Mama's Vollen Pot

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Gisteren voor het eerst gegeten bij de Volle Pot ondanks dat we al ruim tien jar in Harderwijk wonen. Heel veel restaurants gezien en geproefd, maar de Volle Pot is een aangename verrassing. Verwacht geen grootse culinaire gerechten. Dan moet je niet bij de Volle Pot zijn. De kaart is redelijk eenvoudig en wat traditioneel. Maar wat wordt geserveerd is gewoon goed. De bediening is buitengewoon vriendelijk, de ambiance gezellig. Kortom een goede ervaring, zeker om nog eens over te doen. En dat duurt geen tien jaar meer.
Isabella H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Wij komen niet uit de buurt maar zijn toevallig bij dit restaurant naar binnen gewandeld, hier hebben wij echt heerlijk gegeten! Wij hebben beiden de biefstuk gehad en deze was top gebakken, precies zoals wij gevraagd hadden. Daarnaast waren de groentes, salade en friet ook heerlijk en genoeg! De toetjes de crème brulee en aardbeien met witte chocolade mouse/ijs vielen ook erg in de smaak! Ook was het personeel heel erg vriendelijk. Als we weer in de buurt zijn komen wij zeker nog een keer eten. Wij raden het heel erg aan.
Priscilla P.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gisteravond hier voor het eerst gegeten. Super aardige bediening en voortreffelijk eten voor een redelijke prijs. Volgende keer dat we in Harderwijk zijn gaan we hier zeker weer eten. Een aanrader voor iedereen!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Zaterdagavond op uitnodiging hier gegeten. Prachtig mooi oud pand met heerlijk warme uitstraling. Als voorgerecht de carpaccio en een schaaltje met gamba's mosselen in een heerlijk knoflooksaus. Als hoofdgerecht een biefstuk met champignons en uien, prima. Daarbij heerlijke frieten een salade en rode kool. Nagerecht een creme brulee en een heel toegankelijk kaasplankje. Dat de bediening buiten de aardige eigenaresse en een oudere collega jong is dat klopt. Maar als je de reactie leest op een recensie, dit is een erkend leerbedrijf. Het is toch juist heel goed om jonge mensen de kans te geven dit vak te leren. Er zullen ongetwijfeld kleine dingen verkeerd gaan, maar kom op...je komt toch voor een heerlijke maaltijd, gezellige ambiance. Bovendien is het jonge team heel enthousiast en heel vriendelijk. Dus voor ons een dikke pluim voor Mama's volle pot, wij komen zeker terug. Bedankt voor de bijzonder gezellige avond !!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Gisteren hier gegeten. Vooraf een heerlijk vistrio en als hoofdgerecht de chef's saté van varkenshaas. Erg goed allemaal, er was meer dan voldoende aan bijgerechten (eigen gemaakte friet, goed beetgare groenten en een flinke salade. Daarna nog cappuccino en een Irish coffee genomen, heel leuk aangekleed. Service was prima, echt een aanrader!
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
leuk restaurant met fraaie tuin/terras
de escargots waren ok maar niet uitzonderlijk , vooral het feit dat ze letterlijk in de boter dreven waaraan nauwelijks knoflook aan was toegevoegd en helaas maar 2 kleine stukjes brood om te dopen was erg jammer.
de uiensoep was heerlijk { mochten alleen iets meer uien in .. }
de bediening was helaas de achilleshiel van dit restaurant , het bedienend personeel bestond weer uit tieners we zien dit steeds vaker helaas.
waarom nou niet iets meer uit willen geven aan opgeleid personeel dit vind ik nog steeds verkeerde zuinigheid.
verder is het decor een beetje van alles wat door elkaar heen en heeft dus niet echt een "thema" en dat zou het geheel wat rustiger doen aanvoelen.
verder is het een aardig restaurant met een leuke kaart.
