Beukenplein 21 1092 BB Amsterdam Nederland Kaart
31-203624390

Over het restaurant Mama Dough

Eigentijdse pizza’s traditioneel bereid

Mama Dough in Amsterdam serveert je verrassende pizza’s, panini’s en andere Italiaanse lekkernijen. Het speciaal door de chef ontwikkelde volkoren pizzadeeg geeft je extra energie. Schuif gezellig aan in het restaurant of haal je Italiaanse maaltijd op bij de Take Out. Ook de drankenkaart mag er zijn, met mooie wijnen, speciale bieren, spannende cocktails en frisse gin tonics. Kom gezellig lunchen of dineren, waarna je nieuwe vrienden ontmoet aan de bar.

Meer informatie over restaurant Mama Dough

Maandag t/m Vrijdag 17:00
Zaterdag en Zondag 16:00

• Mastercard , Visa
  • Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Mama Dough

lisalaut .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Heerlijk op het terras gezeten in de zon. We waren met 8 personen en konden gemakkelijk buiten zitten na het even gevraagd te hebben. Het eten was heerlijk en de service was goed. Zeker een restaurant om nog een keer terug te komen!
Evi M.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Vriendelijke bediening, leuk interieur, fijne muziek, lekkere en originele pizza’s
Leuke plek om te komen, ook met kunderen
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Pizza’s altijd lekker. Burrata idem. Fijne wijntjes, relaxt sfeertje. Ook zomers top op het terras. Ook de pastagerechtjes zijn top en pas de stoof gegeten: onwijs goed
Hi Mariella! Heel erg bedankt voor de fijne recensie. Hopelijk tot snel! Liefs, Mandy
win C.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Een hele goede portie melanzane gegeten, maar wel een beetje smakeloos. Hebben we opgelost met veel peper. Verder hele vriendelijke bediening en leuke inrichting.
E. R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wat een super gezellig tentje is dit, en wat een enorm leuke bediening! De kaart is leuk en veel bijzondere ingrediënten op de pizza's en echt lekkere salade! We komen zeker terug :)
Hi Edda! Heel erg bedankt voor de recensie! Super gezellig dat jullie er waren en we wensen je een fijne zwangerschap toe! Hopelijk tot snel met de kleine baby! Liefs, Mandy
Arjan W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Top! Heerlijk gegeten, met twee kinderen ook voor hun erg goed.
Hi Arjan! Fijn dat het jullie zo is bevallen. De kinderen zijn natuurlijk altijd welkom. Alleen maar gezellig! Tot snel! Liefs, Mandy
Sophie P.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten (bruschetta & pizza) met een lekkere wijn erbij, vriendelijke service, gezellige sfeer en dat alles voor een goede prijs. Zeker een aanrader!
Hi Sophie! Heel erg bedankt voor de fijne recensie. Hopelijk tot snel! Liefs, Mandy
Dieuwke N.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Lekker eten tegen een goede prijs! Aardige bediening. Naar onze mening wel wat te warm binnen.
Hi Dieuwke. Heel erg bedankt voor de fijne recensie! Altijd goed om te horen dat het jullie is bevallen. Hopelijk tot snel! Liefs, Mandy van Mama Dough.
Allard J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Wij kwamen op de Aperitivo af. Cocktails € 7,00 incl. de Italiaanse Aperitivo. 3 kleine bruscetta achtige hapjes p.p. op een plankje. That was it! Dit mag geen Aperitovo heten, hooguit éénmalige hapje uitsluitend bij de eerste (gesponsorde) cocktail. Het was best druk en er (b)leken veel vrienden van de medewerkers aanwezig te zijn. De aandacht van de medewerkers ging dan ook vooral uit naar hun vrienden of naar zichzelf.
Het was lastig om iets te bestellen, de cocktails leken op Virgin cocktail zonder alcohol ( m.u.v. de 50/50 ( half Willem Wermoed en Bobby's Gin). Eten duurde lang voordat het geserveerd werd, We kregen wel meerdere malen een karafje water aangevuld. Als de bediening even tijd voor ons hadden waren ze vriendelijk en al weer vertrokken voordat wij alles hadden kunnen bestellen. We hebben meerdere voorgerechtjes geprobeerd, Lasagne Melazane en diverse Pizza's met z'n vieren € 200. De kwaliteit van het eten was prima, inrichting leuk, DJ draaide lekker. Een herkansing? Wie weet, voorlopig even niet.
Hi Allard! Wat spijtig om te horen dat het evenement Aperitivo je niet was bevallen. Het was onze eerste keer en de verbeterpunten zijn ook ons opgevallen. De volgende editie hebben we andere hapjes, een leuke hostess en extra lekkere cocktails! De tweede editie is op 29 April en we zouden het super leuk vinden als je langs zou komen! Cocktails van het huis. We schrijven je naam op! Hopelijk tot dan! Groetjes, Mandy
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Ik vond de pizza’s te “degerig”. De smaak was prima, maar meer dan dat niet. Het personeel was vriendelijk maar erg chaotisch...we moesten om een aantal dingen twee keer vragen.
Hi Marieke. Bedankt voor de feedback. We gaan er zeker mee aan de slag. Hopelijk tot snel voor een herkansing. Liefs, Mama Dough
Anton W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Beetje trendy net als zoveel restaurants in de buurt maar, de pizza's zijn fantastisch. Een aanrader als je van lekkere pizza's houdt. Prijs iets aan de hoge kant maar ja alle trendy restaurants doen dat wat best wel jammer is. 10,95 voor een pizza margherita is best wel veel. Ga er graag heen.
Hi Anton,

