MaMa Kelly

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 00:00
Zaterdag 11:00 - 01:00

Joost G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wat een gave zaak! Prachtig pand met mooi terras. Heerlijk gegeten en super vriendelijk en leuk geholpen door de gastvrije bediening. Nice! Tot snel!
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Prachtige locatie aan het water om te beginnen met een borrel op het terras. Dineren is alleen binnen mogelijk, maar de ruimte is groot en licht. Wij zaten erg leuk aan het water met z'n 5-en.

Service was fantastisch. Erg fijn dat we 2 wijnen konden proeven voor we een fles kozen bijvoorbeeld. Leuk concept ook qua kaart. Mijn kreeft was prima: niet geweldig, maar gewoon goed. Kip beviel ook goed aan tafel. Eten werd zeer snel geserveerd. Al met al een aanrader.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Eten redelijk maar niet bijzonder. Bediening erg popi maar niet altijd even snel. Ambiance matig doordat het erg lawaaiig is doordat er veel mensen in kale ruimte dicht op elkaar zitten. Op zich is de oude fabriek stijlvol. Wijn redelijk. Niet goedkoop maar per glas besteld flinke bel.
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijke kip, leuke bediening toen wij er waren, lekker glas wijn. We vonden de entourage (een oude fabriek) heel bijzonder! Gemakkelijk parkeren (gratis).
marcia J.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wat een arrogante bediening! On-geinteresseerd en verveelde gezichten! Het was hardstikke druk met moederdag, maar de bediening had er geen zin in. En dat is niet de eerste keer. Mensen komen hun geld brengen en verwachten daar dan ook een leuke service voor terug. Ik zal er niet snel meer naar toe gaan en zal mensen aanraden ergens anders naar toe te gaan, waar de mensen het wel leuk vinden om in de bediening te werken en plezier hebben in hun werk!
Lekker-vegetarisch .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Teleurgesteld... Helaas. We waren blij dat we met een gezelschap van één niet- en drie wel-vegetariërs eindelijk wat meer keus hadden. Een goede reden om eens naar Mama Kelly te gaan. Maar wat een deceptie. De salade met falafel was écht niet meer dan wat wortel, een paar stukjes knolselderij en een paar falafels. De risotto Milanese was écht niet meer dan een bordje kleffe rijst met wat saffraan. Kaal, ongezellig eten, precies zoals wij als niet-diereneters liever niet worden gezien. Wij houden óók van lekker en verrassend eten en dachten dat Mama Kelly ons dat zou bieden. En dat terwijl het eten van de vierde aan tafel zo inventief werd opgediend. Echt een misser, wij zullen er nooit meer terugkomen.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Yeah wat een leuke tent. Ergens afgelegen op een industrieterrein wordt je al verwelkomt door toffe muziek wanneer je de auto uitstapt. Wat een sfeertje. Het is een soort oude fabriekshal omgetoverd tot een restaurant. Het concept kip en kreeft is echt leuk. De gerechten zien er super uit. Het is echt even net wat anders. Enige puntje: bediening mag wat rapper, ze werken niet met eigen tafels en dat merk je. Overigens wel leuke mensen in de bediening, geen 16-jarige studenten dus dat maakt het weer goed. Helaas kwamen wij hier nu enkel voor het eten van de cheescake en het proeven van het sfeertje. We komen hier zeker terug want het eten zag er top uit.
RB68 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Mijn vijfde bezoek aan Mama Kelly gisteren, op mijn verjaardag. het eten als altijd prima in orde. Heerlijke kip en super nagerecht (lemon meringue pie). Jammer van de zeer matige performance van de bediening. Het leek er op dat ze allen geworven waren op hun vermogen om zo chagrijnig mogelijk te kijken. Begon al bij de dame van de ontvangst en de jongeman die ons bediende was daarnaast uit de hoogte, ongeinteresseerd en onvriendelijk, Kon echt geen vriendelijk woord vanaf. Al met al een wat teleurstellende avond helaas.
Jolien D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Wat een toptent! Na de diploma uitreiking van mijn moeder zijn we met 7 personen bij Mama Kelly gaan eten. Vooraf had ik gereserveerd en aangegeven voor welke gelegenheid wij kwamen. Dit heeft Mama Kelly super leuk opgepakt en toen wij aan kwamen was de tafel versierd met een leuke welkomstboodschap, ballonnen en zelf een klein presentje.

