Mama Mia

Oostermeent Oost 58 1274 SN Huizen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mama Mia

Anoniem_3 . Fijnproever (6 recensies) 1 /10
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Wat een slecht service. Voor de zoveelste keer een pizza besteld want die zijn ok. wederom te laat en koud afgeleverd. vervolgens word je afgebekt aan de telefoon alsof het jouw schuld is. Na een paar van deze incidenten bestellen we er maar niet meer. jammer want het is wel smakelijk. jammer van de service
Erwint . Bourgondiër (3 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Dit restaurant in w.c. Oostermeent Huizen maakt goede pizza's. Maar.........de service is bar en boos! Als je bestelt moet je gemiddeld anderhalf uur wachten, terwijl er gezegd wordt dat het 40 minuten duurt. Eten komt lauw-warm aan! Soortgelijke ervaringen hadden we al 2 keer eerder, en hetzelfde geldt voor enkele andere bekenden van ons. We zijn er inmiddels ook achter dat de bezorgers er met de pet naar gooien. In ieder geval bestellen wij echt nooit meer iets bij deze zaak. Hebben de laatste keer de deur voor de neus van de bezorger dichtgegooid. Wat een ellende.
Ron T. Gastronoom (77 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Zomers warm en dus iets onoverdekts gezocht. Mama Mia heeft sinds enige tijd een ruim terras met comfortabele eet-setjes en dus op deze zonnige woensdagavond neergestreken.
De dame van de bediening laat er geen gras over groeien en informeert wat we willen drinken. Ik vraag of een half litertje rode wijn tot de mogelijkheden behoort en mijn vrouw vraagt om een kwart litertje witte. Geen probleem volgens de jongedame in kwestie.
Na enig wachten verschijnt ze met een dienblad met twee losse glazen wijn. Bleek dus tóch een probleem. Vaag verhaal over aangebroken flessen etc. maar dus géén overleg vooraf! Slechte zaak!
Dan laat het opnemen van onze bestelling wel wat lang op zich wachten. Maar goed: we zitten lekker in het zonnetje en we hebben vakantie en dus geen haast, maar een goed half uur zijn we toch wel verder voor we eindelijk onze pizza's op ons tafeltje krijgen. Snel wordt er nog even een placemat en bestek neergelegd en dan kunnen we dan genieten van twee overheerlijke pizza's. Capriccosa en Romano. Dunne bodem en erg lekker.
Mijn glas nadert door alle wachten echter toch al bijna zijn dieptepunt en ik voorzie een pizza die zonder de passende alcoholische garnering genuttigd zal gaan worden en dus bestel ik vast een volgend glas wijn. Dat wordt vlot gebracht en hoewel mijn eerste glas nog een laatste slokje bevatte werd dat toch al zonder iets te vragen weggenomen. Het was maar een slokje, maar toch: a raison van 3,50 per glas is dat toch al vlot een kwartje dat ze daar van tafel pakt...
Kortom: voortreffelijk gegeten, maar de bediening heeft nog veel te leren. Een wat enthousiaster uitstraling kan hierbij zeker geen kwaad. Iets waar haar collega overigens wél meer kaas van gegeten had...
Ron T. Gastronoom (77 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Jaren geleden waren we vaste klant bij deze kleine pizzeria op de Oostermeent. Er kwam echter de klad in: het vervuilde, verviel, takelde af en we zochten tenslotte onze heil elders.
Maar sinds enkele maanden viel het ons op dat de zaak een gedaanteverwisseling had ondergaan: het smoezelige bruine interieur had plaatsgemaakt voor een frisse inrichting en de twee rokersstoeltjes buiten groeiden uit tot een heus terras. Weliswaar doorsneden door een fietsstrook, maar toch best wel knus onder de zonneschermen.
En dus nemen we de gok voor een hernieuwde kennismaking.
De bediening is vlot en vriendelijk - maar het is dan ook niet echt druk op het terras. We houden het bij een eenvoudige pizza die na het obligate mandje broodjes met kruidenboter vlot en keurig geserveerd wordt.
De wijn is weinig bijzonder: twee liter schroefdop, Merlot del Veneto of zo, maar ach: best een redelijk wijntje. Gelukkig niet van die horeca-bolletjes, maar een glas dat net even lekkerder drinkt.
De pizza's zijn weinig bijzonder, maar wel gewoon 'lekker'. Ik heb er een met champignons, kip, ham, kaas en tomatensaus. De bodem is dus, maar goed gebakken.
Mijn vrouw heeft een vegetarisch exemplaar en ook die is gewoon 'lekker' maar niet uitzonderlijk.
De rekening valt alleszins mee, maar ja, we hadden ons dan ook niet echt te buiten gegaan.
Al met al was het toch een aangename hernieuwde kennismaking met Mama Mia. Een kennismaking die naar meer smaakt...
Liesssss . 1e beoordeling (1 recensie) 2,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Ik heb vandaag twee super shoarma besteld. Je bent in de veronderstelling dat een zaak die er zo netjes uit ziet ook prima eten verzorgd. Jammer genoeg was dit niet het geval. Wij kwamen thuis en kwamen tot de conclusie dat er bij de super shoarma geen broodjes aanwezig waren. Prima, zonder broodje kan het ook. Tot de eerste hap: een haar! Dit meen je niet?! Toch wel! En nog ??n. Ok? ik ga bellen voor een nieuwe portie. Het komt eraan. 45 minuten verder (er is nog niemand geweest). Ik ga weer bellen. Het komt er aan. Na enkele minuten komt er iemand van het bedrijf Mama Mia die mij twee nieuwe super shoarma komt bezorgen. Meneer zegt: Kijk maar eens goed in het tasjes: Ik heb er een coca cola en een sinas in gedaan. Nou bedankt zeg. Goed een tweede poging om te eten. Bakje open. Shoarma gehusseld. Eetsmakelijk. Wat zie ik tot mijn grote verbazing? Een haar! Goed om kort maar krachtig te zijn er is maar een manier om Het eten van dit bedrijf te omschrijven: niet smakelijk en je wordt er ontoepasselijk van =)