Mama Dough

Beukenplein 21 1092 BB Amsterdam Nederland Kaart
31-203624390

Over het restaurant Mama Dough

Eigentijdse pizza’s traditioneel bereid

Mama Dough in Amsterdam serveert je verrassende pizza’s, panini’s en andere Italiaanse lekkernijen. Het speciaal door de chef ontwikkelde volkoren pizzadeeg geeft je extra energie. Schuif gezellig aan in het restaurant of haal je Italiaanse maaltijd op bij de Take Out. Ook de drankenkaart mag er zijn, met mooie wijnen, speciale bieren, spannende cocktails en frisse gin tonics. Kom gezellig lunchen of dineren, waarna je nieuwe vrienden ontmoet aan de bar.

Meer informatie over restaurant Mama Dough

Ellenbr .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Prettige en ongedwongen sfeer. Heerlijke verse pizza's met een perfecte bodem. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Bij de wijn wordt ongevraagd een glas kraanwater geserveerd en ook bijgevuld. Top! De bediening is jong, lief en toegewijd. Beperkte wijnkaart, maar voldoende keus en goede kwaliteit. De scropino wordt aan tafel gemaakt. Fijn terras voor in de zomer. Een plek om terug te komen!
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Prettige en ongedwongen sfeer. Heerlijke verse pizza's met een perfecte bodem. Prima prijs-kwaliteit verhouding. De bediening is jong, lief en toegewijd. Beperkte wijnkaart, maar voldoende keus en goede kwaliteit. De scropino wordt aan tafel gemaakt. Fijn terras voor in de zomer. Een plek om terug te komen!
Robyn W.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Het Beukenplein is mede door de komst van Mama Dough een gezellig uitgaangsgebied geworden. Graag fiets ik om naar oost om de lekkerste pizza's van Amsterdam te eten. Daarnaast kan je kiezen uit de beste wijnen en heb je binnen no time een pizza voor je neus staan. Een goede prijs-kwaliteit verhouding. Leuke spontane meiden in de bediening en een mooi interieur. Ik raad iedereen aan deze toptent te bezoeken!
Ambrozijn .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gisteravond heb ik bij Mama Dough gegeten.
Geïnteresseerd door de vegan pizza en zeker niet teleurgesteld.
Een grote pizza, goed qua bodem, grootte en smaak.
Daarnaast een salade, en deze vond ik qua omvang best ruim. Vaak bij het bestellen van een salade, zijn dit een paar blaadjes sla, maar dit was echt erg mooi qua hoeveelheid.
Verder fijne achtergrondmuziek, vriendelijk en vlot personeel waarbij ik de indruk kreeg dat er plezier was in het werk.
Voor herhaling vatbaar :-)
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
heerlijk eten, mooie inrichting en erg goed geprijsd!
Roosuitoost .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Gister heerlijk gegeten met een vriendin! Zeer vrolijke en attente bediening en de pizza's waren echt ongelooflijk lekker! We hadden een bruschetta vooraf en als hoofd een pizza met parmaham en eentje met peer en gorgonzola. Lekkere ongedwongen sfeer en heerlijke wijnen. Aanwinst erbij voor Oost!!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Goede smakelijke brunette makreel vooraf. Pizza's niet meer dan redelijk qua smaak.
Hi Gerard! Bedankt voor uw recensie. Fijn om te horen dat het heeft gesmaakt. We horen natuurlijk graag als u nog specifieke tips heeft om onze pizza's nog lekkerder te laten smaken. Hopelijk tot snel bij Mama Dough! Groetjes, Mama Dough team!
Marius N.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
pizza te dik en niet eigenlijk "undercooked" ....jammer, het was totaal niet druk, dus daar kan het niet aan gelegen hebben. Niet zo lekker dus en beetje zonde.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Een nogal beperkte kaart, eigenlijk alleen Piza, met beperkt aantal echt verschillende variaties en een salade, maar wel heel lekker.
Hi Pim! Bedankt voor je recensie. We zijn momenteel bezig met het uitbreiden van onze kaart. Bij je volgende bezoek zullen we weer wat meer keuze hebben. Tot snel. Groetjes, Mama Dough Team.
Gert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijke pizza, mooie plek, vriendelijke bediening, prima prijs!
Beste Gert-Jan,

