MaMa Kelly

Zaterdag 11:00 - 01:00

Duur
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
ga hier gewoon een keer eten. Want alleen dán weet je exact waaróm deze formule op déze locatie zo goed werkt bij een groot, breed, enthousiast publiek. ´t Draait hier namelijk vooral op de kwaliteit en kwantiteit van hun ´vaste´ gerechten: kreeft en kip; dus richt je vooral daar op, want dán geniet je hier het meest van alles! De sfeer is leuk en ontspannen; de bediening is attent, vrolijk en positief; het eten is prima (ook de oesters, salades en desserts). Én: er staan een heleboel mooie wijnen op de kaart.
Floortje D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prachtige locatie met sfeervolle inrichting. Het eten was lekker. Echter de service was erg slecht: een uur wachten ondanks dat we gereserveerd hadden. Ze deden weinig tot geen moeite om dit recht te zetten. Erg jammer.
Wcp.vandenberg .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Locatie is bijzonder; personeel is heel vriendelijk en attent.
Menukaart is beperkt: kip of kreeft. Zeer rumoerig, gesprek voeren daardoor vermoeiend. Was blij dat ik weer buiten stond!
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Bijzondere locatie op een industrieterrein in een oude fabriek. Van het voorgerecht tot aan het nagerecht echt heerlijk gegeten! Ik begrijp de slechte commentaren niet. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Als enige minpuntje zou ik de akoestiek kunnen noemen: het is erg lawaaierig, maar dat is zeker geen reden om snel weer te gaan!
Lou's .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Locatie, ambiance en concept zijn top. Het geserveerde eten uitermate teleurstellend. Voorgerecht "kip roti met kikkoman" was soepkip zonder kikkoman, met slablaadjes van gisteren. Bah. De "tosti kreeft" een machtig wentelteefje met verdwaalde brokjes kreeft. Best lekker, geen topper. De bestelde US Beef werd een "lady steak", dus ik at mijn zoute risotto alleen, terwijl manlief wachtte op zijn beef vd grill. Ongezellig en onhandig. Redelijk opgelost, de rode wijn stond onaangekondigd niet de rekening (foutje of compensatie?). Wijn was lekker, de locatie is verassend, de tent zat mudvol, de dj en het bedienden personeel zijn hip, maar het eten is geen aanrader. Dus als je teveel wilt betalen voor matig eten op een te hippe plek, dan is dit een prima plek. Maar wij blijven hier weg.
Lou's .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gaby D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Mooie locatie, bediening is super, attent en met veel kennis. De menukaart is niet verrassend met kreeft en kip - zie je tegenwoordig veel. Stoelen waren niet heel comfortabel om de hele avond op na te tafelen. DJ leuk, diner wordt goed gecombineerd met borrel.
Ivonn G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Op aanraden Mama Kelly bezocht. Trendy locatie. Leuk maar trendy heeft zo zijn nadelen (verlichting, ijskoude vloer, veel omgevingsruis). De graved lax was prima, maar de kreeft was niet gaar, die van mijn disgenoot was maar nét gaar. De niet gare kreeft is teruggestuurd en daarvoor kregen we een gare terug maar daardoor waren we niet echt gezamenlijk aan het dineren. De chilisaus bij de kreeft was veel te vet en vonden wij niet lekker en de friet vonden wij hard gebakken. Een karafje kraanwater geeft wel een extra punt. Ik geloof niet dat we een volgende keer staan te springen van enthousiasme.
BobWest .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
De verlichting bestaat uit 1 kaars per tafel. Daardoor kun je niet goed zien wat je eet. Een dj draait muziek met een hoog boem boem gehalte. De zogenaamde bijzondere Haagse friet bestond uit veel te kleine vaak erg scherpe harde stukjes. De halve kip was heel gewoon en kwam helaas niet van de houtskool grill. Het spicy sausje daarbij was heerlijk evenals de salade en de risotto. De sauvignon blanc en dessert wijn van Pedro Ximenez waren ook heerlijk. Mamma Kelly is nu vooral heel erg trendy. Maar zal dat zo blijven?
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Een bijzonder ervaring. Zonder te reserveren geland bij Mama Kelly op een donderdagavond. Het was nog terrasweer, alle tafels op terras waren gereserveerd maar er werd binnen een leuk tafeltje gevonden maar op de rand van het terras (achteraf de beste plek). Vriendelijk, deskundig en gastvrij personeel. Veel aandacht, leuke sfeer. Prachtige voorgerechten (gravad lax is een aanrader); lekker kippetje; kreeft met goede uitleg; lekker friet. Trendy en ambitieus zonder overmoedig te worden. Zaak heeft veel potentie.
Locatie is prikkelend; midden in een industrieel gebied dat hip aan het worden is; niet goedkoop maar zeker de moeite waard. Ik kom zeker terug.
Verder: iets later op de avond ging het stormen, werd het kouder en vertrokken velen naar binnen ;-)
D V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Heerlijk op het terras aan het water gezeten. Leuke bediening. De flammkuchen smaakten goed, evenals de kip en de frites. De salade die erbij werd geserveerd vonden wij beiden niet zo lekker.
Wilcopeul .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
MaMa Kelly, een onvergetelijke Haagsche Kip sensatie !
Na een zeer vriendelijk welkom door de vlotte gastheer kwamen we terecht in de hippe ambiance van het omgetoverde ketelhuis van de oude Caballero fabriek. Na de attente felicitaties voor onze jarige zoon volgde de MaMa Kelly formule "vriendelijke snelle service, weinig complexe kaart met de bijzondere keus tussen kreeft en kip, maar ook de mogelijkheid van grill vleesgerechten en vegetarisch. Wij kwamen voor de beroemde kip.
De buitenkant van het oude gebouw suggereert niets van de mooie binnenkant, waarin de productie werkzaamheden aan de sigaretten zonder filter tot vergetelheid zijn gebracht met mooi design, maar met oog en respect voor de geschiedenis.
De bar en de twee restaurant zalen zijn in een continuüm met elkaar verbonden, maar je stapt per zaal een andere wereld binnen. Na ontvangst met een drankje en een hapje in de 'relaxte' bar, stapten we de van fabriekshal tot restaurant omgebouwde zaal binnen, waar we geen last hadden van de drukte en muziek in de vorige ruimte maar nog wel herinnerd werden aan de fabriek van vroeger .
Na het voorgerecht, smakelijk en goed, maar hierin niet onderscheidend van andere restaurants, volgde de Kip sensatie. Briljant bereid, met knapperige krokante buitenkant en mals vlees van binnen, verdient deze kip het predikaat uitmuntend ! Of deze nu op Klassieke-, Oosterse of Spicy wijze is klaar gemaakt, MaMa Kelly krijgt hiervoor van ons een dikke 10. Daarnaast de top bediening. De regelmatig terugkerende en in bediening meewerkende gastheer en zijn medewerkers straalden "pleasure@work" uit.
Wij zullen hier terugkeren en natuurlijk naast de hele kip ook de kreeft proeven.
Samengevat een topprestatie in het intact gebleven ketelhuis van de oude Caballero fabriek, waarin alleen de Mexicaanse Cowboy op paard van het bruine sigarettenpakje bij mij een associatie oproept met de virtuele wand beschildering van MaMa Kelly. Nu 50 jaar na het grote succes van dit Haagse sigaretten merk is deze stad op deze locatie weer een succesformule rijker !
Oprichter-eigenaar, koks en service medewerkers, dank voor deze mooie avond.
Chapeau !

