Beukenplein 21 1092 BB Amsterdam Nederland Kaart
31-203624390

Over het restaurant Mama Dough

Eigentijdse pizza’s traditioneel bereid

Mama Dough in Amsterdam serveert je verrassende pizza’s, panini’s en andere Italiaanse lekkernijen. Het speciaal door de chef ontwikkelde volkoren pizzadeeg geeft je extra energie. Schuif gezellig aan in het restaurant of haal je Italiaanse maaltijd op bij de Take Out. Ook de drankenkaart mag er zijn, met mooie wijnen, speciale bieren, spannende cocktails en frisse gin tonics. Kom gezellig lunchen of dineren, waarna je nieuwe vrienden ontmoet aan de bar.

Meer informatie over restaurant Mama Dough

Maandag t/m Vrijdag 17:00
Zaterdag en Zondag 16:00

• MasterCard , Visa
  • Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mama Dough

Anton W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Beetje trendy net als zoveel restaurants in de buurt maar, de pizza's zijn fantastisch. Een aanrader als je van lekkere pizza's houdt. Prijs iets aan de hoge kant maar ja alle trendy restaurants doen dat wat best wel jammer is. 10,95 voor een pizza margherita is best wel veel. Ga er graag heen.
Hi Anton,

Heel erg bedankt voor de positieve recensie! We zijn heel blij dat het goed is bevallen. Onze Margherita is inderdaad iets in de prijs gestegen door het gebruik van buffelmozzarella. Dit kunnen we volgende keer uiteraard veranderen.

Tot de volgende keer en nogmaals bedankt!
Gaby R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Het is een gezellig pleintje, we hebben buiten gezeten. Vriendelijk personeel, het eten kwam snel, niets op aan te merken. Echter vond ik mijn pizza wat kaal en droog en dat vond ik wel jammer want met iets meer mozzarella en blauwe kaas is dat zo opgelost!
Hi Gaby,

Bedankt voor uw recensie! Feedback is altijd welkom en we zullen het zeker bespreken met het team.
Blij dat u alsnog lekker heeft gezeten en een fijne avond gehad.

Hopelijk tot snel (met wat extra gorgonzola..;-)).
Pierre V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Bediening mag wel Wat vriendelijker
Hi Pierre,

Wat vervelend dat u de bediening niet als voldoende heeft ervaren. Dit is absoluut niet onze bedoeling en uw recensie is besproken met het team.

Hopelijk alsnog tot snel,
Met vriendelijke groet,
Shila C.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prima pizza's, leuke aardige bediening. Beetje jammer dat een groep jongens naast het terras aan het blowen was. Dat geeft toch eigenaardige reuk-combi, maar goed, Amsterdam he!
Hi Shila!

Bedankt voor de fijne recensie! Super leuk om te horen dat jullie bezoek aan Mama Dough is bevallen.
We zijn ons inderdaad bewust van de groep 'hangjongeren' naast het terras. Zij komen vooral in de zomer met mooi weer helaas. We zijn er druk mee bezig om hier met de gemeente iets aan te veranderen!

Hopelijk tot snel!
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Perfect om een pizza te eten en bij te praten met vrienden op het terras. Of om gezellig met je partner te eten voor een vriendelijke prijs.
Hi Mark!

Heel erg bedankt voor de fijne recensie. Wordt heel erg gewaardeerd!

