Mamma Maria

Duitslandlaan 11 2711 BG Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Mamma Maria

Liefde en passie voor de Italiaanse keuken

Bekend met die reclame met de uitspraak: 'pizza di mamma?' Deze is bij dit restaurant wel erg toepasselijk. Hier proef je de echte moederliefde van Italiaanse specialiteiten. Dit alles in hartje Zoetermeer, aan de Duitslandlaan, op steenworp afstand van Stadshart Zoetermeer. Geniet van Italiaans culinair voor je avondje uit of de film, of aan het einde van een dag winkelen in de binnenstad.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Mamma Maria

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
leeuwinjacq .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Voor het theater van het theatermenu genoten. Gerechten kwamen vlot door, maar je kon ook zelf tempo aangeven tussen de gerechten. Aanrader.
Nel008 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Vriendelijke bediening, lekker eten en scherpe prijzen. Leuk avondje uit. Ook prettig dat je snel kunt eten als je naar de bios of theater gaat. Kortom goed.
Nel008 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Wat meteen bij binnenkomst opvalt bij Mamma Maria is dat het echte Italianen zijn, geweldig.
Mooi menu, veel variatie en leuke bediening.
Een aanwinst voor Zoetermeer. De prijzen zijn mooi voor de kwaliteit. Ga zo door!
Ab S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Mooie locatie maar voor oudere mensen wel een erge donkere lplaatsen ;Hebben moeite om de kaart te lezen

Eten was op een bord niet zo goed maar werd daarna beter geserveerd, Ook de wachttijd op het eten was te lang
Krista H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke service, grote porties voor een betaalbare prijs, uitgebreide menukaart. Ik kom hier graag en de volgende keer staat alweer gepland .
Ton J.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten en iedere keer weer een vriendelijke bediening.
Je bent hier echt welkom. En het eten is fantastisch! tot de volgende keer!
Brigitta B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Wij hebben er pop 25 april heerlijk gegeten. De bediening was uitstekend en vooral heel erg vriendelijk. We kwamen hier al eerder en zullen zeker vaker terugkomen.
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hebben er heerlijk gegeten in een heel vriendelijke ambiance. Zelfs een beetje te veel aandacht soms. De gastvrouw en de serversters vragen je ombeurte regelmatig of alles nog naar wens is. Dat zou, hoe goed ook bedoeld, iets minder mogen. Maar het is een aanrader. En reserveren ... zeker doen, want het zat helemaal vol.
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijk gegeten en lekker bij kunnen kletsen met mijn vriendin. We voelden ons totaal niet opgejaagd door het personeel, zodat we lekker lang konden tafelen. Is bij sommige restaurants wel anders.
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk eten, zeer vriendelijk personeel en betaalbaar!
André T.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Enorme kwaliteit voor een alleszins redelijke prijs. Sympatieke medewerkers! Prima gegeten!
LMA V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Goed eten tegen een goede prijs. Uitgebreide menukaart. Snelle en vriendelijke bediening.
Gezellige sfeer, leuk ingericht.
Zeker aan te raden dus.
Britt F.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Ontvangst was hartelijk. Tafeltje werd toegewezen, hadden weinig keuze hierin ondanks dat het zo goed als leeg was. Geplaatst aan de zijkant waardoor bediening constant dicht langs de tafel liep. Eten was oké en werd snel opgediend. Heb wel twee keer moeten vragen om mijn drankje waarbij 1 van de dames mij niet begreep vanwege een taalbarriere. Zij sprak met name Italiaans. Zowel ik als mijn moeder voelden ons af en toe weggekeken toen de zaak eenmaal vol zat. Wij voelden ons dus niet op ons gemak. Konden ook de gesprekken van de buren volgen, het is erg volgepropt en hutje mutje. Eten was lekker maar kom hier niet meer terug.
La K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Niet op goed op de rekening gekeken. Na afloop thuis bleek dat er 2 niet bestelde en niet gebruikte consumpties waren afgeschreven. Kwalijk.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Prima pizza eten bij deze mensen
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en mooi dat er ook voor een kleine (re) pizza gekozen kan worden. Na een lekker voorgerecht van oa aubergine en kaas was dat genoeg. Het aanpassen van de ingrediënten op de pizza was geen probleem en ook het dessert delen ging moeiteloos. Kortom Mama Maria is een aanrader!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Netjes en spontaan ontvangen.
Goede prijs kwaliteit verhouding gerechten.
Theatermenu, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht voor €20,- zeer aan te raden.
Zoontje wilde een pizza die niet op de kaart stond, dit was geen probleem.
Kreeg netjes een doggybag mee.
Komen hier zeker nog een keertje terug.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Het was helemaal vol, maar helemaal geen last van gehad. Bediening was vriendelijk, eten was goed, sfeer was top. Al met al een zeer goede 1e ervaring!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Goede pizza en lekkere risotto. Tafeltjes staan echter te dicht op elkaar zodat je gesprekken van buren letterlijk kan volgen. Zelf kan je prtner je nauwelijks verstaan! Bediening is oke.