Eefje B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Prachtige zaak, qua inrichting,licht en akoestiek echt heel mooi gedaan. Het eten is prima maar naar onze mening niet heel bijzonder. Vooral de porties van de voorgerechten zijn nogal flink. De kip was lekker en een halve kip is meer dan genoeg als hoofdgerecht. De geitenkaassalade bevatte een behoorlijke overkill aan geitenkaas. De bediening is super, attent, snel en heel erg vriendelijk. We komen vast nog een keertje terug, want de sfeer is geweldig hier.
Bakker218 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Leuke locatie, prima parkeren. Ruim en licht. Tafeltjes (gelukkig) niet zo op elkaar gepropt. Heerlijk eten, geen overvolle borden maar ook geen blaadje sla met niets. Echt een aanrader!
Bbarbara .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Designrestaurant maar daarmee houdt het ook op. Kip van de poelier is smeuiiger dan Kellyskip. Kreeft was niet wat je ervan mag verwachten. Locatie te ver weg en somber om nog een tweede keer te gaan.
Ernst B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Gegeten voor verjaardag dochter. Aan een verjaardag wordt aandacht besteed.
Leuke, hartelijke bediening.
Aparte inrichting (in hal van Caballerofabrief).
Eten heel smakelijk.
We gaan zeker weer.

