MaMa Kelly

Zondag 11:00 - 00:00 uur

Jouw recensie over het restaurant MaMa Kelly

Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Fijne plek voor zakelijke afspraken. Mooie ambiance. Ik had echter mijn kleine teckeltje bij me. Honden zijn niet welkom bij Mama Kelly. Ik heb haar in de auto gelaten dus helaas. Toen ik na afloop een bakje water vroeg met mijn hondje in de deuropening werd ik bijna naar buiten geduwd door een zeer onvriendelijke 'gastvrouw' die riep: " ik heb toch gezegd dat uw hond niet naar binnen mag" . De bedrijfsleider vertelde me eerder ook nog dat het van de wet niet mag. Dat is dus onjuiste informatie. Een restauranteigenaar beslist zelf of honden wel/niet toegestaan zijn. Van de wet mag het prima en bij bijna alle restaurants zijn honden welkom. Als je een hondenvriend bent is mijn advies om niet naar Mama Kelly te gaan. Mij zien ze er in ieder geval nooit meer terug.
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Je woont om de hoek en daarom zijn we een keer gaan dineren. De ontvangst was prettig en op de bediening is helemaal niets aan te merken. Vriendelijke en vakbekwame jongens en meisjes die je een gezellige avond willen bezorgen. Kip of kreeft is het menu, maar als je iets anders besteld dan is het er ook. Voor mij de steak en voor mijn partner de hele kreeft nadat we de "eenvoudige" voorgerechten hadden genuttigd. De kreeft was overigens niet warm genoeg opgediend.
De Wijn per glas wordt aan tafel ingeschonken maar zijn niet heel bijzonder. Ook het nagerecht is "gewoon" en niet sprankelend van creativiteit. Een klein glaasje "citroenvla" met wat crumble erop voor de hoofdprijs. Kortom een leuke, levendige tent waarvan wij de prijs kwaliteitverhouding niet op orde vinden. We komen van de zomer het terras eens uitproberen.
Mathieu R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Ben ik voir lunch en diner geweest.
Ik vind het voor lunch better, voor diner is het maar 2 keuzen: kreeft of kip.
De sfeer is uitskende leuk !
Martiana E.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Feestje om hier te eten, bediening is top, professioneel en met veel humor. Eten is heerlijk zaak is ontzettend mooi. Een van mijn favoriete plekjes in den haag
ronald V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
recent met wat collega's hier een hapje gasn eten. Vriendelijk ontvangst en ook rest van de avond prima bediening. De kwaliteit van het eten is redelijk. Maar toch best aan de prijs. Verder blijft het een mooi ingericht restaurant op een bijzondere industriele plek in Den Haag. In de zomer ook een mooi groot terras.
carolien B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Ik was in de week tussen Kerst en Oud&Nieuw met een groep van 8 mensen (4 volwassenen, 4 kids) in Den Haag te gast bij Mama Kelly. Hoewel mijneerdere ervaringen oke, maar niet altijd een 100% succes waren, was dat dit keer zeker wel het geval. Mijn complimenten voor de attente gastheer en gastvrouw, de snelle en ook al zo attente bediening en de prima gerechten. Dit was een ervaring uit het boekje en wij verlieten enthousiast het pand. Ga zo door! Top!
Zahira B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heel leuk en behulpzaam personeel. Op je wenken bediend worden op een hele leuke en attente manier!
Jet-1 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
We waren een week eerder tijdens de lunch geweest om te bespreken dat we zakelijk maandelijks met een klein groepje willen lunchen met een zakelijk karakter. Het was niet mogelijk om dat terplekke te bespreken, ik moet maar bellen. De ervaring was helaas niet goed. Het eten is veel te duur (ik had bijv cravad lax wat een in bietensap gemarineerd flinterdun plakje zalm bleek met 2 grote sneden brood en een bolletje kruidenkaas). De wachttijd veel te lang, na 40 minuten kwamen de gerechten terwijl wij hadden aangegeven bij de reservering dat wij 20 minuten daarna uiterlijk weg zouden moeten zijn. Een dessert of koffie was dus ook niet meer mogelijk. Bediening onvriendelijk. We gaan de maandelijkse zakelijke lunch helaas dus elders voortzetten.
Jammer want in de zomer hebben wij goed gegeten op het terras met een voortreffelijke bediening.
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Mooie entourage, we waren vroeg (1830) dus nog heerlijk rustig. Erg warm in het restaurant al lijkt het mij ook lastig een grote hoge ruimte goed op temperatuur te krijgen. Personeel is vriendelijk, maar 1 dame stak hier ver bovenuit, erg jammer dat ik haar naam niet weet, ongelofelijk (oprecht!!!) vriendelijk met humor. Behalve ikzelf kozen alle tafelgenoten voor kip, heerlijk op smaak maar te ver gegaard en daardoor droog. Kreeft is erg klein en was licht aangebrand. Prijs/kwaliteit halve kreeft is daardoor niet goed, 3 happen voor €24,50. Op de website staat een lagere prijs van €22,00. Citroen ontbrak bij het gerecht. Frietjes waren lauw.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
De dame bij de ontvangst was niet bepaald vriendelijk, om niet te zeggen bot en hautain. Ze kon de reservering niet vinden in het boek. Ook nadat ik haar de bevestigingsmail liet zien bleef ze volharden met : "staat er niet in"
Wij bleven ongemakkelijk staan totdat ze zonder veel te zeggen met duidelijke tegenzin ons naar een tafel bracht. Na meer dan 15 bij MamaKelly was dit een echte afknapper.
mike D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Vriendelijk personeel, belangstellend naar de gasten alleen jammer dat het geroezemoes zo overheerste dat je heel goed moest luisteren wat je tafelgenoot zegt.
