Mama Dough

Beukenplein 21 1092 BB Amsterdam Nederland Kaart
31-203624390

Over het restaurant Mama Dough

Eigentijdse pizza’s traditioneel bereid

Mama Dough in Amsterdam serveert je verrassende pizza’s, panini’s en andere Italiaanse lekkernijen. Het speciaal door de chef ontwikkelde volkoren pizzadeeg geeft je extra energie. Schuif gezellig aan in het restaurant of haal je Italiaanse maaltijd op bij de Take Out. Ook de drankenkaart mag er zijn, met mooie wijnen, speciale bieren, spannende cocktails en frisse gin tonics. Kom gezellig lunchen of dineren, waarna je nieuwe vrienden ontmoet aan de bar.

Meer informatie over restaurant Mama Dough

Maandag t/m Vrijdag 17:00
Zaterdag en Zondag 16:00

• Mastercard , Visa
  • Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mama Dough

Simone T.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Aardige bediening, lekkere pizza’s. Lasagne in bakje was wat weinig (zelfs voor kkeine eters).
Glas wijn 6 euro suggereert heel goede wijn of tenminste flink glas, beide was niet het geval.
Overall prima plek
Barbara W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Heerlijke pizza's en hele fijne sfeer.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Mama Dough is één van mijn favoriete restaurants! Een pizza is hier altijd goed! De toppings zijn vers en goed. Dit keer een pizza met gorgonzola, vijg en spek gekozen. Heerlijk! Ook de Pinot Gris is prima. Top dat kraanwater ongevraagd op tafel wordt gezet. De bediening is altijd vriendelijk en attent. Ik kom graag weer terug.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Lieve bediening, heerlijk eten en op een fijne locatie. Wat wil je nog meer :-). Pizza's zijn snel klaar met goede ingrediënten en dunne bodem (met iets dikkere rand). Kleine aanpassingen op de pizza was geen enkel probleem.
Gwen D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Goede diverse kaart, Heerlijke pizza's en hele aardige bediening!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het is een informeel restaurant meer een soort eetcafe maar dan Italiaans. We werden vriendelijk ontvangen waren te vroeg voor de reservering en dus was er nog veel plek. Later wordt het druk in het weekend.
Er is ook een terras maar het was winderig dus dat niet gedaan.
Het woord informeel en iets gewoner dan op de foto leek is denk ik van toepassing maar prima verder lekkere pizza. Degene die ons bediende was heel vriendelijk.
Judith O.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Lekkere dunne en krokante pizza, vriendelijk en adequate bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Lekker eten voor een betaalbare prijs!
Dian K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Prachtige zomeravond op een heerlijk terras met werkelijk geweldige pizza's. De bediening is vrolijk, spontaan en accuraat...kortom...een favoriet adresje erbij!
Mitchell S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten. Heerlijke pizza's voor een uitstekende prijs!
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Het geheim van deze pizzeria zit 'm in het deeg dat ze gebruiken. Geheime receptuur, wij dachten zuurdesem omdat het zo goed valt / geen opgeblazen gevoel. Dat blijkt niet zo te zijn, wel is het zo dat het deeg behoorlijk lang rijst, waardoor je spijsvertering niet wordt opgezadeld met een bomba zoals de gemiddelde pizza dat is. Geweldige aanrader!
lisalaut .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Heerlijk op het terras gezeten in de zon. We waren met 8 personen en konden gemakkelijk buiten zitten na het even gevraagd te hebben. Het eten was heerlijk en de service was goed. Zeker een restaurant om nog een keer terug te komen!
Evi M.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Vriendelijke bediening, leuk interieur, fijne muziek, lekkere en originele pizza’s
Leuke plek om te komen, ook met kunderen
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Pizza’s altijd lekker. Burrata idem. Fijne wijntjes, relaxt sfeertje. Ook zomers top op het terras. Ook de pastagerechtjes zijn top en pas de stoof gegeten: onwijs goed
Hi Mariella! Heel erg bedankt voor de fijne recensie. Hopelijk tot snel! Liefs, Mandy
win C.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Een hele goede portie melanzane gegeten, maar wel een beetje smakeloos. Hebben we opgelost met veel peper. Verder hele vriendelijke bediening en leuke inrichting.
E. R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wat een super gezellig tentje is dit, en wat een enorm leuke bediening! De kaart is leuk en veel bijzondere ingrediënten op de pizza's en echt lekkere salade! We komen zeker terug :)
Hi Edda! Heel erg bedankt voor de recensie! Super gezellig dat jullie er waren en we wensen je een fijne zwangerschap toe! Hopelijk tot snel met de kleine baby! Liefs, Mandy
Arjan W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Top! Heerlijk gegeten, met twee kinderen ook voor hun erg goed.
Hi Arjan! Fijn dat het jullie zo is bevallen. De kinderen zijn natuurlijk altijd welkom. Alleen maar gezellig! Tot snel! Liefs, Mandy
Sophie P.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten (bruschetta & pizza) met een lekkere wijn erbij, vriendelijke service, gezellige sfeer en dat alles voor een goede prijs. Zeker een aanrader!
Hi Sophie! Heel erg bedankt voor de fijne recensie. Hopelijk tot snel! Liefs, Mandy
Dieuwke N.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Lekker eten tegen een goede prijs! Aardige bediening. Naar onze mening wel wat te warm binnen.
Hi Dieuwke. Heel erg bedankt voor de fijne recensie! Altijd goed om te horen dat het jullie is bevallen. Hopelijk tot snel! Liefs, Mandy van Mama Dough.
Allard J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Wij kwamen op de Aperitivo af. Cocktails € 7,00 incl. de Italiaanse Aperitivo. 3 kleine bruscetta achtige hapjes p.p. op een plankje. That was it! Dit mag geen Aperitovo heten, hooguit éénmalige hapje uitsluitend bij de eerste (gesponsorde) cocktail. Het was best druk en er (b)leken veel vrienden van de medewerkers aanwezig te zijn. De aandacht van de medewerkers ging dan ook vooral uit naar hun vrienden of naar zichzelf.
Het was lastig om iets te bestellen, de cocktails leken op Virgin cocktail zonder alcohol ( m.u.v. de 50/50 ( half Willem Wermoed en Bobby's Gin). Eten duurde lang voordat het geserveerd werd, We kregen wel meerdere malen een karafje water aangevuld. Als de bediening even tijd voor ons hadden waren ze vriendelijk en al weer vertrokken voordat wij alles hadden kunnen bestellen. We hebben meerdere voorgerechtjes geprobeerd, Lasagne Melazane en diverse Pizza's met z'n vieren € 200. De kwaliteit van het eten was prima, inrichting leuk, DJ draaide lekker. Een herkansing? Wie weet, voorlopig even niet.
Hi Allard! Wat spijtig om te horen dat het evenement Aperitivo je niet was bevallen. Het was onze eerste keer en de verbeterpunten zijn ook ons opgevallen. De volgende editie hebben we andere hapjes, een leuke hostess en extra lekkere cocktails! De tweede editie is op 29 April en we zouden het super leuk vinden als je langs zou komen! Cocktails van het huis. We schrijven je naam op! Hopelijk tot dan! Groetjes, Mandy