MaMa Kelly

Zondag 11:00 - 00:00 uur

Jouw recensie over het restaurant MaMa Kelly

mike D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Vriendelijk personeel, belangstellend naar de gasten alleen jammer dat het geroezemoes zo overheerste dat je heel goed moest luisteren wat je tafelgenoot zegt.
Het tempo van het uitserveren volgde elkaar mooi op qua tijd.
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Met z'n tweetjes hier uit eten geweest. Onwijs mooie entourage en erg mooi ingericht. Het eten was ook lekker. Alleen jammer dat de bediening erg overdreven en gemaakt vriendelijk is. Ontvangst bij de hostess was ook niet top. Het personeel daar was erg uit de hoogte, bijna arrogant zelfs, daar mag wel wat verbetering in komen. Tip: maak het wat meer persoonlijker! Aangezien door de grootte van het pand en de hoeveelheid tafels de persoonlijke touch al minder is. We komen zeker nog wel een keer terug, alleen wel met een groepje, niet meer met z'n tweetjes.
edward f h T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Met 10 personen zakelijk gaan dineren. Mamma Kelly ligt op somber industrieterrein maar voldoende parkeerruimte aanwezig en uitrijkaart wordt verstrekt. Inrichting groot, hip, modieus en uitnodigend. Ontvangt was prima met aanname jas in ruil voor afhaalbewijsje. Toen ging het mis: plaatsgenomen aan de staande tafeltjes door diverse medewerkers benaderd of men wat wilde drinken. De een wist klaarblijkelijk niet wat de ander had opgenomen dus de nodige dubbele bestellingen of totaal niets; heb 4 keer moeten vragen om een biertje! Bittergarnituur overprijsd maar goed na even wachten aan tafel tegenover drukke keuken gezet. Het geluidsniveau is dusdanig dat een normale conversatie niet mogelijk is. In combinatie met lawaai keuken en constant heen en weer geloop van de - overigens attente - bediening erg vermoeiend. Menukaart beperkt en afstemming prijs kwaliteit ver te zoeken. Voor € 25 steak genomen [verzoek "saignant" kwam niet over bij medewerkster] hetgeen uitdraaide op vijf a zes plakjes flink afgekoelde biefstuk gelegen op 3 stukjes zoete aardappel. Bijgerecht 1 bakje hard gebakken friet en wat onbestemde kool. Andere hoofdgerechten evenmin zoals men mag verwachten. Dessert - cheesecake - zonder smaak. Al met al is de ambiance goed maar kan men dat van het eten niet zeggen. Kortom; in potentie goede formule maar kan zeker beter!
Hank H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Mooie tent, lekkere borrelhapjes en brood. Vanaf daar ging het bergafwaarts. We werden vergeten door de bediening, om daadwerkelijk alles moeten vragen. Voorgerechten best okay maar wat het pronkstuk had moeten zijn was een droge smakeloze massa kippenvlees met zeer matige bijgerechten als droge kleine stukjes te ver doorgebakken friet, een inspiratieloos koolslaatje en dan nog het apart bijbestelde hoopje koude gegrilde groente. 150 euro lichter en een teleurstelling rijker. Een absolute aanrader om te gaan borrelen maar dan snel naar een echt restaurant.
sushipetra .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Supergoede locatie met goede vibe. Groot terras met verschillende sta-en zitplekken. Binnen top ingericht en heel ruim. Bediening zeer vriendelijk en heel alert. Je zit niet gauw met een leeg glas. Akoestiek, zoals eerder gelezen, is helaas minder. Rumoerig....je bent elkaar aan het overschreeuwen. Heel vermoeiend. Het is ook vrij donker binnen en zo zie je eigenlijk niet goed wat er precies op je bord ligt.
Het is eten smaakt prima; ik had carpaccio en daarna een halve kip.
€ 19,00 voor een half kippetje is schreeuwend duur, maar goed, het is erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Niet direct een lokatie waar je een restaurant zou zoeken op dit verlaten fabrieksterrein, maar de industriële inrichting van de zaak is passend en zeer geslaagd. Grote minpunt is de belabberde akoestiek in dit hoge gebouw waardoor een gesprek aan een grote tafel nauwelijks mogelijk is door de bepaald niet zachte muziek. De bediening is vriendelijk en attent, de wat lange wachttijden zullen te maken hebben met de drukte. Het eten was prima en de prijs van alles aardig conform.
Margriet Z.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten is heerlijk (wel vrij duur) en de bediening vriendelijk en goed. Alleen vanwege de enorme herrie zou ik er niet meer heen gaan. We zaten in een grote open ruimte (vergelijkbaar met een soort fabriekshal), er stond een DJ en de herrie was enorm. Om te borrelen prima, maar niet om te eten waar je ook nog met elkaar wilt praten. Er is ook een meer afgesloten ruimte voor diner. Die ruimte was wellicht meer geschikt geweest voor ons diner. Hadden we dat maar eerder geweten!
MAUDY070 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Voor de 3e keer hier gegeten. Mooie plek! Ook het interieur spreekt ons aan. We namen een hele kip met zijn tweeën. Goed gegeten. Wat meer groenten zou lekker geweest zijn.
Wiresh K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Mooie locatie en lekker eten. Wij hadden de kreeft en de hele kip (pittig). De kreeft was weinig, zeker voor dat bedrag. De kip was meer dan genoeg en goed pittig. Vooraf hadden we nog heerlijke carpaccio en als toetje een machtige cheesecake. Het eten is heerlijk, maar wel aan de prijzige kant. De sfeer is wel top!
Joan P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Hier onlangs gegeten met de lunch. De eerste indruk is erg industrieel wat goed tot z'n recht komt in deze locatie. Echter is het hierdooe heel erg gehorig! Het valt op dat er veel bediening rond loopt en het leek alsof er niet gewerkt werd met wijken oid waardoor letterlijk iedereen van de bediening kwam vragen of we al wat de drinken en eten hadden besteld. Opzich onnodig. Wij hebben een ceasar salad en de kaas kroket gehad. De ceasar salad was lekker maar niet heel bijzonder. Er zat een gepocheerd ei bij maar deze was eigenlijk te ver gekookt. De kaas kroket klonk erg lekker maar als ik eerlijk ben stond deze niet in verhouding met de prijs. Was een simpele kroket op brood en een beetje sla voor een naar mijn idee te hoge prijs. Dat gezegd hebben staan er wel een hoop lekkere dingen op de kaart. Ik weet niet of deze wel de hogere prijzen waard zijn.
Wiresh K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Eten was lekker, sfeer was top! Het is alleen wat aan de prijzige kant. Aardige bediening! De kreeft was wat weinig, de kip wel lekker pittig! Leuk, modern restaurant!
L. B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Sfeer:
Er werd luid muziek gedraaid. Dit in combinatie met een hele slechte akoestiek maakte een gesprek voeren erg moeilijk.

