Mama Dough

Beukenplein 21 1092 BB Amsterdam Nederland Kaart
31-203624390

Over restaurant Mama Dough

Eigentijdse pizza’s traditioneel bereid

Mama Dough in Amsterdam serveert je verrassende pizza’s, panini’s en andere Italiaanse lekkernijen. Het speciaal door de chef ontwikkelde volkoren pizzadeeg geeft je extra energie. Schuif gezellig aan in het restaurant of haal je Italiaanse maaltijd op bij de Take Out. Ook de drankenkaart mag er zijn, met mooie wijnen, speciale bieren, spannende cocktails en frisse gin tonics. Kom gezellig lunchen of dineren, waarna je nieuwe vrienden ontmoet aan de bar.

Meer informatie over restaurant Mama Dough

Gert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het eten was heerlijk puur. Wij waren erg vroeg in het retaurant.
Het was nog een beetje fris. Dat is later op de avond vast beter met meer mensen in de zaak.
Aurelie B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De pizzakorst is ontzettend lekker en de chocolade taart uitstekend! Lekkerrrrrr
Willemien R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de crust van de pizza is echt lekker en de verschillende toppings ook! De service is ook geweldig, super aardig en attent. We hebben nooit lang hoeven wachten. Absolute aanrader!!
Jim N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima houtoven maar te dik qua deeg. Dik beleg op de pizza. Lekkere pizza maar niet de italiaanse houtovenpizza zoals verwacht. Leuke bediening en goede sfeer maar wel heel erg rumoerig binnen. Lekker om even langs te gaan voor een pizza maar er zijn betere pizza's verkrijgbaar in amsterdam.
Hi Jim! Dank je wel voor je recensie. Wat jammer dat de pizza's een beetje tegenvielen. We zijn nog steeds aan het verbeteren en daarom heel blij met je feedback. We gaan er op letten! Ze horen namelijk wel lekker krokant en dun te zijn. Ik moet er wel bij vertellen dat we geen houtoven maar een steenoven hebben. Over vier weken komen er akoestische panelen aan het plafond, waardoor de rumoerigheid een stuk minder gaat worden. Hopelijk kom je onze pizza's over een tijdje nog een keer proberen! Groetjes, het Mama Dough team.
Gerda_1961 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Onlangs met drie vriendinnen bij Mama Dough gegeten. Wij kwamen altijd steevast bij Bidou, de voorganger op het Beukenplein. Ondanks dat wij er nogal van baalden dat deze verdwenen was, kunnen we niet anders concluderen dan dat Mama Dough dit minstens evenaart. Met name de wijnen zijn er enorm op vooruit gegaan. De serveerster vertelde ons dat de vader van de eigenaresse voorheen wijnimporteur was en dat is zeker te merken! We begonnen met de witte huiswijn, de Piemonte, die onovertroffen was. Met name in combinatie met een lekkere bruschetta met mozzarella of makreel is dit zeker een aanrader. Bij het hoofd hadden we een Solo Rosso wijn, die ook meer dan prima was. De overgang naar het hoofdgerecht verliep alleen niet helemaal soepel, dit werd echter goed gecorrigeerd door een lekker kopje koffie en muntthee van het huis. Los van dit hadden wij dan ook geen aanmerkingen. De pizza's met zalm, de niet-veganistische Vegan en zeker de spinazie salade waren om over naar huis te schrijven. Wij komen zeker terug.
HeidiM .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Sfeer service en eten prima! Keuze genoeg. Vooral de choco taart een aanrader! Heel aardig bedienend personeel. Genoeg keuze in wijn. ????
Rosanne E.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Allerlekkerste pizza ooit! En huisgemaakte tiramisu na... mmm! Gezellige ongedwongen sfeer, leuk ingericht, vriendelijk personeel.
Vincent A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Echt een heerlijke pizza gegeten hier! Gezellige tent met een verwarmd terras, waar we tot de late uurtjes lekker warm hebben kunnen borrelen!
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Nieuw tent je in Amsterdam Oost. Hele lekkere pizza's, vooral de Del Casaro. Ook een mooie fles Barolo gedronken uit het wijnboekje Papa Dough voor een lief prijsje. Een aanrader! Teresa was ook heerlijk vertoeven onder de warmte lumpen.
Mlens .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Mama Dough. De zaak is net drie weken open en het personeel heeft er zin in. De pizza's waren traditioneel, maar toch hadden sommigen een apart tintje, zoals de Salmone met avocado creme fraiche. De wijnen waren heerlijk en we hadden zelfs nog een speciale fles Barolo van het aparte wijnkaartje, genaamd Papa Dough's boekje, besteld, waar ze met een vaste oplage werken en dus een top wijn voor een goede prijs! We kregen zelfs van een leuke jongeman een klein glaasje sgroppino, omdat het vrijdag was en het nog zo gezellig was op het zeer goed verwarmde terras. Ik kom zeker terug!
Femke .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Hier afgelopen Zaterdag wezen eten met een aantal vriendinnen. Een gezellige ronde tafel en gezellige meiden in de bediening. Goeie wijnen en veel verschillende pizza's! Dus voor iedereen vast een favoriet op het menu.
Na het eten nog een drankje op het terras gedaan, ze hebben namelijk terras verwarmers waar wij nog tot 01.uur hebben nageborreld met overheerlijke scroppino's.. die ze overigens aan je tafel komen bereiden! HOE LEUK! We gaan zeker terug komen!!! Groetjes!
Bobbie B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Al enkele keren was ik langs Mama Dough gefietst. Het terras zag er gezellig uit en ik was benieuwd naar de binnenkant. Op donderdag ging ik eten met twee vrienden. De vriendelijke jongedame begroette ons hartelijk en we kregen een plekje aan een hoge tafel. We begonnen met een speciaal biertje. We hadden honger dus besloten wij alle drie de verschillende bruschetta te bestellen. Een bruschetta met burrata, san daniele(gedroogde ham) en eentje met makreel. Deze kwamen prima op tijd op tafel en smaakte bijzonder lekker. Verse ingrediënten, goede smaak en het zag er mooi verzorgd uit.
We hadden door dit voorgerechtje zin in pizza gekregen. We besloten om de vegan met kaas, de tartufo en een salame pizza te delen. Op aanraadde van de serveerster namen wij de rode wijn uit Toscane. De pizza's smaakte heerlijk. De vegan-pizza was echt een verrassing, zeker een aanrader! De andere pizza's waren goed bereid en rijkelijk bedeeld. Met een beetje extra pittige olie kon ik mijn pizza helemaal naar eigen keuze laten smaken. Voor een toetje hadden we geen plek meer. Een espresso martini gaat er echter altijd in!
Al met al een gezellig avond. Een goede toevoeging aan het Beukenplein.