Mama Makan Indonesian Kitchen

31-205541250

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mama Makan Indonesian Kitchen

Mama Makan is recentelijk geopend in Amsterdam Oost. Ervaar de exotische aroma's en authentieke smaken uit de verschillende delen van Indonesie.
Chef Rosmina, speciaal overgevlogen uit Jakarta om de authenticiteit te waarborgen, neemt je mee op een culinaire reis geïnspireerd door de Indische buurt.
Geniet van een authentieke rijsttafel of een botanische cocktail in de bar en laat je inspireren door de modern, sfeervolle inrichting.

Meer informatie over restaurant Mama Makan Indonesian Kitchen

Weesperplein metro- en tramstation op minder dan 5 minuten loopafstand. Tram 7,9 en 10 stoppen voor de deur.
  • : Alle gasten kunnen op basis van beschikbaarheid gebruik maken van onze Valet Parking service. Gratis parkeergelegenheid beschikbaar voor gasten die lunchen of dineren in het restaurant, geen reservering mogelijk en alleen op basis van beschikbaarheid.

Maandag t/m vrijdag 6.30 - 22.30 uur
Zaterdag en zondag 07.00 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Mama Makan Indonesian Kitchen

Frank W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Ik ben altijd opzoek naar goede Indonesische restaurants en dit was de reden dat ik bij Mama Makan heb geboekt. Het eten was goed, maar ik vond de smaak weinig Indisch! Het lijkt wel of ik iets miste, iets wat typisch Indonesisch is! De soto was goed gevuld, maar een beetje flauw, de rendang was super mals, maar niet pikant. De overige gerechten goed van smaal, maar niet de voor mij zo bekende indische smaak. Wat een groot voordeel is bij dit restaurant was, dat de rijsttafel in gangen werd opgediend: eerst de soto, dan de verschillende voorgerechten met de sateh. In ieder geval toch een 8 omdat wij het als totaal goed vonden.
Ursula A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten, mooi interieur en vriendelijke bediening. Wij gaan er zeker weer een keer eten!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten, leuke sfeer! Enige verbeterpunt; bij de drie tafels naast elkaar zit je erg op elkaars lip. Vooral vervelend omdat we naast russen zaten die niets anders deden dan onderuitgezakt zitten whatsappen.
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Indonesisch eten is meestal ergens een hapje eten of halen. Dit is een Indonesisch restaurant waar je echt uit eten gaat. Mooie inrichting . Bediening zeer correct en erg attent. Gerechten zijn van zeer goede kwaliteit. Voorgerecht had ik de tonijnsalade en als hoofdgerecht nasi champur. Ga hier eens eten. Je zult verrast zijn......
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Aanrader!! Heerlijk gegeten en zeer prettige bediening!
Roel F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Wat een ervaring! Hier eet je de allerbeste indonesische rijsttafel die je maar kunt voorstellen. De bediening is perfect en je auto wordt ook nog eens gratis geparkeerd voor je!
Ashley V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Wat een geweldige plek, mensen en eten! Wij hebben enorm genoten!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Boven verwachting goed gegeten (rijsttafel voor 2) en ook de bediening was heel attent en vriendelijk. Prachtig interieur, veel aangenamer dan ik van buiten had verwacht. Door open ruimte en open keuken vrij veel rumoer, maar niet onprettig.
Bryan C.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Lekker gegeten, alleen rijsttafel kwam niet in 1x op tafel!
Beer T.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
De gerechten worden leuk opgediend, en de service is heel goed. Ook is de inrichting heel stijlvol! De sfeer die er heerst is niet per se uitnodigend, het mag iets ontspannender. Het kwam heel rumoerig over. De gerechten waren niet op smaak, vaak niet goed gekruid, en werden heel koud geserveerd. Dit vonden wij uitermate jammer, omdat ook dat ten koste gaat van de smaak.
Jurgen R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Mooie setting, vriendelijke bediening. Lekker authentiek eten, vooral de rijsttafel is een aanrader.
Jaswant D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Goede ervaring
Carmen F.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Prima voedsel, maar wel echt heel erg duur.
Gerben T.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Verrassend dat het personeel vóórdat je je hebt voorgesteld je al bij naam weet te noemen. Dan scoor je punten! Ik heb genoten van de (zeer betaalbare) rijsttafel en de (wat duurdere) wijn. Prettig (overwegend Engels sprekend) personeel dat van begin tot eind op een goede manier aandacht weet te besteden aan je dieet. Ik maak vaak mee dat men het bij het dessert en de koffie-na het wel vergeten is, maar niet bij Mama Makan. Super!
Monica C.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Anders dan de negatieve recensies die wij lazen, waren wij heel enthousiast over het restaurant. Vooral de kwaliteit van het eten was bovengemiddeld goed. Niet zoals een Indisch eethuisje, maar juist een niveau hoger en moderner. (Voor critici: wij zijn in Indonesië geweest) Vis en (lams) vlees van uitstekende kwaliteit. Sauzen en garnituur geweldig op smaak. Heerlijke wijnen (wel behoorlijk duur). Bediening wordt nu ingewerkt, dus was beetje rommelig, maar wel heel aardig. Wij komen graag terug!
Erica H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Verrassend 'mooie' smaken
Pim L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Veelbelovende kaart, maar slechts een aardige uitvoering. We hadden de rijsttafel met de gebruikelijke verschillende vlees-, kip en groentegerechtjes. Helaas was het maar weinig kruidig en pittig qua smaak en was de textuur van bepaalde vleesgerechten niet zoals het hoort. Daarbij komt het dat het best aan de prijs is. Ik heb (veel) lekkerder gegeten in andere Indonesische restaurants.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Indisch op zijn Europees, dwz de gerechten zijn o zo voorzichtig gekruid. De ingrediënten zijn vers, mals en van goede kwaliteit. Een ruim assortiment van toegankelijke wijnen tegen schappelijke prijzen. Bestek en servies vormen een plezierig ratjetoe. De atmosfeer is levendig, de bediening snel, professioneel en grotendeels engels sprekend.
peter L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vreemd dat de bediening alleen maar Engels spreekt. We zijn toch in Amsterdam, Nederland of zijn we in Amerika of Engeland.
Stel je eens voor dat je in New York komt en de bediening alleen maar Nederlands spreekt!
Maaltijd verder goed.
Bob H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Rijsttafel in meerder gangen. Alles zeer smakelijk en vers. Lekker dessert ook! Aanrader!
Service top alleen alles in het Engels?