Het eten was heerlijk. Ik had zelf als voorgerecht de steak tartaar en die smaakte ontzettend lekker! Als hoofdgerecht had ik kreeft, die goed in de smaak viel. Enkele tafelgenoten hadden kip, die de meesten meer dan goed beviel. Mijn oma was echter minder te spreken over de kip, omdat hij voor haar gevoel niet makkelijk van het bot kwam. Zij gaf dit aan bij de bediening (Kaat) en even later liet Kaat aan oma weten dat de kip van de rekening was gehaald. Dit vind ik echt top service! Bij andere restaurant heb ik in dit soort gevallen hoogstens een kopje koffie gekregen, maar deze service ben ik niet eerder tegen gekomen. Het dessert was ook heel smakelijk; warme chocolate chip cookies met ijs!

Ons gezelschap was heel tevreden over de gezellige, sfeervolle avond met goed eten en bovenal, de uitstekende service. Nogmaals bedankt Mama Kelly, Nick en Kaat! Je ziet ons zeker terug.
Peggy P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Vorige week gegeten, voor de 4e keer en weer erg goed! Leuke sfeer (brasserie gedeelte met zicht op de keuken, altijd leuk!), aangename bediening met een persoonlijke touch, en het eten was top van smaak!! Enige minpuntje is dan toch misschien de prijs, maar voor mij geen reden om Mama Kelly links te laten liggen. Geweldige zaak!!
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heel hip!

Industrieel ontwerp en dus rumoerig. De obligate DJ voegt daar nog s een hoop geluid aan toe tot het niveau dat ik me moet inspannen om de persoon naast me te verstaan.

Bier is helaas Heineken maar gelukkig ook een Brand seizoensbier op tap. Kaart is niet heel uitgebreid maar heeft wel weer aardige vegetarische opties.

Wij aten van het groepsmenu. Ik had een gravad lax die, merkwaardig genoeg, gerookt was en op een klein beetje smeulend hout werd geserveerd. Prima voorgerechtje maar de naam vind ik misleidend.

Als hoofdgerecht een halve kip. Goede kwaliteit vlees, heerlijk mals en perfect gaar en sappig. Daarbij zeer karige garnituur. 1 persoons portie friet voor 4, paar stukjes maiskolf en wat salade.
Voor het dessert hadden we de keuze uit cheescake, die heel behoorlijk was maar een beetje flauw en een sticky toffee pudding wat een smakeloze brownie was met wat caramel saus.

Bediening was beleefder dan de trendy outfits deden vermoeden en redelijk professioneel.

Al met al is de kip de moeite waard maar verder niet heel spannend.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Duidelijk een bedrijf van een keten ( geen ziel ) ondanks dat leuk ingericht . De Sovignon blanc was de moeite waard , helaas mijn garnalen kroketten waren veel te lang in de olie geweest en daardoor ze de oorzaak waren van vervelend maagzuur . Het zuurdesem brood van Menno ( aangeprezen als ' beter dan volkoren ?? ' had geen krokante korst en dus oud .. Gelukkig was de kreeft van mijn partner precies goed , maar helaas niet op de juiste manier gekraakt door de kok waardoor het een heel gevecht was om hem of haar te ontleden , tenslotte perfecte espresso .....
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Fantastische plek, erg leuk concept. In Rotterdam zijn al jaren dit soort restaurants (de machinist, stroom, hotel NY etc) leuk om dat in een beetje saaie stad als Den Haag te zien! Eenvoudige kaart, prima halve kip met lekker Citroën olie. Goede wijn, raar dat er niet gewoon karaf water bij komt, het is 2017! Als mensen wijn bestellen geef je er standaard water bij! Bediening wisselend, wel onervaren, instructies om snel tafel leeg te halen is niet erg gastvrij, moest soms vechten om mijn laatste hapjes/ slokjes te kunnen nuttigen.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ergens achterin een industrieterrein op de rand van Den Haag en Voorburg ligt Mama Kelly. De ingang bevindt zich bij de centrale bar, links en rechts daarvan zijn de dinerruimtes. De voormalige fabriekshal zit links. Het is dus groot en ruim, maar toch gezellig.

