Mamma Maria

Duitslandlaan 11 2711 BG Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Mamma Maria

Liefde en passie voor de Italiaanse keuken

Bekend met die reclame met de uitspraak: 'pizza di mamma?' Deze is bij dit restaurant wel erg toepasselijk. Hier proef je de echte moederliefde van Italiaanse specialiteiten. Dit alles in hartje Zoetermeer, aan de Duitslandlaan, op steenworp afstand van Stadshart Zoetermeer. Geniet van Italiaans culinair voor je avondje uit of de film, of aan het einde van een dag winkelen in de binnenstad.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Mamma Maria

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Axeldevries .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Bij Mamma Maria is er lekker eten, de service kan beter. Erg lang moeten wachten op het opnemen van de bestelling en het krijgen van eten en drinken
patricia.vanleeuwen.rijsdijk .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Even snel een hapje gegeten. Vooraf antipasti, die was redelijk. Daarna allebei een pizza, die was ook redelijk. Toetje, wijn en de koffie waren prima. De tafeltjes waar iemand op de bank zit, bieden weinig privacy je zit daar heel dicht op elkaar. Verder vonden wij het niet heel sfeervol zo met een elektrische kaars op tafel. Ook een verschrikkelijk slechte muziekinstallatie. Nee wij vonden het geen succes dan betalen we liever wat meer. Bediening was overigens heel netjes.
j S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekkere pizza's gegeten. Attente bediening en zeker niet duur. Vrij strakke inrichting voor een Italiaan, wel mooi. Alleen jammer dat in het gedeelte waar wij zaten de verlichting zo zwak was dat de kaart amper te lezen was.
rogey .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Prima gegeten, heel betaalbaar, maar niet minder goed. De leuke bediening komt allemaal uit Italie en dat geeft nog even een beetje extra sfeer. Hier komen we zeker vaker
Mathijs A.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Erg lekker gegeten met z'n vieren. We hadden het 5-gangen verassingsmenu genomen. Mooie porties en zeer betaalbaar.
Het restaurant is zeker een aanrader!
Als ik dan toch 1 puntje van verbetering mag opgeven: toen we binnenkwamen werden we snel gegroet personeel, maar duurde het een tijdje voordat iemand van hen ons begeleidde naar de tafel. Dat duurde m'n zusje wat te lang en die begon toen zelf iemand aan te spreken.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Prima ontvangst, lijken italiaanse meisjes, voor een deel. Eten opdienen gaat snel, grote gamba!s als voorgerecht, en risotto met kaas en peren, goede combinatie , partner, tomatensoep en ravioli spinazie, daar zat niet zoveel smaak aan, 4 glazen wijn, en fles water, samen 60 euro, prima prijs
maria130 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Het is een goed restaurant voor een lekker en betaalbare maaltijd! Een aanrader om te reserveren in het weekend! Het personeel is vriendelijk!
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Premie gerechten en keuze, We hebben een theater en filmmenu gekozen. Er wordt goed rekening gehouden met de tijd voor de voorstelling. Ook eerdere bezoeken met ala carte keuze als zeer goed bevonden.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Leuke vriendelijke ontvangst.
Mooi ingericht restaurant .
Uitgebreide menukaart.
Eten was heerlijk.
Prijs kwaliteit verhouding goed.
Ruime parkeermogelijkheden.
Valerie E.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Snelle en vriendelijke bediening; fijne gerechten; levendig maar geen herrie; goede plaats dankzij reservering.
Bord glijdt over de tafel als je vlees aansnijdt.
H. J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Hartelijke ontvangst na reservering. Galante begeleiding naar de tafel, een gratis gastvrij mandje met heerlijk vers brood en kruidenboter, zalige pizza's en spaghetti. De Tartuffo niet zo mar op het bord gesmeten maar verleidelijk opgemaakt met verse slagroom en Amaretto. Vlotte en zeer vriendelijke bediening in een gezellige entourage. Prima!
pkegge .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten gisteravond maar het was erg druk en het duurde een uur voordat ik mijn drankje had gekregen. Daarna kregen we voor- en hoofdgerecht gegelijkertijd. Dit is nooit eerder gebeurd want bediening is juist altijd erg goed. Als compensatie een heerlijke cappuchino gekregen. Alles was erg lekker en we waren gelukkig op tijd in de bioscoop.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Door een foutje kwam het voorgerecht pas na een uur... Het voorgerecht bleek toen ook niet meer voor iedereen beschikbaar...... Als compensatie daarvoor, kregen we, nadat we hierover hadden geklaagd (!), het dessert en koffie gratis aangeboden...
De pizza was veel te zout....
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Lekkere pizza's, snelle bediening
Simon C.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk echt Italiaanse eten door Italianen gemaakt. Ik kom zelf uit Italië en ga heel graag hier naartoe. Authentieke pizza steenoven.
Patricia O.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vriendelijk en attent personeel. Schept leuke sfeer door de echte Italianen die er werken. Lekker gegeten in ongedwongen sfeer.
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Op 30 november hier weer eens neergestreken. Lekkere Rosé en een mandje met kruidenboter stonden binnen een mum op tafel. Pizza Casanova Klein was lekker knapperig gebakken dankzij de houtoven. Espresso met een Grappa Barrique ronden het geheel af. Blijft een leuke zaak en is een aanwinst voor het Zoetermeerse stadshart.
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker gegeten, maar er wordt wel er snel gevraagd of er een keuze is gemaakt.
De koffie als afsluiter had wat te weinig karakter voor een Italiaans restaurant en bij je espresso zou je toch ook een glaasje water verwachten. ...
Bij het afrekenen stond het verschuldigde bedrag al meteen in het pinapparaat. Daardoor was er al geen mogelijkheid om iets extra's als tip er bij te pinnen. Dat was alles bij elkaar toch wel op zijn plaats geweest.
J.g. E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De eerste kennismaking met dit restaurant is ons goed bevallen. Ook prettig is de keuze in de grootte van de pizza's. We hebben hier lekker gegeten en komen hier graag nog eens terug.