Dank voor de mooie woorden en je bezoek. Hopelijk zien we je binnenkort terug.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het eten was heerlijk puur. Wij waren erg vroeg in het retaurant.
Het was nog een beetje fris. Dat is later op de avond vast beter met meer mensen in de zaak.
Hi Hans! Bedankt voor de leuke recensie. We zijn erg blij dat het jullie een fijne avond hebben gehad. We zullen ook een beetje op de temperatuur letten aan het begin van de avond. Tot snel. Groetjes, het Mama Dough team!
Aurelie B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De pizzakorst is ontzettend lekker en de chocolade taart uitstekend! Lekkerrrrrr
Hi Aurelie! Bedankt voor je leuke recensie. Super fijn dat jullie het zo lekker vonden! Hopelijk tot snel! Groetjes, het Mama Dough Team.
willemien R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de crust van de pizza is echt lekker en de verschillende toppings ook! De service is ook geweldig, super aardig en attent. We hebben nooit lang hoeven wachten. Absolute aanrader!!
Hi Willemien! Bedankt voor je leuke recensie. Dat doet ons goed en super fijn om te horen! Hopelijk tot snel! Groetjes, het Mama Dough team.
Jim N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima houtoven maar te dik qua deeg. Dik beleg op de pizza. Lekkere pizza maar niet de italiaanse houtovenpizza zoals verwacht. Leuke bediening en goede sfeer maar wel heel erg rumoerig binnen. Lekker om even langs te gaan voor een pizza maar er zijn betere pizza's verkrijgbaar in amsterdam.
Hi Jim! Dank je wel voor je recensie. Wat jammer dat de pizza's een beetje tegenvielen. We zijn nog steeds aan het verbeteren en daarom heel blij met je feedback. We gaan er op letten! Ze horen namelijk wel lekker krokant en dun te zijn. Ik moet er wel bij vertellen dat we geen houtoven maar een steenoven hebben. Over vier weken komen er akoestische panelen aan het plafond, waardoor de rumoerigheid een stuk minder gaat worden. Hopelijk kom je onze pizza's over een tijdje nog een keer proberen! Groetjes, het Mama Dough team.
Gerda_1961 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Onlangs met drie vriendinnen bij Mama Dough gegeten. Wij kwamen altijd steevast bij Bidou, de voorganger op het Beukenplein. Ondanks dat wij er nogal van baalden dat deze verdwenen was, kunnen we niet anders concluderen dan dat Mama Dough dit minstens evenaart. Met name de wijnen zijn er enorm op vooruit gegaan. De serveerster vertelde ons dat de vader van de eigenaresse voorheen wijnimporteur was en dat is zeker te merken! We begonnen met de witte huiswijn, de Piemonte, die onovertroffen was. Met name in combinatie met een lekkere bruschetta met mozzarella of makreel is dit zeker een aanrader. Bij het hoofd hadden we een Solo Rosso wijn, die ook meer dan prima was. De overgang naar het hoofdgerecht verliep alleen niet helemaal soepel, dit werd echter goed gecorrigeerd door een lekker kopje koffie en muntthee van het huis. Los van dit hadden wij dan ook geen aanmerkingen. De pizza's met zalm, de niet-veganistische Vegan en zeker de spinazie salade waren om over naar huis te schrijven. Wij komen zeker terug.
HeidiM .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Sfeer service en eten prima! Keuze genoeg. Vooral de choco taart een aanrader! Heel aardig bedienend personeel. Genoeg keuze in wijn. ????
Rosanne E.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Allerlekkerste pizza ooit! En huisgemaakte tiramisu na... mmm! Gezellige ongedwongen sfeer, leuk ingericht, vriendelijk personeel.
Vincent A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Echt een heerlijke pizza gegeten hier! Gezellige tent met een verwarmd terras, waar we tot de late uurtjes lekker warm hebben kunnen borrelen!
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Nieuw tent je in Amsterdam Oost. Hele lekkere pizza's, vooral de Del Casaro. Ook een mooie fles Barolo gedronken uit het wijnboekje Papa Dough voor een lief prijsje. Een aanrader! Teresa was ook heerlijk vertoeven onder de warmte lumpen.