MamaSan

Brouwerstraat 63 6713 AA Ede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant MamaSan

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant MamaSan

Sander B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Om te testen een Thaise beef salad afgehaald. Dit had echter niets te maken met een Thaise beefsalad. Gepaneerde en gefrituurde stukjes taai rundvlees (tempura?), sla met rucola, zoete hete saus uit de knijpfles en een koude, uitgedroogde gyoza. En de dot japans zeewier uit een potje was ook misplaatst. Een teleurstellende ervaring voor EUR 7,50 en een restaurant waar ik me niet meer zal vertonen.
GijsHardeman .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Wat een slechte service daar bij mamasan,die meiden daar zijn zo druk met zichzelf dat ze vergeten om je bestelling op te nemen en als je kom afrekenen dan kijken ze je aan van moet ik dat ook nog doen.
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Sushi box 50 gedaan en alles kunnen opeten. Was weer lekker met veel Japanse mayonaise en roomkaas, ook erg mooi opgemaakt. Gelukkig buiten kunnen zitten want er kwam toch een hitte uit het restaurant, daar moeten ze zomers toch echt iets aan doen.
Voor de rest echt genoten.