Malikka Thai Food

9,1

Jouw recensie over het restaurant Malikka Thai Food

Marion S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Leuk en gezellig eethuis met heerlijke authentieke Thaise gerechten en een geweldige bediening. De porties zijn royaal en niet duur.
Quintus D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wat een warme lieve mensen werken hier. Men dacht mee over een gerecht. Het was geen enkel probleem om een gerecht dat normaal vlees bevat voor mij vegetarisch klaar te maken. Het was heerlijk!
soezy-b .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Ben erg tevreden met dit restaurant. Heb al diverse keren besteld en het eten is altijd heerlijk. Lekker vers en op tijd bezorgd door een hele vriendelijke, goedlachse thaise dame. De porties zijn ruim voldoende en de prijzen echt heel redelijk. Een aanrader!
Marit N.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Een vast adres voor ons voor zowel afhaal als het restaurant. In het restaurant is nog iets meer keuze op de kaart. Alle gerechten worden vers bereid, waardoor de geur in de zaak erg uitnodigend is, maar soms door de pittigheid wat op de adem slaat. Wanneer je de gerechten eet, is de pittigheid goed te doen.
John V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Leuk thais eethuisje ;-) met heerlijk eten vriendelijke prijzen en bediening. Ruime porties op een warmhoudplaatje geserveerd, zodat het warm blijft. Interieur is 'thais;, blijft een eethuisje en geen restaurant.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Mallika is superenthousiast; dat hoor je al aan haar stem als je reserveert. Met 3 personen het opera-menu genomen. Is een aanrader met drie voorgerechten en 3 hoofdschotels (voor 3 personen) je kijkt zo de keuken in en dat vinden we leuk. Het eten is lekker en was zeker voldoende. IJskoude halve liter Grolsch beugelfles is ook weer eens leuk. We komen nog eens terug Mallika!
IB I.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker en goed eettentje. De ambiance is niet echt gezellig maar het eten erg goed en vers.
Door de open keuken zit je wel in de etenswalm dus je kleding kan naderhand gelijk in de was.
Leuke kaart met volop keuze. Recent ook wat nieuwe gerechten toegevoegd.
Malikka zelf bedient en staat ook in de keuken en is een warme, lieve vrouw.
Je eten kan worden aangepast aan hoe heet/pittig jij het wilt hebben.
Goed eten voor een redelijke prijs. De hoofdgerechten zijn redelijk goed van prijs; de soepen vind ik te duur.
Jannien A.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Gezellig klein eethuisje. Lieve bediening. Eten super lekker! Bij afhalen hebben we wel al een keer of 3 gehad dat er OF het verkeerde meegegeven werd, OF dat het niet compleet was. Het is dan jammer dat je zelf helemaal terug moet rijden. Ze willen ook langs brengen maar dan krijg je het pas als je je eten al op hebt dus dat is ook geen optie. Ik zou dan zelf even iemand een zakje kroepoek of weet ik het wat kleins meegeven als sorry. Maar vaak werken er geen mensen die die beslissing kunnen of mogen maken denk ik. Op zich wel jammer omdat het dus wel vaker gebeurd. Maar over het eten niks dan goeds!
Meui L.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
De normale prijzen zijn ook heel vriendelijk, net als het personeel. Een eerlijke, open keuken. Wij gaan allemaal nog terugkomen
Willy P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij Malika. We mochten de bestelde gerechten delen, zodat we veel lekkers konden proeven.
De kokossoep, super. Dat was een tip van de serveerster. We komen nog eens terug want voor de prijs hoef je het niet te laten. Bedankt
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Leuke ontdekking in een straatje vol restaurantjes en eettentjes. Malikka heeft een open keuken en dat spreekt mij altijd wel sterk aan. Ik heb dit keer afgehaald en werd aan de telefoon en aan de kassa snel geholpen. Eten smaakte prima. Keaeng Kiauw Whan Kai: Kip in groene curry en kokosmelk vond ik top, zo ook de Keaeng Phed Ped: Eend filet in rode curry en kokosmelk. Je kunt ook eten bij Mallika, maar verwacht geen romantische omgeving.
Elmo_lief .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Na in thailand te zijn geweest dit restaurant bezocht! Het eten is heerlijk, de porties zijn groot en de prijs is laag. Het decor is net als in thailand, plastic tafelkleedjes en open keuken! Helemaal goed! We komen zeker terug!
Femke K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Wat een goddelijk Thais eten! Echte Thaise smaken en heel veel verschillende gerechten. Ik heb hier nu al meerdere keren gegeten en blijf terug komen voor de heerlijke smaken! Ze hebben naast de a la carte menukaart ook menu's. Deze zijn zeker het proberen waard! Je kunt dan heerlijk de gerechten delen en meerdere gerechten proeven! De inrichting is gewoon simpel en schoon. Je krijgt het gevoel in een echt Thais eethuis te zijn. Een open keuken en vriendelijke bediening. Ik kom hier zeker terug!
Angela M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
Zeer vriendelijk personeel!!! Eten is echt heel erg lekker!! heerlijk vers bereid en lekker veel, hmm!
decor maakt me niet uit, ik vind he tjuist gezellig , schoon , wil eigenlijk elke week wel daar eten , mits mijn portemonnee het toelaat....
rina V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Leuk eettentje met heerlijk eten. Zeer vriendelijke bediening en gerechten van mild tot zeer heet, dus ook geschikt om kids Thais te leren eten. Grote porties op warmhoudplaatjes geserveerd dus je kunt lekker een tweede warme portie opscheppen. Bestel als je met meerderen bent verschillende gerechten, zodat je van alles kunt proeven. Interieur is sober, maar niet ongezellig en het gaat om het eten. De open keuken zag er trouwens spik en span uit. Wij komen zeker terug.
IngeborgH .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Heerlijk eten, wij halen hier dikwijls. Gebakken gemengde groenten erg lekker, net zoals de curries en rundvlees in oestersaus. Aanwinst voor Almere buiten!
Marije M.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Met grouponbon voor tweede keer à la carte gegeten. Is niet echt een restaurant , noem het liever een eettentje. Erg lekker en smaakvol. Leuk, de open keuken, wat een bedrijvigheid! Word ook veel eten afgehaald! Aanrader: kilste vooraf, wat een lekkere satesaus en de curry met eend!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
Een aanwinst voor Almere Buiten. Vrolijke Thaise dames in de keuken en de bediening. Eten van zacht tot flink pittig, gevarieerd, vers. Simpele kaart, simpel decor waar de koning natuurlijk niet in ontbreekt. We hebben hier nu een paar keer gegeten en het was beide keren voortreffelijk.
Frego S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2012
Uitstekend adres voor lekker Thais eten. Met enige reserve gelet op eerdere recensies hier obv Groupon gaan eten. Was zonder meer boven verwachting! Vers bereidde gerechten met eigen gemaakte bumbu's. Meer dan royale porties voor een prijs waar je zelf niet voor in de keuken gaat staan. De gelezen recensies doen absoluut geen recht aan de geleverde kwaliteit. Bediening prettig informeel. Decor? Ga je voor de kwaliteit van het eten of voor de uiterlijke schijn? Als je van lekker eten houdt tegen een meer dan prima prijs/kwaliteit verhouding, dan is dit een uitstekend alternatief!