Het tempo van het uitserveren volgde elkaar mooi op qua tijd.
Jet-1 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
We zaten in het keukengedeelte. We vinden de akoestiek lastig. De kreeftensoep was erg lekker maar de stukjes kreeft moest je zoeken, derhalve wel prijzig. Het andere gerecht, steak and bread, viel ook wat tegen. Bediening was voldoende, maar gerechten kwamen niet heel snel door.
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Met z'n tweetjes hier uit eten geweest. Onwijs mooie entourage en erg mooi ingericht. Het eten was ook lekker. Alleen jammer dat de bediening erg overdreven en gemaakt vriendelijk is. Ontvangst bij de hostess was ook niet top. Het personeel daar was erg uit de hoogte, bijna arrogant zelfs, daar mag wel wat verbetering in komen. Tip: maak het wat meer persoonlijker! Aangezien door de grootte van het pand en de hoeveelheid tafels de persoonlijke touch al minder is. We komen zeker nog wel een keer terug, alleen wel met een groepje, niet meer met z'n tweetjes.
edward f h T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Met 10 personen zakelijk gaan dineren. Mamma Kelly ligt op somber industrieterrein maar voldoende parkeerruimte aanwezig en uitrijkaart wordt verstrekt. Inrichting groot, hip, modieus en uitnodigend. Ontvangt was prima met aanname jas in ruil voor afhaalbewijsje. Toen ging het mis: plaatsgenomen aan de staande tafeltjes door diverse medewerkers benaderd of men wat wilde drinken. De een wist klaarblijkelijk niet wat de ander had opgenomen dus de nodige dubbele bestellingen of totaal niets; heb 4 keer moeten vragen om een biertje! Bittergarnituur overprijsd maar goed na even wachten aan tafel tegenover drukke keuken gezet. Het geluidsniveau is dusdanig dat een normale conversatie niet mogelijk is. In combinatie met lawaai keuken en constant heen en weer geloop van de - overigens attente - bediening erg vermoeiend. Menukaart beperkt en afstemming prijs kwaliteit ver te zoeken. Voor € 25 steak genomen [verzoek "saignant" kwam niet over bij medewerkster] hetgeen uitdraaide op vijf a zes plakjes flink afgekoelde biefstuk gelegen op 3 stukjes zoete aardappel. Bijgerecht 1 bakje hard gebakken friet en wat onbestemde kool. Andere hoofdgerechten evenmin zoals men mag verwachten. Dessert - cheesecake - zonder smaak. Al met al is de ambiance goed maar kan men dat van het eten niet zeggen. Kortom; in potentie goede formule maar kan zeker beter!
Hank H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Mooie tent, lekkere borrelhapjes en brood. Vanaf daar ging het bergafwaarts. We werden vergeten door de bediening, om daadwerkelijk alles moeten vragen. Voorgerechten best okay maar wat het pronkstuk had moeten zijn was een droge smakeloze massa kippenvlees met zeer matige bijgerechten als droge kleine stukjes te ver doorgebakken friet, een inspiratieloos koolslaatje en dan nog het apart bijbestelde hoopje koude gegrilde groente. 150 euro lichter en een teleurstelling rijker. Een absolute aanrader om te gaan borrelen maar dan snel naar een echt restaurant.
sushipetra .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Supergoede locatie met goede vibe. Groot terras met verschillende sta-en zitplekken. Binnen top ingericht en heel ruim. Bediening zeer vriendelijk en heel alert. Je zit niet gauw met een leeg glas. Akoestiek, zoals eerder gelezen, is helaas minder. Rumoerig....je bent elkaar aan het overschreeuwen. Heel vermoeiend. Het is ook vrij donker binnen en zo zie je eigenlijk niet goed wat er precies op je bord ligt.
Het is eten smaakt prima; ik had carpaccio en daarna een halve kip.
€ 19,00 voor een half kippetje is schreeuwend duur, maar goed, het is erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Niet direct een lokatie waar je een restaurant zou zoeken op dit verlaten fabrieksterrein, maar de industriële inrichting van de zaak is passend en zeer geslaagd. Grote minpunt is de belabberde akoestiek in dit hoge gebouw waardoor een gesprek aan een grote tafel nauwelijks mogelijk is door de bepaald niet zachte muziek. De bediening is vriendelijk en attent, de wat lange wachttijden zullen te maken hebben met de drukte. Het eten was prima en de prijs van alles aardig conform.
Margriet Z.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten is heerlijk (wel vrij duur) en de bediening vriendelijk en goed. Alleen vanwege de enorme herrie zou ik er niet meer heen gaan. We zaten in een grote open ruimte (vergelijkbaar met een soort fabriekshal), er stond een DJ en de herrie was enorm. Om te borrelen prima, maar niet om te eten waar je ook nog met elkaar wilt praten. Er is ook een meer afgesloten ruimte voor diner. Die ruimte was wellicht meer geschikt geweest voor ons diner. Hadden we dat maar eerder geweten!
MAUDY070 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Voor de 3e keer hier gegeten. Mooie plek! Ook het interieur spreekt ons aan. We namen een hele kip met zijn tweeën. Goed gegeten. Wat meer groenten zou lekker geweest zijn.
Wiresh K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Mooie locatie en lekker eten. Wij hadden de kreeft en de hele kip (pittig). De kreeft was weinig, zeker voor dat bedrag. De kip was meer dan genoeg en goed pittig. Vooraf hadden we nog heerlijke carpaccio en als toetje een machtige cheesecake. Het eten is heerlijk, maar wel aan de prijzige kant. De sfeer is wel top!