Malikka Thai Food

Meer informatie over restaurant Malikka Thai Food

Duur
IB69 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker en goed eettentje. De ambiance is niet echt gezellig maar het eten erg goed en vers.
Door de open keuken zit je wel in de etenswalm dus je kleding kan naderhand gelijk in de was.
Leuke kaart met volop keuze. Recent ook wat nieuwe gerechten toegevoegd.
Malikka zelf bedient en staat ook in de keuken en is een warme, lieve vrouw.
Je eten kan worden aangepast aan hoe heet/pittig jij het wilt hebben.
Goed eten voor een redelijke prijs. De hoofdgerechten zijn redelijk goed van prijs; de soepen vind ik te duur.
Jannien A.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Gezellig klein eethuisje. Lieve bediening. Eten super lekker! Bij afhalen hebben we wel al een keer of 3 gehad dat er OF het verkeerde meegegeven werd, OF dat het niet compleet was. Het is dan jammer dat je zelf helemaal terug moet rijden. Ze willen ook langs brengen maar dan krijg je het pas als je je eten al op hebt dus dat is ook geen optie. Ik zou dan zelf even iemand een zakje kroepoek of weet ik het wat kleins meegeven als sorry. Maar vaak werken er geen mensen die die beslissing kunnen of mogen maken denk ik. Op zich wel jammer omdat het dus wel vaker gebeurd. Maar over het eten niks dan goeds!
Meui L.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Willy P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij Malika. We mochten de bestelde gerechten delen, zodat we veel lekkers konden proeven.
De kokossoep, super. Dat was een tip van de serveerster. We komen nog eens terug want voor de prijs hoef je het niet te laten. Bedankt
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Leuke ontdekking in een straatje vol restaurantjes en eettentjes. Malikka heeft een open keuken en dat spreekt mij altijd wel sterk aan. Ik heb dit keer afgehaald en werd aan de telefoon en aan de kassa snel geholpen. Eten smaakte prima. Keaeng Kiauw Whan Kai: Kip in groene curry en kokosmelk vond ik top, zo ook de Keaeng Phed Ped: Eend filet in rode curry en kokosmelk. Je kunt ook eten bij Mallika, maar verwacht geen romantische omgeving.
Brunette .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Wij hebben vaak bij Malikka gegeten en zien helaas een dalende lijn. Het eten is over het algemeen goed (soms heel erg goed, soms echt minder) maar vooral de service laat hier te wensen over. Eigenaresse Malikka doet het altijd erg goed (vrolijk en aardig) maar als zij niet aanwezig is dan valt het gelijk tegen. Je voelt je soms echt niet welkom.
Ook het serveren van het eten is vreemd: zo word de rijst soms direct na je bestelling gebracht en kun je dat mooi koud laten worden tot de rest komt... Ook staat het eten soms lang te wachten tot het wordt gebracht (open keuken). Overigens ken ik meerdere mensen die zijn afgehaakt om dezelfde reden, zonde!
Elmo_lief .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Na in thailand te zijn geweest dit restaurant bezocht! Het eten is heerlijk, de porties zijn groot en de prijs is laag. Het decor is net als in thailand, plastic tafelkleedjes en open keuken! Helemaal goed! We komen zeker terug!
Femke K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Wat een goddelijk Thais eten! Echte Thaise smaken en heel veel verschillende gerechten. Ik heb hier nu al meerdere keren gegeten en blijf terug komen voor de heerlijke smaken! Ze hebben naast de a la carte menukaart ook menu's. Deze zijn zeker het proberen waard! Je kunt dan heerlijk de gerechten delen en meerdere gerechten proeven! De inrichting is gewoon simpel en schoon. Je krijgt het gevoel in een echt Thais eethuis te zijn. Een open keuken en vriendelijke bediening. Ik kom hier zeker terug!
Angela M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
Zeer vriendelijk personeel!!! Eten is echt heel erg lekker!! heerlijk vers bereid en lekker veel, hmm!
decor maakt me niet uit, ik vind he tjuist gezellig , schoon , wil eigenlijk elke week wel daar eten , mits mijn portemonnee het toelaat....
