Mama Essi African Restaurant

Hillelaan 19 3072 JC Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie

Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Mama Essi African Restaurant

Afrika is een continent met heel veel (eet) culturen. Mama Essi, een Afrikaanse dame, brengt de authentieke Afrikaanse smaken naar je toe in Rotterdam. Fufu is bijvoorbeeld één van de belangrijkste bestanddelen van de Afrikaanse maaltijd gemaakt van casava, yam of cocoyam. Verder staat er okrasoep, geitenvlees en bakbanaan op de kaart. Afhalen en catering mogelijkheden zijn ook aanwezig.

Meer informatie over restaurant Mama Essi African Restaurant

Dinsdag t/m zondag 12.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Mama Essi African Restaurant

Jannette V.
Henry B.
Jannette V.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben hier ontzettend lekker gegeten! En de mensen zijn heel erg lief! Mama Essi is een ontzettend lieve vrouw! We gaan zeker terug!
Iris En Frans V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de AH diner spaarkaartactie! Voortreffelijke curry soep, drie soorten rijst met heerlijk mals geitenvlees en wat kip en groenten, met een heerlijk toetje na. Met de spaarkaartenactie is het eigenlijk schandalig goedkoop. Maar we komen zeker nog een keer terug voor de volle prijs, want dat is het waard.
Vroni I.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Prima gegeten en gedronken voor rond de € 50. Bij aankomst moesten we de AH dinerbon inleveren, maar uiteindelijk volledige prijs betaald,, dus geen menu gratis. Maar verder leuke sfeer en goed geholpen bij menukeuze.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
We zijn hier gaan eten via de AH-actie. Hierdoor kregen wij het “ proeverijtje”. Dit is heel lekker: 3 verschillende soorten rijst, 2 soorten vlees (de geit is super lekker !), salades, en gebakken banaan. De vegetariër onder ons had dus weinig keuze: alleen de banaan en de rijst. Terwijl ik bij de boeking en bij de bestelling aangaf dat er 1 persoon vegetarisch eet. Dit was het enige minpunt van de avond. Deze mensen doen hun uiterste best het je naar de zin te maken, met lekkere koffie en met lekkere sappen!!
Volgende keer wil ik absoluut van de kaart kiezen!!!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Vriendelijke bediening en lekker gegeten. Komen zeker een keer terug.
Chris R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Mals geitenvlees en heerlijk pittige kerriesoep. Toetje van gierst is een aanrader, net als het Etiopisch bier.
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Gezellig, typisch Afrikaans, heerlijk gegeten!
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Zeer lekker eten en vriendelijke service.
Talitha V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heel lekker gegeten, lieve mensen.
Larry M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Goede eten, en aardige mensen.
HJ V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Ja hier werden we heel vrolijk van. Aparte gerechten, bijzondere smaken, aardige mensen, toffe uitleg bij de gerechten, lekker bier! En de prijs kwaliteit verhouding was erg gunstig. Oftewel een topavond! Bedankt lieve mensen van mama Essi!!!
Arno T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Via AH actie besloten de Afrikaanse keuken te proberen en dat was een goede beslissing. Omdat het onze eerste keer was kregen de mogelijkheid een "proeverij" te doen en dat waren allemaal heerlijke dingen. Porties waren precies goed. Aanrader!
Krijn H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Met de AH-actie gegeten bij Mama Essie. Het eten was heel lekker, het is gezellig in het restaurant en het personeel is supervriendelijk. We hadden de proeverij met 3 verschillende soorten rijst, kip, geitevlees en gebakken bananen met bonen. De kerriesoep vooraf was heerlijk en het nagerecht mmmmm. Door de AH-actie viel de rekening uiteindelijk mee, maar als het volle bedrag betaald had moeten worden was dit wat aan de dure kant geweest. Wel genoten van de Afrikaanse keuken.
Remon D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Mamma Essi is vooral heel hartelijk, gastvrij en vriendelijk. Je voelt je welkom en de sfeer is heel gemoedelijk. De bediening is hoffelijk en alle gerechten worden op een prettige manier uitgelegd. Het menu biedt een ruime keus aan typisch Afrikaanse gerechten met zowel vlees, kip als vis. De proeverij is een mooie manier om diverse gerechten te proeven en dat was erg geslaagd. Het is niet verfijnd, maar goed op smaak, mals vlees en ruim voldoende voor twee. Hoofdgerechten zijn 14,50. Wij hebben een leuke avond gehad. Bedankt mamma Essi!
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten via Ah actie. Een gevarieerd menu voor ieder wat wils. Buiten op het terras was het fijn zitten. Zeer goede en vriendelijke bediening.
Siem S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Met de AH restaurant actie heerlijk gegeten bij Mama Essi. Heerlijke vleesgerechten en rijst groeten en gebakken banaan met bonen.
Vooraf een heerlijke Currie soep.
Door de bediening perfecte uitleg.
Als toegift een proef glaasje Hibiscus/ ananas gember drankje.
Kort om een heerlijke ervaring in onze eigen buurt
Berry D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018