Heel erg bedankt voor de positieve recensie! We zijn heel blij dat het goed is bevallen. Onze Margherita is inderdaad iets in de prijs gestegen door het gebruik van buffelmozzarella. Dit kunnen we volgende keer uiteraard veranderen.

Tot de volgende keer en nogmaals bedankt!
Gaby R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Het is een gezellig pleintje, we hebben buiten gezeten. Vriendelijk personeel, het eten kwam snel, niets op aan te merken. Echter vond ik mijn pizza wat kaal en droog en dat vond ik wel jammer want met iets meer mozzarella en blauwe kaas is dat zo opgelost!
Hi Gaby,

Bedankt voor uw recensie! Feedback is altijd welkom en we zullen het zeker bespreken met het team.
Blij dat u alsnog lekker heeft gezeten en een fijne avond gehad.

Hopelijk tot snel (met wat extra gorgonzola..;-)).
Pierre V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Bediening mag wel Wat vriendelijker
Hi Pierre,

Wat vervelend dat u de bediening niet als voldoende heeft ervaren. Dit is absoluut niet onze bedoeling en uw recensie is besproken met het team.

Hopelijk alsnog tot snel,
Met vriendelijke groet,
Shila C.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prima pizza's, leuke aardige bediening. Beetje jammer dat een groep jongens naast het terras aan het blowen was. Dat geeft toch eigenaardige reuk-combi, maar goed, Amsterdam he!
Hi Shila!

Bedankt voor de fijne recensie! Super leuk om te horen dat jullie bezoek aan Mama Dough is bevallen.
We zijn ons inderdaad bewust van de groep 'hangjongeren' naast het terras. Zij komen vooral in de zomer met mooi weer helaas. We zijn er druk mee bezig om hier met de gemeente iets aan te veranderen!

Hopelijk tot snel!
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Perfect om een pizza te eten en bij te praten met vrienden op het terras. Of om gezellig met je partner te eten voor een vriendelijke prijs.
Hi Mark!

Heel erg bedankt voor de fijne recensie. Wordt heel erg gewaardeerd!

Hopelijk tot snel.
Ellenbr .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eten was prima, goede sfeer, lekker terras, maar de bediening kon beter. Tot aan het voorgerecht en hoofdgerecht ging het prima, maar vervolgens moesten we lang wachten tot onze lege borden werden weggeruimd en we een dessert konden bestellen. Al met al heeft dat wel een uur geduurd en zo druk was het nou ook weer niet. Toch heeft dat te pret niet kunnen drukken, wij komen vast weer een keer terug.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Prettige en ongedwongen sfeer. Heerlijke verse pizza's met een perfecte bodem. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Bij de wijn wordt ongevraagd een glas kraanwater geserveerd en ook bijgevuld. Top! De bediening is jong, lief en toegewijd. Beperkte wijnkaart, maar voldoende keus en goede kwaliteit. De scropino wordt aan tafel gemaakt. Fijn terras voor in de zomer. Een plek om terug te komen!
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Prettige en ongedwongen sfeer. Heerlijke verse pizza's met een perfecte bodem. Prima prijs-kwaliteit verhouding. De bediening is jong, lief en toegewijd. Beperkte wijnkaart, maar voldoende keus en goede kwaliteit. De scropino wordt aan tafel gemaakt. Fijn terras voor in de zomer. Een plek om terug te komen!
Robyn W.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Het Beukenplein is mede door de komst van Mama Dough een gezellig uitgaangsgebied geworden. Graag fiets ik om naar oost om de lekkerste pizza's van Amsterdam te eten. Daarnaast kan je kiezen uit de beste wijnen en heb je binnen no time een pizza voor je neus staan. Een goede prijs-kwaliteit verhouding. Leuke spontane meiden in de bediening en een mooi interieur. Ik raad iedereen aan deze toptent te bezoeken!
Ambrozijn .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gisteravond heb ik bij Mama Dough gegeten.
Geïnteresseerd door de vegan pizza en zeker niet teleurgesteld.
Een grote pizza, goed qua bodem, grootte en smaak.
Daarnaast een salade, en deze vond ik qua omvang best ruim. Vaak bij het bestellen van een salade, zijn dit een paar blaadjes sla, maar dit was echt erg mooi qua hoeveelheid.
Verder fijne achtergrondmuziek, vriendelijk en vlot personeel waarbij ik de indruk kreeg dat er plezier was in het werk.
Voor herhaling vatbaar :-)