De ontvangst was vriendelijk. We dronken eerst wat aan de bar en werden toen naar onze tafel begeleid. Daar nam de vlotte, joviale bediening het over.
Vooraf had ik de kaaskroketten. Twee flinke exemplaren met geroosterd brood, wat (overbodige) hummus en een werkelijk heerlijke, pittige grove mosterd.
Daarna: een halve, Oosters gelakte kip. Ik vroeg er ook een schaaltje van de pittige saus bij. De Oosterse saus was erg zout en de pittige saus ook echt pittig. Maar het neutrale kippenvlees kon het wel hebben dat het 'hoog op smaak' was allemaal.
Twee tafelgenoten aten een prima bereide en smakelijke risotto.
De wijn is behoorlijk aan de prijs (vanaf 4.75 per glas) maar wel lekker.
Leuk detail: op de rekening stond een persoonlijke boodschap (we hadden verteld wat we hierna gingen doen).

Samengevat: geen culinaire tóp ervaring, wel een leuk avondje uit op een ongewone locatie. Dus we komen nog weleens terug, mede ook dankzij de hartelijke bediening.
erik T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Eet hier regelmatig en elke keer is het weer uitstekend. Tevens een sfeervollle en gezellige zaak, heel mooi gedaan, complimenten. De stoelen zitten heel prettig. Hier hoef je niet na een uurtje weg te gaan i.v.m. rugpijn.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
ga hier gewoon een keer eten. Want alleen dán weet je exact waaróm deze formule op déze locatie zo goed werkt bij een groot, breed, enthousiast publiek. ´t Draait hier namelijk vooral op de kwaliteit en kwantiteit van hun ´vaste´ gerechten: kreeft en kip; dus richt je vooral daar op, want dán geniet je hier het meest van alles! De sfeer is leuk en ontspannen; de bediening is attent, vrolijk en positief; het eten is prima (ook de oesters, salades en desserts). Én: er staan een heleboel mooie wijnen op de kaart.
Floortje D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prachtige locatie met sfeervolle inrichting. Het eten was lekker. Echter de service was erg slecht: een uur wachten ondanks dat we gereserveerd hadden. Ze deden weinig tot geen moeite om dit recht te zetten. Erg jammer.
wcp.vandenberg .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Locatie is bijzonder; personeel is heel vriendelijk en attent.
Menukaart is beperkt: kip of kreeft. Zeer rumoerig, gesprek voeren daardoor vermoeiend. Was blij dat ik weer buiten stond!
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Bijzondere locatie op een industrieterrein in een oude fabriek. Van het voorgerecht tot aan het nagerecht echt heerlijk gegeten! Ik begrijp de slechte commentaren niet. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Als enige minpuntje zou ik de akoestiek kunnen noemen: het is erg lawaaierig, maar dat is zeker geen reden om snel weer te gaan!
Lou's .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Locatie, ambiance en concept zijn top. Het geserveerde eten uitermate teleurstellend. Voorgerecht "kip roti met kikkoman" was soepkip zonder kikkoman, met slablaadjes van gisteren. Bah. De "tosti kreeft" een machtig wentelteefje met verdwaalde brokjes kreeft. Best lekker, geen topper. De bestelde US Beef werd een "lady steak", dus ik at mijn zoute risotto alleen, terwijl manlief wachtte op zijn beef vd grill. Ongezellig en onhandig. Redelijk opgelost, de rode wijn stond onaangekondigd niet de rekening (foutje of compensatie?). Wijn was lekker, de locatie is verassend, de tent zat mudvol, de dj en het bedienden personeel zijn hip, maar het eten is geen aanrader. Dus als je teveel wilt betalen voor matig eten op een te hippe plek, dan is dit een prima plek. Maar wij blijven hier weg.