Malle Babbe

9,2

Jouw recensie over het restaurant Malle Babbe

J B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Ontzettend lekker en gezellig hier gegeten met vier personen. Malle Bonken smaakten voortreffelijk! Bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Prijs-kwaliteit verhouding was ook prima.
peter44m .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Met z'n vieren een gezellige avond hier gehad.
De spareribs, kalfsoester en malle bonken waren prima.
De kwaliteit van de gerechten zijn voortreffelijk.
De bediening was goed en de sfeer was zeer gemoedelijk.
Voor herhaling vatbaar.
Solarx .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Gezellig restaurant/eetcafe waar je door vriendelijk personeel geholpen word.
De inrichting is echt een eetcafe inrichting donker met een bar en tafeltjes.
Als vooraf had ik de carpaccio en die smaakte echt voortreffelijk het hoofdgerecht viel helaas tegen ik had de entrecote en deze was helaas helemaal doorgebakken en heel erg taai omdat er niet gevraagd was hoe ik deze wilde hebben.
Voor de vriendelijkheid gaan we zeker nog een keer terug en hopelijk het eten dan ook!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Gisterenavond met een groep vrouwen gegeten bij Malle Babbe. Marco zou (met een van tevoren afgesproken prijs) een voor en hoofdgerecht maken. Hij zou hiervoor diverse gerechten klaar maken. Eerst stond ik hier nogal sceptisch tegenover, want dan weet je niet wat je kan verwachten. Gelukkig wist Marco mij te overtuigen om te komen, want alles was stuk voor stuk super lekker en iedereen heeft heerlijk gegeten. Het personeel was vriendelijk en correct. Echt een aanrader om ook met een groep bij Malle Babbe te gaan eten.
S Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Wij eten regelmatig bij Mallebabbe. Prijs kwaliteit was weer perfect in balans. Opvallend hoogwaardige gerechten die je niet zou verwachten bij een eetcafe. Met zijn originaliteit en creativiteit weet de kok ons iedere keer weer te verrassen. Als de gastheer niet zo'n excellente kok zou zijn, zou hij een vaste plaats achter de bar moeten hebben. Een entertainer pur sang.
Michael G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Er was door de eigenaar een speciaal gerecht klaar gemaak heb samen met me gezelschap zalig gegeten
Maar dit wist ik eigenlijk al
Zeker het aan raden waard nog maals bedankt Marco was SUPER !!!
SLS08 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Het eten is hier erg goed. Wij hadden een proeverij besteld, dat was erg lekker. Vele verschillende gerechtjes en niet de goedkoopste ingredienten. Voor een wijntje met een hapje zou dat ideaal zijn!
Het hoofdgerecht: Dry-aged-beef. Goed vlees, erg mals.
Het restaurant oogt niet heel gezellig, heel donker, maar het personeel is erg gezellig.
A B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Het eten is prima hier. Tongfilet en heilbotfilet smaakten uitstekend. En een perfecte fles Tarani sauvignon blanc. Vreemde menukaart met 'toverthema': tovertijden, behekste kip, betoverend lekker... niet nodig.

Lekker buiten gezeten gelukkig, binnen rookt iedereen. En buiten hoor je de harde muziek ook minder.
S.P V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
Afgelopen weekend heerlijk gegeten in Malle Babbe met 4 personen, we hebben ons laten verrassen naar aanrader van de gastheer/eigenaar. We hebben heerlijk gegeten van carpaccio tot garnalen, calamaris, haai en jodenhaas enz enz.
Kwalitatief zeer hoog, smaken mooi gecombineerd, presentatie zeer goed, prijsverhouding perfect.
Service zeer goed, decor simpel toiletten aan renovatie toe.
Savonds kan je er goed borrelen en terras aanwezig
Han G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Weer heerlijk gegeten hier. Ambiance van een gezellig eetcafe, gezellig druk op een dinsdagavond. Vooraf de palingcocktail, een verassende variatie op de garnalencocktail. Als hoofdgerecht een malse biefstuk met pepersaus. Vriendelijke bediening. En met de groupon een verassend mooie prijs.