Hopelijk tot snel.
Ellenbr .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eten was prima, goede sfeer, lekker terras, maar de bediening kon beter. Tot aan het voorgerecht en hoofdgerecht ging het prima, maar vervolgens moesten we lang wachten tot onze lege borden werden weggeruimd en we een dessert konden bestellen. Al met al heeft dat wel een uur geduurd en zo druk was het nou ook weer niet. Toch heeft dat te pret niet kunnen drukken, wij komen vast weer een keer terug.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Prettige en ongedwongen sfeer. Heerlijke verse pizza's met een perfecte bodem. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Bij de wijn wordt ongevraagd een glas kraanwater geserveerd en ook bijgevuld. Top! De bediening is jong, lief en toegewijd. Beperkte wijnkaart, maar voldoende keus en goede kwaliteit. De scropino wordt aan tafel gemaakt. Fijn terras voor in de zomer. Een plek om terug te komen!
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Prettige en ongedwongen sfeer. Heerlijke verse pizza's met een perfecte bodem. Prima prijs-kwaliteit verhouding. De bediening is jong, lief en toegewijd. Beperkte wijnkaart, maar voldoende keus en goede kwaliteit. De scropino wordt aan tafel gemaakt. Fijn terras voor in de zomer. Een plek om terug te komen!
Robyn W.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Het Beukenplein is mede door de komst van Mama Dough een gezellig uitgaangsgebied geworden. Graag fiets ik om naar oost om de lekkerste pizza's van Amsterdam te eten. Daarnaast kan je kiezen uit de beste wijnen en heb je binnen no time een pizza voor je neus staan. Een goede prijs-kwaliteit verhouding. Leuke spontane meiden in de bediening en een mooi interieur. Ik raad iedereen aan deze toptent te bezoeken!
Ambrozijn .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gisteravond heb ik bij Mama Dough gegeten.
Geïnteresseerd door de vegan pizza en zeker niet teleurgesteld.
Een grote pizza, goed qua bodem, grootte en smaak.
Daarnaast een salade, en deze vond ik qua omvang best ruim. Vaak bij het bestellen van een salade, zijn dit een paar blaadjes sla, maar dit was echt erg mooi qua hoeveelheid.
Verder fijne achtergrondmuziek, vriendelijk en vlot personeel waarbij ik de indruk kreeg dat er plezier was in het werk.
Voor herhaling vatbaar :-)
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
heerlijk eten, mooie inrichting en erg goed geprijsd!
Roosuitoost .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Gister heerlijk gegeten met een vriendin! Zeer vrolijke en attente bediening en de pizza's waren echt ongelooflijk lekker! We hadden een bruschetta vooraf en als hoofd een pizza met parmaham en eentje met peer en gorgonzola. Lekkere ongedwongen sfeer en heerlijke wijnen. Aanwinst erbij voor Oost!!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Goede smakelijke brunette makreel vooraf. Pizza's niet meer dan redelijk qua smaak.
Hi Gerard! Bedankt voor uw recensie. Fijn om te horen dat het heeft gesmaakt. We horen natuurlijk graag als u nog specifieke tips heeft om onze pizza's nog lekkerder te laten smaken. Hopelijk tot snel bij Mama Dough! Groetjes, Mama Dough team!
Marius N.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
pizza te dik en niet eigenlijk "undercooked" ....jammer, het was totaal niet druk, dus daar kan het niet aan gelegen hebben. Niet zo lekker dus en beetje zonde.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Een nogal beperkte kaart, eigenlijk alleen Piza, met beperkt aantal echt verschillende variaties en een salade, maar wel heel lekker.
Hi Pim! Bedankt voor je recensie. We zijn momenteel bezig met het uitbreiden van onze kaart. Bij je volgende bezoek zullen we weer wat meer keuze hebben. Tot snel. Groetjes, Mama Dough Team.
Gert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijke pizza, mooie plek, vriendelijke bediening, prima prijs!
Beste Gert-Jan,

Dank voor de mooie woorden en je bezoek. Hopelijk zien we je binnenkort terug.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het eten was heerlijk puur. Wij waren erg vroeg in het retaurant.
Het was nog een beetje fris. Dat is later op de avond vast beter met meer mensen in de zaak.
Hi Hans! Bedankt voor de leuke recensie. We zijn erg blij dat het jullie een fijne avond hebben gehad. We zullen ook een beetje op de temperatuur letten aan het begin van de avond. Tot snel. Groetjes, het Mama Dough team!
Aurelie B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De pizzakorst is ontzettend lekker en de chocolade taart uitstekend! Lekkerrrrrr
Hi Aurelie! Bedankt voor je leuke recensie. Super fijn dat jullie het zo lekker vonden! Hopelijk tot snel! Groetjes, het Mama Dough Team.
willemien R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de crust van de pizza is echt lekker en de verschillende toppings ook! De service is ook geweldig, super aardig en attent. We hebben nooit lang hoeven wachten. Absolute aanrader!!
Hi Willemien! Bedankt voor je leuke recensie. Dat doet ons goed en super fijn om te horen! Hopelijk tot snel! Groetjes, het Mama Dough team.
Jim N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima houtoven maar te dik qua deeg. Dik beleg op de pizza. Lekkere pizza maar niet de italiaanse houtovenpizza zoals verwacht. Leuke bediening en goede sfeer maar wel heel erg rumoerig binnen. Lekker om even langs te gaan voor een pizza maar er zijn betere pizza's verkrijgbaar in amsterdam.
Hi Jim! Dank je wel voor je recensie. Wat jammer dat de pizza's een beetje tegenvielen. We zijn nog steeds aan het verbeteren en daarom heel blij met je feedback. We gaan er op letten! Ze horen namelijk wel lekker krokant en dun te zijn. Ik moet er wel bij vertellen dat we geen houtoven maar een steenoven hebben. Over vier weken komen er akoestische panelen aan het plafond, waardoor de rumoerigheid een stuk minder gaat worden. Hopelijk kom je onze pizza's over een tijdje nog een keer proberen! Groetjes, het Mama Dough team.