MaMa Kelly

Zondag 11:00 - 00:00 uur

Jouw recensie over het restaurant MaMa Kelly

Colinda J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Erg leuk en mooi en aangekleed restaurant. Superaardig personeel maar wel aan de dure kant.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Weer helemaal TOP!
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten en kom er graag nog eens. Lekkere kip en kreeft en de sfeer zeer plezierig en vriendelijk personeel. Absolute aanrader in randstad den haag eo! GD
Gijs H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Zit je dan, 1,5 uur wachten op je voorgerecht bij mama kelly den haag. Onaardige bediening en leiding (meerdere personen) die na een klacht even “poolshoogte” komt nemen. Verkeerde voorgerecht gekregen die we dus maar noodgedwongen moesten eten! Twee flessen wijn die niet goed zijn dus terug moesten sturen. Kortom, nooit meer mama kelly!
MARJA V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Het eten was goed en zag er verzorgd uit..Ondanks de grote hoeveelheid bedienend personeel bleek het erg lastig om aandacht te krijgen, een extra bestelling kwam na 2 aankondigingen pas toen de maaltijd voorbij was en werd afbesteld.
Charlotte S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Geweldig personeel heerlijk eten en nagerecht. Toppie
Joris S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Bij reservering geeft restaurant aan dat er nog maar 4 plekken vrij zijn. Bij aankomst blijkt het restaurant uitgestorven te zijn. Hoewel er minder dan tien andere gasten zijn, moeten we toch circa 20 minuten wachten op de salades die we bestellen. De prijzen van de salades zijn bovendien sky high voor een restaurant dat opereert vanuit een zeecontainer en een verlaten fabrieksgebouw. Wel erg veel pretenties, maar die maakt het restaurant niet waar. De prijs/kwaliteitsverhouding is duidelijk niet in balans.
Fabienne N.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Ik heb mij zelden zó welkom gevoeld in een restaurant. Wat een uitstekende service! Je merkt dat er hard gewerkt wordt, maar met alle plezier en met een lach. Wij hadden gereserveerd om 20u. Bij aankomst werd een mooi tafeltje op het buitenterras aangeboden. Daar kregen wij onze eerste drankjes en onze voorgerechten: escargots en tonijn tartare. VERRUKKELIJK. Al gauw werd duidelijk dat het zou gaan regenen voordat ons hoofdgerecht geserveerd zou worden, dus hebben ze ons hoofdgerecht binnen geserveerd. Eten bij MaMa Kelly was nieuw voor ons, dus hebben wij een shareddish genomen: kreeft en kip. Er werd ons uitgelegd hoe wij dit moesten en ook dit gerecht was heerlijk. Tot slot ons dessert: de blondie en het chocolot chip cookie: hemels. Bij het afrekenen werd er tot slot ook een lief tekstje geplaatst op de bon, dat vond ik heel lief en attent. Ik heb een geweldige eerste ervaring bij MaMa Kelly gehad en kom dan ook zeker terug. Al is het alleen al voor de fijne service die geboden wordt.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
De nieuwe kaart zonder Flammkuchen en zonder de Clubsandwich was best wel teleurstellend. Deze gerechten mogen gerust terugkeren.
Marouane H.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
De kip Madame Jeanette is echt verrukkelijk!!!
Miranda O.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Met een groep collega’s gegeten. Enthousiaste medewerkers. Hadden een lange tafel voor ons gereserveerd in de hoek van het restaurant, wat overigens mooi was ingericht. Eten was heerlijk. De knoflookkip was echt heerlijk! Daarna nog geborreld bij de bar. Was een topavond!
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Ik heb met twee vriendinnen bij MaMa Kelly gegeten en ik vind het een Leuk en bijzonder restaurant met heerlijk eten. Het voorgerecht met de Za'atar vond ik wat heftig, maar genoten van de kip en wijn. Verder goede service en goede sfeer!
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Fijne plek voor zakelijke afspraken. Mooie ambiance. Ik had echter mijn kleine teckeltje bij me. Honden zijn niet welkom bij Mama Kelly. Ik heb haar in de auto gelaten dus helaas. Toen ik na afloop een bakje water vroeg met mijn hondje in de deuropening werd ik bijna naar buiten geduwd door een zeer onvriendelijke 'gastvrouw' die riep: " ik heb toch gezegd dat uw hond niet naar binnen mag" . De bedrijfsleider vertelde me eerder ook nog dat het van de wet niet mag. Dat is dus onjuiste informatie. Een restauranteigenaar beslist zelf of honden wel/niet toegestaan zijn. Van de wet mag het prima en bij bijna alle restaurants zijn honden welkom. Als je een hondenvriend bent is mijn advies om niet naar Mama Kelly te gaan. Mij zien ze er in ieder geval nooit meer terug.
bernard L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We waren bij Mama Kelly, vanwege ons 25-jarig jubileum. Nog nooit waren we er geweest. Een hele fijne plek. De kwaliteit van het eten was goed. De service van de heren viel erg tegen. Jammer.
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Je woont om de hoek en daarom zijn we een keer gaan dineren. De ontvangst was prettig en op de bediening is helemaal niets aan te merken. Vriendelijke en vakbekwame jongens en meisjes die je een gezellige avond willen bezorgen. Kip of kreeft is het menu, maar als je iets anders besteld dan is het er ook. Voor mij de steak en voor mijn partner de hele kreeft nadat we de "eenvoudige" voorgerechten hadden genuttigd. De kreeft was overigens niet warm genoeg opgediend.
De Wijn per glas wordt aan tafel ingeschonken maar zijn niet heel bijzonder. Ook het nagerecht is "gewoon" en niet sprankelend van creativiteit. Een klein glaasje "citroenvla" met wat crumble erop voor de hoofdprijs. Kortom een leuke, levendige tent waarvan wij de prijs kwaliteitverhouding niet op orde vinden. We komen van de zomer het terras eens uitproberen.
Mathieu R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Ben ik voir lunch en diner geweest.
Ik vind het voor lunch better, voor diner is het maar 2 keuzen: kreeft of kip.
De sfeer is uitskende leuk !
Martiana E.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Feestje om hier te eten, bediening is top, professioneel en met veel humor. Eten is heerlijk zaak is ontzettend mooi. Een van mijn favoriete plekjes in den haag
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
recent met wat collega's hier een hapje gasn eten. Vriendelijk ontvangst en ook rest van de avond prima bediening. De kwaliteit van het eten is redelijk. Maar toch best aan de prijs. Verder blijft het een mooi ingericht restaurant op een bijzondere industriele plek in Den Haag. In de zomer ook een mooi groot terras.
carolien B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Ik was in de week tussen Kerst en Oud&Nieuw met een groep van 8 mensen (4 volwassenen, 4 kids) in Den Haag te gast bij Mama Kelly. Hoewel mijneerdere ervaringen oke, maar niet altijd een 100% succes waren, was dat dit keer zeker wel het geval. Mijn complimenten voor de attente gastheer en gastvrouw, de snelle en ook al zo attente bediening en de prima gerechten. Dit was een ervaring uit het boekje en wij verlieten enthousiast het pand. Ga zo door! Top!
Zahira B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heel leuk en behulpzaam personeel. Op je wenken bediend worden op een hele leuke en attente manier!