Jame .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Mooie zaak, goede bediening, maar helaas matig eten. Carpaccio vooraf was besmeurd met pesto. Carpaccio was erg pezig, was geen doorkomen aan met een mes.
Kreeft was aangebrand. Frietjes heerlijk. Mijn man had kip, was lekker. Geen dessert genomen.

Brit62 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
N.a.v. de verjaardag van onze dochter bij mama Kelly gegeten. We waren met vijf personen, waarvan er twee garnalenkroketten als voorgerecht namen en twee kaaskroketten. Ikzelf heb het voorgerecht overgeslagen. Het voorgerecht was al een maaltijd op zich, heerlijke grote sneden landbrood met 2 kroketten en een frisse salade. Bij het eten dronken wij een 2 flessen Droge witte wijn uit Nieuw Zeeland en 2 flessen plat water. Als hoofgerecht hadden we alle vijf een halve kreeft, met daarbij patat (van Jack uit Mariahoeve Den Haag) en een salade. Het was echt heerlijk allemaal. Al dessert tweemaal sticky toffee pudding (smullen!) en 1 ijs met brownie en 1 espresso. Onze dochter kreeg een klein flesje wijn met twee balonnen, deze werd op tafel gezet en je zag het terug op meerdere tafels waar iemand wat te vieren had, heel attent. Het restaurant is qua inrichting helemaal van deze tijd. Prachtig ingericht met enorm vriendelijk jong personeel (Beau is een schatje). Wij vonden het best een ervaring en onze drie kinderen (allemaal twintigers) waren weg van het interieur en het eten. De prijs, tsja best pittig, inclusief fooi 250 euro. Maar als je wat te vieren hebt en ga er dan zeker een keertje eten. Niet geschikt voor gezinnen met jonge kinderen.
Wijsmuller43 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Het restaurant was wat moeilijk te vinden maar dubbel en dwars de moeite waard. De bediening was vriendelijk en toen ik vroeg om de muziek wat zachter te zetten want ik zat onder een speaker, kregen we onmiddellijk een andere plek. Toen ik liet weten dat ik lactosevrij moest eten brachten zij mij ook onmiddellijk een set info over het hoe, wie of wat van alle gerechten. prima. Het eten was goed en lekker, dus we hebben genoten. mvg
Carlijnhintzen .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Gister heel gezellig gegeten bij MaMa Kelly op de Binckhorst in Den Haag. Het restaurant is heel leuk opgezet in de oude ketelhal van de Caballero fabriek en is modern ingericht. We konden eerst nog lekker in de zon een drankje doen voordat we naar onze tafel gebracht werden. De serveerster was ontzettend aardig en hielp mee met keuzes maken. Onder het genot van een witte Hugel wijn genoten van carpaccio, garnalenkrokketjes en beide als hoofdgerecht een halve kreeft. Daarbij zaten nog lekkere frietjes en een salade. Het was goed dat we een voorgerecht aangeraden hadden gekregen want de kreeft alleen was niet heel erg veel. Maar wel ontzettend lekker!
Na nog een lekker kopje koffie en een foto onder het "Guess where I am?" bord, liepen we met een grote glimlach naar buiten!
We komen zeker nog een keer eten!