Geodenavond "mikepeet"
Wat onfortuinlijk dat u het bezoek zo ervaren heeft. Mocht er iets niet naar uw zin zijn, dan lost ons team, wat uit 20-ers bestaat dit graag voor u op, nadien u dit hebt aangegeven. Meer brood kunt u uiteraard ten aller tijde vragen, kosteloos. We zijn een erkend leerbedrijf en u kunt wel een "jonkie" tegenkomen. Dat hoort erbij. onder de 18 zult u bij ons zeker niets vinden in de bediening. Dát mag namelijk gewoonweg niet ivm NIX 18.
Jammer dat u dus begint over "waarom niet iets meer uitgeven....." dát is namelijk precies wat wij wél doen ! Wij hebben liever wat "ouder" personeel dan broekies. Onze gasten betalen immers voor het geheel. En dan moet het wel goed zijn. Qua decor, smaken verschillen. Wij doen al 16 jaar ons stinkende best om elke gast zich 'uit en toch thuis' te laten voelen en gelukkig wordt dat door merendeel gewaardeerd. Men kan immers niet ieders beste vriend zijn, maar we proberen het wel. Hopelijk ervaart u een eventueel volgend bezoek positiever. Mvg.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Gewoon goed en gezellig. Heerlijk eten, sfeervol, ietwat lawaaiig (maar met onze zoon die ook af en toe best wat lawaai maakt is dat juist wel prettig) en leuke, vlotte bediening. Gerechten goed, voor elk wat wils. Goede keuze.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
Dit restaurant is veel beter dan je verwacht als je voor de deur staat. Het restaurant heeft een vrij eenvoudige kaart maar alle gerechten die ze serveren waren origineel en smaken heel goed. De friet die bij het hoofdgerecht wordt geserveerd is handgemaakt en werkelijk fantastisch. Ik weet dat je zoiets niet snel zegt over friet maar deze friet smaakte heel vers, licht knapperig en had een volle aardappelsmaak. De bediening is zeer vriendelijk en neemt de tijd om het menu toe te lichten. Het restaurant is gevestigd in een leuk oud pand met 3 gezellige aaneengesloten ruimtes en een open keuken. Daarnaast beschikt het over een heerlijke tuin met groot terras. Leuk is ook dat de tuin aan de muur van de stad grenst. Je kunt via een trap op muur komen en hebt dan uitzicht over het IJsselmeer (Wolderwijd). Zeker een plek om nog eens terug te gaan.
Willemenantje T.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Wen hebben er vorige week gegeten was klasse, vooral met de korting van Jumbo ga zo door .
Moeders had Zeetong en de baas T bon steak was zalig we komen terug
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Wederom heerlijke avond gehad hier gister.
Lekker wild gegeten. Proeverij vooraf en hert als hoofd. Lekker flesje Merlot erbij en een lekker kaasbordje. Het was weer gezellig druk en service top als altijd. Ze hebben weer het decor verfrist. Dus...weer tot de volgende keer in Harderwijk.
EW Z.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Een restaurant van gemiddelde kwaliteit qua eten en drinken echter met een meer dan gemiddelde service. Wij wilden bijvoorbeeld puree bij de vis welke niet op de kaart stond. Werd toch mogelijk gemaakt door de kok. Op vraag of we geen halve desserts konden bestellen bleek ook dit geen enkel probleem. Ook de ontvangst is hartelijk tot en met het moment van vertrek. Qua decor is het restaurant donker. Oude bruine meubelen echter toch best sfeervol. Wij raden het restaurant aan indien men een fijne ambiance wenst.