Keuken:
- De kreeft werd geserveerd met gesmolten margarine ipv boter. (doodzonde)

Bediening:
Ongeïnteresseerd in gehaast, maar deed het verder goed.
Westlanders .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker gegeten, fantastisch pand, zeer leuk personeel! De prijs vind ik veel te hoog, maar de tent was wel vol. Hoofdgerecht was wat karig, vooral als je kreeft neemt, er mag best wat extra bij het hoofdgerecht geserveerd worden.
wmiero .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Ben 3x in korte tijd geweest voor de hete kip die ontzettend lekker is. Bediening vind ik ook en de sfeer geweldig. Wat je naast de kip krijgt, is alleen erg tegenvallend. Kleine, afgebroken stukjes patat. En de sla is zeer droevig. De laatste keer heb ik gevraagd om een lekkere bak verse salade, ook al zou het meer moeten kosten, maar dat was niet mogelijk. Dat is jammer en weinig flexibel. Ik zit in dubio om het nog een keer te gaan proberen.
Wilma O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Vooraf knoflooksoep en kaaskroketjes. Buitengewoon smakelijk. Vriendelijke, vlotte bediening door mensen die ook weten wat ze serveren. Hoofdgerecht was de klassieke kip een betere keus dan de kreeft. Dat is toch maar een klein hapje. Met lekkere verse patatjes en koolsalade ( zou ik niet zo snel kiezen). Sticky toffee pudding met koffie maakte de maaltijd af.
Zo met z'n tweeën prima avond, kan me voorstellen dat met een gezelschap wat lawaaierig is. Je zit nou eenmaal in een oude fabriek.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Prima eten, altijd gezellig. Nieuwe terras is leuk aan het water. Bediening ok, vlot en beleefd. Niks op aan te merken behalve dat er iets aan de akoestiek gedaan kan worden: 'campingmatrasjes' onder de tafels plakken helpt enorm.
Beau D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Geen top ervaring. Erg koud, onvriendelijk personeel. Het eten was ok. Ik had de kip die was lekker, maar de salade die erbij zat sloeg nergens op.
Joost G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wat een gave zaak! Prachtig pand met mooi terras. Heerlijk gegeten en super vriendelijk en leuk geholpen door de gastvrije bediening. Nice! Tot snel!
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Prachtige locatie aan het water om te beginnen met een borrel op het terras. Dineren is alleen binnen mogelijk, maar de ruimte is groot en licht. Wij zaten erg leuk aan het water met z'n 5-en.

Service was fantastisch. Erg fijn dat we 2 wijnen konden proeven voor we een fles kozen bijvoorbeeld. Leuk concept ook qua kaart. Mijn kreeft was prima: niet geweldig, maar gewoon goed. Kip beviel ook goed aan tafel. Eten werd zeer snel geserveerd. Al met al een aanrader.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Eten redelijk maar niet bijzonder. Bediening erg popi maar niet altijd even snel. Ambiance matig doordat het erg lawaaiig is doordat er veel mensen in kale ruimte dicht op elkaar zitten. Op zich is de oude fabriek stijlvol. Wijn redelijk. Niet goedkoop maar per glas besteld flinke bel.