Malle Babbe

Meer informatie over restaurant Malle Babbe

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:00

• Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Peter44m .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Met z'n vieren een gezellige avond hier gehad.
De spareribs, kalfsoester en malle bonken waren prima.
De kwaliteit van de gerechten zijn voortreffelijk.
De bediening was goed en de sfeer was zeer gemoedelijk.
Voor herhaling vatbaar.
Solarx .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Gezellig restaurant/eetcafe waar je door vriendelijk personeel geholpen word.
De inrichting is echt een eetcafe inrichting donker met een bar en tafeltjes.
Als vooraf had ik de carpaccio en die smaakte echt voortreffelijk het hoofdgerecht viel helaas tegen ik had de entrecote en deze was helaas helemaal doorgebakken en heel erg taai omdat er niet gevraagd was hoe ik deze wilde hebben.
Voor de vriendelijkheid gaan we zeker nog een keer terug en hopelijk het eten dan ook!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Gisterenavond met een groep vrouwen gegeten bij Malle Babbe. Marco zou (met een van tevoren afgesproken prijs) een voor en hoofdgerecht maken. Hij zou hiervoor diverse gerechten klaar maken. Eerst stond ik hier nogal sceptisch tegenover, want dan weet je niet wat je kan verwachten. Gelukkig wist Marco mij te overtuigen om te komen, want alles was stuk voor stuk super lekker en iedereen heeft heerlijk gegeten. Het personeel was vriendelijk en correct. Echt een aanrader om ook met een groep bij Malle Babbe te gaan eten.
S Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Wij eten regelmatig bij Mallebabbe. Prijs kwaliteit was weer perfect in balans. Opvallend hoogwaardige gerechten die je niet zou verwachten bij een eetcafe. Met zijn originaliteit en creativiteit weet de kok ons iedere keer weer te verrassen. Als de gastheer niet zo'n excellente kok zou zijn, zou hij een vaste plaats achter de bar moeten hebben. Een entertainer pur sang.
Michael G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Er was door de eigenaar een speciaal gerecht klaar gemaak heb samen met me gezelschap zalig gegeten
Maar dit wist ik eigenlijk al
Zeker het aan raden waard nog maals bedankt Marco was SUPER !!!
SLS08 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Het eten is hier erg goed. Wij hadden een proeverij besteld, dat was erg lekker. Vele verschillende gerechtjes en niet de goedkoopste ingredienten. Voor een wijntje met een hapje zou dat ideaal zijn!
Het hoofdgerecht: Dry-aged-beef. Goed vlees, erg mals.
Het restaurant oogt niet heel gezellig, heel donker, maar het personeel is erg gezellig.
Carlavm .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Met 4 personen heerlijk gegeten , voor de eerste keer in dit restaurant. Mooi opgemaakte gerechten.Perfecte poon.Antipasti als voorgerecht. Alles was heerlijk.
Fabje .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Leuk restaurant met erg vriendelijke bediening en gezellige eigenaar. Leuke variatie aan gerechten, die ook nog eens heerlijk smaken! In het weekend kun je hier ook nog eens terecht voor een gezellig feestje.
Rositaa30 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Gezellig restaurant waar je lekker kan eten en zeker met een volle buik naar huis gaat.
Na het eten nog gezellig een drankje aan de bar gedaan.
Vriendelijk personeel, goed eten en betaalbaar! Ik kom hier zeker vaker terug!
BertjeBajes .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Goede keuken voor een goede prijs en voor feesten of partyen een goede en gezellige locatie in een sfeervolle omgeving wat ook nog eens omgetoverd word na 22.00 uur in een dancing waar je tot in de kleine uurtjes kan drinken en dansen op muziek van Hollandsemeezingers of top 40 muziek. Voor herhaling vatbaar voor jong & oud.
Vlaardingse .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Gezellige ontspannen sfeer! Vooraf een proeverij wat ons is aanbevolen door de bediening. En dat is zeker en goede keuze geweest! Gevolgd door de wagyu wat zeker een aanrader is. De bediening is prettig en snel. Wij komen er zeker nog een keer terug!
Gina_Essen .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Malle Babbe is mijn stamcafé sinds jaar en dag, het eten smaakt er altijd goed en de bediening is altijd gezellig. Vaak een wisselende kaart en in het weekend lekker een drankje drinken.
Ja wij blijven komen!!
Esthervuijk .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
leuke eetcafe voor als je wat wil eten voordat je de stad ingaat. simpele keuken maar wel lekker! Genoeg ruimte buiten om lekker een sigaretje te roken met je wijntje erbij.
Snoeperd75 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Vaker gegeten, maar niet geschreven hoe goed het is. Met vier personen gegeten, waarvan drie een proeverij (aanrader zowel voor als hoofdgerecht). En een was specialiteit van de dag. Geen wijnkaart, maar wel genoeg goede wijnen, die regelmatig wisselen. Leuk was ook de uitleg aan tafel van de kok, die tevens een wijnsuggestie deed. Heerlijke ongedwongen sfeer. Gelukkig blijft het hier lekker druk. Malle babbe ga zo door! Je voelt je hier als gast ook echt belangrijk
Damenje .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Wat een heerlijke ongedwongen sfeer. Lekker gegeten, prettig personeel. Leuk ook dat de eigenaar naast het regelmatig wisselend menu ook open staat voor speciale verzoeken voor vlees of vis dat eigenlijk niet op het menu staat.
A B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Het eten is prima hier. Tongfilet en heilbotfilet smaakten uitstekend. En een perfecte fles Tarani sauvignon blanc. Vreemde menukaart met 'toverthema': tovertijden, behekste kip, betoverend lekker... niet nodig.

Lekker buiten gezeten gelukkig, binnen rookt iedereen. En buiten hoor je de harde muziek ook minder.
Gordon75 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2014
ik kan niet begrijpen dat sommige restaurants boven dit meer dan gezeligge eetcafe staan.
leuke brede kaart,mooie specialiteiten en goed betaalbaar.
dan kan het later op de avond weleen kroeg worden maar aan het eten is dat niet te merken.
ik zeg kijk zelf maar, ze zijn niet voor niets weer genomineerd voor de horecauitblinker van Vlaardingen
Pietervdh .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Weer eens geweest, en het was weer erg goed. De vis en de tournedo was vortreffelijk. Sauzen genoeg en ook verse groentes. Snelle bediening. Na afloop koffie van de zaak. Ook nog even blijven hangen is erg gezellig tot laat. Bedankt voor deze geslaagde avond !
Mootjuh .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2013
we waren een tijdje al niet meer geweest bij malle babbe maar wat hebben we weer heerlijk gegeten van de vernieuwde kaart.
mijn man had mosselen genomen en ik steak malle babbe, heerlijk mals vlees. gezellige sfeer waardoor we zijn blijven hangen tot in de late uurtjes.
kortom..... gezellig, lekker eten, en heerlijke wijn!!
Gordon75 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Weer de keuken de vrije hand gegeven.......was top. Ook erg gezellig na afloop, maar het eten was erg verrassend voor een eetcafe. Ook leuk kindermenu's zijn gratis!