Mamma Maria

Duitslandlaan 11 2711 BG Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Mamma Maria

Liefde en passie voor de Italiaanse keuken

Bekend met die reclame met de uitspraak: 'pizza di mamma?' Deze is bij dit restaurant wel erg toepasselijk. Hier proef je de echte moederliefde van Italiaanse specialiteiten. Dit alles in hartje Zoetermeer, aan de Duitslandlaan, op steenworp afstand van Stadshart Zoetermeer. Geniet van Italiaans culinair voor je avondje uit of de film, of aan het einde van een dag winkelen in de binnenstad.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Mamma Maria

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Snelle en vriendelijke bediening; fijne gerechten; levendig maar geen herrie; goede plaats dankzij reservering.
Bord glijdt over de tafel als je vlees aansnijdt.
H. J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Hartelijke ontvangst na reservering. Galante begeleiding naar de tafel, een gratis gastvrij mandje met heerlijk vers brood en kruidenboter, zalige pizza's en spaghetti. De Tartuffo niet zo mar op het bord gesmeten maar verleidelijk opgemaakt met verse slagroom en Amaretto. Vlotte en zeer vriendelijke bediening in een gezellige entourage. Prima!
pkegge .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten gisteravond maar het was erg druk en het duurde een uur voordat ik mijn drankje had gekregen. Daarna kregen we voor- en hoofdgerecht gegelijkertijd. Dit is nooit eerder gebeurd want bediening is juist altijd erg goed. Als compensatie een heerlijke cappuchino gekregen. Alles was erg lekker en we waren gelukkig op tijd in de bioscoop.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Door een foutje kwam het voorgerecht pas na een uur... Het voorgerecht bleek toen ook niet meer voor iedereen beschikbaar...... Als compensatie daarvoor, kregen we, nadat we hierover hadden geklaagd (!), het dessert en koffie gratis aangeboden...
De pizza was veel te zout....
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Lekkere pizza's, snelle bediening
Simon C.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk echt Italiaanse eten door Italianen gemaakt. Ik kom zelf uit Italië en ga heel graag hier naartoe. Authentieke pizza steenoven.
Patricia O.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vriendelijk en attent personeel. Schept leuke sfeer door de echte Italianen die er werken. Lekker gegeten in ongedwongen sfeer.
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Op 30 november hier weer eens neergestreken. Lekkere Rosé en een mandje met kruidenboter stonden binnen een mum op tafel. Pizza Casanova Klein was lekker knapperig gebakken dankzij de houtoven. Espresso met een Grappa Barrique ronden het geheel af. Blijft een leuke zaak en is een aanwinst voor het Zoetermeerse stadshart.
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker gegeten, maar er wordt wel er snel gevraagd of er een keuze is gemaakt.
De koffie als afsluiter had wat te weinig karakter voor een Italiaans restaurant en bij je espresso zou je toch ook een glaasje water verwachten. ...
Bij het afrekenen stond het verschuldigde bedrag al meteen in het pinapparaat. Daardoor was er al geen mogelijkheid om iets extra's als tip er bij te pinnen. Dat was alles bij elkaar toch wel op zijn plaats geweest.
J.g. E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De eerste kennismaking met dit restaurant is ons goed bevallen. Ook prettig is de keuze in de grootte van de pizza's. We hebben hier lekker gegeten en komen hier graag nog eens terug.
Netty V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Een leuk restaurant lekker eten en een fijne sfeer.
Natascha G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We zijn hier meerdere keren gaan eten. Vooral bij onze kids van 12 en 9 jaar is dit restaurant zeer favoriet! Het is erg betaalbaar en de kwaliteit is supergoed! Toen we hier de laatste keer waren gaan eten (half oktober), duurde het hoofdgerecht erg lang (terwijl het maar 3 pizza's waren.....) Het personeel is erg vriendelijk en ze schenken kraanwater. Vooraf krijg je heerlijk vers brood met kruidenboter. Al met al een echte aanrader, maar je moet geen haast hebben;-)
Stefan S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Leuk restaurant dat door echte Italianen wordt gerund. Ze weten waar ze het over hebben en leuke bediening. We hebben echt lekker gegeten en ook de wijn was erg goed. Ik raad iedereen aan daar eens lekker te gaan eten!
Anoukvdw .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Al meerdere keren gegeten bij Mamma Maria, en dat is niet voor niks. Erg lekker eten voor een spotprijs. De pizza's worden gebakken in een traditionele oven en zijn erg lekker. De bediening is erg vriendelijk en doordat er grotendeels Italiaanse mensen bij de bediening zitten is het Italiaanse gevoel helemaal compleet.
Donny C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hebben erg lekker gegeten, ook de kinderen 7 en 10 hebben zich prima vermaakt.
Het personeel is heel vriendelijk en we raden dit restaurant dan ook echt aan voor.
Liesje140 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Mamma Maria. Vooraf de carpaccio en vitelli tonnato op. Dit was lekker maar niet erg bijzonder, beetje kaal aangekleed. Daarna de pizza's calzone en crudo é rucola op. De pizza's waren heerlijk! Rijkelijk belegt met verse producten, goede bodem en een heerlijke smaak. De bediening was vlot en vroeg met regelmaat of alles naar wens was.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Met vrouw en zoon hier weer eens een pizza gegeten.
Was zoals je van een pizzeria mag verwachten, gewoon goed.

Alleen viel mij het volgende op:
Het mandje met voorgesneden brood wordt vanuit een grotere (niet afgedekte) mand met de hand gevuld, waarom niet met een broodtang o.i.d. ? Lijkt mij niet volgens de geldende hygiëne regels te gaan..... Stel dat diegene net naar het toilet is geweest ? Zou m.i. anders en beter moeten kunnen.
Codehaan N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Met een vriendin lekker gegeten van het 5 gangen verrassingsmenu.
Vriendelijke bediening.
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Leuk Italiaans restaurant. Leuke sfeer en goed eten.
we mag er wat vaker door de bediening gevraagd worden of we wat te drinken willen. Alleen bij binnenkomst is het gevraagd. De rest van de keren zelf moeten vragen.
Maar ondanks dit, wel een aanrader. Hele nette kaart!
Estelle K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Afgelopen zaterdag gegeten bij Mamma Maria. Het eten was erg lekker. Het duurde alleen wel lang voor we het hoofdgerecht hadden, maar het was dan ook erg druk. Verder goede, vriendelijke service en goed eten voor een goede prijs.