Mama Roux

Meer informatie over restaurant Mama Roux

• Terras
Cindy P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gisteravond hier gegeten met z'n 2-en. Vriendelijke bediening, maakt er wat gezelligs van. Stokbrood en kruidenboter wordt gelijk op tafel gezet, attent. Mijn tafelgenote nam 2 voorgerechten als hoofdgerecht: 3 paddestoelkroketjes en paddestoelentortellini met truffelsaus, beide vegetarisch. Vielen goed in de smaak. Ze vond dat er naar haar smaak teveel wild op de kaart stond. Ik ging voor een vegetarische turkse pizza met frietjes. De turkse pizza is lekker, maar machtig, door de aardappel, kaas en béchamelsaus. De salsa die er bij geserveerd is, is lekker pittig, de salade niet bijzonder. Alleen waarom er ook nog crème fraiche bij geserveerd wordt is mij niet duidelijk. De frietjes zijn prima. Als toetje een koffieproeverijtje genomen, koffie naar keuze met 3 likeurtjes, lekker! En een snoeperijtje om te delen: een doosje met verpakte chocolade en noga. Had het leuker gevonden als het laatste op een mooi schaaltje gepresenteerd zou worden, niet verpakt, geeft wat mooiere uitstraling. Nu leek het een theekistje. Prijs-kwaliteit prima, lekker gegeten!
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Vanavond bij Mama Roux gegeten met mijn 2 dochters. Wat een leuke vlotte bediening en gezellig restaurant. Malse saté, biefstuk van de haas heerlijk, tortellini smaakvol en de gerookte eendeborst met rode uien compote verrukkelijk.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Heel lekker gegeten! De twee zomersalades van de kaart: een met vlees, de ander met vis. Nog niet vaak zo'n smaakvolle en bijzondere salade gegeten! Huiswijn rosé is prima. Het toetje: appelnotentaart is ook heerlijk, wel een wat kleine portie. Zoals menigeen al schrijft: wat is het personeel aardig, als het niet te druk is, nemen ze echt alle tijd om net wat extra aandacht te schenken. Echt heel leuk! Terras oogt niet super verzorgd, terwijl het eten dat juist wel is... Hier gaan we zeker weer naartoe. Na het eten kun je trouwens zo hun kroeg in, is ook heel leuk. Wij zagen dat ze daar ook allerlei dingen voor kinderen hebben, top!
AllyMcRassie .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Na het winkelen hier heerlijk geluncht! We hadden allebei gekozen voor het lunchmenu (soep en salade + drankje naar keuze). We hadden de tomatensoep en aspergesoep gekozen, beide soepen smaakten heerlijk, geserveerd met stokbrood en kruidenboter. Daarna volgde de salade, wij hadden gekozen voor de carpacciosalade. En ook dit smaakte goed! In eerste instantie werden de eerste drankjes opgenomen in het menu, maar toen we later twee rode wijntjes bestelden werden deze in het menu opgenomen, want dat was voor ons dan goedkoper. Heel attent! Wij hebben hier heerlijk rustig kunnen lunchen en de bediening was zeer vriendelijk!
Max D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Hallo,

Na een aantal keer diner te hebben genuttigd (welke ons uitstekend altijd is bevallen), was het vanmiddag tijd om te lunchen.

Ik ben niet erg snel tevreden, maar dit kon eigenlijk niet beter, omdat;

- Het brood was perfect krokant.
- De groente was heel erg vers.
- De bacon was heerlijk knapperig en precies goed van temperatuur, de rest van de ingredienten op mijn broodje waren proportioneel perfect op elkaar ingestemd.
- Porties waren riant.
- De bediening was erg vriendelijk.
- Koffie was goed.

Het enige wat mij opviel was dat de kaas perfect gesneden was, oftewel uit een pakje (?). Ik denk dat de kaas nog beter kan smaken en heteen betere indruk geeft als de kaas met de hand word gesneden oid.

Dat was mijn puntje van kritiek, heb zelden gewoon zo fijn/lekker gelunched als vanmiddag.
Proemstra .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
We gingen hier vroeger regelmatig naartoe. Altijd gezellig en lekker. Poos niet geweest en dit weekend weer eens naartoe gegaan. Echt genoten van de gezellige inrichting en sfeer, de vriendelijke bediening en heerlijke eten. Geen haute-cuisine maar gewoon goed en met zorg bereid en tegen een nette prijs. We komen zeker snel weer eens terug!
Bianca T.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Vriendelijke zeer attente service met gevoel voor humor. Lang wachten. Met 8 personen 2 gangen besteld, hoofdgerecht en dessert. Iedereen erg tevreden over het eten. Konijnebout was goed! Decor is knus, niet modern.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Wij waren met z'n vieren en we waren alle vier laaiend enthousiast. De sfeer is super gezellig. De bediening was leuk en het eten was goed verzorgt. Zowel het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht zag er goed verzorgt uit. De borden waren leuk opgemaakt. De porties waren prima. Precies genoeg.Er was met liefde gekookt. Echt een aanrader.
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
Gezellige sfeer, leuke inrichting. De kaart is vrij traditioneel en behoorlijk aan de prijs. Wat gelijk opvalt en irriteert is dat we moeten betalen voor een fles kraanwater, extra frites of een broodmandje. (gedurfd met zulke prijzen en weinig getuige van gastvrijheid). Het eten was ok maar niet hemels.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Hier gegeten met mijn vriendin. Lekker eten, maar wel fors aan de prijs. Bestelde een tweede keer cola, maar kreeg deze niet. Blijkbaar vergeten door de overigens vriendelijke medewerksters.

