Mama Mia

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
De kwaliteit van de pizza's verschilt enorm. Dan ruim belegd, dan beduidend minder. Dan lauw, dan matig warm. Bezorging is een drama. 3 x achter elkaar bestelling gedaan, maar na 45 to 60 min maar es bellen waar het toch blijft. Bestelling verdwenen.... we gaan het snel fixen, doen we er meteen een flesje wijn bij ter compensatie.... Pizza's waren binnen 30 min gebracht maar dat flesje.... tja daar moeten we nog steeds op wachten. Slechte beurt!! Ga toch maar eens kijken naar een ander pizza leverancier.
Helaas was er inderdaad iets fout gegaan met uw bestelling. We hebben onze uiterste best gedaan om deze spoedbestelling alsnog goed en warm bij u aan te laten komen. Ik geloof dat we daarin wel geslaagd waren. Een paar minuten na de levering van de bestelling is er speciaal nog iemand langs gekomen om officiële excuses aan te bieden samen met een fles rode wijn ter compensatie van ons falen. Helaas werd er niet open gedaan:( . Er ligt nog steeds een fles wijn voor u klaar mocht u hem nog willen.
Met vriendelijke groet,

Pizzeria Mama Mia

Reactie van proever:

De spoedbestelling is prima bezorgd en was goed. Jammer dat dit de derde keer achter elkaar was dat er iets mis was gegaan. Dáár ligt ook het verbeteringspunt. De fles mag je bij de volgende bestelling doen.
Arnout .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Hier sinds enige tijd bijzonder vaak geweest en eerder een positieve reactie hier geplaatst.
Toch blijkt de laatste tijd de opmaak van de pizza`s zeer wisselend, nog geen week geleden een bepaalde pizza in het restaurant gegeten, deze was zeer rijkelijk opgemaakt, en smaakte mede daarom zeer goed, nu vanavond exact dezelfde pizza besteld, en de opmaak was nu zeer, zeer karig te noemen, derhalve was de smaakbeleving nu ook minimaal.
Het zou het restaurant ten goede komen, dat deze situatie voorkomen wordt, anders houden wij het hier voor gezien.
Arnout .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Ondanks dat we al zeer lang in Dronten wonen hier onlangs pas voor de eerste keer gegeten.
Voorgerecht stokbrood met tapenade was heerlijk en voldoende,, 1 tafelgenote had een uiensoep en deze was ook zeer goed van smaak, en een ruime hoeveelheid,
De pizza`s waren zeer goed van smaak, en de rode huiswijn mag er zeer zeker ook wezen. ook het dessert (ijs) was zeer goed.
Kortom een leuk restaurantje, heerlijk eten en tevens ook een goede bediening.
Foodlove27 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Pizza's zijn hier heerlijk! voor andere gerechten zoals pasta of salades moet je hier niet gaan eten!
Bestelde een salade caprese. Kreeg droge sla geen dressing, paar mini mozzarella bolletjes en paar halve cherry tomaatjes. Zelfs de basilico ontbrak.
Vroeg naar een rode lambrusco. Meisje wist niet of ze die wijn wel hadden. (muur achter haar stond vol met flessen lambrusco) woensdag pizzadag, alle pizza's 6,50. Dat is leuk om te doen, helaas jemag dan niet reserveren....