekende gerechten!
Ian J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten met 7 personen.
-snelle service
-heerlijke pizzas en pastas uit de hout gestookte oven
-knusse inrichting
-heerlijke Peroni biertjes

Kortom gewoon de kwaliteit van wat ik van dit restaurant gewend ben.
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Met afstand de beste pizzeria van Zoetermeer. Alsof je in Italië bent. Komt ook door de Italiaanse eigenaars en deel van het personeel. Knapperige, dunne, rijkbelegde pizza's en uitstekende pasta's. Ruime keuze. Heel aantrekkelijk zijn de pizza- en pastamenu's. Keuze uit twee antipasti, pizza of pasta naar keuze, keuze uit 2 dolci en als afsluiting koffie of thee. Prijzen respectievelijk € 14,95 of € 15,95. Het ligt beneden achter het theater. Misschien even zoeken maar die zoektocht wordt beloond!
Ian J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Er zitten hier 5 italianen op steenworp afstand van elkaar, maar nergens eet je zulke lekkere pizzas als hier.
Rijkelijk belegd, juiste grote en de korst/bodem zijn perfect mede door de grote steen oven.

Super restaurant!
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Voor het eerst bij Mamma Maria gegeten en voor ons een adres om te onthouden.
Twee pizza's genomen en die waren heerlijk, een echte Italiaanse pizza en dat in Nederland!
De bediening was vlot en vriendelijk.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
We komen geregeld hier eten. Wij vinden het eten geweldig
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Op zondag 6 mei met mijn gezin hier gaat eten. Het was geweldig. Lekker vers en zeker een dikke aanrader. Hhhmmm de verse warme bruschetta's zijn voortreffelijk. Vriendelijk personeel! Wij komen zeker weten terug.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Het was weer smakelijk zoals altijd. Laatst had ik zelfs eten afgehaald, alleen op de cannelloni was ik toen wel afgeknapt. Merendeel van het gerecht, voornamelijk pasta, zat vastgeplakt in het bakje en zag er daardoor onsmakelijk uit. Het was met geen beitel los te wrikken.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Personeel zeer gastvrij en oplettend .
Ank V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Ten eerste bleek de reservering niet doorgegeven. We kwamen om half zes en moesten binnen 2 uur weg. Na anderhalf uur hadden we nog geen eten. Toen het wel kwam hadden we geen tijd meer en hebben we het laten Inpakken. Telerstellend.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten.
Maar drie van ons hadden het voorgerecht al op toen de vierde in ons gezelschap haar voorgerecht pas kreeg.
Toen we er iets van zeiden zei de serveerster wel sorry maar deed geen enkele moeite om het goed te maken. Het hoofdgerecht liet heel lang op zich wachten, kwam toen ook niet allemaal tegelijk en toen we een nagerecht wilden bestellen hebben we heel veel moeite moeten doen om de aandacht van de bediening te trekken. Jammer.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Helaas duurde het deze keer erg lang voordat we onze voor en hoofdgerechten kregen. Denk aan ruim een half uur voor het voorgerecht en bijna een uur op ons hoofdgerecht. De mensen aan het tafeltje naast ons kwamen later aan en werden toch veel eerder geholpen, niet leuk. Het viel helemaal op toen wij onze hoofdgerechten nog niet kregen en zij al aan het dessert gingen beginnen. In plaats van koffie of thee van het huis konden we ook na overleg ieder een toetje krijgen, dat maakte de avond nog deels weer goed. Maar dat van dat toetje kwam niet van de serveerster zelf, al vroeg ze hoe ze ons het beste van dienst hadden kunnen zijn. We keken nl al op onze mobiel of we ergens anders terecht konden voor een toetje. We komen vrij frequent en het is niet de eerste keer dat ze ons zo lang hebben laten wachten. Maar over het eten hebben we niks op aan te merken, dat was prima.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
De involtini melanzane smaakte weer heerlijk. Als hoofdgerecht koos ik voor het eerst voor de canneloni, ik denk dat dat niet voor het laatst is geweest. ;-) Heerlijk zacht romig gerecht wat er wel machtig uitzag (beetje als een lasagna), maar wist het toch zonder enige moeite op te krijgen. Vooral de zachte, niet overheersende smaak van tomatensaus is heerlijk. Tot slot de torta della nonna, ook die was smakelijk en fris door zijn eenvoud. Tot de volgende keer!
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Gezellige zaak en aardig personeel. Eten is goed.
Iris G.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Fantastisch eten voor een geweldige prijs! De gerechten zijn echt Italiaans en wij zijn hier nog nooit teleurgesteld. Elk bezoekje is een feest op zich. Ver weg een van de beste restaurants in de buurt!
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Het hangt er vooral vanaf hoe de sfeer in het restaurant is. De ene keer is het chaotisch /rumoerig, de andere keer relaxter. Mandje (taai) stokbrood krijg je soms van het huis. Eten is over het algemeen prima.
Robin K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Enigzins een afgezonderde tafel met weinig licht, verder alles prima in orde!
Sandra E.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Elke keer zijn de scampi's niet lekker en moet ik ze terug sturen! De salade was triest !! Een halve krop ijsbergsla met harde stukken en wat zalm erop gegooid . Slecht gegeten
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten en daarna een dansshow in het stadstheater. Toppie
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
lekker gegeten, gezellige ambiance.
rustige sfeer.
ruime keuzemenu's.
vriendelijke bediening..alleen de mannelijke bediening (waarschijnlijk de eigenaar) kwam niet zo vriendelijk over...