Mamma Maria

Duitslandlaan 11 2711 BG Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Mamma Maria

Liefde en passie voor de Italiaanse keuken

Bekend met die reclame met de uitspraak: 'pizza di mamma?' Deze is bij dit restaurant wel erg toepasselijk. Hier proef je de echte moederliefde van Italiaanse specialiteiten. Dit alles in hartje Zoetermeer, aan de Duitslandlaan, op steenworp afstand van Stadshart Zoetermeer. Geniet van Italiaans culinair voor je avondje uit of de film, of aan het einde van een dag winkelen in de binnenstad.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Mamma Maria

Maandag Gesloten (Maandag 25 en Di 26 December open, alleen kerstmenu beschikbaar, zie mammamaria.nl voor meer info)
Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Mamma Maria

Tonny D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Gezellige sfeer, goed eten, aardige bediening!
N. W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Te weinig personeel. Moest zelf om dessert vragen:(. Tip: doe niet meer reservering aannemen als dat je personeel aankan.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Lekker gegeten met goede bediening
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Eten was lekker! Je moet wel de tijd hebben want het duurt wel even voordat ze langs je tafeltje lopen.
Nan B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Pizzabodem was niet krokant en het personeel ongeïnteresseerd.
Jay L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Altijd goed en gezellig
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Om 19:00 gereserveerd. Involtini melanzana en bruschetta als voorgerecht was prima. Zowel pizza marinara als canneloni staan niet meer op de kaart, jammer! Kon op verzoek wel gemaakt worden. Helaas hebben we een uur op onze hoofdgerechten gewacht en geen drankje van het huis aangeboden gekregen. Om 20:30 kwamen de gerechten eindelijk en was smakelijk. Wel duur om € 1,75 te rekenen voor een beetje extra paprika op de pizza. Extra uien kost dan weer € 0,50 extra.
Nagerechten tartufo en torta della nonna kwamen wel snel op tafel. Maar doordat we net niet voor 21:00 klaar waren, moesten we meteen voor het volgende extra uur betalen in de parkeergarage. :-(
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Het eten is altijd heerlijk hier.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Gezellig restaurant. Bediening aardig en accuraat.
Het eten vonden we interessant. Duidelijk met aandacht gemaakt, zag er goed uit. Netjes opgediend op goed warme borden. De smaken waren van het niveau 'huis-tuin-en-keuken'. Iets wat ik had verwacht in Zoetermeer maar niet spectaculair. Daarentegen goed genoeg om nog een keer bij het restaurant te gaan eten.
E M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Originele gerechten tegen een fijne prijs. Het was er niet druk en daarom rustig qua geluid. Daardoor stoorde de slechte weergave van muziek behoorlijk. Slechte speakers in plafond. Serveerster was vriendelijk, maar weet nog niet dat zij een vak beoefent. Kent de kaart niet en roept het totaalbedrag over tafel. Alles geen reden om niet nog eens terug te komen.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Deze keer stikte het van de fruitvliegjes bij het raam. Ik vond het toch wel jammer dat mijn 2 voorgerechten niet werden voorzien van wat brood. Dat nagevraagd of dat niet zo hoorde, met als antwoord 'Nee. Maar je kan het er wel bijbestellen.' Na onze maaltijd kwam er niemand meer langs om te vragen of we een dessert wilde bestellen. Zelfs niet nadat we uitgebreid de kaart wagenwijd open op te tafel hadden gelegd. Toen besloten we maar af te rekenen en ergens anders een ijsje te eten.
Michelle O.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Super lekker eten! Het mamma maria menu is zeker een aanrader.
Saci B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Een echte Italiaans restaurant, met heerlijke eigen gemaakte gerechten, van verse pasta's tot een top oven pizza.
Ook de eigengemaakte Limoncello is heerlijk. In eerste instantie werden we goed en snel geholpen, echter toen na het hoofdgerecht de borden waren opgehaald, moesten we ruim een half uur wachten voordat er iemand naar onze tafel kwam. Ik denk dat de gastvrouw die ons hielp naar huis was gegaan en ik voelde een beetje dat we 'vergeten' waren. Maar, het eten was als vanouds top.
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening, Heerlijke pizza's
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Vriendelijke bediening en prima prijs productverhouding. Uitstekende gerechten!
Ian J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten met 7 personen.
-snelle service
-heerlijke pizzas en pastas uit de hout gestookte oven
-knusse inrichting
-heerlijke Peroni biertjes

Kortom gewoon de kwaliteit van wat ik van dit restaurant gewend ben.
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Met afstand de beste pizzeria van Zoetermeer. Alsof je in Italië bent. Komt ook door de Italiaanse eigenaars en deel van het personeel. Knapperige, dunne, rijkbelegde pizza's en uitstekende pasta's. Ruime keuze. Heel aantrekkelijk zijn de pizza- en pastamenu's. Keuze uit twee antipasti, pizza of pasta naar keuze, keuze uit 2 dolci en als afsluiting koffie of thee. Prijzen respectievelijk € 14,95 of € 15,95. Het ligt beneden achter het theater. Misschien even zoeken maar die zoektocht wordt beloond!
Ian J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Er zitten hier 5 italianen op steenworp afstand van elkaar, maar nergens eet je zulke lekkere pizzas als hier.
Rijkelijk belegd, juiste grote en de korst/bodem zijn perfect mede door de grote steen oven.

Super restaurant!
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Voor het eerst bij Mamma Maria gegeten en voor ons een adres om te onthouden.
Twee pizza's genomen en die waren heerlijk, een echte Italiaanse pizza en dat in Nederland!
De bediening was vlot en vriendelijk.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
We komen geregeld hier eten. Wij vinden het eten geweldig