leo D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
salade met geitenkaas met heel veel sla als voorgerecht, hoofdgerecht lamsrack met rozemarijn/tijmsaus. Het garnituur was niet vers bereid. Prijs kwaliteit totaal niet in balans. Binnen 1 1/2 uur waren we buiten.Met een fles huiswijn hebben we € 99 betaald voor een voorgerecht en een hoofdgerecht. Veel te hoge prijs voor deze kwaliteit. Absoluut geen aanrader.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Das toevallig, wij hebben ook allebei lamsrack en geitenkaassalade gegeten. Wij hadden een flesje rosé huiswijn erbij. Én wij hadden als aperitief een glaasje prosecco. Wij betaalden dus voor 2 bubbels, 2 salades, 2 hoofgerechten lam én een fles huiswijn €99,- en de witlof met kaas kwam vers uit de oven. De aardappeltjes waren echt wel vers gebakken, de friet ook en de salade was knapperig en fris. Bediening was gezellig. Ambiance goed. Er zat een hele grote groep in het achterste gedeelte maar wij hadden daar geen last van. Toilet was keurig en zo niet kun je dat doorgeven wordt er gevraagd. Heel netjes allemaal maar niet overdreven of opdringerig. Wij hebben ons bezoek als heel prettig ervaren en komen zeker weer terug.
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Prima gegeten bij Mama's Vollen Pot. Goede service (attent maar niet opdringerig) en leuk decor. Het eten was goed, vol smaak en ruime porties. Kaart is eenvoudig, maar keus is er genoeg. Voorgerecht hadden we 1 x lamskoteletten en 1 x carpaccio, beide lekker maar wat overbodige garnituren erbij. Hoofdgerecht 1 x red snapper en 1 x kabeljauw, allebei erg goed gelukt. Nagerecht 1 x chocotrio (wat een kwartet bleek te zijn) en 1 x crème brulee, beide OK, niet speciaal. Flesje wijn erbij was lekker. Prima ervaring, met twee minpunten. Het restaurant is lawaaiig en de prijzen zijn aan de hoge kant voor wat je ervoor krijgt.
emase .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Afgelopen week hier gegeten met 2 volwassenen en 2 kinderen. Buiten in de tuin, bij de muur. Dit is echt een aanrader. Het eten (vleesspies en tournedos) was heerlijk. Voor de kinderen was er een kindermenu waar los uit besteld kon worden. Bediening was vriendelijk en gastvrij. Er is ook een speeltoestel (glijbaan) aanwezig in de tuin. Dit is wel zo prettig voor de kinderen.Na afloop kregen de kinderen een snoepzak mee naar huis. Dat hebben we nog nooit ergens meegemaakt. Voor herhaling vatbaar dus, als we weer eens in de buurt zijn.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2013
Wederom heerlijk gegeten hier. Interieur is aangepakt en er is geschilderd. Dit zonder dat de sfeer veranderd. Knap hoor. Blijft een van onze favorieten. Ga zo door.
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2013
Voor zo een "gewone hap prima! de Carpaccio was waterig daarentegen de mama,vollepot salade werd zeer gewaardeerd. de spies was goed om te eten niet bijzonder maar wel heel veel eigenlijk te veel want daardoor kwamen we echt niet aan het nagerecht toe , het garnituur had meer aandacht mogen krijgen dan een schaaltje witlof. de bediening was prettig ,voor een snelle ongecompliceerde hap prima om te doen.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
super leuke bistro in hartje Harderwijk
prachtig monumentaal pand
heel gezellige bediening en zeer vriendelijk. ook in voor een geintje. erg lekkere gerechten buiten de kaart om gegeten. zeetong van 500gram is een echte aanrader. super dat de bijlage nog eens kostenloos bijbesteld kunnen worden. wederom vers en warm op tafel. toppie !!
Kulienair ..
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2012
Matige kwaliteit voor de prijs die ze vragen. Weinig smaak, misplaatste garnering. Opmaak is echt een later. Boter uit zo'n kuipje met een folie'tje erop..."echte boter" noemen ze dat. Kan echt niet, Verder was medewerkster vriendelijk en gastvrij. Echt opgeleid voor horeca is ze niet vermoed ik; ze laat verkoopmogelijkheden liggen. Koffie is prima. Pand verdient wel een zware opknapbeurt en entourage is stoffig en ruikt muf.

Niet voor herhaling vatbaar. Kwaliteit van gerechten moet echt beter!