Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Mama Makan Indonesian Kitchen

Mama Makan is recentelijk geopend in Amsterdam Oost. Ervaar de exotische aroma's en authentieke smaken uit de verschillende delen van Indonesie.
Chef Rosmina, speciaal overgevlogen uit Jakarta om de authenticiteit te waarborgen, neemt je mee op een culinaire reis geïnspireerd door de Indische buurt.
Geniet van een authentieke rijsttafel of een botanische cocktail in de bar en laat je inspireren door de modern, sfeervolle inrichting.

Meer informatie over restaurant Mama Makan Indonesian Kitchen

Weesperplein metro- en tramstation op minder dan 5 minuten loopafstand. Tram 7,9 en 10 stoppen voor de deur.
  • : Alle gasten kunnen op basis van beschikbaarheid gebruik maken van onze Valet Parking service. Gratis parkeergelegenheid beschikbaar voor gasten die lunchen of dineren in het restaurant, geen reservering mogelijk en alleen op basis van beschikbaarheid.

Maandag t/m zondag
Lunch: 12:00 - 14.30 uur
Diner: 17:30 - 22:30 uur

Jouw recensie over het restaurant Mama Makan Indonesian Kitchen

Casper H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
We hadden de rijsttafel gekozen. Je krijgt een leuke gevarieerde proeverij van indonesche hapjes. Bediening is vriendelijk maar heeft wel erg veel zin om je tafel terwijl je nog eet af te ruimen. Ook kregen we een tafel direct naast andere gasten terwijl er nog genoeg andere leve tafels vrij waren.
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Prachtige omgeving, prima prijs-kwaliteit niveau maar de ontvangst was nogal onbevredigend. Bij de bar (in het Nederlands, we zijn tenslotte in Nederland) gevraagd waar we konden lunchen en werden letterlijk afgeblaft met: 'I speak English!' door de barman. Alsof het echt belachelijk was dat we het in ons hoofd haalden om Nederlands te spreken tegen hem. Er is blijkbaar geen Nederlands personeel te vinden maar zeg dan verontschuldigend dat je geen Nederlands spreekt. Dit was van de gekke. Ook de bediening sprak alleen Engels, wel heel aardig meisje maar erg onervaren. Eten was lekker, ambiance prima maar aan de bediening moet nog wat gewerkt worden.
Divebuddy R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Vaker hier al geweest en heerlijk gegeten zowel lunch als dinner. Leuke vriendelijke mensen en die gaan ons vaker zien. Alles wat we aten was enak
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Leuke en vriendelijke bediening.
Jammer dat je jas niet meer wordt aangenomen en opgehangen.
S.R. V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Nou dat viel tegen, zeker gezien het feit dat het in het Hyatt zit. De locatie is mooi, maar te groot om knus te worden. Het was ook erg rustig. Personeel is afstandelijk en spreekt uitsluitend engels. Dan het eten, dat viel erg tegen. Het was veel, heel veel (rijsttafel). Het ging bij lange na niet op, en dat lag niet alleen aan de hoeveelheid. Wat vooral opviel was dat het allemaal vrij smakeloos was, dat verwacht je zeker niet bij een Indonesisch restaurant. Wij zijn in ieder geval veel beter gewend. Daarnaast was het ook nog eens heel duur.Jammer!
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Leuk en lekker!
Restaurant is leuk ingericht en de bediening is heel aardig en attent. Eten is lekker, idd niet echt pittig maar wel prima. We vonden het leuk dat de rijsttafel in een aantal rondes kwam, en niet in 1x heel veel bakjes (op een rechaud). Temperatuur van eten was prima itt eerdere recensies. Aanrader!
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
De rijsttafel was zeer teleurstellend, De soep werd koud geserveerd en het vlees was niet mals. De rendang was taai in te grote stukken gesneden. Er wordt geen gebruik gemaakt van een rechaud en het eten wordt al lauw geserveerd dus het is snel koud! Het toetje was prima en de bediening uitstekend!
Aartje V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Liever geen muziek of Indonesische muziek. Mijn gerecht kwam zoutloos over en geen zout op tafel.
Joep P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
We werden vriendelijk ontvangen en er werd goed advies gegeven. De wijnglazen werden op tijd aangevuld en er werd vriendelijk en kort uitgelegd wat je op tafel geserveerd kreeg. En dat alles tegen een betaalbare prijs. Het restaurant was sfeervol ingericht. De Indische Rijsttafel was heerlijk !
Marion A.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Eten fantastisch, inrichting heel mooi. Alleen die muziek: die mag wel wat tandjes zachter. Wij hebben een zeer aangename avond gehad
W.J.M. H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Rijsttafel was wel oogstrelend maar zeker niet tongstrelend. Smaak flauw niet pedis.
Ruth M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Het eten (rijsttafel) was goed en lekker..in kleine porties.. desert was bijzonder kleurrijk.. heerlijk!
Ikzelf komende uit Nederland denk dat Indonesische mensen de smaak te flauw zullen vinden.
Ed Heijnen H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Eten was flauw en niet warm
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk Indonesisch eten in een moderne goed gestylede ruimte. Niet echt intiem door open verbinding met de lobby van het hotel.
Martijn G.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Het eten was veelal niet goed warm. Een rijsttafel zonder branders eronder is ook uitdagend... naast ons zaten aziatische mensen die hier ook meermaals commentaar op hadden. De bediening was wat rommelig, we hebben wel 5 verschillende obers/serveersters gehad. En ook wisten sommige obers niet precies wat wat was. Verder vond ik het druk en rumoerig door enkele groepen en het feit dat het nogal veel tafels zijn. Ik vond dit niet meevallen voor in een 5* hotel. Jammer.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Het eten was op zich prima maar nogal overpriced. De bediening was erg professioneel maar ook onpersoonlijk. Het leek alsof we in Amerika waren: binnen een uur stonden we weer buiten na een voor- en hoofdgerecht. Wel erg mooie tent.
Anne Marie R.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Verrassend goed eten, moderne uitstraling, attente bediening.
Rosy C.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Het eten smaakte redelijk goed,maar wel wat aangepaste smaak.WAS NIET autenthiek Indonesisch.Jammer!
Wel grote porties.
Pierre M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Super restaurant qui mérite plus de bonnes notes qu'actuellement.
Trea S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
de rendang was niet te eten taai en zemig geen rendang