Foto's van gerechten

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Mama Makan Indonesian Kitchen

Mama Makan is recentelijk geopend in Amsterdam Oost. Ervaar de exotische aroma's en authentieke smaken uit de verschillende delen van Indonesie.
Chef Rosmina, speciaal overgevlogen uit Jakarta om de authenticiteit te waarborgen, neemt je mee op een culinaire reis geïnspireerd door de Indische buurt.
Geniet van een authentieke rijsttafel of een botanische cocktail in de bar en laat je inspireren door de modern, sfeervolle inrichting.

Meer informatie over restaurant Mama Makan Indonesian Kitchen

Weesperplein metro- en tramstation op minder dan 5 minuten loopafstand. Tram 7,9 en 10 stoppen voor de deur.
  • : Alle gasten kunnen op basis van beschikbaarheid gebruik maken van onze Valet Parking service. Gratis parkeergelegenheid beschikbaar voor gasten die lunchen of dineren in het restaurant, geen reservering mogelijk en alleen op basis van beschikbaarheid.

Maandag t/m zondag
Lunch: 12:00 - 14.30 uur
Diner: 17:30 - 22:30 uur

Jouw recensie over het restaurant Mama Makan Indonesian Kitchen

Belinda V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2019
Een uitgebreide rijsttafel in 4 smakelijke gangen. In een al even smaakvol interieur. Ook fijn: schuin oversteken naar theater Kriterion om de avond te besluiten met een goede art house film..
Geri B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
heerlijk gegeten en prima bediening
Yardeen R.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Heerlijk gegeten en door de korting van 18 uur te doen.....!
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2019
Heerlijk gegeten!!!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Prachtige inrichting, heel stijlvol.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Goed gegeten in een rustige omgeving.
Roland G.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Prijzig en valt tegen. Niet dat het eten slecht is, de prijs kwaliteitverhouding is belabberd. Beter even doorlopen naar een ander restaurant in de buurt. De bediening is 100% engels, op zich geen probleem, behalve dan dat niet elk personeelslid even goed engels spreekt. Dat is even behelpen. De presentatie en locatie is prima, de bediening was niet scherp en attent en kijkt niet het restaurant in, zodat je toch een paar keer aan het zwaaien bent. Verder kwam de bediening kwam wat vermoeid over. Algemene indruk: deze kan je beter overslaan.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
prachtige zaak met super indonesche rijsttafel in een modern jasje. alles klopt, koste noch moeite gespaard! alleen ook hier het bedienings probleem wat ja veel ziet in amsterdam, alleen maar Engels sprekend personeel wat toch een beetje stom aanvoelt in hartje Amsterdam, en er worden regelmatig bestellingen vergeten. verder wel zeer attent. alsnog een aanrader
Rommy B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Authentiek Indonesisch eten, heerlijk!!!. Engelstalige bediening.
Willem Z.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
ik heb gister heerlijk gegeten bij Mama Makan. We werden vriendelijk ontvangen en hebben toen eerst een cocktail gedronken. Deze vielen in de smaak. Daarna de rijsttafel gekozen, deze werd in gangen geserveerd wat erg fijn was. Mooie mix van vlees, vis en groente. Echt top! De bediening was erg vriendelijk en attent, de dame adviseerde fles Gruner Veltliner bij het eten en die viel erg in de smaak. Mooi interieur, wij komen zeker terug!
Michal P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
simply AMAZING!
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Het was tamelijk rustig toen we aankwamen. We moesten wel wachten tot iemand zich vrij wist te maken om ons een tafel aan te bieden. Dat was in eerste instantie de minst gezellige tafel, maar dat kwam goed. De mini-rijsttafel was lekker en pittig pittig. Toch zou ik die op of met een bord presenteren. Het gerommel met de kleine schaaltjes droeg niet bij aan de beleving. De rendang wat erg veel van hetzelfde. De (huis)wijnen smaakten prima.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Vandaag weer bij hen gegeten maar nu met een grotere groep. Wederom erg goed gegeten. Verse producten prima gekruid en prettige bediening. Mooie wijnkaart. Aanrader.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
Prima gegeten, verse producten en prima bediening. Saté ajam was erg lekker zelfs. We hebben rijsttafel gekozen, erg lekker en voldoende voor twee volwassenen. Zeker niet pittig, maar sambal komt los erbij. Mooie wijnkaart. Aanrader.
Rogier W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Een mooi restaurant maar met zeer matig eten. De rijsttafel was smakeloos en de Indonesische keuken onwaardig, terwijl je er best veel geld voor betaalt. Het bedienend personeel sprak (op een na) Engels en leek er weinig zin in te hebben. Erg jammer, maar voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.
Benny S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Lekker gegeten, goede attente bediening, we hadden wel wat meer kunnen drinken als dat gevraagd zou worden.
Elise A.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Heel luide muziek (discobeat), die het personeel niet zachter schijnt te kunnen zetten want dat is zo ingeprogrammeerd. We kregen een tafel naast anderen toegewezen. De rest was nog onbezet omdat het nog erg vroeg was. We kregen vanwege de klachten over de muziek een andere tafel waar het iets rustiger was.
Personeel spreekt geen Nederlands, is gestroomlijnd vriendelijk (Amerikaans-achtig). Maar er wordt veel te snel afgeruimd en voor je het weet staat er weer een gang voor je neus.
Rendang was taai. Het gaf geen authentiek Indonesisch gevoel. Wel redelijk lekker.
De drankjes werden ons aangeboden wat wel weer keurig is natuurlijk.
Madelief V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Vriendelijk personeel, fijne ambiance. Alleen mag het personeel iets meer adviezen geven en iets meer oplettend zijn.
Hill J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Dinner with four people including our two young kids. It was not our best Indonesian kitchen experience at all. First of all. Too many face taking orders at the table. Not okay, if you ask us. Secondly, the quality of flavor versus price way too expensive. We have seen a lot, but this was simply not good
Casper H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
We hadden de rijsttafel gekozen. Je krijgt een leuke gevarieerde proeverij van indonesche hapjes. Bediening is vriendelijk maar heeft wel erg veel zin om je tafel terwijl je nog eet af te ruimen. Ook kregen we een tafel direct naast andere gasten terwijl er nog genoeg andere leve tafels vrij waren.