MGSR .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Wij reden voorheen ruim 20 km om een goede Thaise maaltijd af te halen maar sinds wij het eten bij Mallika hebben geprobeerd, willen we niks anders! Groene curry is absoluut favoriet. Personeel is heel behulpzaam en geeft goede adviezen. Wil je het pittiger? Pas op met wat je wenst want je krijgt het :)
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Leuk eettentje met heerlijk eten. Zeer vriendelijke bediening en gerechten van mild tot zeer heet, dus ook geschikt om kids Thais te leren eten. Grote porties op warmhoudplaatjes geserveerd dus je kunt lekker een tweede warme portie opscheppen. Bestel als je met meerderen bent verschillende gerechten, zodat je van alles kunt proeven. Interieur is sober, maar niet ongezellig en het gaat om het eten. De open keuken zag er trouwens spik en span uit. Wij komen zeker terug.
Vi .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Het is meer een eetcafe dan een restaurant. Bij binnenkomst zag het er erg geordend en netjes uit. Ze hebben een open keuken en deze zag er ook erg schoon en netjes uit. Het was erg huishoudelijk ingericht. Geen restaurant gevoel, maar wel alsof je bij iemamd thuis aan het eten was. Wat jammer van de tafelkleedjes. Maar dat maakt niks uit, want het eten was heerlijk! Een echt smaakexplosie in een zeer positieve zin. Grote porties, prijs is ook helemaal top. Bediening erg aardig en vriendelijk. Wat je niet op kan, mag je lekker meenemen naar huis. Kom hier zeker vaker terug. Echte aanrader!
Faerie .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Via Groupon heel goedkoop gegeten. We wisten niet dat daar zoveel verschillende eettentjes zaten in die buurt. Beetje vakantiegevoel qua interieur, echt zo'n eettentje. Je komt binnen en het ruikt gelijk al lekker Thais, heel vriendelijke ontvangst. Ruime keuze, zelfs met zo'n Grouponnetje, en wat hebben we lekker gegeten. We vonden zelfs dat we met Groupon te goedkoop hadden gegeten en na toch nog een nagerecht (ook niet duur) hebben we flink wat fooi gegeven. En dan waren we nog goedkoop uit. De normale prijzen zijn ook heel vriendelijk, net als het personeel. Een eerlijke, open keuken. Wij gaan allemaal nog terugkomen.
IngeborgH .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Heerlijk eten, wij halen hier dikwijls. Gebakken gemengde groenten erg lekker, net zoals de curries en rundvlees in oestersaus. Aanwinst voor Almere buiten!
M. M.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Met grouponbon voor tweede keer à la carte gegeten. Is niet echt een restaurant , noem het liever een eettentje. Erg lekker en smaakvol. Leuk, de open keuken, wat een bedrijvigheid! Word ook veel eten afgehaald! Aanrader: kilste vooraf, wat een lekkere satesaus en de curry met eend!
William-B .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Lekker gegeten, al heb je soms het gevoel in een luxe snackbar te zitten. Weinig sfeer en soms harde irritante muziek. Als je op de slecht leesbare kaart (zeer kleine lettertjes) een keuze hebt weten te maken, kun je heerlijk eten. Lekker vers en goed op smaak. Vooral de sate is erg lekker. Verhouding prijs/kwaliteit is ruim voldoende. Wijnkaart hebben ze niet en bier, helaas alleen per flesje. Zeer vriendelijk personeel. Tip: Neem een leesbril mee of vraag erom bij het personeel. Ze liggen in een lade.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
Een aanwinst voor Almere Buiten. Vrolijke Thaise dames in de keuken en de bediening. Eten van zacht tot flink pittig, gevarieerd, vers. Simpele kaart, simpel decor waar de koning natuurlijk niet in ontbreekt. We hebben hier nu een paar keer gegeten en het was beide keren voortreffelijk.
Fred & Gotama S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2012
Uitstekend adres voor lekker Thais eten. Met enige reserve gelet op eerdere recensies hier obv Groupon gaan eten. Was zonder meer boven verwachting! Vers bereidde gerechten met eigen gemaakte bumbu's. Meer dan royale porties voor een prijs waar je zelf niet voor in de keuken gaat staan. De gelezen recensies doen absoluut geen recht aan de geleverde kwaliteit. Bediening prettig informeel. Decor? Ga je voor de kwaliteit van het eten of voor de uiterlijke schijn? Als je van lekker eten houdt tegen een meer dan prima prijs/kwaliteit verhouding, dan is dit een uitstekend alternatief!
JoJoCompany .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Heerlijk simpel thais, grote porties lekker eten geserveerd door vriendelijke mensen voor weinig geld. Hier heb ik de lekkerste Tom Kha Kai gegeten. Vergelijken met anderen heeft gezien de ambiance geen zin. Laat deze mensen lekker koken en proberen zich te verbeteren.
Van harte aanbevolen als men heerlijk simpel Thais wil eten.