Locatie wel leuk.
TY 5.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Restaurant in een mooi monumentaal pand met een vintage inrichting.
Gekozen voor een hoofdgerecht en een nagerecht. Hoofdgerecht was een kalfshaas met romige truffelsaus. Keurige presentatie en heerlijk van smaak. Het nagerecht bestond uit tiramisu en smaakte ook lekker. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Restaurant met een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Annalyze .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Lekker eten absoluut wij hadden alleen 1x de saté die niet goed gaar was. Bediening was wel vriendelijk maar kan zeker verbeterd worden in de zin van snelheid en oplettendheid. Kwa prijs vergeleken met andere restaurants zou je net iets meer verwachten. Hopelijk word de kaart ook eens aangepast. In 2 jaar tijd niets veranderd. .
Iris K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Verrassend lekker gegeten. Ik had de mosterdsoep, lekker met verse prei garnituur en beenham reepjes, en mijn vriend de eendenborst salade. Topper was de gegrilde tonijn steak. Mooi roze van binnen en toch goed warm! Een beetje minder zout had hem op en top perfect gemaakt. Erg goede creme brulee met lekker bolletje appel kaneel ijs ernaast. Wij komen zeker nog eens terug voor een ontspannen avondje dineren zonder veel poespas. Ik vond de huiskamersfeer erg gezellig maar snapte de gigantische leestafel niet zo goed en de boiler hangt zeer in het zicht. De lichtsnoeren konden overigens wel een afstof beurt gebruiken ;)
Ellen_dB .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Het eten was prima. Serveerster gooide wijn en bier over m'n schoonouders. Normaal gesproken geen probleem zou je zeggen maar die van mij zijn leuk. Personeel deed er vrij nonchalant over. We kregen de kosten voor de stomerij wel vergoed maar bij onze opmerking achteraf dat een gratis drankje leuk was geweest na een avond in natte kleren te hebben gezeten, werd gezegd dat dit niet nodig is, en later werd zelfs gezegd dat we wel een gratis drankje hadden gehad terwijl dit absoluut niet zo was. Gemiste kans, wij komen hier nooit meer!
Renilde S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Op zaterdagavond bij Mama Roux gegeten, waar we al jaren niet meer waren geweest. Het eten is goed, maar niet bijzonder. De salade eendenborst was erg lekker en de saté was zoals deze moest zijn, geen verrassingen. De bediening is OK, maar niet bijzonder vriendelijk. De inrichting is wel gezellig, maar de tafels zijn voor mensen met lange benen echt onmogelijk, door de balk onder het blad. We konden niet echt lekker zitten...
Brenda7 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2014
Gezellig avond gehad bij mama roux, eten was prima, niet verrassend maar wel met zorg bereid.
Prijzen aan de hoge kant, dan verwacht je zeker geen ongedekte tafels als je binnen komt en daarna een ingerold bestekje met een dunne servet. Bediening vriendelijk maar wel weinig kennis van de producten, als je ze nodig had, hoorde je ze achter kletsen, in het restaurant waren ze niet. Er waren maar drie tafels bezet, dus druk was het niet.
Volgende keer proberen we iets anders in Amersfoort.

Björn R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Fijn restaurant. Vlotte, vriendelijke en attente bediening.
Leuke huiselijke sfeer op een knus hoekje van de hof.
Eten wat meer dan prima. Grote mooie porties. Echt met veel genoegen daar gegeten. Komen zeker terug.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Prettig eetcafé waar je bij mooi weer prima buiten op het terras kunt zitten. We hebben uitstekend gegrilde tonijn met lekkere gefrituurde aardappelreepjes gegeten. De sla had wel een betere dressing verdiend. Aardige bediening.
Modi .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Onvriendelijke bediening! klant- en vooral kindonvriendelijk.
Broodjes (lunch) zijn onhandelbaar. De smaak is op zich goed. Prijs kwaliteit verhouding is slecht.
Kom er niet nog een keer!
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2013
Mijn eerste kop erwtensoep van deze winter gegeten bij Mama Roux. Smaakte zoals deze groene soep hoort te smaken, natuurlijk met roggebrood met katenspek. Mijn tafelgenote at tijdens de lunch een mooi opgemaakte en smaakrijke carpaccio. Dit etablissement nodigt zeker uit tijdens een diner terug te keren.